Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-04-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Land Forest & Construct srl, Cluj angajeaza Inginer-Sef in constructii

    SC Land Forest & Construct SRL, Cluj angajeaza Inginer-Sef in constructii (Cod COR: 132302) Relatii la:

  • 1

    Receptioneră Hotel 3 stele (Program de Zi) - Zona Băneasa, București

    Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!

  • 2

    Angajam Agenti de securitate

    Societate de paza angajeaza agenti de securitate cu sau fara atestat, pentru obiectiv Aeroportul International Otopeni. Pentru un numar limitat de posturi permisul auto cat.B este un atu. Se asigura transport pentru zona Ploiesti si imprejurimi, Slobozia si Imprejurimi. Relatii si programari interviu la tel. .

  • 1

    Angajare electricieni

    Societate din domeniul energetic, angajeaza electricieni pentru mentenanta linii si statii de medie si inalta tensiune

  • 14

    Angajare Sofer pentru Fabrica Ploiesti

    Cerinte post: * experienta ( minim 3 de condus ) ; * experienta in administrarea autovehiculelor din flota firmei minim 6 luni 1 an tipul de masina pe care o va conduce autoturism + duba 3.5 * permis de conducere pentru categoriile B si C * detinere atestat pentru transport persoane * programul de lucru 09.00 17.00 Responsabilitati: Realizarea activitatii de transport (persoane & marfa), cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice; Mentinerea autovehiculului din dotare in parametrii optimi; Conduce numai autovehiculele pe care le are in primire, pe baza de semnatura; Completeaza zilnic foaia de parcurs la plecarea si sosirea din cursa; Inainte de plecarea in cursa verifica daca autovehiculul corespunde cerintelor tehnice, daca are toate documentele asupra sa si daca are aprobarea persoanelor competente pentru efectuarea transportului Asigura efectuarea la termen a reviziei tehnice a autovehicululelor din flota firmei; Comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie in care este implicat; Nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii;

  • 24

    Cofetarie Dorobanti angajez vanzator e 4400 lei net progr 3 zile saptamana

    Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program :7:00-20:30 Se lucreaza 3 zile pe saptamana astfel : O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie in domeniu vanzare cofetarie patiserie

  • 12

    Cofetarie Victoriei Dorobanti angajeaza vanzatoare sal 4400 lei,net

    Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie

  • 11

    Cofetarie Piata Victoriei angajeaza vanzator e sal 4400 lei, net

    Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie 5 ani la acelasi angajator .

  • 29

    Hotel Duke angajeaza camerista

    Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.

  • Angajez bucatar, ajutor de bucatar si ospatar

    Angajam bucatar, ospatar, si ajutor de bucatar cu experienta in restaurant ,in Bradesti, dolj, ( Popasul lui Radu SRL ) pentru mai multe informatii ne puteti contacta la nr de tel .

  • 31

    Hotel Duke angajeaza receptioner

    Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!

  • 1

    Angajam soferi profesionisti comunitate

    Angajam soferi categ. C+E ( experienta min 1 ani) pentru transporturile de marfuri perisabile (frigorifice) pe comunitate.

  • Angajam Sudor Autogen

    26 1 Angajam Sudori in Fier Numele companiei;SC DELTANET SRL Tip job; full time Sudor Descriere Pregateste si verifica aparatele si echipamentele de sudura; Potriveste piesele in vederea taierii sau sudarii, utilizand, dupa caz, echipamentele pentru evitarea deformatiilor; Curata si controleaza partile care trebuie sudate de eventualele defecte sau impuritati; Taie sau sudeaza piesele primite, utilizand procedeul de taiere sudare din proiect si realizand cordonul de sudura fara defecte, conform normelor orare si cerintelor tehnice si de calitate (productivitatea muncii exprimata in lungimea cordonului de sudura unitatea de timp si cu incadrarea in consumurile specifice); Consolideaza partile uzate ale pieselor prin acoperirea cu straturi de aliaje; CERINTE: -Cunoasterea procedeelor de sudura: sudare sub flux Capacitate de intelegere a detaliilor tehnice, bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, Disponibilitate de deplasarE Permis de conducere Cat.B constitue un avantaj,dat nu este obligatoriu Seriozitate Punctualitate BENEFICII: Salariu - 3700 net in mana Bonuri de masa -800lei Prime de sarbatori Abonament servicii medicale Program de 8h de luni pana vineri

  • 5

    Magazin alimentar

    Angajăm vînzătoare de noapte magazin non stop

  • 1

    Angajăm ajutor de bucatar specializat în bucătărie asiatică

    Angajăm Ajutor de bucătar (4 posturi) la restaurantul asiatic Taste of Bali, din Timisoara. Cerinte: - experienta de lucuru in bucatarie asiatica pe post de Ajutor de bucatar; - cunostiinte temeinice despre mâncărurile si ingredientele din bucataria din Asia de Sud-Est, ni special Idnonezia; - disponibilitate de lucru după un program flexibil, in ture. Salariu net negociabil: 2500 - 3500 lei. Pentru detalii despre restaurat, vezi profilul nostru pe Google, Facebook, Tazz si Glovo. Pentru detalii despre locul de munca, contacteazä-ne telefonic Whatsapp la , Luni - Sâmbat , 10:00 - 18:00.

  • 8

    Angajam tehnician service

    Cautam persoane cu studii superioare tehnice (mecanic, electromecanic, electric etc.) de scurta sau lunga durata, in vederea autorizarii ca personal tehnic de specialitate ISCIR, dornice sa invete sa depaneze centrale termice, cunostinte in domeniu constituie avantaj.

  • Disponibil online

    Angajez part time traducator site,creeator retea socializare linkdin facebook insta

    Doresc creearea unei imagini de piata atat pe retelele de socializare linkdin facebook instagram, cat si propunere modificare site si adaugare cel putin 3 limbi straine in meniul acestuia . Deasemenea doresc o propunere de realizare prezentare a produselor si lansarea lor pe piata externa. Ofer contract part time.

  • Consilier Vanzari - Onitrade LTD

    Candidatul Ideal Cautam colegi :) pentru Magazine : BoboShop Palas Iasi, Insula Kaufland Tatarasi, Insula Kaufland Pacurari - pasionati in comunicarea cu clientii - comunicativi - resposabili - calmi - rabdatori - punctuali - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.

  • Consilier Vanzari - Triumph Palas Iasi

    Candidatul Ideal Cautam colega :) pentru Magazin Lenjerie Intima - Triumph Palas Iasi - pasionata in comunicarea cu clientii - comunicativa - resposabila - calma - rabdatoare - punctuala - capacitatea de a lucra in echipa - dorinta in a se dezvolta personal intr o companie ce ofera sansa de avansare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu experiență sau fara în vânzări și dornică să lucreze într-un mediu colaborativ, te invităm să aplici! Descrierea jobului - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite. - Promovarea produselor și serviciilor noastre. - Întocmirea documentelor de vânzare și gestionarea tranzacțiilor. - Menținerea relațiilor cu clienții existenți și atragerea de noi clienți. - Experiență anterioară în vânzări nu este necesarea dar constituie un avantaj. - Abilități excelente de comunicare. - Spirit proactiv și orientat către rezultate. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a se adapta la un mediu dinamic. - Beneficii:Pachet salarial competitiv. Comision din vanzari.Oportunități de dezvoltare profesională.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Dacă ești pregătit să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău. Descrierea companiei Suntem o companie românească cu o experiență de peste 29 de ani pe piață, cunoscută pentru adaptabilitatea, inovația și originalitatea noastră. Ne adaptăm mereu la nevoile clienților și piață, oferind soluții unice și inovatoare. Suntem încântați să vă oferim servicii de calitate și să fim partenerul dumneavoastra de încredere pentru proiectele dumneavoastra.

  • Asistent manager

    Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change Benefits: The opportunity to work in a dynamic and stimulating environment The opportunity to develop your leadership and management skills Trainings and personal development programs Motivating salary package and additional benefits A professional and friendly team If you are a motivated person with a positive attitude and willing to take on responsibilities, we encourage you to apply for the position of Assistant Manager within our company. We look forward to having you join our team! Please send your CV at Asistent Manager Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să-și dezvolte abilitățile de leadership, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Inregistrarea si urmariea facturilor in sistemul corporativ Navision Pregatirea platilor Urmarirea comenzilor lansate Asistarea managerului în planificarea și coordonarea activităților zilnice Supervizarea echipei și asigurarea respectării standardelor de calitate Colaborarea strânsă cu diferite departamente pentru atingerea obiectivelor companiei Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor Cerințe: Absolvent al facultatii de stiinte economice si gestiunea afacerilor sau similar Cunoasterea limbii spaniole Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient Orientare către client și atenție la detalii Flexibilitate și adaptabilitate la schimbare Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de leadership și de management Traininguri și programe de dezvoltare personală Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare O echipă profesionistă și prietenoasă Dacă ești o persoană motivată, cu o atitudine pozitivă și dornică să-și asume responsabilități, te încurajăm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră! Va rugam sa trimiteti CV la adresa de mail

Salvează căutarea