Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-08-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DejaVu International este în căutarea unui Alpinist Utilitar dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană aventuroasă, cu abilități excelente de alpinism și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci această poziție este pentru tine! Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de alpinism utilitar în conformitate cu standardele de siguranță și procedurile companiei; Montarea și demontarea echipamentelor și accesoriilor necesare pentru lucrările de alpinism; Utilizarea tehnicilor de alpinism pentru a accesa zone greu accesibile și a efectua lucrări de curățenie si igienizare Raportarea și documentarea corectă a activităților desfășurate. Cerinte: Experiență anterioară în alpinism utilitar; Abilități excelente de alpinism și cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor specifice; Certificare în alpinism utilitar ; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra înălțimi mari și în condiții de muncă dificile;
-
Promovat
Program de lucru in 3 schimburi la 8 ore Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Spor de noapte, de weekend, sarbatori legale, ore suplimentare Spor vechime in munca Bonusuri lunare Prime
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelnerite chelneri si ospatarite ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatarese bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta - gospodar ingrijire, curatenie si buna pastrare a igienei zonelor exterioare ale unui domeniu turistic (colectarea, manipularea selectarea si depozitarea gunoaielor, cosit iarba, constructie foc de tabara si curatarea vatrei acestuia, vopsit, curatat si intretinere pomi copaci, etc. (cunoastinte in folosirea uneltelor precum drujba, motocoasa, coasa si alte unelte instrumente din gospodarie reprezinta un avantaj) Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
Cofetaria Royal își mărește echipa! Angajăm Cofetar. Program de lucru: Luni - Vineri Dacă ești o persoană serioasa si responsabila, ordonată, dornica de munca, si dorința de perfecționare continuă atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar. Se ofera bonuri de masa. Cei interesați sunt rugați să ne contacteze.
-
Firma SC TOP CONSTRUCT SRL,cu sediul în Suceava, angajează sef laborator stație de betoane, absolvent al Facultății de construcții sau chimie industriala
-
DESCRIERE Tehnician pentru mentenanta aparatelor de jocuri-Fara Experienta Pozitie deschisa pentru Caracal Salariu: 3700 - 4000 + tichete+ Bonus de performanta CANDIDATUL IDEAL Daca te regasesti in urmatoarea descriere te asteptam in compania noastra: - esti o persoana cu un puternic simt al responsabilitatii si cu o dorinta de a se imbunatatii atat pe sine cat si echipa din care face parte; - esti o persoana cu bune abilitati de comunicare; - esti o persoană devotată, deschisă, sociabilă și serioasă; - esti un bun ascultator, te motiveaza lucrul in echipa si esti indreptat catre gasirea unor solutii imediate pentru remedierea situatiilor intampinate; - posesor carnet Cat. B, obligatoriu - detine autoturism propriu (decontare combustibil si uzura) - doreste colaborare pe termen lung EXPERIENTA NU ESTE NEAPARAT NECESARA, atata timp cat ai calitatile de mai sus mentionate. Fiind un domeniu aparte, te vom invata ce trebuie sa stii. CERINTELE POSTULUI : - Receptivitate fata de instructiuni scrise sau verbale - Cunostinte operare calculator - Deplasare la punctul de lucru si rezolvarea problemelor aparute BENEFICII - Salariu atractiv - Posibilitatea promovarii in cadrul companiei noastre; - Brand national; - Program de lucru flexibil; - Mediu de lucru plăcut in - Colectiv tânar; - Locatii de top; Mai multe detalii se vor discuta in cadrul interviului . DESCRIEREA COMPANIEI Suntem compania cu cea mai dinamică dezvoltare în teritoriu din România. Din această perspectivă, putem afirma despre noi faptul că am devenit o companie reprezentativă pe piața de profil din România, fapt întărit de numărul mare de beneficii pe care le punem la dispoziția clienților noștri. Ne propunem păstrarea ritmului accelerat de expansiune, dar și consolidarea poziției, prin creșterea calității serviciilor și întărirea prezenței în zona clientelei. Prioritară este și diversificarea tipurilor de servicii oferite.
-
Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante
-
Descriere TELA INVESTMENT SRL cauta pentru angajare o femeie de serviciu - cod COR 911201. Salariul minim pe economie . Termenul de trimitere al CV-urilor este de doua zile lucratoarea de la data postarii anuntului
-
Căutăm muncitori în construcți ,amenajări interioare și exterioare ,calificați și necalificați Salar 4000-7000 lei Program de lucru 8-17 cu pauza de masa De luni până vineri
-
Angajam șofer profesionist B C E Transport Intern mărfuri generale utilaje agricole și construcții
-
Angajez muncitorii calificați în domeniu. Dulgherie Fierărie Și necalificați în București Transport asigurat Șalariu atractiv se da in doua transe 15 --30 Mai multe detalii la nr George
-
Angajam 20 confecționeri, 2 călcători si 1 CTC-ist. Relații la nr sau la sediul firmei din Craiova, str. C-tin Brâncoveanu nr 38c ( Craiovita, langa liceul Bibescu)
-
SC Valer Gri SRL Angajez persoană cu experiență/ fără experiență în domeniul construcțiilor. Pentru mai multe detalii contactați telefonic.
-
Firmă de instalații termice și sanitare angajează instalator și muncitor necalificat. Relații la telefon.
-
Angajăm infirmieră pt îngrijire persoane vârstnice. Detalii suplimentare la tel
-
Barman-ospatar cu experienta minim 2 ani , program 2 zile cu 2 zile liber Pentru detalii contactanti-ne telefonic .
-
-bucatar cu experienta ( bucatarie mediteraneana) - operator Grill Josper (grill cu carbuni) -persoana cu experienta cu pasiune pentru bucatarie care vrea sa invete lucruri noi, pentru postul de ajutor de bucatar -ospatar pentru detalii, trimiteti un CV cu poza si veti fi invitati la un interviu.
-
-
Job Title: Accounts Receivable Specialist Location: Flexible Responsibilities: Process bank statements and post incoming payments in SAP. Maintain bank transitory accounts and reconcile bank-related accounts daily. Handle automatic cash collection of due invoices (e.g., Direct Debit) and process rejected direct debits. Calculate bad debts allowance and perform customer vendor compensation. Process financial instruments such as checks and bill of exchange. Maintain daily trackers and unapplied cash, performing clearings on accounts. Perform specific collection activities to recover customers' debts and support customer inquiries. Act as a liaison between customers, internal departments, and third-party customers. Reconcile credit and debit notes, process remittances received, and manage customer refunds. Handle dunning and account statements process, as well as overdue reports with action measures for outstanding invoices. Forecast incoming payments activities and manage customers in administration liquidation. Reconcile balances for accounts in the area of responsibility and define monitor credit limits. Provide guidance to junior accountants, maintain and review work procedures, and submit reports for month-end closing. Ensure compliance with company directives and usage of internal communication platforms within SLA. Perform any other tasks related to the area of responsibility as requested. Qualifications: University or High School Diploma. Proficiency in German (minimum B2) and English (minimum B2), both written and spoken. University degree in Financial Accounting field. Knowledge of balance sheet accounts, accruals, provisions, salary, exchange rates differences, and complex accounting postings. Familiarity with cash flow calculation and evaluation, performance indicators methodology, and SAP transactions in accounts receivable. Proficiency in Microsoft Office Package, especially Excel. Strong communication skills, ability to work under pressure, and meet deadlines. Team player with an autonomous working style, attention to detail, and willingness to travel.
-
Cerintele postului: - absolvent studii tehnice de profil ; - urmarirea si controlul lucrarilor cu respectarea planurilor si a termenelor de executie ; - coordonarea lucrarilor, coordonarea echipei de muncitori, coordonarea comenzilor de materiale ; - verificarea respectarii standardelor de calitate si a metodelor de executie ; Angajam persoane cu sau fara experienta, chiar si studenti dornici sa invete, salariu negociabil in functie de experienta, program full-time
-
Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email