Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-01-19 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Disponibil online
Colaborare pe langa serviciu
Colaborare in timpul liber, in domeniul marketing, wellness, travel - 1 pana la 2 ore pe zi. Castigul poate fi de 1200 - 2000 euro lunar, pe langa serviciu. Se invata totul de la 0, nu e nevoie de experienta, dar e nevoie de ambitie si dorinta de castig. Candidatii trebuie sa aiba Laptop si smartphone si dorinta de a invata !!! Trimiteti CV la sau pe whatsapp la
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.
-
Angajez curier la DPD pentru postul de BackUp. Cerinte minim 2 ani vechime în condus cu cazier curat fara incidente. Descrierea postului: Se livreaza coletele ramase la depozit de la curieri,dupa care sa fac ridicari. Zonele pentru livrari si ridicari sunt aproape de depozitul de pe Orastiei 10. Program de lucru LUNI-VINERI 11:00-17:00 MAI MULTE INFO LA TEL:
-
căutam agenți vânzări în toată țara în domeniul construcctii comisioane atractive suntem reprezentant oficial în România
-
angajam agenti vanzari în domeniu construcctii oferim comision pe baza de contract ,de talii
-
! ! Dacă ești și te vezi făcând parte dintr-o performanță, această poate fi oportunitatea ta pentru o carieră de succes. Ce așteptări poți avea în calitate de la ? - oportunitatea de a evolua într-o în care să te dezvolți și să faci performanță; - flexibilitate în programul de lucru și posibilitatea de a lucra parțial remote; - remunerație care încurajează performanța bazată pe rezultate; - mediu de lucru profesionist, dar prietenos, într-un sediu modern; - formare profesională continuă; Ce așteptăm de la tine în calitate de ? - să fii team-player, orientat către munca în echipă și instruirea practică a cursanților în vederea obținerii permisului de conducere auto, rezolvarea eficientă a tuturor situațiilor neprevăzute ivite în trafic cu elevii; - să ai bune abilități de comunicare și de relaționare cu cursanții; - empatia este o calitate esențială; - să fii aliniat la viziunea de ansamblu și valorile ; - să fii specialist sau dispus să te specializezi în acest domeniu ; - dorință de evoluție profesională pe termen lung. Cum aplici? Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești dornic să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul tău la: ; : & ^ ^
-
Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic PSIHIATRU disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Târgu Secuiesc, Str. Cernatului, nr. 20 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Salon de frizerie coafura situat in centru vechi , angajez persoana cu experiență in tuns adulții si copii, Relatii tel ,
-
Firma situata in zona Basarab (Str.Petru Maior 25) cautam doamna pentru curatenie - in cadrul firmei. Program: 4 ore pe zi de luni pana vineri 06:00-10:00. Contract de munca. Salariul net oferit este de 2000 net (in mana). Casa cu 2 etaje. Asteptam mesajele dvs, cu drag.
-
Ne cautam receptioner part time in Timisoara. Conditii: Program de lucru: de luni pana vineri, de la 16:00 la 20:00 (pentru 4 ore) Beneficii extrasalariale: Asigurare de Sanatate Medlife Cunoasterea limbii engleze Cunoasterea pachetului Microsoft Office Abilitati de comunicare Prezentabil a si empatic a Responsabilitati principale: Atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor; Cunoasterea limbilor romana si engleza fluent; Evidenta corespondentei primite si distribuite; Efectuarea cu maxima responsabilitate a sarcinilor ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; Managementul cheilor de acces in spatiile clientului conform procedurii; Colaborarea cu reprezentantii angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii predarii semnarii proceselor verbale de evidenta a cardurilor de acces, conform procedurii; Tine legatura cu firmele de curierat, avand desemnata o persoana de contact. Va face urmatoarele operatiuni : primeste plicuri de la angajatii clientului, le inregistreaza in borderou si le preda firmei de curierat; utilizeaza aplicatia online in vederea managementului corespondentei; tine evidenta tuturor plicurilor si coletelor mai mici de 2 kg, utilizand borderoul; Intocmeste rapoartele lunare si le transmite catre superiorul ierarhic; Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; Sorteaza plicurile aduse de curierul intern; Inregistreaza in Registru Vizitatori toti vizitatorii clientului si completeaza raportul lunar; Inregistreaza coletele livrate la Receptie si transmite raportul lunar; Respecta si aplica toate masurile, regulile si procedurile Regulamentului de Ordine Interioara. Pentru aplicare va rugam sa trimiteti Cv-ul la sau sa sunati la numarul de telefon: .
-
Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Nu exista target, program sau sef. Suna sau trimite-ne CV-ul tau pe mail.
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.
-
Angajam Lacatus Mecanic: Cerinte: Preferabil cu domiciliul in Popesti Leordeni Optional - permis de conducere tip B Posibil si pensionar Posibil part-time Beneficii: Carte de munca Salariu atractiv Tichete de masa
-
Angajez instalatori si ajutor de instalator,pentru instalati tehnice si sanitare,constructi noi,zona Bucuresti,salariu în funcție de abilitățile fiecăruia,program,L-V 8 ore zi,rog seriozitate,pentru orice detaliu va rog sa sunați la nr.
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.
-
Cautam personal curatenie in Chiajna, Ilfov, pentru asociatii de proprietari- cladiri de locuinte- cu urmatoarele atributii- program de 2 ori pe saptamana: sa mature holurile ,scara imobilului şi spaţiul verde din faţa şi spatele blocului sa spele de 2 ori pe săptămână holul si scara imobilului sa mature sau si sa spele parterul ori de cate ori este nevoie (cel puţin o data pe zi) pentru a îndepărta urmele de noroiul depus ca urmare a intemperiilor sa şteargă praful si pânzele de păianjen din holul si scara imobilului ori de cate ori este nevoie in vederea menţinerii aspectului de curăţenie a imobilului; sa spele geamurile şi uşile imobilului ori de cate ori este nevoie in vederea menţinerii aspectului de curăţenie a imobilului; sa menţină curăţenia la ghena si sa participe împreună cu reprezentanţii firmei de prestări servicii de salubritate la descărcarea gunoiului menajer- la nevoie; sa anunţe de îndată administratorul orice neregula constatată cu privire la starea pereţilor interiori sau exteriori (infiltraţii de apa de la inundaţii, conducte sparte, fisurări, degradări datorate (sa strângă ori de cate este nevoie hârtiile, crengile, frunzele, etc. de pe spaţiul verde) sa ia in primire toate materialele necesare asigurării curăţeniei, întreţinerii spaţiului verde, colectarea şi debarasarea gunoiului menajer (tomberoane) având obligaţia sa asigure păstrarea si utilizarea acestora in bune condiţiuni, sa răspundă la toate solicitările venite din partea administratorului sau preşedintele asociaţiei pentru îndeplinirea unor sarcini conforme fisei postului; sa manifeste grijă deosebită in mânuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor; sa fie cinstit , loial si disciplinat dând dovada in toate împrejurările de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; sa respecte instrucţiunile de folosire a ascensorului si sa anunţe de îndată orice defecţiune la societatea care asigura întreţinerea ascensorului cat şi administratorul
-
DONERBOOM ANGAJEAZA CASIER Ce oferim: Salariu avantajos la timp;(2300-4000 lei) Bonuri de masă; Program de lucru flexibil(6 8 12h) Dezvoltare profesională și oportunintăți de promovare; Suport din partea echipei. Contract pe perioadă nedeteminata; Printre atributiile tale: Asigurarea unui nivel de satisfacție ridicată a serviciului către clienți; Operarea casei de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; Prezentarea produselor respectând standardele companiei; Cerinte: Studii medii (studiile comerciale reprezinta un avantaj); Orientare spre client si rezolvarea problemelor; Punctualitate și dorința de a lucra în echipă;