Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Experienta: Fara experienta Disponibil din: 2021-04-29

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 12

    Disponibil online

    Coordonator Franciza zona Brasov

    Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.

  • 1

    Calif angajeaza preparator produse alimentare, salariul 3500 lei net

    Restaurantul Calif, 6 ani la rand castigator al titlului oferit de catre Horeca Insight pentru "Cel mai bun restaurant fast-food din Romania", angajeaza preparator produse alimentare, pentru unitatea din Piata Iancului. Oferim 3500 lei salariu net, contract de munca pe perioada nedeterminata, bonusuri lunare pentru activitate, un mediu de lucru placut si fara stres si sanse reale de promovare in cadrul organizatiei noastre. Nu este necesara experienta anterioara. Asiguram training de specialitate prin colegii nostri cu vaste cunostinte in domeniu. Daca ti-am atras atentia si mai ales daca vrei sa inveti o meserie, te rugam sa ne suni la numarul din anunt. Si noi suntem dornici sa te cunoastem.

  • 1

    Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • Angajăm cameristă - Hotel Ave Lux, Brașov

    Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică din domeniul ospitalității? Hotel AveLux iși mareste echipa și îți oferă oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de cameristă! Căutăm un nou membru care să aducă strălucire și profesionalism în fiecare aspect al experienței oaspeților noștri. Acesta trebuie sa fie atent la detalii si aiba abilități de comunicare și cooperare pentru a putea lucra eficient cu restul echipei. Responsabiliățile tale pentru acest post vor include: - Curățarea camerelor hotelului și a spațiilor publice. - Schimbarea produselor consumabile din camere. - Schimbarea așternuturilor. - Răspunsul prompt la nevoile clienților. Chiar dacă nu ai experiență, suntem deschiși să îți oferim cunoștințele necesare pentru a excela in acest domeniu, dar experiența poate reprezenta un avantaj valoros. Oferim un salariu atractiv cu bonusuri de masă. Ca si locatie, ne aflam la intrarea in Brasov de pe DN1, Calea Bucuresti nr. 7 Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi și să ne lași CV-ul tău!

  • 1

    Angajăm recepționer - Hotel Ave Lux, Brașov

    Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să fii zâmbetul cald care îi întâmpină pe oaspeți? Hotel AveLux îți oferă oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de recepționist! Căutăm o persoană serioasă cu o fire organizată, o atitudine ospitalieră și abilități de comunicare. Dacă te bucuri să interacționezi cu oamenii și poți gestiona cu ușurință multiple sarcini, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilitățile tale pentru postul de recepționist vor include: - Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros - Efectuarea check-in-ului și check-out-ului - Gestionarea rezervărilor și răspunsul prompt la cerințele și nevoile oaspeților. Chiar dacă nu ai experiență, suntem deschiși să îți oferim cunoștințele necesare pentru a excela in acest domeniu, dar experiența poate reprezenta un avantaj valoros. Oferim un salariu atractiv cu bonusuri de masă. Ca si locatie, ne aflam la intrarea in Brasov de pe DN1, Calea Bucuresti nr. 7 Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi și să ne lași CV-ul tău!

  • 5

    ajutor intretinere gazon piscina-piccolo bar

    Part time zilnic de la ora 7,30-9,30 se poate lucra 2-4-6 ore pe zi sau full time,in funcție si necesitati fiind vorba de o locatie cu terasa si piscina. Locația se afla in Selimbar ! Se poate asigura si cazare in anumite conditii.

  • 1

    Barista 5 to go

    Supereroul BARISTA este ambitios, iubeste cafeaua si are atat de multa energie incat ziua de Luni se teme de el. Prezent de la prima ora a diminetii in cafenea, supereroul 5 to go salveaza pana si cele mai mohorate zile si are mereu in buzunarul sortului un zambet pe care sa ti-l imprumute. - 5 to go Grozavesti - 5 to go Piata Ramnicu Sarat - 5 to go Banu Manta - 5 to go Carrefour Orhideea Tip job: Full time Salariu motivant.

  • angajam operator statie peco

    Cautam coleg pentru statia peco Moara Vlasiei pentru mai multe detalii va asteptam in statie sau la numarul de telefon de mai jos

  • 2

    Partener Profi cauta personal 2800 Ron

    Partener Profi cauta personal respectuos , serios si dornic de munca pentru casa de marcat si raion bistro-bake off (preparare sandwich si coacere panificatie ). Pentru mai multe detalii ne gasiti in zona Baneasa la adresa Bd. Ion Ionescu de la Brad nr 81-85 , autobuz 112 , 205 , 261 statia Universitatea Biotera.

  • Angajam personal ambalare colete plante

    Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa lucreze ca operator ambalare colete . plante. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Depozitul se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30. Cautam pe cineva care sa: - Preia plantele din pepiniera si le duce la zona de ambalare - Ambaleaza coletele pentru expediere - Receptie si aranjare plante in pepiniera - Sa lucreze, la nevoie, ca vanzator la casa de marcat. Aici trebuie sa scaneze produsele si sa incaseze contravaloarea lor Candidatul trebuie sa aiba: - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari (Minim 2500 lei net luna). Decontam transportul. - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online: . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!

  • 20

    Sorgeti angajeaza Agent de vanzari baterii auto - Cluj

    Angajam agent de vanzari in domeniul auto: distributie/vanzare de baterii auto, stationare si de tractiune, in zona Cluj+Ardeal+Maramures+Crisana. Activitatea se va desfasura pe teren si la magazinul din Cluj si presupune vanzarea/distrubutia de baterii en-gros si onorarea comenzilor en-detail prin livrarea + montarea bateriei pe masina clientului. Program de lucru: L - V : 9 - 18, S: 9 - 14 (prin rotatie) Nu este necesara experienta. Salariu fix + comision din vanzari. Daca aveti permis auto si disponibilitate de a invata va asteptam sa va alaturati echipei SORGETI. Detalii la telefon si pe www.sorgeti.ro. Trimiteti CV la: office sorgeti ro

  • 5

    Angajez sondor si ajutor de sondor foraj puturi de apa

    Doresti sa faci parte din echipa noastra de foraj ?! Suntem in cautare de SONDOR SEF si AJUTOR SNDOR. Detalii despre mediul de lucru aici www.forajapa.ro Societatea 4U SERV SRL din CONSTANTA , infiintat inca din anul 2007, angajeaza sondor si ajutor sondor pentru foraje puturi de apa cu experienta in domeniu. Modalitate de lucru : 20 de zile calendaristice - Duminica este LIBER + 10 zile calendaristice libere . La lucrarile din jurul Constantei se asigura cazare in Constanta la sediul nostru , la deplasari se doarme in rulota dotata, utilata. Salariu atractiv + diurna de 40 lei/zi indiferent daca e soare sau ploua . Sistemul de plata: salariul fix + pret pe ml de forat. Experienta reprezinta un avantaj. Forajistul sef sau Ajutorul de sondor de preferat sa detina permis de conducere cat. B si BE (constituie avantaj pentru cei cu permis cat.C si CE pentru conducerea unui camion Ginaf 6x6 cu macara de incarcare Hyab si trailer pentru transportul utilajului de forat}. Descriere job AJUTOR FORAJIST : - se innopteaza alaturi de echipa intr-o rulota special amenajata; - in timpul lucrarilor de foraj ajuta la manipularea echipamentelor specifice (prajini, motopompa, generator etc.) avand calitatea si de ajutor sondor. Disponibilitate la deplasari in judetul Constanta si judetele limitrofe. Detalii la nr. ul de telefon sau pe site-ul nostru www.forajapa.ro Societatea detine 2 utilaje de ultima generatie Beretta GT90 si Beretta T26 + multe alte echipamente necesare desfasurarii activitatii. P

Salvează căutarea