Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil imediat-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE ZONA NORD ISI MARESTE ECHIPA LOCATII: -Equilibrum - Str. Gara Herastrau Nr. 2, Sector 2, zona Metrou Aurel Vlaicu -Oregon Sos. Pipera, nr. 46D-46E-48, Oregon Park, cladirea C, sector 2, Bucuresti Posturi disponibile: BUCATAR GRILL cu experienta SERVIRE LINIE AJUTOR BUCATAR CE CAUTAM: Persoane atente la detalii, Rabdatoare, Organizate Calificat necalificat Studii medii minime Punctuale Responsabile Comunicative Cooperante Experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj. CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : 0768827410 IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Promovat
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Promovat
Angajăm mecanic de utilaje Se cere: - Cunoștinte de mecanică pentru utilaje - Experiență în domeniu - Permis categoria B - Seriozitate Se oferă: - salar atractiv - contract de muncă - echipament de lucru - cazare - transport - diurnă, o masă caldă pe zi - alte bonificații
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
INGINER DE SISTEM IN INFORMATICA pe durată nedeterminată, program de lucru de 8 ore zi, în cadrul Oficiul Judeţean de Poştă si Curierat CALARASI. Doritorii sunt rugati sa ne contacteze telefonic pentru lamuriri sau sa ne trimita un CV si ii vom contacta noi. Sunt obligatorii studii superioare.
-
Dorești să participi la construirea unei misiuni de distribuire de materiale creștine? Răspunde-ne printr-un mesaj pe e-mail. Ce ar trebui să faci: - Să coordonezi activitatea fundației conform unui program prestabilit, - Să pregătești ambalarea și distribuirea de publicații creștine în localitate și județ, - Să activezi pe platforme online, - Să contribui la dezvoltarea fundației conform strategiilor stabilite. Durata estimată a activității: 40 sau 20 de ore pe săptămână (în funcție de opțiunea ta). Locația activității: Oradea județul Bihor. E necesară cunoașterea limbii maghiare sau engleze la nivel conversațional. Salariu: stabilit de comun acord. Ești interesat? Scrie-ne acum pe e-mail pentru mai multe informații!
-
SC GENSO ACTIV CONSTRUCT SRL angajeaza 85 Muncitori necalificati la spargerea si tăierea materialelor de construcții COD COR 931302 Apreciem experienta, dar nu este neaparat necesara, Ne dorim lucratori cu repect fata de oameni si cu dedicatie in munca. CV-urile vor fi trimise pe adresa de email Oferim si cerem seriozitate
-
Firma Germania angajeaza Soferi profesionisti pe bascula (Kipp-er)!!! -Contact tel WhatsApp Oferim: - salariu atractiv -diurna -echipament de lucru -cazare weekend contracost -contract pe perioada nedeterminata incheiat de angajatorul german -suport pentru actele necesare in Germania (Resedinta, cont bancar, asigurare sanatate, alocatie copii) -mediu placut de lucru Fiind contract incheiat direct cu angajatorul nu se percepe niciun fel de comision!!! Nu sunt obligatorii cunostintele de limba germana!!! Acte necesare: - carte de identitate sau pasaport -permis de conducere (C+E) -atestate profesionale -card tahograf -pentru persoanele casatorite extras certificat de casatorie multilingv (se elibereaza de catre primaria unde s-a oficiat cununia civila) -copii certificate copii (unde este cazul) Detalii de luni pana sambata, intre orele 15-20
-
Suntem o firmă de curățenie din Timișoara și căutăm pentru angajare un coleg sau o colegă cu permis categoria B - care să se alăture echipei noastre mobile. Ne intersează o persoană responsabilă, de încredere și conștiincioasă. Experiența în curățenie e un avantaj, dar nu e neapărat necesară. Se lucrează într-un program flexibil, o medie de 8 ore zi, începând de obicei de la ora 6:00. Salariu net: 3000 RON cu posibilitate de creștere după 3 luni. Detalii la telefon între orele 8:00 și 18:00. Mulțumim mult!
-
Angajam operatori utilaje specifice industriei tipografice ( masini de stantat, debitat , caserat ) Salariatul trebuie sa respecte urmatoarele: - sa raspunda de utilizarea eficienta si in scopul productiei a bazei materiale primite sa indeplinineasca cerintele programului de productie stabilit; sa urmareasca si sa raspunda de exploatarea rationala a utilajelor si masinilor din dotare, in scopul cresterii indicelui de folosire al acestora; sa asigure si sa urmareasca respectarea disciplinei tehnologice, sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut; Cerinte Beneficii: Tichete de masa; Tichet de vacanta Asigurare private de sanatate
-
Magazinul Profi din comuna Joița, Giurgiu, angajează casier, vanzator mezeluri și șef de tură ,perioada nedeterminată. Hai să ne cunoaștem dacă: Ești prietenos, agreabil și îți place să lucrezi cu oamenii Înțelegi nevoia clientului și ești dispus să îl ajuți Ești atent și dornic să înveți tot timpul Experienta nu este necesara atata timp cat esti dispus sa inveti lucruri noi Ești organizat, cu inițiativă Ești dispus să lucrezi în ture Esti binevenit si daca esti student la inceput de cariera, sau esti deja experimentat in campul muncii si doresti sa schimbi domeniul de activitate Ce îți oferim noi? Salariul atractiv și bonusuri de performanța Un mediu de lucru plăcut Oportunități de dezvoltare și promovare O echipă tânără și veselă Beneficii conform politicilor interne Pentru mai multe detalii aștept să mă contactați la numărul de telefon: -
-
- Oferim un post de lucru complet echipat, ideal pentru un frizer cu experiență care își dorește să-și dezvolte propriul stil și să-și construiască o clientelă loială. - Situat într-o locație centrală (2 min de esplanada Oltului), frizeria noastră oferă un mediu de lucru prietenos și profesionist. - Beneficiați de un spațiu de lucru bine organizat, de calitate și un cadru confortabil. - Oportunitatea de a colabora cu colegi talentați și de a participa la evenimente și promoții speciale pentru a vă promova serviciile. - Tariful de închiriere incepe de la 900 Ron pana la 1.500 Ron, iar termenii flexibili se adaptează nevoilor și programului dumneavoastră. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la sau să ne trimiteți un e-mail. Vă așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre de succes!
-
Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !
-
Angajam tractorist rutierist(permis categotia C sau F), posesor de permis categoria B, experienta Se asigura: - salariu atractiv, diurna, decont cheltuieli - contract de munca - echipament de lucru si protectie - cazare - masina de serviciu Se cere: - experienta, cunostinte minime de mecanica - seriozitate - disponibilitate la program prelungit Detalii la telefon sau la sediul firmei
-
Firma serioasa angajam urgent 2 persoane pentru prelucrarea si taierea granitului la dimensiune. Experienta pe post similar este necesara. Salariu foarte bun,program de lucru luni-vineri 9-18,pauza de masa de la 13-14,nu lucram in weekend,garantat concediu de vara,Craciun si Paste.
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
-
Firma de constructii angajam Macaragiu, pentru automacara, diuspus pentru deplasari de scurta durata, restul santierelor sunt in jurul Clujului.Oferim salar negociabil, diurna, cazare, transport.
-
-
Angajez o persoană, bărbat, pentru activități de dezinsecție, deratizare, diverse lucrări de întreținere și amenajare spații verzi sau alte activități de igienizare și mentenanță. Locul de muncă are caracter permanent. Activitatea se desfășoară în Constanța și împrejurimi. Este necesar permis de conducere cat. B iar candidatul ideal este o persoană învățabilă, energică, cinstită și cu o atitudine pozitivă. Nu este necesară experiență anterioară. Program 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână. Salariu de încadrare 3500 lei net cu posibilitate creștere în funcție de eficiență și implicare. Persoanele interesate pot suna la telefon . Mesajele nu sunt luate in considerare. Vă mulțumesc.
-
URGENT ZIDARI SI IZOLATORI GATHERING FOR JOBS RECRUTEAZA PERSONAL CALIFICAT IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR (INTERIOR/EXTERIOR) LOCATIE: Bologna, Italia SALARIU: 9 -10 / ora CAZARE: 100 / luna SE OFERA TRANSPORT DE LA CAZARE LA MUNCA SI O MASA DE PRANZ PE ZI CUNOASTEREA LIMBII ITALIENE PREZINTA UN AVANTAJ INCEPERE IMEDIATA Candidatii interesati pot atasa Cv ul la: Pentru mai multre detalii, ne puteti contacta la numerele: -INTERVAL ORAR LUNI-VINERI 09-17-
-
Firmă preluăm în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, Tel.
-
BURLACU TRANS COM angajeaza sofer profesionist transport international de marfa ! Cerinte: - permis conducere categ. C+E; - card tahograf, atestat profesional marfa; - experienta minima (1-3 ani); - cazier judiciar fara inscrisuri - disponibilitate pentru o colaborare de lunga durata. Beneficii : - angajare in baza unui contract de munca; - pachet salarial format din salariu fix, diurna + bonusuri (in functie de performanta); - dreptul la concediile de odihna legale.
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00