Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa 1. Locatie Fixa - Full Time Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii: - Pachet salarial 3.333 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Manpower recruteaza dispecer pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul transporturilor in Gilau! Responsabilități: - Coordonarea și expedierea șoferilor către rutele alocate; - Comunicarea cu șoferii pentru a furniza informațiile și actualizările necesare; - Monitorizarea progresului șoferului și soluționarea oricăror probleme sau întârzieri; - Păstrarea înregistrărilor exacte ale activităților de expediere; - Oferirea unui serviciu excelent pentru clienți și adresarea întrebărilor sau preocupărilor clienților; Cerințe: - Se preferă experiență anterioară în dispecerare sau logistică; - Abilități puternice de comunicare și organizare; - Capacitate de a lucra într-un mediu rapid și multitasking eficient; - Limba engleza la nivel mediu spre avansat; - Diploma de bacalaureat. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul motivant; - Tichete de masa; - Transport asigurat prin masinile companiei; - Training gratuit in cadrul companiei; Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Căutăm electrician industrial pentru un client din Aschbach, Germania Tipul postului Cu normă întreagă Sarcinile dumneavoastră: Depanarea defecțiunilor electrice Asigurarea conformității cu standardele și reglementările de siguranță Instalarea și adaptarea sistemelor electrice Întreținerea și repararea sistemelor electrice și a echipamentelor Profilul dumneavoastră: Mai mulți ani de experiență profesională Bune cunoștințe de limba germană (min. A2) Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 16 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată ). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Promovat
Prime Restaurant& Bar Dumbrăvița angajează barman Dacă ai o experiență convingătoare sau dorești să-ți transformi pasiunea în meserie, dacă știi să te joci cu aromele și să creezi experiențe unice în fiecare pahar, ne poți contacta. Oferim un salariu fix și, în plus, un procent din vânzări pentru eforturile tale. Hai să facem echipă! De arta mixologiei și de restul, ne vom ocupa împreună!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim recrutează Operator CNC pliere tablă pe mașină Amada pentru un client din Franța, zona Angers. Descrierea Candidatului Ideal: - Experiență în operarea mașinilor de tip CNC - OBLIGATORIU - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Cunoașterea limbii franceze la nivel începător mediu - OBLIGATORIU - O bună capacitate de orientare în spațiu (viziune 3D) și abilitatea de a citi planuri tehnice Descrierea Misiunii: - Lucrează în fabrică - Configurează și operează pe mașini controlate numeric (mașini de tip AMADA) pentru plierea plăcilor de tablă - Așează uneltele potrivite pentru pliere - Reglează mașina și setează un program corespunzător pentru produse nestandard - Coordonează operațiunea de pliere foile apoi verifică dimensiunile cu un șubler Condiții: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână, se lucreaza in ture (dimineata 05:00-13:00 dupa amiaza 13:00-21:00) - Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane - Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuala pentru fiecare persoana Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt 0374 477 800 in intervalul orar 10:00 - 17:00 de luni pana vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia. Avand in vedere faptul ca acest anunt va fi promovat, este posibil ca in momentul in care incercati sa luati legatura telefonic cu angajatorul sa fie deja intr-un alt apel si sa nu va poata raspunde.
-
Angajam agenti de securitate cu si fara atestat, pentru obiectiv din Bucuresti,zona Titan program de noapte 1 cu 1, plata salariilor la timp, contracte pe perioada nedeterminata, conditii bune de munca, Atestatul se poate obtine in cadrul societatii. Relatii la telefon :
-
Societate comerciala in domeniul constructiilor angajeaza muncitori calificati-dulgheri, zidari -finisori-pentru santier situat in Stefanesti-Arges si imprejurimi. Se asigura contract de munca pe perioada nedeterminata in conditii legale.
-
Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU BUCATARIA RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Aplicarea cunostintelor toretice si practice aferente tehnicilor culinare; - Primirea comenzilor, executarea lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, - Buna gestionare a materiei prime, materialelor si echipamentelor folosite; - Disponibilitate si dorinta pentru formare si afirmare profesionala. CERINTE - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, cu spirit de echipa ; - Experienta minimum doi ani in bucatarie de restaurant cu serviciu a la carte sau bucatarii de volum (pentru bucatari); - Calificare de bucatar reprezinta un avantaj (studii medii, absolvent liceu, scoala profesionala de specialitate); - Cunostinte privind modul de folosire a utilajelor si ustensilelor din bucatarie si intretinerea acestora (pentru bucatari); - Cunostinte privind tehnologia culinara, norme si reguli de iegiena, reguli de pastrare a alimentelor (pentru bucatari); - Capacitatea de a respecta intocmai structura retetelor, timpilor de preparare si setarea preparatelor (pentru bucatari); - Pentru personal necalificat spalare vase NU SE SOLICITA EXPERIENTA ANTERIOARA ; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul din cadrul anuntului, in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si servirea oaspetilor intr-o maniera cat mai profesionista ; - Servirea bauturilor alcoolice non alcoolice, a preparatelor pe baza de cafea si a produselor culinare; - Rezolvarea cererilor clientilor potrivit standardelor si regulilor interne ale restaurantului; - Obligatia respectarii calitatii si gramajului produselor inainte de efectuarea serviciului; - Obligatia de a asigura clientilor servicii atente si complete: - Obligatia de a asigura curatenia spatiilor deservite, integritatea inventarului folosit si stocurile necesare; - Intocmirea notei de plata si a incasarilor potrivit instructajului si procedurilor legale prezentate; - Activitati specifice la casa de marcat (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Realizarea inventarului si gestiunea marfii (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); CERINTE - Experienta minim 3 ani in domeniul HORECA (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Tinuta generala intotdeauna ingrijita si igiena personala impecabila; - Disciplinat(a), motivate(a), stabil(a) emotional, stare buna de sanatate; - Atitudine pozitiva, de intelegere si sprijin reciproc in relatiile cu colegii; - Capacitatea de dialog corect in limba engleza reprezinta un avantaj (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Invatarea tuturor preparatelor din meniu (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca conform normelor in vigoare. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CURATENIE cu salariul integral consemnat in contractul de munca CERINTELE POSTULUI - Calificarea profesionala reprezinta un avantaj insa nu este o cerinta obligatorie; - Insușirea si respectarea regulilor si procedurilor de lucru; - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, spirit de echipa - Responsabilitate, seriozitate, implicare; DESCRIEREA JOB-ULUI - Program de lucru full-time; - Curatenia camerelor, holurilor, spatiilor comune si altor incaperi folosind echipamentul din dotare si solutiile de curatenie si igienizare prestabilite ; - Asigurarea si mentinerea curateniei pe intreaga suprafata de activitate alocata; - Prestarea serviciilor de curatenie zilnica sau ocazionala, in conformitate cu graficul stabilit de catre supraveghetor; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta, in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Inginer instalații electrice de joasa și medie tensiune Competente: Cuno tin e temenice în domeniul electroenergeticii i a distribu iei energiei electrice; Cuno tin e financiare buget (întocmire, analiză), cash-flow (întocmire, analiză); Cuno tin e de legisla ie în domeniul distribu iei i furnizării de energie electrică: regulamente, norme tehnice, etc.; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Bune abilită i de organizare i gestionare a timpului; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Bune abilită i de comunicare i de lucru în echipă; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini i de a fi flexibil la schimbările de strategie; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. C.V se pot trimite pe Pentru detalii tel:
-
Firma de transport distributie marfa angajeaza soferi cat. C pentru distributie in jud. Prahova pe camioane de 7,5 t si pentru transport de marfa national pe autocamioane de 20 t. Descrierea Job-ului: - Distributie: distribuirea marfurilor pe rastele din depozit catre magazine conform unei planificari la temperatura controlata. Inceperea lucrului in jurul orelor 05: t). - Transport de marfa national: distribuirea marfurilor pe rastele dintr-un depozit central catre alte depozite din tara. Posibil lucru de noapte. (20t) Cerinte: -Permis cat. C -Atestat marfa , card tahografic, - seriozitate la program - atentie deosebita la manevrarea autocamioanelor in jurul magazinelor - atentie la documentele ce insotesc marfa numarul de rastele ce trebuiesc livrate catre magazine
-
- Experienta cu electrice, electrocasnice si gama pentru gradina; - Verificarea si confirmarea produselor returnate; - Repararea si cosmetizarea produselor returnate; - Sortarea produselor destinate depozitului sau sectiunii de service; - Testarea si verificarea produselor primite predate de la clienti; - Rezolvarea in termen de 15 zile a reclamatiilor venite din partea clientilor in legatura cu produsele defecte; - interactionarea cu alte departamente din cadrul companiei: on-line, depozit, tehnic, contabilitate Suntem o companie multinationala, de cel putin 15 ani pe piata din Romania, cu sediul in Afumati, Judetul Ilfov are ca obiect de activitate comertul en gross al produselor electrocasnice mici, menaj si al obiectelor sanitare. Avem in portofoliu un numar de 3000 de clienti, printre care se numara retaileri precum: Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Kaufland, Metro, Praktiker, Bila, etc.
-
GlassPro, firma cu vechime de 11 ani pe piata tamplariei de aluminiu, angajeaza confectioneri asamblatori tamplarie Aluminiu cu sticla securizat in atelier sau montatori pe teren. Se ofera contract de munca cu salariu net + bonuri de masa in functie de experienta. Asiguram echipament de munca, un mediu curat intr-o hala noua cu toate dotarile necesare unui loc de munca stabil si sigur. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii si interviu;
-
Angajam în condițiile legii conducători auto (C+E) pentru transport cereale intern. Salariu atractiv, diurnă, bonusuri în funcție de realizări și bonuri de masa.
-
Chic Salon Nordului, parte a grupului Chic Salon by BeautyOne, angajeaza: -Hairstylist cu experienta. Salonul este pozitionat in sectorul 1, in zona Băneasa Sisesti, avand 10 ani de activitate in acest punct. Suntem parte a grupului Chic Salon by BeautyOne cu 4 centre in Bucuresti. Detalii la
-
Curierat local, sediu sector 1, de luni pana vineri, interval 10.00-19.00, livrare și preluare colete la clienți zona fixa București experienta camion minim 2 ani, salariu minim 5.500 de lei perioada proba 2 săptămâni, în funcție de experienta și acomodare.
-
Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!
-
Pizzeria Alelisa punct de lucru Valea Adanca angajează pizzer și ajutor pizzer! Experiența constituie un avantaj! Salariul motivant! Pentru detalii sunați la numărul de telefon din anunț!
-
Oportunitate de Angajare: Infirmiere și Personal de Curățenie Suntem în căutarea unor persoane dedicate și pasionate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de infirmiere și personal de curățenie. Dacă sunteți persoane cu abilități excelente de îngrijire și curățenie, dornice să aducă un zâmbet pe chipurile pacienților noștri și să asigure un mediu curat și sigur, vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră. Responsabilități pentru postul de Infirmieră: Furnizarea de îngrijire de calitate pacienților.. Comunicarea eficientă cu pacienții. Respectarea standardelor și protocoalelor de îngrijire medicală. Responsabilități pentru postul de Personal de Curățenie: Efectuarea curățeniei și dezinfectării în incinta instituției, asigurând un mediu sigur și igienic. Manipularea corectă a substanțelor de curățenie și a echipamentelor specifice. Menținerea ordinii și curățeniei în spațiile comune, birouri și camere de pacienți. Gestionarea eficientă a stocurilor de materiale de curățenie. Colaborarea cu colegii pentru a asigura un mediu plăcut și sigur pentru pacienți și personal. Cerințe Generale: Experiență anterioară în domeniul medical sau curățeniei reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și empatie pentru infirmiere. Atitudine responsabilă, atenție la detalii și dorința de a ajuta pentru personalul de curățenie. Respectarea strictă a standardelor de igienă și siguranță. Capacitatea de a lucra în echipă și de a adapta la diverse situații. Oferta Noastră: Mediu de lucru profesional și prietenos. Posibilitatea de a contribui la îmbunătățirea stării de sănătate și confort a pacienților. Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul echipei. Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Formare și instruire continuă pentru a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele. Dacă sunteți pregătiți să faceți parte dintr-o echipă dedicată și să aduceți un impact pozitiv în viața pacienților noștri, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [adresa de email]. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să împărtășim împreună această călătorie de grijă și curățenie.
-
Candidatul ideal: -Experienta anterioara in gestiune si activitatea din depozit,de preferat minim 2 ani; -Minim studii medii; -Bun organizator, ordonat, capabil sa lucreze sub presiune; -Cunoștințe PC și sau MS Office - nivel mediu; -Persoană dinamică și responsabilă, atenție deosebită la detalii; -Seriozitate si punctualitate. Descrierea jobului: -Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor; -Raspunde de gestionarea intregului stoc; -Coordoneaza activitatea in depozit; -Verifica orice iesire livrare de marfa in raport cu documentele de livrare; -Raspunde de bunurile gestionate,precum si de corectitudinea actelor intocmite.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.