Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-25 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam Cofetar

    Cofetaria Royal își mărește echipa! Angajăm Cofetar. Program de lucru: Luni - Vineri Dacă ești o persoană serioasa si responsabila, ordonată, dornica de munca, si dorința de perfecționare continuă atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar. Se ofera bonuri de masa. Cei interesați sunt rugați să ne contacteze.

  • Angajam sef laborator statie betoane

    Firma SC TOP CONSTRUCT SRL,cu sediul în Suceava, angajează sef laborator stație de betoane, absolvent al Facultății de construcții sau chimie industriala

  • 1

    Tehnician mentenanta aparatelor de jocuri-Fara Experienta

    DESCRIERE Tehnician pentru mentenanta aparatelor de jocuri-Fara Experienta Pozitie deschisa pentru Caracal Salariu: 3700 - 4000 + tichete+ Bonus de performanta CANDIDATUL IDEAL Daca te regasesti in urmatoarea descriere te asteptam in compania noastra: - esti o persoana cu un puternic simt al responsabilitatii si cu o dorinta de a se imbunatatii atat pe sine cat si echipa din care face parte; - esti o persoana cu bune abilitati de comunicare; - esti o persoană devotată, deschisă, sociabilă și serioasă; - esti un bun ascultator, te motiveaza lucrul in echipa si esti indreptat catre gasirea unor solutii imediate pentru remedierea situatiilor intampinate; - posesor carnet Cat. B, obligatoriu - detine autoturism propriu (decontare combustibil si uzura) - doreste colaborare pe termen lung EXPERIENTA NU ESTE NEAPARAT NECESARA, atata timp cat ai calitatile de mai sus mentionate. Fiind un domeniu aparte, te vom invata ce trebuie sa stii. CERINTELE POSTULUI : - Receptivitate fata de instructiuni scrise sau verbale - Cunostinte operare calculator - Deplasare la punctul de lucru si rezolvarea problemelor aparute BENEFICII - Salariu atractiv - Posibilitatea promovarii in cadrul companiei noastre; - Brand national; - Program de lucru flexibil; - Mediu de lucru plăcut in - Colectiv tânar; - Locatii de top; Mai multe detalii se vor discuta in cadrul interviului . DESCRIEREA COMPANIEI Suntem compania cu cea mai dinamică dezvoltare în teritoriu din România. Din această perspectivă, putem afirma despre noi faptul că am devenit o companie reprezentativă pe piața de profil din România, fapt întărit de numărul mare de beneficii pe care le punem la dispoziția clienților noștri. Ne propunem păstrarea ritmului accelerat de expansiune, dar și consolidarea poziției, prin creșterea calității serviciilor și întărirea prezenței în zona clientelei. Prioritară este și diversificarea tipurilor de servicii oferite.

  • Angajam Economist Generalist

    Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante

  • Angajam femeie de serviciu - cod COR 911201

    Descriere TELA INVESTMENT SRL cauta pentru angajare o femeie de serviciu - cod COR 911201. Salariul minim pe economie . Termenul de trimitere al CV-urilor este de doua zile lucratoarea de la data postarii anuntului

  • 3

    Căutăm muncitori în construcții

    Căutăm muncitori în construcți ,amenajări interioare și exterioare ,calificați și necalificați Salar 4000-7000 lei Program de lucru 8-17 cu pauza de masa De luni până vineri

  • 1

    Angajez sofer profesionist B C E posesor atestat transport marfă si card tahograf

    Angajam șofer profesionist B C E Transport Intern mărfuri generale utilaje agricole și construcții

  • 1

    Angajez muncitorii calificați și necalificați

    Angajez muncitorii calificați în domeniu. Dulgherie Fierărie Și necalificați în București Transport asigurat Șalariu atractiv se da in doua transe 15 --30 Mai multe detalii la nr George

  • 1

    angajez confectioneri imbracaminte

    Angajam 20 confecționeri, 2 călcători si 1 CTC-ist. Relații la nr sau la sediul firmei din Craiova, str. C-tin Brâncoveanu nr 38c ( Craiovita, langa liceul Bibescu)

  • 11

    Angajez în domeniul construcțiilor

    SC Valer Gri SRL Angajez persoană cu experiență/ fără experiență în domeniul construcțiilor. Pentru mai multe detalii contactați telefonic.

  • 4

    Angajam instalator si muncitor necalificat

    Firmă de instalații termice și sanitare angajează instalator și muncitor necalificat. Relații la telefon.

  • Ofer angajare post infirmiera

    Angajăm infirmieră pt îngrijire persoane vârstnice. Detalii suplimentare la tel

  • Restaurant Il Padrino angazeaza

    Barman-ospatar cu experienta minim 2 ani , program 2 zile cu 2 zile liber Pentru detalii contactanti-ne telefonic .

  • 1

    Restaurant Il Padrino angajeaza

    -bucatar cu experienta ( bucatarie mediteraneana) - operator Grill Josper (grill cu carbuni) -persoana cu experienta cu pasiune pentru bucatarie care vrea sa invete lucruri noi, pentru postul de ajutor de bucatar -ospatar pentru detalii, trimiteti un CV cu poza si veti fi invitati la un interviu.

  • 2

    Angajam ajutor de ospatar

    Restaurantul nostru angajeaza ajutor de ospatar. Vino in echipa noastra!

  • Accounts Receivable Specialist with German

    Job Title: Accounts Receivable Specialist Location: Flexible Responsibilities: Process bank statements and post incoming payments in SAP. Maintain bank transitory accounts and reconcile bank-related accounts daily. Handle automatic cash collection of due invoices (e.g., Direct Debit) and process rejected direct debits. Calculate bad debts allowance and perform customer vendor compensation. Process financial instruments such as checks and bill of exchange. Maintain daily trackers and unapplied cash, performing clearings on accounts. Perform specific collection activities to recover customers' debts and support customer inquiries. Act as a liaison between customers, internal departments, and third-party customers. Reconcile credit and debit notes, process remittances received, and manage customer refunds. Handle dunning and account statements process, as well as overdue reports with action measures for outstanding invoices. Forecast incoming payments activities and manage customers in administration liquidation. Reconcile balances for accounts in the area of responsibility and define monitor credit limits. Provide guidance to junior accountants, maintain and review work procedures, and submit reports for month-end closing. Ensure compliance with company directives and usage of internal communication platforms within SLA. Perform any other tasks related to the area of responsibility as requested. Qualifications: University or High School Diploma. Proficiency in German (minimum B2) and English (minimum B2), both written and spoken. University degree in Financial Accounting field. Knowledge of balance sheet accounts, accruals, provisions, salary, exchange rates differences, and complex accounting postings. Familiarity with cash flow calculation and evaluation, performance indicators methodology, and SAP transactions in accounts receivable. Proficiency in Microsoft Office Package, especially Excel. Strong communication skills, ability to work under pressure, and meet deadlines. Team player with an autonomous working style, attention to detail, and willingness to travel.

  • 1

    Angajam inginerii in constructii

    Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time

  • 5

    Relati Clienti, Facturare

    Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email

  • 20

    Angajam personal curatenie

    Cautam o persoana responsabila, punctuala, atenta la detalii pentru activitati de curatenie in cadrul unei cladiri cu spatii comerciale si birouri. Pregătire de bază: studii medii Se oferă angajare cu contract de munca, salariu fix de 3600 brut și tichete de masa de 40 de lei zi lucratoare. Program de lucru flexibil.

  • Angajam inginer geodez, tehnician topograf

    Cerinte: -permis de conducere categoria B - studii de profil - dispus la deplasari

Salvează căutarea