Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-25 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • TUCANO Coffee - Barista

    Candidatul Ideal - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA

  • 9

    ASISTENTA MARKETING-PROMOVARE (Parc Ind. Tetarom varianta Grigorescu-Baciu)

    Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 4

    Angajam mecanic /electromecanic/ electrician auto

    SC TRUCK FULLSERVICE SRL angajeaza mecanic/ electromecanic/ electrician. Ai o echipa si vrei sa faci si performanta? Te asteptam in echipa noastra! Oferim tot sprijinul pentru a creste alaturi de noi: echipament , sdv-istica, cursuri...tot ce ai nevoie. Salariu in functie de performanta, cunostiinte si vechime! TU STII NOI TE PLATIM! Suntem reprezentanta SCANIA, FORD, MAN, SCHMITZ, KRONE, KOEGEL, WABCO, SWARTZMILLER! Mai multe detalii la telefon sau pe mail - - . https://www.servicecamioanesuceava.ro/

  • 3

    Operator Print textil si print UV

    Cautăm absolvenți cu studii tehnice universitare pentru postul de Ilustrator tehnic operator print grafician DTP. Daca esti pasionat de design, grafica, print sau broderie, echipa noastra are nevoie de tine! Si noi suntem pasionati de ceea ce facem, asadar, te putem ajuta să îți dezvolti abilitatile în domeniul imprimarii si personalizarii echipamentelor de lucru, uniformelor, cadourilor corporate și produselor promoționale. Candidatul ideal ar corespunde următoarelor cerințe: Operarea PC-ului in platforma Windows sau OS Reprezinta avantaj experienta in utilizarea programului d grafica (Corel Draw) sau software similar. Daca nu ai experientă anterioară cu aceste programe de lucru, noi îți vom fi alaturi, este suficient ca tu să ai dorința de a învața. Personalitate: organizat, calm, calculat, un bun coechipier. Atenție la detalii pentru a asigura calitatea produselor finite. Capacitate de organizare si prioritizare eficienta a unui volum mare de comenzi, cu respectarea termenelor limita. Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Pasiunea pentru a oferi clientilor companiei servicii de calitate. Dorinta de a invata lucruri noi. Descrierea jobului: Cu ce te vei ocupa ? Preluare comenzilor online si offline, monitorizarea acestora pe parcursul procesului de producție. Pregatirea fișierelor de print în formatele compatibile pentru echipamentele de Print Broderie Gravura (DTP) Activități de productie produse personalizate (Imprimare Gravura PrintDTF PrintUV Cutter-Plotter Sublimare) Verificarea calitatii lucrarilor pe tot parcursul fluxului tehnologic de Print digital. Pregatirea și finalizarea comenzilor (identificare si achizitie produse, personalizare, ambalare, predarea către curier) Comunicarea eficientă cu celelalte departamente în vederea realizării comenzilor. Verificarea stării echipamentelor şi efectuarea mentenanțelor zilnice și săptămânale. Achiziția și recepția materiei prime, înregistrarea acesteia în programul de evidență a stocurilor. Descrierea companiei: RICAMO este un atelier de personalizari echipamente de lucru, uniforme, cadouri corporate, decorațiuni evenimente și alte produse promoționale. Pentru personalizarea produselor utilizăm tehnici precum: - Broderie - Termotransfer - Sublimare - Print DTF - Print UV DTF - Print Uv - Gravura - Print Laser Beneficii: - Salariu fix - Sistem de bonusare de sarbatori - Program fix de lucru de luni-vineri: Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră!

  • 2

    Personal Curățenie Râșnov (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 1

    Lucrător Comercial Râșnov (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 5

    Angajam Electrician - Tablotier

    Descrierea companiei: Electrotehno este o firma cunoscuta pe plan national ca producator si furnizor de puncte de conexiune, posturi de transformare, containere metalice electrice echipate si tablouri de distributie de joasa tensiune pentru utilizatori finali, distribuitori si producatori de energie electrica. Cautam o persoana serioasa si implicata pentru postul de TABLOTIER! Candidatul ideal: - Studii medii in domeniul tehnic - profil electric, electromecanic, electrotehnic sau calificare; - Citirea schemelor electrice si cablarea in conformitate cu acestea; - Experienta anterioara in realizarea tablourilor electrice; - Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Descrierea jobului - Asigurarea activitatii de executie a lucrarilor de echipare electrica si montaj a produselor fabricate in cadrul societatii. - Realizarea tablourilor electrice conform schemelor electrice si sau a documentatiei de executie. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant + tichete de masa (35 lei zi lucratoare) Zile de concediu de odihna suplimentare, acordate in functie de vechimea in munca Stabilitatea postului pe termen lung Program de lucru de luni pana vineri de la Mai multe detalii se vor oferi la interviu!

  • 19

    Angajam personal calificati si necalificati .

    SC SMP Sun Structure SRL este o firma de succes pe piata interna a productiei de prelate si corturi, cu o echipa formata din personal tanar, calificat si dinamic care participa cu succes la dezvoltarea constanta a companiei.Firma ca baza se ocupa cu structuri metalice si prelate,montaje,deplasările la montaje sunt suportate de firma. Angajez muncitori calificati sau necalificati in domeniul confectii prelate, salariu este discutabil dupa proba de lucru.. Angajam sudori cu experienta,salariu discutabil dupa proba de lucru... CERINTE: -capacitate de a lucra eficient in echipa -atent la detalii -constituie avantaj experienta de lucru in domeniul fabricarii prelatelor si a structurilor metalice, salariu se discuta dupa proba de lucru -studii medii -loialitate si confidentialitate -disponibil pt deplasari OFERIM: -contract individual de munca cu timp normal -tichete de masa -salariu atractiv -posibilitate de avansare -program fix Detalii despre post se ofera la interviu.

  • 2

    Angajam Vanzatoare - Preparatoare

    Cofetaria DesserTime Timisoara cauta colega pentru postul de Vanzatoare - Preparatoare. Daca esti o persoana sociabila, amabila, prietenoasa si doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, te asteptam in echipa noastra. Experienta in domeniul cofetariei nu este obligatorie. Sarcini: -Relationarea cu clientii -Prezentarea si vanzarea produselor de cofetarie si patiserie -Preluarea comenzilor -Prepararea usoara si asamblarea produselor de cofetarie -Participarea la candy bar-uri si alte evenimente Programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti un scurt CV pe email sau pe whatsapp la numarul de telefon din anunt.

  • 10

    Procesator comenzi online

    Cautam colegi cu experienta in prelucrarea comenzilor online. Descrierea jobului: - preluarea comenzilor online din siteurile proprii si din marketplaceuri (eMAG, CEL) - preluarea comenzilor din platforma e-licitatie.ro (SEAP) - postare oferte SEAP, actualizare preturi produse - ofertare produse pentru cererile SEAP - ambalare colete cu comenzile primite

  • 4

    Angajez pesonal pentru exploatare forestiera! Loc Brezoi

    Angajam pesonal pentru exploatare forestiera! Locul de munca este in oras Brezoi jud Valcea. Drujbist,legator

  • 1

    Contabil - Jud. Caras-Severin, Resita

    TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează contabil. CONDITII: * Studii de specialitate economice; * Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul contabil; * Cunostinte avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); * Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza; * Capacitate de lucru in echipa si relationare; * Experienta de lucru in contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITATI: * Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; * Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; * Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; * Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; * Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; * Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine. * Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei; * Intocmeste balante de verificare pentru clienti; * Intocmeste liste de avansuri din trezorerie. * Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; * Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; * Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; * Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com

  • 3

    Fundația Prison Fellowship România angajează administrator

    ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;

  • 8

    Ajutor Operator fabricarea si prelucrarea polimerilor

    NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Sa fie o persoana cu spirit tehnic si mecanic, atent la detalii, riguros, cu putere de munca, Prezinta un avantaj experienta in lacatuserie sau prelucrare profile PVC montare termopane CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei executa operatiuni, in fabrica, pe utilaje de extrudat, in scopul obtinerii profilelor PVC si aprovizionarea cu materiale de ambalat si materii prime specifice; Vei raporta orice defectiune abatere a utilajelor catre coordonatorul echipei. CE ÎȚI OFERIM? Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de 8 ore in schimburi, cu pauza de masa; Salariu 3300 lei net + tichete masa (600 lei luna), bonus lunar de performanta, ore suplimentare platite; Decontare transport; Asigurare privata de sanatate. Ne puteți contacta la numărul de telefon sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România din bd-ul Iuliu Maniu 612-614, București (Militari).

  • 5

    Junior - Inginer proiectare mecanic 3D Solidworks -- Inventor

    Descrierea jobului: - proiecteaza piese 3D dupa date impuse sau dupa desene 2D -executa modificari in datele 3D si 2D dupa cerintele clientului Candidatul ideal: - absolvent al unei institutii de profil: liceu, Inginerie Mecanica sau Automatica - cunostinte temeinice de desen tehnic 2D si proiectare 3D:Inventor, SolidWorks, AutoCad - persoana organizata, motivata si orientata catre client; - ambitios, dinamic, deschis, comunicativ; - foarte bune abilitati de negociere, planificare si persuasiune; Constituie avantaj: - permis de conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu atractiv, corespunzator activitatii prestate, bonusuri de prezenta si performanta; bonuri de masa; - lucru in mediu tanar si dinamic, cu reale posibilitati de dezvoltare a carierei intr-o companie de prestigiu.

  • 6

    Angajez absolvent studii mecanice pentru operare CNC // Operator CNC

    Absolventi de scoala profesionala/liceu/facultate, fara experienta semnificativa, dar cu: Capacitate de lucru in echipa; Seriozitate si capacitate de munca sustinuta; Determinarea de a reusi, Cunostinte minime de desen tehnic Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler Responsabilitati: Operarea masinilor unelte - laser si abkant. Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC. Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei Interpretarea desenului de fabricatie; Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate; Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice. Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca. Beneficii: Scolarizare la locul de munca! Lucrezi, dar si inveti, primind un salariu motivant! - Reevaluare si renegociere salariala periodica, ceea ce permite debutantilor sa isi demonstreze abilitatile dobandite; Sansa invatarii unei meserii cautate pe piata muncii intr-o companie de succes; - Mediul de lucru bine organizat si parte dintr-o echipa dinamica; Tichete de masa; salariu atractiv - Posibilitati de promovare

  • Agent Vanzari materiale de constructii !

    Termohidrofonica Grup SRL angajeaza :Agent vanzari ! Candidatul perfect : - Studiile in domeniul tehnic,reprezinta avantaj; -Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza ,organizare si formare echipa; -Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii; - Permis de conducere categoria B; Descrierea jobului: Domeniul de activitate : vanzari online, telesales, teren; Departament activitate : materii prime din POLIURETAN: -spuma poliuretanica (izolatii termice, montaj, adeziv); -placa PIR (termosisteme -fatade ,asteriale , plansee, terase, acoperisuri); -membrane poliuretanice - lichide sin termosudabile; -termo hidro sisteme poliuretanice . Materialele vandute sunt pe 2 categorii : -materii prime : clienti potentiali (aplicatori, producatori,etc); -produse finite , materiale: clienti potentiali(investitori, firme constructii, persoane juridice, persoane fizice); - dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti (constructori, revanzatori, clienti finali, etc); -zona disponibira - Romania)-nu sunt restrictii de limita; - promovarea produselor companiei (materiale de constructii si materii prime ); - Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; - Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Beneficii: -Venituri motivante; - masina si telefon de serviciu; -Mediu de lucru profesionist cu pregatire si cursuri tehnice; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei ; Asteptam CV-ul tau ! Te asteptam la interviu !

  • 5

    Angajam mecanic Service Auto - ROBNEC - 7500 RON

    ROBNEC - Angajeaza mecanic pentru service auto. Experienta in domeniu reprezinta un plus! Salariu foarte atractiv 7000-7500 RON, program de luni pana vineri incepand de la 8:30-17:00. Sambata si Duminica sunt LIBERE. Pauza de masa este intre 12:30-13:15. In cazul in care sunteti interesat de acest loc de munca si aveti experienta in domeniu, salariul poate fi MAI MARE decat cel mentionat. Robnec - Sector 6, Strada Piscul Crasani Nr.4 A, Militari Va rugam sa ne contactati la pentru mai multe detalii in legatura cu acest post de lucru.

  • 1

    angajam masiniste

    Angajam mașiniste pentru mașini de cusut in piele confecții cizme călărie! Mai multe detalii

  • 4

    Căutam agent vânzări

    INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.

Salvează căutarea