Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Experienta: Fara experienta Disponibil din: 2020-03-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Consilier Imobiliar - Incepe-ti Cariera in Imobiliare

    Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată

  • 6

    Angajari in constructii

    Se caută: muncitori necalificați, fierari, dulgheri, instalatori sanitari, termici, aductiuni cu apa etc. Plata se face cu avans și lichidare și bonusuri în dependența de complicitatea lucrărilor. Contract de muncă cu norma întreagă și posibilitate de avansare.

  • 3

    Angajam Manipulant marfa Picker

    Ne dorim sa cunoastem persoane: Energice, serioase, responsabile, amabile; Carora le place munca in echipa; Care sunt dispuse la efort fizic. Asteptam de la tine sa: Pregatatesti marfa pentru livrare la clienti persoane si catre magazinele partenere; Incarci descarci marfa; Manipulezi si aranjezi marfa in depozit. Ce iti oferim: Un mediu de lucru prietenos si sigur; Salar fix + Bonusuri performanta Depozitul este in complex Fortuna, la granita cu Popesti Leordeni zona Kaufland Lidl Experienta constituie un avantaj pentru tine insa nu este deloc un criteriu de selectie, te invatam noi tot ce ai nevoie daca esti o persoana serioasa si muncitoare. Ne poti contacta telefonic sa programam un interviu. Program de lucru de 8 ore zi: 9-18 ( 30 minute pauza masa ).

  • 77

    Angajez personal în benzinărie.Oradea

    Angajez casiera.salar incadrare3600lri,bonuri de masa30lei/zi.sporuri de noapte sărbători legale lucru în echipa în turezi/noapte multe avantaje #Angajez lucrator platforma și spălătorie.salar de incadrare3250 leibonuri de masa 30lei/zi spor de noapte sărbători.ore suplimentare.platite 200% Echipament pregătire, premii de sărbători,

  • Angajam RAPID muncitori necalificati

    ANGAJAM MUNCITORI NECALIFICAT Bcuresti Popesti-Leordeni. FERIM O SANSA CELOR CARE VOR SA MUNCEASCA, ATAT DPOAMNELOR CAT SI DOMNILOR! Chiar daca nu ai 8 clase, dar esti dornic a de munca, atunci te asteptam la noi. Te invatam noi tot ce trebuie sa stii! Activitatea nu presupune efort fizic ci doar trebuiesc supravegheata utilajele de sortare. Cerinte: disponibilitate de lucru in 3 schimburi; experienta nu este necesara Oferim: salariul 3200 ron ( salariu+ bonuri); bonus lunar de performanta; prima de sarbatori; zile de concediu diferentiate in functie de varsta; transport decontat. Activitate: Te vei ocupa de supravegherea benzilor transportoare si eventual de eliminarea diverselor reziduri de hartie.

  • 5

    Angajare ACA CENTRU :

    - Vanzatori - Lucrător comercial livrator Oferim: Salariul motivant, format din sumă fixă + bonuri de masă Contract pe perioadă nedeterminată din prima zi de lucru Prime si zile libere de sărbători + alte bonusuri in funcție de performanțe Program magazin : Luni - Vineri 7.30 - 21.30 Sâmbătă 8.00 - 21.30 DUMINICA - ÎNCHIS!! CV-urile se depun aici sau în magazin la adresa din Arad, str.Andrei Muresanu, nr.9 Mai multe detalii la numărul de telefon #ACAmereuaproapedetine

  • 4

    Angajam muncitori necalificati

    *Oportunitate de angajare!* Suntem în căutarea unor muncitori necalificați pentru a se alătura echipei noastre la depozitul de materiale de construcții. RESPONSABILITATI SI SARCINI: -sa incarce materiale de constructii si alte produse; -sa descarce sau sa stocheze materiale de constructie si alte produse; -sa pregatesca materialele necesare (fier beton) in utilizarea procesului tehnologic de fasonare; -sa confectioneze etrieri, utilizand dispozitivul de confectionat etrieri; -sa intinda, sa taie sa monteze diverse materiale de constructii; Beneficiile includ tichete de masă, asigurându-vă că aveți parte de o alimentație adecvată în timpul orelor de muncă. Oferim stabilitatea locului de muncă, astfel încât să vă puteți planifica viitorul fără griji. Transportul este asigurat, facilitându-vă naveta zilnică. În plus, contractul de muncă este pe perioadă nedeterminată, oferindu-vă securitatea unui angajament pe termen lung. Mai multe informatii la tel si whatsapp .

  • angajam pt FORAJE, muncitor calificat sau necalificat

    Angajez cu contract de munca ,muncitor calificat sau necalificat pt sectorul foraje apa . Permis categoria B e un avantaj .

  • 18

    necalificati la bauturi alcoolice germania

    Locuri de munca strainatate necalificati si la fabrici -ambalat bauturi alcoolice in , Germania , pentru personal necalificat, intre 18-55 ani, limba germana nu este obligatorie, se ofera salarii de de la 1800 euro, cazare, , transport organizat. Contracte prin fortele de munca din strainatate, angajari cu contracte, pe maxim 6 luni, cu posibilitate de prelungire Plecari saptamanale! .Cazare in apartamente maxim 2 persoane. Angajarea este in Germania cu contract de munca in limba germana si romana. Contact:

  • 1

    Inginer Santier Bucuresti

    Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.

  • Tehnician service case de marcat

    Angajam tehnician service case de marcat electronice. Cerinte job: - Capacitate si disponibilitate de a invata - Abilitati de comunicare si relationare - Punctual, organizat si atent la detalii - Rabdare si tact in comunicarea cu clientii - Nu este necesara experienta in domeniu (specializare la locul de munca) dar constituie un avantaj experienta in depanare hardware (PC, imprimante si echipamente fiscale) - Cunostinte Windows, Office

  • 2

    Angajez sondor si ajutor de sondor foraj puturi de apa

    Doresti sa faci parte din echipa noastra de foraj ?! Suntem in cautare de SONDOR SEF si AJUTOR SNDOR. Detalii despre mediul de lucru aici www.forajapa.ro Societatea 4U SERV SRL din CONSTANTA , infiintat inca din anul 2007, angajeaza sondor si ajutor sondor pentru foraje puturi de apa cu experienta in domeniu. Modalitate de lucru : 20 de zile calendaristice - Duminica este LIBER + 10 zile calendaristice libere . La lucrarile din jurul Constantei se asigura cazare in Constanta la sediul nostru , la deplasari se doarme in rulota dotata, utilata. Salariu atractiv + diurna de 40 lei/zi indiferent daca e soare sau ploua . Sistemul de plata: salariul fix + pret pe ml de forat. Experienta reprezinta un avantaj. Forajistul sef sau Ajutorul de sondor de preferat sa detina permis de conducere cat. B si BE (constituie avantaj pentru cei cu permis cat.C si CE pentru conducerea unui camion Ginaf 6x6 cu macara de incarcare Hyab si trailer pentru transportul utilajului de forat}. Descriere job AJUTOR FORAJIST : - se innopteaza alaturi de echipa intr-o rulota special amenajata; - in timpul lucrarilor de foraj ajuta la manipularea echipamentelor specifice (prajini, motopompa, generator etc.) avand calitatea si de ajutor sondor. Disponibilitate la deplasari in judetul Constanta si judetele limitrofe. Detalii la nr. ul de telefon sau pe site-ul nostru www.forajapa.ro Societatea detine 2 utilaje de ultima generatie Beretta GT90 si Beretta T26 + multe alte echipamente necesare desfasurarii activitatii. P

  • Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 5

    Angajam sofer/postas, Chiajna

    Angajam postas/curier, in Judetul Ilfov Chiajna Constituie avantaj daca locuiti in localitate si detineti auto+permis B,dar nu este o conditie obligatorie. Nu este necesara experienta. Oferim contract de munca,salariul fix decont transport STB,METROREX sau carburant daca utilizati auto personal,bonuri de masa. Activitaea este de distributie plicuri la cutiile postale. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau programare interviu. Acceptam si persoane care doresc sa lucreze part-time.

  • Ingrijitoare curatenie-1 2 norma

    Centru pentru persoane varstnice angajam ingrijitoare curatenie pentru 1 2 norma.

  • 1

    Clinica stomatologica angajeaza asistent medical

    Cerinte: Varsta:20-35 ani Abilitati de comunicare Aptitudini organizatorice Certificat de membru OAMR (studii de asistenta medicala finalizate) Persoane responsabile, implicate pasionate , dornice de dezvoltare si perfectionare profesionala continua cu sau fara experienta Responsabilitati: - Pregatirea si sterilizarea instrumentarului - Pregatirea cabinetului pentru tratamente - Asistarea medicului în timpul tratamentelor - Efectuarea programarilor medicului de care este responsabil - Documentatia pacientilor (Fise medicale, fotografii, inclusiv digital) - Comanda materialelor și instrumentelor necesare - Abilități de comunicare cu pacienții si personalul medical Daca esti o persoana pozitiva si orientata spre solutii, ai studii de asistenta si doresti sa lucrezi full time intr-un climat prietenos si relaxant te asteptam in echipa noastra! Trimite Cv -ul complet cu fotografie la adresa de email in vederea stabilirii interviului pentru angajare.

  • 1

    Curier Tazz BoltFood Glovo toate orașele

    Angajam Curieri Tazz By Emag, glovo, bolt food Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop), cat livrezi, atat castigi! Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 100 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa (oferim training utilizare daca este cazul), poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inscrierea se face INSTANT si poti incepe sa livrezi, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Detalii la telefon sau pe whatsapp! ( )

  • 2

    Calif angajeaza preparator produse alimentare, salariul 3500 lei net

    Restaurantul Calif, 6 ani la rand castigator al titlului oferit de catre Horeca Insight pentru "Cel mai bun restaurant fast-food din Romania", angajeaza preparator produse alimentare, pentru unitatea din Piata Iancului. Oferim 3500 lei salariu net, contract de munca pe perioada nedeterminata, bonusuri lunare pentru activitate, un mediu de lucru placut si fara stres si sanse reale de promovare in cadrul organizatiei noastre. Nu este necesara experienta anterioara. Asiguram training de specialitate prin colegii nostri cu vaste cunostinte in domeniu. Daca ti-am atras atentia si mai ales daca vrei sa inveti o meserie, te rugam sa ne suni la numarul din anunt. Si noi suntem dornici sa te cunoastem.

  • 2

    Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

Salvează căutarea