Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-01-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Ghiroda, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
Promovat
Angajam sofer profesionist categoria C+E pentru transport intern (RO) Se lucreaza la program pe cap tractor cu semiremorca prelata. Weekendurile sunt libere. Cursele sunt cu tur-retur. Nu se face circuit pe tara. De preferat sa aveti domiciliul in Timisoara sau zonele limitrofe. Salariul este motivant. Pentru detalii suplimentare puteti suna la tel. : Multumim.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Poiana Lacului! Angajăm Controlori Calitate! Ești candidatul ideal dacă: Ai experiență în control calitate - obligatoriu; Ai disponibilitate de a lucra în schimburi; Ai disponibilitate de a utiliza mașina personală - reprezintă avantaj, dar nu este obligatoriu. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3100 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Plata orelor de noapte cu spor de 25 la sută; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou de 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. Publi
-
Promovat
Angajam Frezor la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - cunostinte de desen tehnic - experienta in prelucrari mecanice - calificare de frezor prelucrator prin aschiere - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 RESPONSABILITATI: - prelucrarea pieselor metalice conform specificațiilor tehnice BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
1. SCOP Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți. Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici. Principalele responsabilități includ: Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului; Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic; Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.); Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului. Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului; Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți; Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului; Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management; Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern. Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc; Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc. Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului; Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Studii universitare în discipline umaniste sau economice; Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola; Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor; Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei; Atenție la detalii; Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale. 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată 40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management. Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.
-
Suntem în căutarea unui șofer profesionist Categoria D pentru a se alătura echipei noastre în dezvoltare. Cerințe: Experiență necesară autocar -autobuz Disponibilitate pentru curse tip convenții -turistice Experiență în domeniul transportului de persoane (avantaj) Responsabilitate, hărnicie și onestitate Atestat și card tahograf Oferim: Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Jobul este full time. Detalii suplimentare disponibile la numărul de telefon:
-
Dorești să participi la construirea unei misiuni de distribuire de materiale creștine? Răspunde-ne printr-un mesaj pe e-mail. Ce ar trebui să faci: - Să coordonezi activitatea fundației conform unui program prestabilit, - Să pregătești ambalarea și distribuirea de publicații creștine în localitate și județ, - Să activezi pe platforme online, - Să contribui la dezvoltarea fundației conform strategiilor stabilite. Durata estimată a activității: 40 sau 20 de ore pe săptămână (în funcție de opțiunea ta). Locația activității: Oradea județul Bihor. E necesară cunoașterea limbii maghiare sau engleze la nivel conversațional. Salariu: stabilit de comun acord. Ești interesat? Scrie-ne acum pe e-mail pentru mai multe informații!
-
SC GENSO ACTIV CONSTRUCT SRL angajeaza 85 Muncitori necalificati la spargerea si tăierea materialelor de construcții COD COR 931302 Apreciem experienta, dar nu este neaparat necesara, Ne dorim lucratori cu repect fata de oameni si cu dedicatie in munca. CV-urile vor fi trimise pe adresa de email Oferim si cerem seriozitate
-
Ne marim echipa! Cautam un medic cu o experienta de minim 2 ani, persoana serioasa, responsabila, dinamica, amabila si empatica, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste pentru animale si sociabila cu clientii. Printre alte abilitati ar trebui sa fie si: - Lucrul in echipa; - Cunostinte de medicina interna; - Interpretarea analizelor de laborator si integrarea lor corespunzatoare in tabloul clinic, in vederea obtinerii unui diagnostic de certitudine si a stabilirii tratamentului aferent; - Efectuarea investigatiilor de laborator de baza care implica utilizarea microscopului - Cunoasterea Digitail constituie un avantaj; - Competentele chirurgicale constituie un avantaj. Ce oferim? - Ture de 7h zi (fara ture de noapte) - Se lucreaza weekenduri akternative - Acordam intelegere si flexibilitate in ceea ce priveste programul - Echipa tanara, deschisa la nou - Salariu corespunzator Dacă îți dorești să lucrezi într-o echipa de medici veterinari pasionați, îți plac provocările și îți dorești să te dezvolți pe plan profesional te rugam sa ne trimiți cv-ul la adresa de e-mail , iar interviurile se vor programa telefonic la nr de tel
-
Daxi Cleaning, importator direct, angajeaza manipulant pentru depozit produse de curatenie si cosmetice. Interval orar pentru informatii de Luni - Vineri, orele 10.00-17.00, Tel. Descrierea postului: Pregateste, eticheteaza, ambaleaza comenzile primite, elibereaza marfa catre clienti si curieri; Incarcare/descarcare marfa; Impreuna cu gestionarul efectueaza Receptie marfa; Aranjeaza marfa in rafturi conform procedurilor interne; Asezarea marfurilor pe paleti si incarcarea acestora in mijloacele de transport; Asigurarea integritatii si securitatii marfurilor. Impreuna cu ceilalti angajati din depozit efectueaza inventar marfa, raspunde de aranjarea marfurilor
-
Avem personal asiatic ,calificat si necalificat in cautarea unui loc de munca pe urmatoarele domenii: - constructii - finisori constructii - sudori - gradinarit - curatenie - productie - horeca - croitorie
-
Depozit Materiale Constructii, angajam manipulant marfa. Program de Luni pana Vineri, de la ora 08:00 - 17:00. Mai multe informatii la nr tel:
-
Cerințe: Vopsit interioare si exterioare, Finisaje interioare; Constructii de terase din lemn; Masurarea si ridicarea de ziduri-compartimentare si pereti despartitori din lemn si gips carton; Efectuarea de reparatii din gips, tencuit interior si fatade izolatii termice; Montarea de pardoseli; Zidirea si tencuirea peretilor; Lucrari de gletuire (finisaje); Montare de terase; Condiții: Capacitate de organizare Seriozitate Spirit de echipă și analitic; Carnet de conducere cat. B. ( UN AVANTAJ) Disponibilitatea la deplasari in interes de serviciu Disponibil la program prelungit; Program de lucru: 8 ore, 5 zile pe săptămână Oferta noastra: - Pachet salarial atractiv SĂPTĂMÂNAL sau LUNAR: Salariu la săptămâna: 550-600 Euro pe săptămâna ( nu sunt incluse taxe catre statul Norvegian); Taxele le suportă firma. - Salariu la Luna: 2.400 -2.600 Euro pe luna (nu sunt incluse taxe catre statul Norvegian); Taxele le suportă firma. - Bonusuri; Contract de munca; Asigurari sociale si de munca; Cazare gratuita (primele 2 luni) tel. Mobil:
-
Firma cu profil în Amenajare și întreținere spatii verzi, angajează muncitori calificați și necalificați. Pentru mai multe detalii sunați la Domnul Nicu
-
Rominox Metal Srl angajeaza muncitori necalificați cu disponibilitate de lucru pe santierele din țară.Se oferă diurna și cazare.Salariul minim în constructii. CV-urile se pot trimite la adresa de mail sau la secretariatul firmei din str.Narciselor nr.14. Persoanele preselectate vor fi contactate în vederea interviului.
-
Rominox Metal Srl,cu sediul în Târgu-Jiu,str.Narciselor nr.14,angajeaza operator CNC. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau se depun personal la sediul firmei.
-
SC Ermetika Global Construct SRL, angajeaza personal muncitor in atelier( locatia este in Com. Joita, Sat Bacu, Jud. Giurgiu). Se produc pereti prefabricati, acoperisuri pentru case pe structura din lemn. Nu este nevoie de experienta dar daca ati lucrat cu lemnul constitue un avantaj. Program de lucru Luni-Vineri 7-16 in care intra si pauza de masa. Salariu 3300-4000 lei pe luna. Tel:
-
MaDYT AUTOSERV Angajeaza OPERATOR SERVICE MOBIL ROTI (Vulcanizator) Avem nevoie de operator Service Mobil Roti cu sau fara experienta pentru a completa echipa noastra din Str. Rasaritului, Buftea Operator Service Mobil Roti - demontează montează roți, le echilibrează, execută diferite operațiuni și sarcini care au legătură cu roțile pentru toate tipurile de vehicule Ce ne dorim de la tine? Seriozitate și onestitate, comportament adecvat. Permis de conducere categoria B si orice diploma in domeniu este considerat un plus Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze la adresa de email [E-mail ascuns] sau la numarul de telefon https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto
-
Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii (superioare prezinta avantaj) - Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil; - Experienta contabilitate primara - Pachet MS Office; Experienta relevanta pe o pozitie similara constinue un avantaj Ce cautam: -Persoana pozitiva, dinamica; -Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; -Persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului; -Capacitate de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; -Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Descrierea jobului - Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii: extr s d cont b nc r, divers f cturi (servicii si utilitati), deconturi angajati, casa; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Mentine evidența extraselor bancare; - Mentine evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Opereaza mijloacele fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Comunica cu clienții si furnizorii prin intermediul e-mail-ului; - Actualizeaza datele fiscale pentru partenerii societatii; - Verifica soldurile clientilor, furnizorilor, avansuri, stocuri de marfa; - Verifica jurnalele in vederea pregatirii declarațiilor lunare pentru depunerea către autorități; - Realizeaza diferite rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Participa la rezolvarea sarcinilor echipei; Beneficii oferite - Pachet salarial atractiv https: www.madyt.ro https: www.facebook.com madytauto
-
Angajez mecanic pentru service auto multimarca in Alexandria de preferat cu experinta in domeniu! Program de lucru full time de Luni pana Vineri,salariu motivant in functie de experienta! Pentru mai multe detalii contactati telefonic!
-
Ce cautam? Ești o persoană pasionată de culori și estetica interioară, cu o abilitate naturală de a combina și de a alege nuanțe și texturi potrivite? Te căutăm pe tine! Cine suntem noi? Suntem Artamis Stor, o echipa cu o experiență solidă de 17 ani în industria sistemelor de umbrire și design interior, dintre care ultimii 10 ani dedicându-ne cu pasiune și expertiză pieței din România, suntem o alegere de încredere pentru soluții de înaltă calitate în domeniul sistemelor de umbrire și al decorațiunilor interioare . Unde ne gasesti? La adresa noului showroom situat pe strada Baba Novac 18, Constanta. Poziția: Suntem în căutarea unei persoane pasionata de design interior, cu abilitati cromatice si pasiune pentru perdele și draperii, care să se alăture echipei noastre. Rolul tău va fi de a consilia clienții în alegerea culorilor, texturilor și combinațiilor potrivite pentru perdele și draperii, selecția și prezentarea produselor noastre de înaltă calitate, oferind soluții personalizate care să completeze și să îmbunătățească estetica spațiului lor. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Abilitate remarcabilă în identificarea și combinarea culorilor și texturilor Experiență anterioară în domeniul designului interior sau al sistemelor de umbrire, dar nu obligatorie (experiența în perdele și draperii reprezintă un avantaj) Cunoștințe solide despre tendințele în designul interior și în utilizarea culorilor în spații rezidențiale și comerciale Întocmirea ofertelor pentru clienți și gestionarea procesului de facturare. Atent la detalii și orientat către rezultate Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și colaborativ Beneficii: Oportunitatea de a câștiga comisioane din vânzări după primele 3 luni de activitate Oportunitatea de a lucra cu produse de înaltă calitate și de a fi parte din crearea unor spații extraordinare Dezvoltare profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Satisfacția de a contribui la transformarea locuințelor și a spațiilor comerciale în medii confortabile și estetice Program de lucru: 8 ore pe zi, cinci zile pe săptămână, plus două sâmbete (5 ore). Cum să aplici: Dacă te regasesti in cerintele de mai sus, te invităm să ne trimiți CV-ul tău și o scrisoare de intenție sau ne poti contacta la 752515548. În scrisoarea de intenție, te rugăm să ne spui despre experiența ta anterioară în domeniul culorilor și motivul pentru care ai dori să te alături echipei noastre. Alătură-te echipei noastre și să aducem culori și eleganță în fiecare casă!
-
Ospatar Elvetia3200CHF+ore suplimentare+tips-Demipensiune,a la carte,hotel 4*-fara comision angajare
germana medie obligatorie- Stellenangebot in Wilderwil als Chef de Rang (Bern kanton CH) Ala Carte Restaurant, Gasthaus Beginn Aprili, Arbeitszeit: Vollzeit, flexible Arbeitszeiten je nach Dursch Dienst oder Teil Dienst Planung Bezahlung: 3200CHF netto auf das Konto + Trinkgeld Aufgaben: Freundlicher und aufmerksamer Service Ordnung halten im eigenen Station Bedienung im Ala Carte sowie bei Banketten und Gruppen Sauberkeit und Ordnung im Gastraum gewährleisten Anforderungen: Ausgezeichnete Kommunikationsfähigkeiten und freundliche Persönlichkeit Schnelle, präzise und zuverlässige Arbeitsweise Liebe zum Detail und zur Sauberkeit Mindestens 3 Jahre Erfahrung im Servicebereich Deutschkenntnisse auf starkem Mittelstufenniveau B1 B2 - Italienischkenntnisse von Vorteil Was der Arbeitgeber bietet: Familiäres Arbeitsumfeld und Zusammenhalt im Team Mitarbeiterverpflegung Unterkunft und Verpflegung (Unterkunft im Gasthaus, eigenes Zimmer mit Bad)
-
Clinica de estetica angajaeaza contabil, pentru sediul din Bucuresti Candidatul Ideal Absolvent al unei facultati de studii economice, de preferat finante contabilitate; Cunostinte de contabilitate la un nivel mediu. Avand in vedere specificul activitatii angajatorului, asteptarile sunt pentru cunoasterea in detaliu a fluxurilor de gestiune precum si a operatiunilor contabile legate de activitatea de desfasurata. Persoana orientata spre obtinerea de rezultate, atentie si constiinciozitate, capabila sa asigure operarea cu eficienta a documentelor, sa aiba o atentie sporita la detalii, o capacitate de analiza si sinteza si sa isi planifice sarcinile in functie de prioritati. Cunostinte generale de operare in SAGA, intelegerea relationarilor dintre modulele componente Gestiune Contabilitate - Mijloace Fixe, etc. Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Outlook, Office, in special Microsoft Excel, usurinta in prelucrarea datelor din sistemul informatic in vederea intocmirii de rapoarte. Capacitate de implicare in a face parte dintr- o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesionist de evidenta contabila; Experienta in domeniu: minim 5 ani Descrierea jobului Este obligatoriu ca persoana care aplica la acest post sa aiba cunostinte temeinice in: -inregistrarea documentelor contabile zilnice (furnizori, clienti, deconturi, registru de casa, registru de banca); -evidenta, inregistrare, verificare documente contabile; -inregistrare facturi furnizori; -emitere note de intrare receptie si bonuri de consum; -evidenta cheltuieli in avans; - evidenta stocuri -intocmire diverse situatii contabile si extracontabile; -intocmire diverse situatii contabile in Excel; Postul presupune, de asemenea, executarea ocazionala a diverselor activitati conexe in cadrul Departamentului contabilitate. Activitatea se va desfasura la biroul nostru din Bucuresti, sector 3.
-
Firma autorizata ARR pentru transport alternativ Uber Bolt GoCab angajam șoferi colaboratori cu mașină personală colaborare PFA.Varsta minima de 21ani,permis minim 2ani,atestat transport persoane în regim de închiriere valabil,cazier judiciar,mașină an fabricație minim 2010,itp valabil.Flotă serioasă,asistență 24 24,plata săptămânal fără întârziere sau alte costuri ascunse!