Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-05-02 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie care se ocupa de importarea si distribuirea de fructe si legume, recrutam Stivuitoristi. Locatia este in Stefanestii de Jos. Programul de lucru este in schimburi cu pauza de o ora pauza: Schimbul 1 (07:00 16:00) Schimbul 2 (12:00 21:00) De asemenea se vor lucra doua sambete pe luna pentru care se vor primi zile libere in timpul saptamanii. Responsabilitati: - Incarcarea descarcarea marfurilor in din autovehiculele de livrare si alte activitati de manipulare de marfuri la solicitarea superiorului; - Pregatirea marfii pentru livrare cu ajutorul stivuitorului; - Aranjarea marfii in interiorul depozitului folosind stivuitorul; - Participarea la efectuarea inventarelor. Cerinte: - Experienta anterioara pe pozitii similare; - Abilitati de organizare; - Autorizatie ISCIR pentru stivuitor; - Simt dezvoltat al responsabilitatii. Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata; - Transport asigurat decont transport; - Pachet salarial atractiv si tichete de masa in valoare de 30 de lei zi lucrata; - Sporuri de noapte weekend conform legislatiei in vigoare.
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC FIBROBETON SRL angajează Inginer mecanic automatist cu experiență de lucru pe mașini cu comandă numerică. Mai multe detalii la nr. Șerbănescu Bogdan
-
Contabilitate primara pentru administratie imobil cunostinte de operare in programul BlocManager . Program flexibil Salariu negociabil
-
SC FIBROBETON SRL angajează electrician automatist cu experiență de lucru pe mașini cu comandă numerică. Mai multe detalii la: Șerbănescu Bogdan
-
Atelier confectii metalice angajează sudori-lacatusi Confectii de porti , garduri , balustrade inox si diverse lucrari metalice . Ofer si cer seriozitatea. Program de 8 ore cu contract de munca. Salariul se discuta dupa interviu la sediul firmei. Locația atelierul este pe Str. Valea Oltului ,sector 6, București.
-
Angajam conducator auto categoria C cu atestat si card pe autobasculanta 8x4 Iveko Traker Santier Arad, Lipova, Siria, judetul Arad
-
Cautam curieri Tazz/Glovo, prin colaborare. Oferim seriozitate si transparenta in calcularea veniturilor. Comision variabil in functie de performante, venit mediu 30 lei/ora. Nu aveti vehicul cu care sa lucrati? Nici o problema! Va punem la dispozitie biciclete si scutere electrice de inchiriat la cele mai bune preturi! Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la tel. Va asteptam in cea mai tare echipa de curieri din Bucuresti!
-
Partener Tazz, cautam colaborare cu flote pentru dezvoltarea serviciului de livrare Tazz in Bucuresti Oferim conditii de comisionare foarte avantajoase si punem la dispozitia colaboratorilor nostri pregatirea si indrumarea necesara pentru a putea obtine in cel mai scurt cele mai bune performante din partea riderilor vostri. Deasemenea, oferim colaboratorilor nostri scutere si biciclete electrice spre chirie. Pentru detalii referitoare la procesul si conditiile de colaborare ne gasiti la numarul de telefon.
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
DescriereCANDIDATUL IDEAL : - Seriozitate responsabilitate, atitudine pozitiva, lucru in echipa, atentie la detalii, . - Permisul categoria B este un avantaj ! DESCRIEREA JOBULUI : - executarea instalatiilor sanitare ,instalatiilor termice , montarea obiectelor sanitare -programul de lucru de : LUNI-VINERI 08:00 -17:00 Beneficii: -Salariul motivantat 4000- 5000 lei NET,cu conditie de CRESTERE in functie de seriozitate si randamentul crescut la locul de munca !!! - Bonusuri in functie de PERFORMANTA . -prime de sarbatorii -santierele sunt in mare parte in BUCURESTI,ILFOV,DAMBOVITA FIRMA REVOLUTION INSTAL pentru mai multe detalii sunati la numarul : !!!
-
untem o companie dinamică și inovatoare specializată în furnizarea serviciilor de curățenie de înaltă calitate pentru clienții noștri din diverse sectoare industriale. Ne angajăm să oferim soluții personalizate și eficiente pentru nevoile de curățenie ale afacerilor noastre partenere. În prezent, căutăm un Agent de Vânzări B2B dedicat și entuziast să se alăture echipei noastre și să promoveze oferta noastră de servicii de curățenie. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți în sectoarele desemnate, cum ar fi birouri, hoteluri, restaurante, și alte spații comerciale. Programarea și efectuarea întâlnirilor cu managerii de facilități și administratorii de clădiri pentru a prezenta gama noastră de servicii de curățenie. Elaborarea și prezentarea ofertelor personalizate în funcție de necesitățile specifice ale clienților. Negocierea termenilor și condițiilor contractuale pentru a încheia acorduri avantajoase. Menținerea unei relații eficiente și de încredere cu clienții existenți și stabilirea de parteneriate pe termen lung. Raportarea regulată a activităților de vânzări și a progresului către managementul superior. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra independent și de a iniția proactiv acțiuni de vânzare. Permis de conducere valabil și disponibilitatea de a călători în scopuri de afaceri. Experiență anterioară în vânzări B2B sau într-un rol similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Motivație și dorință de a învăța și de a crește în cadrul companiei. Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică și în plină expansiune în domeniul serviciilor de curățenie. Pachet salarial competitiv, inclusiv comisionare atractivă bazată pe performanță. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională în domeniul vânzărilor și al serviciilor de curățenie. Perspective de creștere și avansare în cadrul companiei pentru cei care demonstrează angajament și rezultate. Dacă sunteți o persoană proactivă, motivată de rezultate și interesată să se alăture unei echipe dinamice în domeniul serviciilor de curățenie, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră împreună cu o scrisoare de intenție la adresa de email [adresă de email]. Menționați în subiectul emailului "Aplicare Agent Vânzări B2B - Industria Curățeniei". Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun!
-
Suntem in cautarea unui coleg nou care sa lucreze in productie . Noi prelucram tabla subtire, glafuri si flashing-uri din diverse table . Noul coleg va trebui sa opereze masina de taiat tabla, masina de indoit , cnc- ul Adresa firmei este Drumul intre Tarlale- str Oxigenului
-
Zidari cu experiență în zidărie aparentă Se oferă : Contract de Belgia Cazare gratuită Salariu 14-16 eur net oră Cerințe: Diploma CV cu ultimele 2 locuri de muncă
-
Contract de Belgia Se oferă : 1.cazare gratuită 2.plata 14-16 eur net Cerințe: Experiență probată Diploma CV cu ultimele 2 locuri de muncă
-
Hotel Iasicon Lacu Roșu angajează ospătar(iță), camerista. Salariu brut 4500 lei, bonuri masa, cazare. CV la adresa sau la nr. WhatsApp .
-
Service ul auto R Motors REB angajeaza mecanic si vopsitor auto multimarca .In functie de de experienta acestuia salariul de inceput este intre 4-5000 de lei plus bonusuri Mediu de lucru placut cu echipamente noi ,service ul fiind facut in baza fondurilor europene Program 09.00-17.00 pauza de masa de ora
-
Kara Lounge Decebal angajeaza Barmani cu experienta. Oferim salariu motivant,bonusuri si diverse beneficii. Detaliile se discuta la interviu. Dorim sa mentionam ca ne rezervam dreptul de a selecta candidatii dupa criterii proprii.
-
SC AROMA-FILIASPAN SRL ,cu sediul în SAT GELU,COM.VARIAS,NR.226,CAM.1,JUD.TIMIS angajează 1 persoană in funcția de Lucrator bucatarie(spalator vase mari). Cv-urile se depun la sediul societatii pâna la data de 20.03.2024 Relatii la trelefon :
-
Societatea IFC ROSOURCES GROUP LTD SRL, cu sediul in sat Capatanesti, com. Maracineni, str. Rica Grama, nr. 13, jud. Buzau, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - Bucatar, cod COR 512001, nr. posturi: 3 Depunere CV la sediul societatii email.
-
SC AROMA-FILIASPAN SRL ,cu sediul în SAT GELU,COM.VARIAS,NR.226,CAM.1,JUD.TIMIS angajează 1 persoană in funcția de brutar. Cv-urile se depun la sediul societatii pâna la data de 20.03.2024 Relatii la trelefon :
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pasionate de domeniul imobiliar pentru a se alătura echipei noastre în calitate de agentă imobiliară care sa caute locuinte de inchiriat pentru nevoile firmei. Dacă ai abilități excelente de comunicare, ești orientată către rezultate, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: - Organizarea și participarea la vizionările proprietăților imobiliare. - Negocierea și încheierea tranzacțiilor imobiliare în condiţii în favoarea firmei. - Menținerea unei baze de date actualizate cu proprietățile disponibile pe piață. Există și responsăbilitați suplimentare de coordonare: - Check-in check-out de persoane - Este necesară menținerea unei baze de date a rezidenților cazări. - Verificarea problemelor cu defecțiuni și căutarea soluțiilor acestora. Cerințe: - Engleza nivel conversational - vând permis de conducere - Cunostinte Microsoft Office nivel mediu; - Experiență anterioară în domeniul imobiliar or coordonare reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Seriozitate si responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa. Oferim locuri de muncă oficiale, condiții confortabile de muncă, salarii decente și oportunități de dezvoltare.