Angajam receptioner hotel
Specificații
Descriere
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE
CERINTELE POSTULUI
- Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat;
- Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj;
- Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat;
- Bune cunostinte de operare calculator;
- Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa;
- Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii;
- Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute;
- Referintele scrise pot reprezenta un avantaj;
DESCRIEREA JOB-ULUI
- Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
- Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor;
- Primirea si cazarea clientilor;
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor;
- Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare;
- Promovarea serviciilor oferite clientilor;
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
- Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
- Respectarea procedurilor de lucru.
- Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului.
- Program de lucru in ture 12 24 - 12 48
Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!