Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Șofer categoria B inclusiv manipulare marfa in depozit.Incarcare descarcă marfa Program flexibil 8.30-17 Căutăm persoana serioasa , punctuala ,cu vechime de min 10 ani. Salariul atractiv
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza In Balotesti pt obiective retail. Se ofera salarii incepand cu 2300 lei, tichete de masa, decont transport.
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru variabil in functie de necesitati; Echipa formată din persoane cu permis de conducere categoria B. Beneficii: - Venituri motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621, între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Compania General Agro Com Service este în căutarea unui Operator Facturare pentru a ne ajuta să menținem o evidență corectă a stocurilor! Rolul tău în companie va consta în gestionarea următoarelor responsabilități: - Intocmirea documentelor pentru primirea și vânzarea mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societății. - Gestionarea documentelor, registrelor și dosarelor. - Menținerea unui standard ridicat al calității serviciilor. La General Agro Com, punem accent pe următoarele valori: - Disponibilitate - Responsabilitate - Realizarea obiectivelor - Dorința de dezvoltare - Grija față de client În plus, pentru postul de Operator Facturare, cerem următoarele: - Experiență relevantă într-un post similar, inclusiv utilizarea de programe specifice de facturare și evidență de gestiune.-dar nu este o conditie obligatorie pentru aplicare - Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (în special Excel și Word). -Disponibilitate la program in 3 schimburi Daca esti persoana care crezi ca ne poti ajuta sa evoluam impreuna, te asteptam la interviu la punctul de lucru al firmei din str.Transilvaniei nr.429 (vis-a-vis de fosta locatie Metro) sau suna la numarul de telefon afisat, de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-18.00.
-
Angajam sofer din campia turzi pe duba de 3,5 tone cu 3 ani experienta ,pentru distributie,salar bun
ANGAJAM SOFER DIN CAMPIA TURZI SI SATELE APROPIATE PE DUBA DE 3,5 TONE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA ,PENTRU DISTRIBUTIE,SALAR BUN, INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ. P
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
ANGAJAM Vanzatoare pt zona Freidorf. 3600 salar în mana. 6 libere la 4 sapt.. 2 fete pe tura. zile concediu.. zile libere naționale.. prime sarbatori.. etc. Str Ardealului nr 2 (La doi Pasi) Va asteptam!
-
Cunostinte in domeniul electric , automatizari pentru instalatii fotovoltaice, pompe caldura , termice , solare ( realizarea conexiunilor si setarilor din manualele echipamentelor ) Coordonare activitate , instruire echipa Cunostinte limba engleza, excel , word, cautare , navigare pe internet Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati de Daca ai citit acest anunt, te entuziasmeaza ideea de a te alatura echipei noastre si te potrivesti, trimite-ne un e-mail cu CV-ul tau sau suna-ne de luni pana vineri in intervalul orar 9-16 la tel . PS. Rugaminte: transmite te rog mai departe anuntul. Poate ai un prieten care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!
-
Studii tehnice domeniul instalatiilor termice, sanitare sau de gaze Experienta in domeniul instalatiilor termice sanitare, Apt pentru munca la inaltime, conditii de santier, Eficient in indeplinirea sarcinilor de serviciu, lucrul in echipa Meticulozitate, atentie la detalii, abilitati de comunicare, capacitate organizare. Capacitate si dorinta de a invata lucruri noi, entuziast , energic Responsabilitate, bun simt , corectitudine și seriozitate, atenție pentru detalii Atitudine proactiva si orientare spre solutii, gandire analitica Spirit de echipa si colaborare Permis auto categoria B Pentru detalii sunati de luni pana vineri in tntervalul 9-16 Daca ai citit acest anunt, te entuziasmeza ideea de a te alatura echipei noastre, Uncle Sam Instal SRL si te potrivesti, pune CV-ul tau la acest anunt. PS. Rugaminte: transmite, te rog, mai departe anuntul, poate ai un prieten interesat. Pentru detalii sunati de luni pana vineri in intervalul 9-16
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Str. Ioan Roata nr. 3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Pasionat de design interior si mobilier? Te așteptăm in echipa noastră! Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Transport decontat. Salariul in funcție de pregătire, si COMISION DIN LUCRARI! Pentru mai multe detalii suna la numarul din anunt. Te asteptam in echipa!
-
S.C. KONDOR CONSTRUCT BAU S.R.L. angajeaza: -MUNCITOR NECALIFICAT LA SPARGEREA SI TAIEREA MATERIALELOR DE CONSTRUCTII
-
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, B-dul Aurel Vlaicu nr. 36 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
SC RECON SI DOJE S.R.L. angajeaza : Masinisti terasamnete ( operatori) : 8 posturui Mecanici utilaj : 1 post Muncitori necalificati intretinere drumuri : 4 posturi Instalatori apa, canal : 1 post Oparator la masini unelte cu comanda numerica ; 1 post
-
Pizzeria Maestro și-a deschis de curând porțile în zona Unirii, București, și căutăm persoane entuziaste și dedicate pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu dinamic și plin de energie, vrem să te cunoaștem! **Posturi disponibile:** - Vânzătoare - Pizzar - Modelator covrigi - Ajutor pizzar - Ajutor în bucătărie - Femeie de serviciu **De ce să ni te alături?** - Oportunități de dezvoltare profesională într-o locație nou deschisă - Atmosferă de lucru prietenoasă și sprijin din partea unei echipe pasionate - Training și suport pentru a excela în rolul tău - Posibilități de avansare în carieră **Ce căutăm:** - Energie și pasiune pentru muncă - Abilități de comunicare și lucru în echipă - Dorința de a învăța și de a crește profesional Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești pregătit să faci parte dintr-o echipă de succes, nu mai sta pe gânduri! Programează un interviu chiar acum și vino să faci parte din familia Maestro. **Contactează-ne la -Ionut ,pentru a programa interviul sau trimite-ne CV-ul tău la ** **Te așteptăm cu drag să construim împreună o poveste de succes!**
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Montator izolatii exterioare pentru un client specializat în renovari din Franța, zona Le Mans. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunostinte de limba franceza la nivel mediu - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Măsurarea, tăierea si fixarea plăcilor de polistiren pe suprafața exterioară utilizând adeziv Asigurarea unei fixări ferme și corecte a plăcilor de polistiren, fără spații neacoperite Aplicarea tencuielii finale manual, folosind mistria, pentru a obține o suprafață netedă și uniformă Asigurarea finisării corespunzătoare a tencuielii pentru a îndeplini standardele estetice și de calitate cerute. Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 2300 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Ore suplimentare platite Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de de telefon 0374477800 de luni până vineri in intervalul orar 10:30-16:30 Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
SC KONDOR CONSTRUCT BAU SRL angajeaza: - MUNCITOR NECALIFICAT LA SPARGEREA SI TAIEREA MATERIALELOR DE CONSTRUCTII
-
Se angajează urgent cu după 1 Iunie. . 4 locuri de munca. Femei sau cupluri. Cu contract romanesc.. Firma CRYSWORK 1992 SRL. 10 euro in mana salar minim in Romania și restul în diurnă . Se lucrează 8-10, 1-2 ore pauza de masa, de Luni-Vineri. Eventual sâmbăta dacă e de lucru. Cazare la pensiune sau apartament. 2 persoane în camera. Apartamentul e dotat cu, vase, paturi, mașina de spălat, frigider, , cuptor cu microunde, fierbător de apa, internet,TV. Chiria 300 euro pe luna de persoana. Doar persoane care dețin permis auto. Femei sau cupluri. Se muncește în zona Rheinland-Pfalz, 67659 Kaiserslautern și Ramstein. În baza la Americani. Pentru mai multe informații la whatupp
-
ANGAJAM SOFER DIN TURDA PE DUBA DE 3,5 TONE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA ,PENTRU DISTRIBUTIE,SALAR BUN, INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.
-
Angajam pe perioada nedeterminata casiere casieri, persoane serioase, de incredere si stabile la Varu Amanet . Cunostinte de operare PC; Abilități de calcul; Abilităti foarte bune de comunicare și persuasiune; Empatie și aptitudini interumane; Atenție la detalii; Perseverență și dorință de colaborare pe termen îndelungat; Sa fii o persoana deschisa si prietenoasa, vesela, dornică de a lucra într-o echipă, dar totodată concentrata pe realizarea obiectivelor indiv
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare