Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Cerinte: Studii minim scoala generala si curs calificare Experienta necesara: Experienta in domeniu minim 2 ani Atributii: - Finiseaza prin chituire si smirgluire partile componente ale caroseriei ce urmeaza a fi vopsite si le vopseste ceea ce presupune: Prepararea lacurilor si vopselelor - Executarea operatiilor de pregatire a autovehicolului - Executarea operatiilor finale de chituit - Lacuirea, grunduirea , spacluirea - Vopsirea straturilor primare la caroserie - Manipularea si reglarea temperaturilor in cuptoarele de coacere - Alegerea culorilor si a calitatii vopselelor si dozarea acestora Beneficii: - salariu morivant - tichete de masa - bonusuri lunare - program de lucru intr-un singur schimb
-
Promovat
EBC Interim, cu sediul in Rennes, Franta, angajeaza personal calificat in abator (dezosori, fasonatori, macelari la sacrificare etc.) cu experienta! Se pune la dispozitie masina si cazare (maxim 2 persoane camera, salariul NET nu este afectat). Se intocmeste contract de munca francez. EBC se ocupa sa depuna dosarul pentru cardul de sanatate francez (carte vitale). Mai mult decat atat, coordonatorii nostri de teren va vor sprijini pe tot parcursul misiunii.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Studii superioare (constituie un avantaj daca au fost desfasurate in domeniul tehnic); Reprezinta avantaj permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma); Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv, sisteme de securitate; Spirit de lucru in echipa; Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil; Descrierea jobului Depanare PC, laptop, si alte echipamente IT ( curatare praf, schimbare pasta termoconductoare laptop/desktop, identificare posibile probleme de functionare, etc) instalare, reinstalare sisteme de operare si aplicatii. Optimizare si imbunatatire sisteme vechi (upgrade componente) Reparații software; Rrecuperări de date; Instalare si service imprimante, routere wireless; Devirusări, curățări, optimizari; Configurare calculatoare pentru lucrul direct cu serverul ; Reconfigurare retele; Configurare router, switch-uri cu sau fara management, statii de lucru, imprimante, copiatoare, scanner; Instalare si configurare sisteme curenti slabi si automatizari Instalare si configurare sisteme anti-efractie Instalare si configurare sisteme supraveghere video Descrierea companiei Echipele DLC aflate în contact direct cu clienții au avut parte de o experiență care s-a repetat tot mai des în ultimii ani. Astfel, pe lângă activitățile prestate în domeniul componentelor, consumabilelor și echipamentelor de print, tehnicienii noștri au fost abordați pentru a rezolva diverse probleme existente în cadrul infrastructurii IT din companiile respective, sau pentru a oferi soluții și echipamente din alte zone care țin de domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor.
-
Bijuteria SORELLY Dorim sa angajam Economist Contabil Junior Ce căutăm: Student absolvent cu fara experienta al Facultatii de Stiinte Economice Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA SmartBill reprezinta un avantaj Utilizarea Excel, Word Atentia la detalii si capabilitatea de a lucra sub conditii de stres Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte Seriozitate, punctualitate Responsabilitati: Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea platilor si a incasarilor cu facturile Tinerea evidentei documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Centralizarea comenzilor primite Intocmirea de facturi, NIRuri, Avize Intocmirea situatiei platilor si a incasarilor Participarea la inventare Contabilitate primara Inregistrarea extraselor de cont bancare Efectuearea confirmarilor de sold Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 30 de ani Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce retail - bijuterii) Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 9:00 - 17:00 Bacau, Zona Autogara Bijuteria SORELLY Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Claunic Dezmembrari Targoviste angajeaza dezmembrator auto. Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Ce ar trebui sa faci tu: - sa demontezi piesele auto din ansamble si subansamble - sa te asiguri ca demontezi componentele cu atentie astfel incat sa poata fi vandute utilizate Conditii de lucru: * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat. * Parcul de dezmemebrari este dotat cu toate sculele si utilajele necesare pentru desfasurarea activitatii. Ce iti oferim: Stabilitatea locului de munca Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare Program de lucru intr-un singur schimb Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi, cu toate informatiile pe care le consideri relevante pentru acest job. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei. Te asteptam, cu drag!
-
Disponibil online
Content Copywriter - Blogger
Content Copywriter este o persoană care scrie texte pentru diverse scopuri de marketing și comunicare. Un content copywriter trebuie să fie capabil să creeze conținut original, captivant și relevant pentru publicul țintă. Realizarea diferitelor tipuri de prezentări pentru firme, produse și servicii. Administrarea paginilor de blog sau social media. Crearea de conținut scris pentru pagini de website Scrierea și publicarea de articole de blog. Scrierea și postarea de advertoriale comunicate de presă. Crearea de conținut scris pentru social media . Munca de research și analiză a domeniilor despre care scriem. Ce îți oferim? - Un salariu motivant, în funcție de experiență și performanță - Un mediu de lucru plăcut, dinamic și stimulativ - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Training-uri și cursuri de specializare - Bonusuri și beneficii (tichete de masă, abonament medical, team building, etc.) - Program flexibil, cu posibilitatea de lucru de acasă - Abonament sportiv si echipament de lucru Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Recrutăm rolul de Mașinist pod rulant pentru clientul nostru, unul dintre cei mai puternici și sustenabili producători de prefabricate de beton din țară, cu o experiență de multe decenii. Clientul deține 5 fabrici poziționate strategic pentru a deservi proiecte complexe la nivel național. Facem parte din cel mai puternic grup din domeniul materialelor de construcții din lume. Clientul produce elemente prefabricate din beton utilizate în domeniul infrastructurii rutiere, electrice și de apă canal, al construcției centrelor comerciale, logistice sau de producție, precum și soluții pentru segmentul rezidențial. Detalii rol: Locație: Sat Dumbrăvița, Comuna Dumbrăvița, Centura de Nord a Timișoarei nr 6, Jud. Timiș. Program de lucru full-time. L-V, . Număr roluri disponibile: 4. Profilul tău: Ai absolvit min. 8 clase (obligatoriu), sau ai un liceu tehnic de profil sau o școală profesională (reprezintă un avantaj); Ai calificare de mașinist pod rulant (macaragiu cât. E); Ai autorizație legator de sarcină (avantaj); Ai cunoștințe despre domeniul construcțiilor; cunoștințe prefabricate din beton (avantaj); Ai minim 6 luni experiența pe o poziție similară în construcții; Ai minime competențe digitale (utilizare telefon smart etc.); Îți place să lucrezi în echipă, ai îndemânare, precizie, rigurozitate și perseverență; Ești o persoană responsabil și ai capacitatea să gestionezi diverse situații dificile. Atribuțiile tale: Responsabilitatea de bază este de a opera utilajele de transport uzinal tip pod rulant în funcție de: etapa tehnologică, transport carcase, decofrare, transport elemente prefabricate în din hala de producție, depozitare produse finite, încărcări descărcări pe mașini. Podul rulant este operat în funcție de necesitatea fabricii în ziua respectivă, cele 8 h de activitate se completează cu activități precum: Participarea la lucrările de reparații, întreținere (mentenanță preventivă) și revizie a echipamentului aflat în exploatare și efectuează inspecțiile zilnice periodice conform instrucțiunilor specifice de lucru; Semnalare defecțiunilor sau deviațiilor de la parametrii tehnici nominali ale echipamentelor conform procedurilor în vigoare către conducătorul locului de muncă și către inginerul RSVTI; Efectuare periodică curățare și întreținere utilaje, echipamente și scule întrebuințate în procesul tehnologic. Beneficiile tale: Salariu de bază la nivelul pieței. Asigurare medicală, de viață și accident. Transport asigurat. Bonus performanță; Tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. Prime de: Crăciun, Paște, zi naștere, Ziua Constructorului. Nu ezita să ne contactezi și să ceri mai multe detalii despre rol. Doar candidații ce aplică avand un CV complet actualizat, vor fi luați în considerare pentru interviu.* *Doar candidații ce întrunesc criteriile specifice acestui rol vor fi contactați de către echipa noastră. Pentru că ne dorim să existe procese de recrutare transparente, menționăm că timpul mediu de răspuns este de aproximativ două săptămâni, iar detaliile legate de alte beneficii și partea salarială completă vor fi comunicate candidaților în prima etapă a procesului de recrutare.
-
Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Salariul lunar oferit: 4000 lei, negociabil in functie de experienta si calificare. Program: intern, 2 week-end-uri libere luna. Familia angajatoare acopera cheltuielile de cazare si hrana. Responsabilitati: activitati de ingrijire si companie doamna in varsta, deplasabila. Locatie job: Ploiesti Candidatul ideal: experienta anterioara in ingrijirea persoanelor varstnice reprezinta avantaj, persoana blanda si responsabila. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Aplica direct: https: newtimes.ro jobs program-intern-ingrijire-varstnica-deplasabila Aici doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Da like & follow paginii noastre de Facebook si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil.
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Zalau. Se ofera salariu incepand cu 2.200 Lei si tichete de masa.
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Candidatul Ideal Aceasta persoana va lucra în depozitul nostru din Bd. Metalurgiei, nr. 132, Sector 4, Bucuresti Cautam doar persoane cu domiciliu in Bucuresti sau zone limitrofe. Orar : L-V intre 8:30 - 14:30 (6 ore) Cum este persoana pe care o cautam? 1. O reprezinta integritatea! Aceasta e valoarea noastra cea mai importanta si tinem neaparat sa avem aceeasi filosofie d viata. (se tine d cuvant, duce pana la bun sfarsit ceea ce a promis, punctual, etc.) 2. Atentie la detalii. ( Este foarte atenta, harnica si iubeste sa munceasca ) 3. Viteza d lucru si eficienta ridicata. (Isi organizeaza bine timpul si mediul d lucru, ii place ordinea in sistemele in care lucreaza). 4. Este o persoana ORGANIZATA. ( stie sa prioritizeze si sa organizarea sarcinile ) 5. Cautam o persoana stabila, care este incantata sa faca munca d rutina 6. Spirit de echipa ( ajuta colegii cand au nevoie si este proactiva ) 7. Rezistenta la situatii de stres si atenta la detalii 8. Harnic(a) si serioasa . Descrierea jobului Ce v i f c ? -Prelu re , numararea si ar nj r m rfurilor venite d l furnizor in d pozit. -Cautarea produselor pe rafturi -Amb l rea si pregatirea cu Atentie a coletelor, predarea coletelor curierului ! - Manipularea si impachetarea cu grija a produselor si a coletelor pentru prevenirea deteriorarii lor - Aranjarea produselor in depozit. - Mentinerea corecta a gestiunii stocurilor. - Pastrarea curateniei si a ordinii la locul de munca. - Participare la inventare. Ce oferim ? Loc de munca stabil. Atmosfera de lucru placuta. Seriozitate Salariu lunar fix Descrierea companiei Companie romaneasca cu 10 ani vechime, cu activitati de import , distributie si comert online , un portofoliu de peste 1000 articole si peste 50000 clienti in mediul online.
-
Romtehnochim angajeaza asistent manager. Cunostinte: operare PC, office word si excel, limba engleza scris vorbit. Sarcini: supravegherea desfasurarii activitatii in conditii optime, intocmire documentatii necesare desfasurarii activitatii zilnice, organizarea sarcinilor zilnice, indosariere si arhivare documente, verificare continut site documente (dupa caz). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
Salutare , Firma cu istoric de peste 4 ani si cu peste 150 colaboratori, oferim mașini pentru Ride-Sharing (Uber și Bolt ) in București . Colaborarea se face exclusiv cu PFA sau SRL. Nu colaboram cu șoferi care doresc contract de munca full-time part-time sau fara contract de munca !!! Colaborarea prin PFA este mai legala (nu esti limitat de timpul de lucru ca la contractul de munca: 8h zi sau 40h saptamana de Luni pana Vineri) poti lucra oricand si oricat, iar din punct de vedere al costurilor, la PFA platesti doar contabilitatea care este optionala prin flota noastra la 300 lei luna fata de contractul de munca care este 1500 lei luna. Mașini disponibile: Dacia logan 2014-2023 , Hyundai i20, Renault , Peugeot , Kia și alte mărci . Prețuri între 450-600 saptamana. Comisionul este de 12% din câștigul net . Avem disponibil constant masini in parcul auto . Acestea sunt cu reparatiile la zi , colaboram cu service-uri auto fara programare , investim constant in buna functionare a autovehiculelor. Daca nu aveti PFA sau SRL va putem ajuta sau indruma pentru infiintarea unuia.
-
Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial 2000-2800 RON constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari. - full time Cautam colaboratori pe termen lung si foarte lung. Program de lucru Luni - Vineri 09:00-18:00 Sambata 09:00 -14:00
-
Recrutăm OSPĂTAR pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil. Detalii suplimentare legate de cerințe, responsabilități și alte beneficii, la telefon:
-
ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.
-
kineto perfect își mărește echipa cautam o colega un coleg, salariu 4000-4500 lei program de lucru de 6 ore --8:30:-14:30-' 14:30-20:30 ....Sâmbăta 9:00--14:30...
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Angajam Sudor pentru depozit tevi otel pentru instalatii de gaze si apa ,care sa se alature echipei noastre din BUCURESTI Realizam diverse produse pentru instalatii , de calitate si avem nevoie de un sudor pe masura. Punem mare pret pe detaliu, pe executia impecabila si precisa a proiectelor. Cautam un coleg cu care sa putem realiza produsele comandate de clientii nostri. Adresa noastra este: str Ghetu Anghel nr.1, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, sector 3, Bucuresti. WWW.GROSSNER.RO Ai putea fi colegul nostru daca : Iti place sa realizezi obiecte metalice conturate pe hartie prin desenul tehnic. Ai experienta in sudura Esti obisnuit cu prezenta zilnica la locul de munca, conform program de lucru stabilit Iti plac rezolvarile frumoase de detaliu si lucrul de calitate.. Iti face placere ordinea din atelier si de la scule Iti place sa te descurci chiar si in momente mai stranse si sa finalizezi proiectele cu aceeasi motivatie in termenele agreate. Esti in cautarea unui loc de lucru placut cu o echipa tanara unita de la care sa poti invata si in care sa te poti dezvolta si care sa se poata baza in scurt timp pe tine. Ce putem oferi: Bonusuri de sarbatori Cultivam performanta si profesionalism Oferim bonusuri de performanta Oferim stabilitate Oferim un mediu de lucru placut cu un colectiv guvernat de buna colegialitate, buna intentie si buna crestere. Program normal de lucru de L-V
-
Firma Roschem Corp Srl angajeaza muncitori calificati si necalificati pentru lucrari de reabilitare energetica in orasul Tulcea . Pentru cei seriosi oferim salarii atractive , masa asigurata , echipament de lucru si cazare pentru cei care sunt nevoiti sa faca naveta la mai mult de 50 km. Locuri limitate! Detalii la nr de tel: