Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-19 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Lacatus Mecanic

    Angajam Lacatus Mecanic: Cerinte: Preferabil cu domiciliul in Popesti Leordeni Optional - permis de conducere tip B Posibil si pensionar Posibil part-time Beneficii: Carte de munca Salariu atractiv Tichete de masa

  • 9

    Secretară, Recepționeră

    Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.

  • Instalatori,tehnice si sanitare

    Angajez instalatori si ajutor de instalator,pentru instalati tehnice si sanitare,constructi noi,zona Bucuresti,salariu în funcție de abilitățile fiecăruia,program,L-V 8 ore zi,rog seriozitate,pentru orice detaliu va rog sa sunați la nr.

  • 3

    Angajam servitor cantina

    Angajam bărbat să servească într-o cantina in zona Giulești. Program doua zile lucrătoare, doua zile libere Salariu 3000lei, respectiv cate 1500lei la două saptamani

  • 27

    Recrutam brokeri asigurari - vino in echipa noastra!

    Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Nu exista target, program sau sef. Suna sau trimite-ne CV-ul tau pe mail.

  • 42

    Ang pers curatenie in Iasi. Salar: 1.400 RON NET(pe luna) 4 ore zi

    Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.

    Repostat automat
  • 2

    Ecomid Timisoara angajeaza femei pt curatenie spatiu birouri L-V, 1 schimb, program 4, 6 sau 8h/zi

    Ecomid-Serv angajeaza femei pentru curatenie spatiu birouri in zona centrala a orasului sau in alte locatii care implica curatenie birouri, gr. sanitare, vestiare, cantine, sali sedinte, holuri. Program de lucru L-V, 07.00-15.00; 15.00-21.00 sau 16.00-20.00, salarizare intre 2700-1300 lei net/luna, functie de complexitatea programului, experienta si implicarea operatorului de curatenie. Se acorda bonusuri lunare de prezenta, stabilitate si disponibilitate. Relatii suplimentare la telefon,

  • 57

    Agent de Asigurare

    Acum poti deveni Agent de asigurare ! + Bonus - Sistem de Finantare pt 12 luni ! Consiliere GRATUITA NON STOP ! Cerinte: Persoana cu atitudine pozitiva, caracter dinamic si capacitate de asimilare rapida a informatilor . Studi minime : Bacalaureat Prezentabil/a si determinat in atingerea obiectivelor Contact sau tel 0744355375

  • 12

    Caut persoana pt curatenie, intretinere gradina

    Caut persoana pentru curatenie, intretinere gradina, la nevoie de gatit si pus conserve (borcane) 2-4 zile pe saptamana. 250 lei zi Dumbravita, cartier Cora

  • Mecanic

    Societate comerciala angajeaza mecanic pentru intretinere flota proprie 3.5 t van

  • 15

    Te vrem in echipa noastra

    Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.

  • 136

    Job part time

    Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.

  • 10

    angajam livrator Bringo VENITURI INTRE 4000 SI 8000 LEI

    Daca iti doresti sa gasesti un loc de munca unde castigul sa fie direct proporțional cu implicarea ta , atunci te asteptam in echipa noastră Pentru a deveni livrator bringo , ai nevoie de permis de conducere categoria B , autoturism personal si dorința de a iti castiga proprii bani , sumele crescând odata cu implicarea ta . Iti oferim posibilitatea de a lucra cu contract de munca la 4 8 h sau PFA SRL Daca ai intrebari sau esti nerăbdător sa incepi , nu ezita sa ne suni ! Acceptam si flote partenere !

  • 5

    Operator curatenie

    Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma redusa; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!

  • Operator introducere date contabilitate primara

    Descrierea jobului: - introducere note de receptie de la furnizori in aplicatia de gestiune a companiei; - introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor notei de receptie + facturi; - introducere facturi de vanzare in aplicatia de gestiune a companiei. - verificarea corectitudinii introducerii datelor; - întocmirea și transmiterea rapoartelor - program de lucru 4 ore zi Beneficii: - se poate lucra de acasa, dupa perioada de instruire. Candidatul Ideal: - studii medii sau superioare; - cunoștințe bune de operare pe calculator - atenție la detalii; - viteza in operare. - abilități bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice; - orice experiență în contabilitate primară sau altele conexe constituie un avantaj. Salariu net 1040 lei.

Salvează căutarea