Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-09-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Angajam fete vanzatoare, ajutor bucatarie pentru fast-food Village in Carrefour Pantelimon. Programul este de 2 zile lucratoare, cu 2 zile libere.
-
Promovat
ROYALSCAF angajează pe termen nelimitat muncitori necalificați pentru manipulare schela metalică în santierele din Bucuresti. Este o munca grea și recomandam varsta maxima de 30 ani pentru angajare. Se oferă: - angajare cu carte de munca și posibilitate de coasigurat pentru soție copii; - cazare pentru persoanele din provincie; - salariu de la 220 lei zi în funcție de randament cu achitare de 2 ori pe luna; - posibilitate de ajutor ca avans pana la primul salariu; Oferim seriozitate și cerem seriozitate ! Pentru angajări contactați pe dl. George la 0738161931 între orele 8:00 - 18:00.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Baze in Catalunya, Madrid, Franța
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CRILELMAR fabrica mase plastice angajeaza ECONOMIST cu cunostinte resurse umane . Salariu net 4200 lei +card tichete 880 lei. Prime Sarbatori.prime realizari.
-
Candidatul ideal pentru pozitia de Responsabil Parc Auto ar trebui sa fie o persoana: -cu cunostinte tehnice auto -bine organizata -rezistenta la stres -care poate colabora cu colegii -cunostinte MS Office Responsabilitati: -administreaza documentatia vehiculelor din parcul auto -pregateste si prezinta,saptamanal raportari si situatii referitoare la starea autovehiculelor,cat si stadiul reparatiilor in curs -verificare documentele justificative privind reparatiile efectuate -depune documentatia in vederea obtinerii licentelor copii conforme,verifica ITP-ul si RCA-ul autovehiculelor -se ocupa de inmatricularea vanzarea autovehiculelor din flota DSC -monitorizeaza declararea si plata impozitului pe masini si a altor taxe asociate -coordoneaza procesul de predare primire a autovehiculelor -programeaza si supravegheaza realizarea reviziilor -efectueaza verificari lunare generale ale autovehiculelor din flota DSC Beneficii: -salariu atractiv -decontare combustibil -bonusuri in functie de realizarile lunare
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Market angajează lucrător comercial (personal feminin) cu domiciliul numai din localitatea Alexandria .Relații doar la tel.nr. .
-
Responsabilitati: Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Ambalarea, etichetarea și baxarea produselor conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Operarea utilajelor semi-automate pentru un proces eficient de producție. Vei lucra in 2 schimburi Ce cerem de la tine: Responsabilitate și seriozitate Studii medii absolvite. Ce iti oferim: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
G.E.S.CONSTRUCT- OPERATIONAL.SRL FIRMA AUTORIZATA DE CONSTRUCȚII REZIDENȚIALE SI NEREZIDENTIALE SUDOR CONFECTII METALICE HALE,PORTI,GARDURI, SOLARE,SERE,ACOPERISURI STRUCTURA METALICA,CONDUCTE,PLATFORME PETROLIERE. COLABOREZ CU COMPANII DOAR CU CONTRACTE . OFER SI MENTENTA MAI MULTE DETALII LA TELEFON S-AU LA ADRESA DE MAIL DIN ANUNT.
-
Executăm lucrări de construcții: montar pavele sapaturi canalizari garduri fose termo sistem trotuare beton și alte lucrări de construcții suntem o firma serioasa așteptăm să sunați sa va oferim serviciile noastre la nr tel
-
Dacă ești o persoană sociabilă, dinamică, dornică să învețe lucruri noi, o atenție și memorie bună , ai și cunoștințe economice, te așteptăm în echipa noastră. Nu se solicită experiență, full time, cinci zile pe săptămână, 8 ore zi. Jobul constă în gestionarea comezilor și livrărilor, o relație permanenta cu clienții. Operatori chimiști și ambalatori manuali pentru linie de producție stretch și amabalaje din mase plastice Poți să ne contactezi la nr. sau pe email :
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza sudor calificat, lacatus mecanic si muncitori necalificati Absolvirea unei institutii de invatamant cu calificarea de sudor prezinta un avantaj in vederea autorizarii ISCIR. Ne aflam in procesul de formare a unei echipe de sudori si lacatusi si dorim in echipa noastra persoane serioase cu abilitati de lucru in echipa!
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza inginer structuri metalice Absolvent de facultate de Constructii Cunostinte de lucru in domeniu Citire planuri Abilitati de comunicare si lucru in echipa!
-
Compania GXS PROIND SRL, ce activeaza in zona de restaurante de tip fast-food (mancare romaneasca) isi mareste echipa pentru locatia din Mall Promenada (Bucuresti, Calea Floreasca 246 B, statia de metrou Aurel Vlaicu) Posturile disponibile sunt: Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Lucrator Bucatarie - 1 post Bucatar Grataragiu cu experienta - 2 posturi Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Programul, salariul si responsabilitatile se discuta la interviu. Cerinte: Persoane dinamice, agreabile, serioase, corecte si responsabile, cu DRAG DE MUNCA! pentru programari interviu sunati sau scrieti mesaj: tel whatsapp : - Lucian Mihaila
-
Clinica Stomatologică Smile Vision, Timisoara, Piata 700, este in cautarea unei colege pe partea de front desk si administrativ cu foarte bune abilități de organizare și comunicare: Candidatul ideal: ambițioasă cu bune abilități de comunicare și interacțiunea cu oamenii. descurcareață, organizată și eficientă in a gestiona și finaliza taskuri diferite. contabilitate primară ( să stie ce presupune a gestiona casa, registru de casa, facturi, POS) dornică să invete lucruri noi, să creasca pe o pozitie de management operational foarte bune abilități utilizare PC, Microsoft Office - Excel, Work, Google Drive, Sheets, Docs, E-mail Google, Thunderbird program flexibil dimineata, dupamasa limba engleza - avansat Responsabilități FRONT DESK: -întampină pacientii care sosesc in clinică și ii îndrumă către sala de așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația; consilează pacienții în legatură cu informațiile care sunt necesare să le completeze programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații investigații; urmăreste pacienții pentru intervenții preia apelurile telefonice în mod eficient și profesional; înregistrează, monitorizeaza informatiile în sistemul operațional intern; claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor; asigură comunicarea prin: email, telefoniic, atât intern cât si extern; încasează contravaloarea serviciilor medicale cash card și facturează pacienții eliberează asigurari, scrisori medicale, adeverințe trimitere comenzi tehnicieni comisioane receptie comenzi retururi verificare emailuri +raspuns email pacienți Responsabilități ASISTENT MANAGER: Coordonarea și supervizarea diferitelor proiecte ce se desfasoara in clinică alături de General Manager Realizeaza plata facturilor Deschiderea de a se implica in proiecte ce tin de comunicarea cu diferiti medici si comunicarea cu ei. Avantajele pe care le ai in cadrul clinicii: - Clinică nouă modernă folosind ultimele tehnologii - Echipă stabilă cu multă experiență în cadrul căreia te poti dezvolta si avansa. - Program de lucru in ture 8:30-16:30 12: Sâmbăta -o data pe luna (platita 200%)
-
Laborator de cofetărie angajează cofetar și ajutor de cofetar. Tel.
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate, barbati si femei, cu si fara atestat, pentru Timisoara - zona centrala. Oferim conditii bune de lucru. Pentru relatii sunati la tel.: sau
-
Cautam un operator deservent de utilaje de constructii pentru a se alatura echipei noastre specializate in lucrarile de apa si canal. Experienta este obligatorie; Reprezinta un mare avantaj si permis categ. C NU ASIGUR CAZARE.
-
Candidatul ideal: - studii superioare de specialitate; - experienta minim 1 an in domeniu pe o pozitie similara; - cunoasterea soft-ului SAGA; - cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar - contabile; - abilitati de comunicare si spirit de echipa; - abilitati de organizare, minutiozitate, atentie la detalii; - responsabilitate vis-a vis de lucrarile efectuate si termenele stabilite; - preocuparea continua pentru actualizarea prevederilor legislative in domeniu financiar contabil. Responsabilitati: - Tinerea evidentei contabil pentru portofoliul de client alocat; - Verificarea balantelor contabile si a fiselor ROL; - Întocmirea declarațiilor lunare către autorități și transmiterea documentelor specifice; - Realizarea diferitelor rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; Ce oferim noi: - Șansa de a acumula rapid experiență diversificată; - Locație centrală, accesibilă, aproape de mijloacele de transport în comun; - Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii; - Traininguri diverse si suport real in dezvoltarea profesională; - Pachet salarial corelat cu experienta, diverse bonusuri.
-
Caut persoana cu experiența pentru firma de contabilitate care sa cunoască programul SAGA. Sa aibe cunostinte de evidenta primara, declaratii, balanta, bilant, etc. Puteți atașa CV-ul. Sau pentru mai multe detalii, sunați. Acceptam si servicii pe baza de contract !
-
-
Angajez instalatori sanitari termici punctele de lucru sunt în București salariul negociabil în funcție de abilități pornește de la 5000 lei pe lună se lucrează de luni până vineri