Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-15 Tip job: Colaborare proiect

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam personal curatenie - locatie turistica - Bran

    Suntem în căutarea unei persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre în calitate de ajutor în curățenie pentru o locația turistică din zona Bran - Valea Portii. Responsabilități: - Curățarea și menținerea curată a tuturor spațiilor locației noastre. - Asigurarea unui mediu curat și igienic în bucătărie și în zonele de servire a mesei. - Asistarea în pregătirea alimentelor și a băuturilor în conformitate cu standardele noastre de calitate și igienă. - Colaborarea cu echipa pentru a asigura satisfacția oaspeților și pentru a îndeplini nevoile acestora. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei și sau bucătăriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a face față cerințelor solicitante. - Atitudine pozitivă și abilitatea de a colabora cu membrii echipei și cu oaspeții. - Dorința de a învăța și de a se adapta la procedurile și standardele locației noastre. - Disponibilitatea de a lucra în weekenduri și sărbători, în funcție de programul de lucru stabilit. Beneficiile salariale se discuta in cadrul unui interviu.

  • Angajam bucatar (colaborare la cerere) - locatie turistica - Bran

    Suntem în căutarea unui bucătar talentat și creativ pentru a se alătura echipei noastre într-un aranjament de colaborare la cerere. Dacă ești pasionat de arta culinară și ai o abordare inovatoare față de gătit, te invităm să aplici. Responsabilități: - Pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu standardele noastre de calitate și gust. - Dezvoltarea și adaptarea meniurilor în funcție de cerințele și preferințele clientului. - Asigurarea respectării regulilor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de preparare a alimentelor. - Colaborarea cu echipa pentru a oferi o experiență culinară de neuitat oaspeților noștri. Cerințe: - Experiență anterioară într-un rol similar în industria alimentară. - Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă. - Capacitatea de a lucra eficient și de a respecta termene strânse. - Creativitate și inovație în crearea și prezentarea preparatelor. - Disponibilitatea de a lucra în weekenduri si de sarbatori Beneficiile salariale se discuta in cadrul unui interviu.

  • Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • SRL -Ingrijire varstnici la domiciliu si menaj!

    Îngrijirea și bunăstarea persoanelor dragi ție, este prioritatea noastra! Cu experiență și grijă, oferim servicii de îngrijire la domiciliu, cu tariful de 50 RON pe oră. In cadrul serviciilor noastre de ingrijire, elaborarm si implementam un plan personalizat de ingrijire, in care evidentiem detaliat activitatile si observatiile zilnice, pentru a monitoriza si evalua progresul si nevoile individuale ale fiecarui client. Prin intermediul serviciilor noastre, oferim: - Asistenta completa in sarcinile de ingrijire personala precum asistență în baie, inclusiv spălarea, baie partiala la pat, îmbrăcatul și igiena orală, pentru a asigura confortul si bunastarea clientilor nostri. - Administrarea medicamentelor conform instructiunilor prescrise, pentru a asigura o gestionare corecta a tratamentelor si a imbunatati starea de sanatate a beneficiarilor nostri. - Suport emotional si social dedicat, implicandu-ne in activitati care promoveaza atat bunastarea fizica, cat si mentala a clientilor nostri, pentru a le imbunatati calitatea vietii. - Ajutor specializat in pregatirea, servirea si hranirea meselor, respectand nevoile dietetice specifice ale fiecarui individ, pentru a asigura o alimentatie sanatoasa si echilibrata. - Asistenta activa pentru mobilitate si transfer, precum transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate, pentru a le asigura confortul și siguranța în mișcare. - Mentinerea unui mediu curat si sigur in permanenta, prin implicarea noastra in sarcini de menaj si respectarea riguroasa a procedurilor de control al infectiilor, pentru a reduce riscul de imbolnavire si a mentine un mediu propice vindecarii si recuperarii. Pentru o evaluare si programare, va rugam sa ne contactati.

    Repostat automat
  • 46

    Angajare SOFERI Uber in Constanta

    Angajam Fete & Baieti (salariu minim 2.0.7.9.LEI net - 3.3.0.0.LEI brut & ore suplimentare platite & tips & bonus loialitate etc.): - varsta minima 21 ani, vechime carnet conducere: 2 ani, copie aviz medical & psihologic, atestat *certificat profesional (adresa scoala: str. theodor Burada nr.38c, Constanta). Avantaje maxime: program flexibil, masini noi, salarii minime garantate etc. Persoanele care nu sunt serioase sunt rugate sa nu se deranjeze sa ne contacteze. Va rugam sa nu ne trimiteti mesaje pentru detalii! Pentru programari contactati-ne direct telefonic & WhatsApp (Luni - Duminica > 8-20| optiunile de colaborare sunt valabile strict cu masinile firmei noastre (exclus inchirieri sau masini personale): 1. Angajat Contract de munca part-time sau full-time (salariu minim economie etc.) 2. PFA sau SRL Contract exclusiv, plata ora + oportunitati exclusive in proiectele firmei fara nici o limita de expansiune financiara & dezvoltare personala Nu exista o alta firma in acest domeniu care sa-ti poata oferi mai multe avantaje. Hai sa te convingi singur(a). Contacteaza-ne acum. - - - Sistemul de plati si avantaje este conceput pentru a fi mult mai eficient decat orice castig posibil al soferilor care muncesc cu masina personala sau inchiriata. * program flexibil, la alegere, personalizat si in functie de mai multi factori pot munci mai multi soferi pe o masina sau doar unul singur * costurile angajatilor colaboratorilor pentru acest tip de activitate sunt 0 (zero), toate cheltuielile inclusiv carburantul sunt garantate de firma * salariile minime sunt garantate indiferent de numarul de curse sau incasari www.rentxcar.com

  • 3

    Ofer servicii de ajutor persoanelor învârstă (cumparaturi)

    Dacă aveți nevoie de o mână de ajutor la făcut cumpărături, nu ezitați să mă contactați. Pentru persoane invarsta sau pers care nu au timp de cumparaturi datorita timpului liber scurt! Programul, frecventa saptamanala si costurile le stabilim impreuna. Ofer seriozitat, încredere si RAPIDITATE

  • Caut sofer transport intern si internațional categoria C CE tur retur zona Suceava

    Caut Sofer tur retur profesionist C, CE zona Sucevei , restul detaliilor apel .

  • Închiriere post lucru coafor

    Salon nou, locație stradală, lângă Parcul Teilor, sector 3, dotări premium, închiriază post lucru coafor. 200 euro pe lună cu posibilitate de lucru și cu walks in, situație în care se poate discuta despre stabilirea unui comision.

  • 9

    Lia - sotia sotului meu . Casting figuratie simpla

    Inter Casting Agency prganizeaza casting pentru ipostaze de figuratie in serialul Lia - Soția soțului meu , doar pentru persoanele care locuiesc in #Bucuresti sau #Snagov, plata 180 ron durata 6-12 ore : -#clienti restaurant fete femei si barbati varsta 25-40 ani . - #asistente medicale fete femei varsta 28-40ani -#medici , barbati, varsta 35-50ani -#ambulatieri, #brancardieri, #paramedici - barbati 25-50ani -#politisti - barbati 25-45 ani inaltimea minima 185 cm . -trecatori si diversi vizitarltori, pacienti, femei si barbati varsta 20-55!ani . - #barmani, ospatari, chelneri- barbati varsta 22-45 ani . Va puteti inscrie pentru preselectii pe adresa de #mail sau pe numarul de #whatsapp cu numele complet, varsta si data nasterii, inaltime, greutate si 4 poze recente bust si full body fara filtre fara ochelari de soare nu selfie in oglinda cu capul descoperit iar la subiect scrieti va rog #SerialLia

  • 2

    tunel spalatorie auto

    mașină de ultimă generație pentru spălătorie auto

  • 4

    Parteneriat agent turism

    Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara

  • 8

    cau un-o asistent-a un-o secretar-a online, freelancer, imp. limba romana, germana si engleza

    buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities

  • 23

    Agenti teren vanzari tamplarie PVC/AL

    SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !

  • Profesor de geografie pentru gimnaziu

    Echipa Monterra se mărește! Căutăm colegi care să împărtășească valorile noastre în relația cu copiii: Acceptare, Respect, Competență, Prietenie. Căutăm o persoană pasionată de educaţie! Candidatul ideal construieşte relaţii autentice şi ştie să creeze un mediu liber, dar cu reguli clare şi însuşite, îşi doreşte să se auto-perfecţioneze şi să se dezvolte personal. Cerințe: studii superioare specifice și studii sau calificări pentru predarea disciplinei experiență în lucrul cu copiii cunoaşterea curriculumului naţional persoană deschisă către metode moderne și creative de predare interes pentru dezvoltarea personală cunoştinţe de psihologie comunicare asertivă constituie un avantaj Ofertă: o oferim un mediu de lucru atractiv în care fiecare angajat este respectat şi însoţit în dezvoltarea personală încurajăm independenţa şi creativitatea în managementul procesului educativ şi al clasei de elevi punem mare accent pe instruirea continuă, prin sesiuni de training intern şi sau extern ne dorim colaborări pe termen lung pachet financiar atractiv Zona Piața Romană Tunari Dacia Aplică acum! Rugăm candidații sa atașeze și o scrisoare de intenție. Asteptăm CV-urile împreună cu scrisoarea de intenție pe adresa de email contact at aicicrescmontessori . ro . Oferta este pentru București. Aflați mai multe despre noi pe: Echipa Monterra

  • 1

    Angajez Șofer CE platformă auto

    Angajez Șofer CE platformă, salariu negociabil plus bonusuri din comisioane. Bucuresti sau Ilfov și chiar jrdetul Giurgiu

  • 9

    Cautam fete in domeniu.

    Inchiriez scaun, manichiura, coafura, cosmetica. Calea Girocului Timisoara. Tel.

Salvează căutarea