Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-01-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul din orasul Giurgiu. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17(o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul de la Pacii sau decontam carburantul daca aveti masina personala. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17 (o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online
-
Studii: calificare sudor Experienta ca sudor minim 2 ani; Cautam persoana serioasa, cu bune abilitati practice si indemanare; Disponibilitate de deplasari in tara; Cunostinte din domeniul calificarii; Experienta in domeniul instalatiilor constituie avantaj.
-
Candidatul ideal : - Experienta in domeniu de minim 2 ani ; - Calificare de Frigotehnist; - Certificare AGFR reprezinta un avantaj; - Permis de conducere cat. B; - Disponibilitate la deplasari; - Seriozitate, corectitudine, disciplina in munca. Descrierea jobului : - Operatiuni de mentenanta la echipamentele si instalatiile frigorifice; - Efectuarea lucrarilor de mentenanta preventiva /corectiva a echipamentelor de climatizare (splituri,vrv-uri,Chillere ,CTA-uri,etc.); - Constatarea si diagnosticarea defectiunilor aparute la echipamentele de climatizare; - Asigura suport tehnic precum si functionarea in conditii bune a instalatiilor frigorifice de care raspunde; - Intocmirea rapoartelor de lucru in urma activitatii desfasurate .
-
Ești Operator CNC, ai experiență pe freză și te aflii în căutarea unui loc de muncă? Dacă răspunsul este afirmativ, suntem dornici să te cunoaștem! Ești candidatul ideal dacă: Ești o persoană serioasă și responsabilă. Ai cunoștințe de desen tehnic; Ai cunoștințe de bază de CNC; Ai experiență de minim 1 an pe freză; Ai experiență pe Siemens, Fanuc. Oferim: Venit lunar 3500-5200 lei NET, în funcție de experiență (format din salariu fix și tichete de masă de 35 lei zi); Plata orelor de weekend cu spor de 75 la sută (dacă va fi cazul); Program în 2 schimburi; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Cerințe: - Studii superioare în domeniul financiar contabilitate, - Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii: - Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi, -Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata -Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate -Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
-
Operatori CNC Montatori subansamble Tehnicieni electromecanici Sudori Operator depozit Tip : full time Locatie : Sibiu CV: CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin alimentar locațiile sunt în lucru acomodarea se realizează în magazinele vechi până la deschiderea celor noi posturi casier și sala preferabil cu experiența in domeniu salariu motivant program atractiv rugam seriozitate
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Angajez sofer cu experiență din județul Buzău pentru transport intern la prelata. Se lucrează de luni pana vineri la program majoritatea curselor find pe moldova ,cu trecere prin buzau de cel puțin 2-3 ori pe săptămână mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :