Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-06-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Mediascope SRL angajeaza in Bucuresti: Proiectant productie publicitara mobilier Profilul angajatului Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Mediul de lucru este propice desfasurarii unei activitati eficiente. Cerinte Minim 2 ani experienta pe un post similar; Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Executie schite de productie; Executie fisiere pentru utilaje; Executie schite de montaj; Permis cat B; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de 8 ore zi (08:00 - 16:30 de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o fabrica moderna; Echipament profesional de munca ; Utilaje de ultima generatie; Asigurare privata de sanatate in sistemul de clinici Regina Maria; Zi libera de ziua de nastere; Prime de Craciun si Paste; Prima de concediu 2.000 lei an. Salariu 6000-9000 de lei net. Pentru mai multe detalii sunati la numarul din anunt.
-
Promovat
Alege sa te dezvolti personal si profesional alaturi de noi #Harsha Engineers Europe, cautam colegi noi pe pozitia de Operator CNC, pentru locatia noastra din Parcul Industrial ICCO, Ghimbav Brasov. Candidatul Ideal - Cunostinte minime de desen tehnic - Studii medii - Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler, micrometru, ceas comparator - Experienta pe un post similar constituie un avantaj - Calificare Operator CNC - constituie avantaj Descrierea jobului - Operarea masinilor unelte CNC - Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC - Stabilirea necesarului de materiale in functie de specificul lucrarilor pentru fiecare comanda - Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei de prelucrare - Interpretarea desenului de fabricatie - Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate - Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice - Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite - Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca Beneficii - Instruire specifică postului, la nevoie, cursuri de specialitate; - Salariul negociabil in funcție de cunoștințe experiență; - Posibilitate de promovare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru profesionist; - Instrumente de lucru necesare desfășurării activității; - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață si de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Harsha Engineers Europe este o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm produse adaptate cerințelor clienților noștri. Avem expertiza necesară pentru a proiecta și dezvolta scule în avans in-house, ceea ce ne permite să fabricăm produse complexe. De la înființarea sa în 1986, Harsha Engineers International Limited* (Harsha) este cel mai mare producător pentru industria rulmenților cu role și bile prin turnare și produse de prelucrare în aliaje de cupru, bronz și alamă pentru multiple aplicații industriale. Grupul este unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul componentelor prelucrate din bronz și al componentelor din aliaje de alamă. Harsha Engineers Europe livrează piese finite complete pentru echipamente de construcții și silvicultură din întreaga lume.
-
Promovat
Angajam pentru urmatoarele posturi: Electricieni Instalatori Montatori panouri fotovoltaice Muncitori necalificati Salariu atractiv incepand de la 3150 net + alte beneficii.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Program 3h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal : Poate fi si pensionar civil sau subofiter MAPN, Jandarmerie, MAI, SPP, etc. (lacatus, instalator, zugrav, etc) Persoana harnica, serioasa, dornica de munca Abilitate in rezolvarea problemelor in mod rapid si eficient Permis de Conducere Cat. B Descrierea jobului : - Activitati specifice de reparatii, intretinere agentie - puncte de lucru in Bucuresti - Program de lucru : Luni - Vineri 9.00 - 17.30 Noi iti oferim : Contract de munca din prima zi de lucru, concediu de odihna platit. Venit salarial lunar : 2.800 lei - 3.000 lei net pentru perioada de proba de o luna de zile. Posibilitate de castiguri suplimentare. Oferim : masina, telefon, echipament de lucru
-
DESCRIERE Tehnician pentru mentenanta aparatelor de jocuri-Fara Experienta Pozitie deschisa pentru Caracal Salariu: 3700 - 4000 + tichete+ Bonus de performanta CANDIDATUL IDEAL Daca te regasesti in urmatoarea descriere te asteptam in compania noastra: - esti o persoana cu un puternic simt al responsabilitatii si cu o dorinta de a se imbunatatii atat pe sine cat si echipa din care face parte; - esti o persoana cu bune abilitati de comunicare; - esti o persoană devotată, deschisă, sociabilă și serioasă; - esti un bun ascultator, te motiveaza lucrul in echipa si esti indreptat catre gasirea unor solutii imediate pentru remedierea situatiilor intampinate; - posesor carnet Cat. B, obligatoriu - detine autoturism propriu (decontare combustibil si uzura) - doreste colaborare pe termen lung EXPERIENTA NU ESTE NEAPARAT NECESARA, atata timp cat ai calitatile de mai sus mentionate. Fiind un domeniu aparte, te vom invata ce trebuie sa stii. CERINTELE POSTULUI : - Receptivitate fata de instructiuni scrise sau verbale - Cunostinte operare calculator - Deplasare la punctul de lucru si rezolvarea problemelor aparute BENEFICII - Salariu atractiv - Posibilitatea promovarii in cadrul companiei noastre; - Brand national; - Program de lucru flexibil; - Mediu de lucru plăcut in - Colectiv tânar; - Locatii de top; Mai multe detalii se vor discuta in cadrul interviului . DESCRIEREA COMPANIEI Suntem compania cu cea mai dinamică dezvoltare în teritoriu din România. Din această perspectivă, putem afirma despre noi faptul că am devenit o companie reprezentativă pe piața de profil din România, fapt întărit de numărul mare de beneficii pe care le punem la dispoziția clienților noștri. Ne propunem păstrarea ritmului accelerat de expansiune, dar și consolidarea poziției, prin creșterea calității serviciilor și întărirea prezenței în zona clientelei. Prioritară este și diversificarea tipurilor de servicii oferite.
-
Huawei Technologies SRL Romania, persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Str. Barbu Vacarescu, Nr 201, Et 14,15,16,23,24,25 angajeaza: -Inginer de cercetare in echipamente de proces - Cod Cor 214461(Cerinte: Studii superioare, Lb. engleza) Interviu la sediul firmei. Informatii la tel.
-
Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante
-
Descriere TELA INVESTMENT SRL cauta pentru angajare o femeie de serviciu - cod COR 911201. Salariul minim pe economie . Termenul de trimitere al CV-urilor este de doua zile lucratoarea de la data postarii anuntului
-
angajez șofer pe camion 40t.chiar și incepator.de preferat zona Timișoara sau împrejurimi. informații mai multe la telefon.
-
Căutăm muncitori în construcți ,amenajări interioare și exterioare ,calificați și necalificați Salar 4000-7000 lei Program de lucru 8-17 cu pauza de masa De luni până vineri
-
Angajam șofer profesionist B C E Transport Intern mărfuri generale utilaje agricole și construcții
-
Devino partener colagenulmeu.ro De ce să devii partenerul nostru? Pentru că fiecare recomandare a ta iți va aduce un procent din valoarea comenzii, comisioanele fiind plătite la finalul fiecărei luni pe baza unui contract Poti avea un venit pasiv, fără efort, iar in acelaș timp ne ajuți și pe noi să creștem Pentru detalii ne poți contacta pe email: sau telefonic Daca ai un magazin online / fizic și vrei să vinzi produsele noastre, contactează-ne, suntem deschiși pentru colaborări!
-
Angajez muncitorii calificați în domeniu. Dulgherie Fierărie Și necalificați în București Transport asigurat Șalariu atractiv se da in doua transe 15 --30 Mai multe detalii la nr George
-
Angajam 20 confecționeri, 2 călcători si 1 CTC-ist. Relații la nr sau la sediul firmei din Craiova, str. C-tin Brâncoveanu nr 38c ( Craiovita, langa liceul Bibescu)
-
SC Valer Gri SRL Angajez persoană cu experiență/ fără experiență în domeniul construcțiilor. Pentru mai multe detalii contactați telefonic.
-
Firmă de instalații termice și sanitare angajează instalator și muncitor necalificat. Relații la telefon.
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Angajăm infirmieră pt îngrijire persoane vârstnice. Detalii suplimentare la tel
-
Barman-ospatar cu experienta minim 2 ani , program 2 zile cu 2 zile liber Pentru detalii contactanti-ne telefonic .
-
-bucatar cu experienta ( bucatarie mediteraneana) - operator Grill Josper (grill cu carbuni) -persoana cu experienta cu pasiune pentru bucatarie care vrea sa invete lucruri noi, pentru postul de ajutor de bucatar -ospatar pentru detalii, trimiteti un CV cu poza si veti fi invitati la un interviu.
-
-
-
Job Title: Accounts Receivable Specialist Location: Flexible Responsibilities: Process bank statements and post incoming payments in SAP. Maintain bank transitory accounts and reconcile bank-related accounts daily. Handle automatic cash collection of due invoices (e.g., Direct Debit) and process rejected direct debits. Calculate bad debts allowance and perform customer vendor compensation. Process financial instruments such as checks and bill of exchange. Maintain daily trackers and unapplied cash, performing clearings on accounts. Perform specific collection activities to recover customers' debts and support customer inquiries. Act as a liaison between customers, internal departments, and third-party customers. Reconcile credit and debit notes, process remittances received, and manage customer refunds. Handle dunning and account statements process, as well as overdue reports with action measures for outstanding invoices. Forecast incoming payments activities and manage customers in administration liquidation. Reconcile balances for accounts in the area of responsibility and define monitor credit limits. Provide guidance to junior accountants, maintain and review work procedures, and submit reports for month-end closing. Ensure compliance with company directives and usage of internal communication platforms within SLA. Perform any other tasks related to the area of responsibility as requested. Qualifications: University or High School Diploma. Proficiency in German (minimum B2) and English (minimum B2), both written and spoken. University degree in Financial Accounting field. Knowledge of balance sheet accounts, accruals, provisions, salary, exchange rates differences, and complex accounting postings. Familiarity with cash flow calculation and evaluation, performance indicators methodology, and SAP transactions in accounts receivable. Proficiency in Microsoft Office Package, especially Excel. Strong communication skills, ability to work under pressure, and meet deadlines. Team player with an autonomous working style, attention to detail, and willingness to travel.