Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-02-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Promovat
Clinica Beauty Art Aesthetics Bucuresti sector 2 Angajam terapeut epilare definitiva experiența minim 1an. Salariu 3500 lei
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie, cupluri sau muncitori necalificati cu CAZARE GRATUITA la BRASOV Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Brasov unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.100 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte cinci doi sapte noua doi trei trei noua ( EMA)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam muncitori,calificati in constructii,sau echipa 4-5 oameni,salariu incepe de la 4000 lei net,asiguram transport. Telefon sau mail
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Jobul este cu prezenta fizica la birou. Candidatul Ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți; Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Outlook) și de navigare online; Responsabilitatea ta principală va fi să gestionezi apelurile de intrare și ieșire, să răspunzi la întrebările clienților și să furnizezi informații precise menținând în același timp o atitudine profesională și amabilă. Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii; Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge; Abilitatea de a rămâne calm în situații tensionate și de a gestiona situații dificile. Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem. Descrierea jobului Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a rezolva o problema, sau de a oferi alternative la produs Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Să oferi informații relevante, corecte si concrete, despre produsele promovate; Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți; Ce îți oferim: Training specializat; Program de lucru fix de la 09-18; Salariu fix Descrierea companiei POWERLEDS, magazinul tau online cu cea mai variata gama de produse bazate pe tehnologia cu LED Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox
-
Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.
-
-
Angajam inginer instalatii electrice 0.4 kW - 20 kW. Se ofera salariu atractiv in functie de competente si acreditari. Avantaj pentru experienta in relatia cu Enel Distributie. Detalii mai multe se obtin in urma interviului.
-
Angajez sofer profesionist B C E pentru curse tur-retur inclusiv Anglia din Judetul Prahova si judetele limitrofe. Sediul firmei este in Baicoi Camion E6. Tel
-
Compania Blue Moon Trucks S.R.L. angajeaza conducător auto profesionist categoria C+E, pentru transport de marfă internațional la temperatură controlată. Diurnă+salar între 2300 și 3000 ! Ce ne dorim de la tine? -să fi onest și cu mult bun simț, -să ști să folosești aplicații mobile pentru a-ți ușura munca, -să ai o atitudine pozitivă și o gândire constructivă, -cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj. Ce iți oferim: -un sistem de salarizare atractiv cu posibilitate de câștiguri suplimentare, -curse tur-retur între 10 si 28 de zile in UE + UK, -plată după fiecare cursă, -parcare asigurată pentru mașina personală. Responsabilități: -cunoașter a și resp ctarea pr gr mului d lucru p ntru un s f r prof si nist -respect rea t rm n l r d livrare impus de clienti -vigiliență si atenție sporită la verificarea documentelor la încărcare descărcare -urmărirea temperaturii mărfii pe parcursul realizării transportului. Detalii suplimentare la telefon: . Daca esti interesat trimite-ne un CV pe email
-
-
Tinichigii auto Suntem în căutarea unor tinichigii auto talentati si priceputi pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în domeniu și îți place să lucrezi cu mașini, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Efectuarea reparațiilor tinichigeriei auto, inclusiv îndreptarea și sudarea caroseriei Înlocuirea și repararea elementelor deteriorate ale caroseriei Lucrul cu diferite materiale, cum ar fi metalul și plasticul, pentru a repara și a restaura caroseria Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru a efectua reparații de calitate Colaborarea cu colegii pentru a asigura o eficiență maximă în procesul de reparație Respectarea standardelor de siguranță și a regulilor de lucru în atelierul auto Cerințe: Experiență anterioară în domeniul tinichigeriei auto Cunoștințe solide despre structura și funcționarea mașinilor Abilități excelente de sudură și îndreptare a caroseriei Capacitatea de a lucra cu precizie și atenție la detalii Competențe bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă Atenție la siguranță și respectarea regulilor de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de provocări Salariu competitiv și beneficii suplimentare Perspectiva de dezvoltare profesională Posibilitatea de a lucra cu echipamente și instrumente de ultimă generație Mediu de lucru prietenos Facilitati: venituri neplafonate acces facil cu mijloacele de transport in comun parcare gratuita facilitati intretinere auto personal prima de sarbatori bonusuri de performanta cadouri pt copii sub 14 ani echipament de lucru personalizat si intretinut de angajator formare profesionala de specialitate Dacă ești pasionat de industria auto și ai abilitățile necesare pentru a fi un tinichigiu auto excelent, te invităm să aplici pentru acest post. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie care pune accent pe calitate și profesionalism.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
-
Se lucreaza in echipa. Se respecta standardele stabilite pentru HSE, programul de producție și execuția lucrărilor. Se lucreaza pe diferite funcții și în schimburi, după cum este necesar Calificări Trebuie să aveți peste 18 ani și să aveți permis de conducere clasa B, constituie un avantaj certificat de stivuitorist si de macaragist Se va acorda prioritate persoanelor cu certificat de ucenicie în discipline industriale sau altă experiență relevantă. Candidatul trebuie să fii sistematic, precis și de încredere Se asigura instruirea necesară
-
Depozit materiale de constructii situat in Timisoara,angajam sofer pentru camioneta de 3,5 tone
-
Esti in cautarea unui job sau a unei noi oportunitati in strainatate? Poti comunica usor in limba germana? Ai ajuns pe pagina potrivita! Firma Kipina HRM RO cauta personal calificat pentru clientii nostri din Austria, pentru posturi de electrician (pentru case sau industriali). Detalii oferta: Se lucreaza 157 160 h luna (uneori posibilitate de ore suplimentare) Salariu: 15,36 brut Alocație alimentară (fără taxe): 26,40 zi lucrătoare Cazare: aprox. 500 600 (in acest caz se plateste rambursare libera de taxe, de 15 zi lucrătoare) sau uneori cazarea este platita de angajator (iar in acest caz nu se ofera rambursarea de 15 zi) ATENTIE! Se cer cunostinte de limba germană la nivel comunicativ! Permis de conducere + masina Ne poti trimite CV-ul tau (in limba germana!) la adresa mentionata: . Te rugam sa mentionezi pentru ce post ai aplicat! Vom raspunde fiecarui aplicant cat mai curand posibil! Nu se percep comisioane din partea candidatilor!
-
Esti in cautarea unui job sau a unei noi oportunitati in strainatate? Poti comunica usor in limba germana? Ai ajuns pe pagina potrivita! Firma Kipina HRM RO cauta personal calificat pentru clientii nostri din Austria, pentru posturi de instalator (pentru case sau industriali). Detalii oferta: Se lucreaza 157 160 h luna (uneori posibilitate de ore suplimentare) Salariu: 15,37 h brut Alocație alimentară (fără taxe): 26,40 zi lucrătoare Cazare: aprox. 500 600 (in acest caz se plateste rambursare libera de taxe, de 15 zi lucrătoare) sau uneori cazarea este platita de angajator (iar in acest caz nu se ofera rambursarea de 15 zi) ATENTIE! Se cer cunostinte de limba germană la nivel comunicativ! Permis de conducere + masina Ne poti trimite CV-ul tau (in limba germana!) la adresa mentionata. Te rugam sa mentionezi pentru ce post ai aplicat! Vom raspunde fiecarui aplicant cat mai curand posibil! Nu se percep comisioane din partea candidatilor!
-
Angajam Camerista cu sau fara experienta pentru Hotel zona centrala. Program 8 ore 5 zile cu 2 zile libere. Salariul intre 2700 - 3000 Lei Bonus de performanta
-
Suntem în căutarea unui stivuitorist cu experiență pentru o companie din mediul automotive, situată pe platforma dacia din Mioveni, județul Argeș. Beneficii: Salariu brut începând de la 4 400 LEI; Tichete de masă de 40 de LEI Zi; Masa calda la cantina; Prime bonusuri de producție; Asigurare de sănătate privată; Spor de vechime in functie de vechimea totala in munca; Transport subventionat pe rutele stabilite. Bonus de fidelizare la 3 si 6 luni Detalii suplimentare la numerele:
-
Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare
-
CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil