Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Promovat
Angajam barbat pentru curatenie in Iasi, la fabrica grenzebach, zona Remat sos. iasi Tomesti , 8 h zi , de luni pana vineri, in 2 schimburi .Sarcini principale : de maturat culoare , evacuat gunoi, curatenie la containere gunoi , de spalat cu masina alei , alte activitati de curatenie locale . Se asigura salariu lunar +tichete de masa + decontare transport in Iasi .Relatii la tel. , intre orele 9.00-17.00
-
Promovat
Pentru a te alatura echipei noastre ar trebui să ai in vedere următoarele : Cunoastere operare PC Abilități de comunicare si muncă in echipă. Organizarea mărfurilor pe rafturi Ridicarea mărfurilor din depozit necesare expedierii comenzilor catre clienți. Ambalarea comenzilor în vederea expedierii. Procesare retururi. Oferim : Contract pe o perioada nedeterminată . Salariul : 2600 Lei pentru început. Programul de lucru : Luni - Vineri 10:00-18:00 Libere : Toate week-end-urile si toate sarbatorile legale. Cum ne poți contacta pentru interviu ? Telefonic sau whatsapp. Locatia : Șoseaua Vitan-Bârzesti nr 5-7 București Sector 4 Te așteptăm în echipa noastră
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate transport angajeaza soferi profesionisti cu experienta pe intern, se lucreaza pe cap tractor + semiremorca prelata. Se lucreaza doar in program, in weekend se face pauza acasa. Curse BR GL -> Ro -> BR GL Necesar atestate marfa+adr colete, cartela tahograf. Salariu atractiv!!! Pentru angajare va rog trimiteti CV pe whatsapp sau pe email
-
Aveuro International SRL angajeaza electrician auto. Locatia job-ului este in Campina. Programul de lucru 08.00-16.15. Candidatul ideal Calificare profesionala pentru acest domeniu; Cunostinte limba engleza constituie un avantaj; Descrierea jobului Montaj sistem electric auto pentru caroseriile produse Diagnosticarea disfuncționalităților sistemului electric Controlul final la terminarea ciclului de reparatie pentru a te asigura de calitatea serviciilor Testarea diferitelor componente electrice Beneficii: Pachet salarial; Tichete de masa; Transportul decontat salariatilor din afara localitatii Campina.
-
CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE E-MAIL Nivelul carierei Middle (2-5 ani) Tip job Full time Anunt ce permite munca la distanta Limbi vorbite engleză constituie un avantaj Adresa Constanta Recrutez candidati dispusi sa se relocheze Da Posturi disponibile 10 Salariu : Pachet salarial atractiv, cazare, masa si transport Rolul tau in companie o intocmirea necesarului de materiale si echipamente; o efectuarea de cablaje si montarea echipamentelor electrice si automate; o instalarea, programarea si PIF uri a echipamentelor electrice si automate; o mentinerea in buna functionare a echipamentelor electrice si automate prin efectuarea de verificari periodice; o intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise de interventie, jurnale de service, etc. Profilul tau o Experienta anterioara de minimum trei ani in instalare si service instalatii electrice joasa tensiune pentru constructii civile si industriale (montare corpuri de iluminat, montare doze de conexiuni si de aparataj electric, montare tablouri electrice, montare tuburi PVC, pat de cabluri, conductori de impamantare, sistem paratrasnet, remediere instalatii electrice) si automatizari electrice. o Executa probe si verificari la aparatajul electric si accesorii; o Absolvent de scoala profesionala sau studii tehnice. Specializare: electrician, energetic, telecomunicatii; o Autorizatie ANRE constituie avantaj, dar nu este obligatorie o Abilitati de organizare, responsabilitate, punctualitate, atentie distributiva si initiativa; o Meticulozitate, atentie la detaliu, acuratete si lucru eficient in echipa; o Sa fie serios, responsabil si sa respecte standardele de lucru; o Sa dispuna de o buna capacitate de organizare, invatare si adaptare; o Apt pentru lucru la înălțime. Ce iti oferim o Salariu competitiv, la nivelul celor mai bune companii din piata romaneasca de profil; o Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata; o Bonus pentru realizari personale deosebite (proiecte speciale, certificari si specializari avansate); o Program flexibil de lucru; o Training, formare continua in pas cu evolutia sistemelor pe care le instalam si a tehnologiilor pe care le promovam; o Avansare rapida in functie de competentele tale si implicarea in activitatea companiei.
-
Societatea ELBI ELECTRIC & LIGHTING SRL, CUI RO 17412685, angajeaza Manipulant Marfuri: Atributii Pregatire comenzi de livrare catre clienti Aranjare marfuri la raft si operatiuni de intretinere Pregatire colete pentru livrare Cerinte Perseverenta Spirit de echipa Ce oferim Pachet salarial atractiv: Posibilitate de promovare in echipa de Vanzari Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica Programul de lucru este de 5 zile pe saptamana, de luni pana vineri: - 08:30-17:00 (30 minute pauza de masa) Contract pe perioada nedeterminata; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati.
-
SC THINK REALITY SRL, angajazeaza fata in domeniu , Street Food dorohoi
-
1. SCOP Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți. Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici. Principalele responsabilități includ: Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului; Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic; Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.); Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului. Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului; Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți; Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului; Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management; Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern. Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc; Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc. Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului; Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Studii universitare în discipline umaniste sau economice; Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola; Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor; Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei; Atenție la detalii; Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale. 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată 40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management. Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.
-
Suntem în căutarea unui șofer profesionist Categoria D pentru a se alătura echipei noastre în dezvoltare. Cerințe: Experiență necesară autocar -autobuz Disponibilitate pentru curse tip convenții -turistice Experiență în domeniul transportului de persoane (avantaj) Responsabilitate, hărnicie și onestitate Atestat și card tahograf Oferim: Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Jobul este full time. Detalii suplimentare disponibile la numărul de telefon:
-
Dorești să participi la construirea unei misiuni de distribuire de materiale creștine? Răspunde-ne printr-un mesaj pe e-mail. Ce ar trebui să faci: - Să coordonezi activitatea fundației conform unui program prestabilit, - Să pregătești ambalarea și distribuirea de publicații creștine în localitate și județ, - Să activezi pe platforme online, - Să contribui la dezvoltarea fundației conform strategiilor stabilite. Durata estimată a activității: 40 sau 20 de ore pe săptămână (în funcție de opțiunea ta). Locația activității: Oradea județul Bihor. E necesară cunoașterea limbii maghiare sau engleze la nivel conversațional. Salariu: stabilit de comun acord. Ești interesat? Scrie-ne acum pe e-mail pentru mai multe informații!
-
SC GENSO ACTIV CONSTRUCT SRL angajeaza 85 Muncitori necalificati la spargerea si tăierea materialelor de construcții COD COR 931302 Apreciem experienta, dar nu este neaparat necesara, Ne dorim lucratori cu repect fata de oameni si cu dedicatie in munca. CV-urile vor fi trimise pe adresa de email Oferim si cerem seriozitate
-
Ne marim echipa! Cautam un medic cu o experienta de minim 2 ani, persoana serioasa, responsabila, dinamica, amabila si empatica, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste pentru animale si sociabila cu clientii. Printre alte abilitati ar trebui sa fie si: - Lucrul in echipa; - Cunostinte de medicina interna; - Interpretarea analizelor de laborator si integrarea lor corespunzatoare in tabloul clinic, in vederea obtinerii unui diagnostic de certitudine si a stabilirii tratamentului aferent; - Efectuarea investigatiilor de laborator de baza care implica utilizarea microscopului - Cunoasterea Digitail constituie un avantaj; - Competentele chirurgicale constituie un avantaj. Ce oferim? - Ture de 7h zi (fara ture de noapte) - Se lucreaza weekenduri akternative - Acordam intelegere si flexibilitate in ceea ce priveste programul - Echipa tanara, deschisa la nou - Salariu corespunzator Dacă îți dorești să lucrezi într-o echipa de medici veterinari pasionați, îți plac provocările și îți dorești să te dezvolți pe plan profesional te rugam sa ne trimiți cv-ul la adresa de e-mail , iar interviurile se vor programa telefonic la nr de tel
-
Daxi Cleaning, importator direct, angajeaza manipulant pentru depozit produse de curatenie si cosmetice. Interval orar pentru informatii de Luni - Vineri, orele 10.00-17.00, Tel. Descrierea postului: Pregateste, eticheteaza, ambaleaza comenzile primite, elibereaza marfa catre clienti si curieri; Incarcare/descarcare marfa; Impreuna cu gestionarul efectueaza Receptie marfa; Aranjeaza marfa in rafturi conform procedurilor interne; Asezarea marfurilor pe paleti si incarcarea acestora in mijloacele de transport; Asigurarea integritatii si securitatii marfurilor. Impreuna cu ceilalti angajati din depozit efectueaza inventar marfa, raspunde de aranjarea marfurilor
-
Avem personal asiatic ,calificat si necalificat in cautarea unui loc de munca pe urmatoarele domenii: - constructii - finisori constructii - sudori - gradinarit - curatenie - productie - horeca - croitorie
-
Depozit Materiale Constructii, angajam manipulant marfa. Program de Luni pana Vineri, de la ora 08:00 - 17:00. Mai multe informatii la nr tel:
-
Cerințe: Vopsit interioare si exterioare, Finisaje interioare; Constructii de terase din lemn; Masurarea si ridicarea de ziduri-compartimentare si pereti despartitori din lemn si gips carton; Efectuarea de reparatii din gips, tencuit interior si fatade izolatii termice; Montarea de pardoseli; Zidirea si tencuirea peretilor; Lucrari de gletuire (finisaje); Montare de terase; Condiții: Capacitate de organizare Seriozitate Spirit de echipă și analitic; Carnet de conducere cat. B. ( UN AVANTAJ) Disponibilitatea la deplasari in interes de serviciu Disponibil la program prelungit; Program de lucru: 8 ore, 5 zile pe săptămână Oferta noastra: - Pachet salarial atractiv SĂPTĂMÂNAL sau LUNAR: Salariu la săptămâna: 550-600 Euro pe săptămâna ( nu sunt incluse taxe catre statul Norvegian); Taxele le suportă firma. - Salariu la Luna: 2.400 -2.600 Euro pe luna (nu sunt incluse taxe catre statul Norvegian); Taxele le suportă firma. - Bonusuri; Contract de munca; Asigurari sociale si de munca; Cazare gratuita (primele 2 luni) tel. Mobil:
-
Firma cu profil în Amenajare și întreținere spatii verzi, angajează muncitori calificați și necalificați. Pentru mai multe detalii sunați la Domnul Nicu
-
Rominox Metal Srl angajeaza muncitori necalificați cu disponibilitate de lucru pe santierele din țară.Se oferă diurna și cazare.Salariul minim în constructii. CV-urile se pot trimite la adresa de mail sau la secretariatul firmei din str.Narciselor nr.14. Persoanele preselectate vor fi contactate în vederea interviului.
-
Rominox Metal Srl,cu sediul în Târgu-Jiu,str.Narciselor nr.14,angajeaza operator CNC. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau se depun personal la sediul firmei.
-
SC Ermetika Global Construct SRL, angajeaza personal muncitor in atelier( locatia este in Com. Joita, Sat Bacu, Jud. Giurgiu). Se produc pereti prefabricati, acoperisuri pentru case pe structura din lemn. Nu este nevoie de experienta dar daca ati lucrat cu lemnul constitue un avantaj. Program de lucru Luni-Vineri 7-16 in care intra si pauza de masa. Salariu 3300-4000 lei pe luna. Tel:
-
MaDYT AUTOSERV Angajeaza OPERATOR SERVICE MOBIL ROTI (Vulcanizator) Avem nevoie de operator Service Mobil Roti cu sau fara experienta pentru a completa echipa noastra din Str. Rasaritului, Buftea Operator Service Mobil Roti - demontează montează roți, le echilibrează, execută diferite operațiuni și sarcini care au legătură cu roțile pentru toate tipurile de vehicule Ce ne dorim de la tine? Seriozitate și onestitate, comportament adecvat. Permis de conducere categoria B si orice diploma in domeniu este considerat un plus Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la adresa de email [E-mail ascuns] sau la numarul de telefon https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii (superioare prezinta avantaj) - Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil; - Experienta contabilitate primara - Pachet MS Office; Experienta relevanta pe o pozitie similara constinue un avantaj Ce cautam: -Persoana pozitiva, dinamica; -Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; -Persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului; -Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; -Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Descrierea jobului - Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii: extr s d cont b nc r, divers f cturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Mentine evidența extraselor bancare; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Opereaza mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Comunica cu clienții si furnizorii prin intermediul e-mail-ului; - Actualizeaza datele fiscale pentru partenerii societatii; - Verifica soldurile clientilor, furnizorilor, avansuri, stocuri de marfa; - Verifica jurnalele in vederea pregatirii declarațiilor lunare pentru depunerea către autorități; - Realizeaza diferite rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Participa la rezolvarea sarcinilor echipei; Beneficii oferite - Pachet salarial atractiv https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto