Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-09-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locatie: Ferma de Afine din Olosag, judetul Timis. Se asigura CAZARE GRATUITA, cu toate facilitatile incluse, pentru cei care locuiesc la distanta. Conditii de lucru: Temperatura controlata 4 grade. Beneficii: -Salariul de 3500 net + 22 lei net ora suplimentara. Venit lunar estimat 5000 lei net; -Decontarea transportului dus-intors persoanelor care raman pe intreaga campanie, pe baza bonului de carburant, bilet tren autobuz; - Pranz gratuit pentru persoanele cazate - felul unu si doi. Program de lucru: 8 ore zi munca (repauz zilnic si saptamanal). Pentru mai multe detalii şi pentru angajare vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre numerele de telefon de mai jos: 0732890627 0725909091
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam servanti pompieri pt Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 2500 lei si tichete de masa.
-
Firma din Buzău cu punct de lucru în Brașov,caut sa angajez în domeniul construcțiilor, pentru mai multe detalii la numărul de telefon sau whatsapp
-
Recrutăm OPERATOR PRODUCȚIE CARBON (DRAPAJ), pentru unul dintre clienții noștri, lider internațional pe piața producției de catarge pentru ambarcațiuni. Punct de lucru: Brașov CERINTE: - Studii medii finalizate; - Experiență ca și croitor constituie un avantaj; - Experiență similara ca Operator Productie, ideal Carbon; - Capacitate de concentrare și foarte multă răbdare. BENEFICII: - Salariu discutabil în cadrul interviului; - Bonuri de masă în valoare de 30 lei; - Bonus performanță lunar; - Program de lucru 7.00-15.30; - Transport decontat sau asigurat; - Spor ore de weekend 100%; - 21 de zile de concediu.
-
Angajez sofer profesionist pe tir Cursele sunt locale Bucuresti si imprejurimi Salariu: 5500 - 6000 Ron Pentru mai multe detalii, ma puteti contacta la numarul de telefon:
-
Gsy Zayra Service srl angajează șofer profesionist pe comunitate, pentru mai multe detalii discutam telefonic!
-
SC GSY ZAYRA SERVICE SRL ANGAJEAZĂ MECANIC AUTO ȘI ELECTRICIAN, salariu motivant ,cu carte de muncă pe perioadă nedeterminată, mai multe detalii telefonic.
-
Bistro in zona centrala, angajam bucatar care sa pregateasca preparate mic dejun, paste, burgers Diploma de calificare obligatorie
-
Angajez lucrator comercial la Peco Stefanesti,program flexibil ,de preferat doamne peste 45 an,cunostinte minime calculator.Relatii telefon
-
Sandhar Technologies RO - din Parc industrial Prejmer, Angajează: - OPERATOR PRODUCȚIE - INSPECTOR CALITATE Cerințe: - disponibilitate de a lucra în 3 schimburi; - disponibilitate de adaptare și învățare; - cu sau fără experiență . Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la
-
Bună ziua tuturor!Suntem în căutarea unei persoane pasionate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din Târgu Mureș în calitate de livrator. Dacă ești un adept al mobilității și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!Oferim un mediu de lucru plăcut, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și un salariu competitiv între 1500 și 3000 de lei, în funcție de experiență și performanțe. Poți lucra fie pe bază de PFA sau SRL, având libertatea de a-ți organiza programul conform preferințelor tale.Mai mult decât atât, dacă deții o mașină, o bicicletă sau un scuter și ești pregătit să livrezi în mod eficient și prompt, atunci te așteptăm cu brațele deschise să te alături echipei noastre!Trimite-ne pe whatsapp la și hai să începem o călătorie plină de satisfacții împreună!Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!Cu stimă,
-
Firma Gmbh angajeaza pentru proiectele de telecomunicatii vorbitori de limba germana .Pentru relații va rog sa ne contactați la telefon ,adresa email : , telefon :
-
-
Angajez, in vederea formarii, ucenici in domeniul pardoselilor elastice. Nu este necesara experienta anterioara.
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
SC. RBY ADMINISTRARE GROUP INVEST SRL angajeaza muncitor necalificat în construcții pentru punctul șantierele deschise la data publicării. Cerințele angajatorului sunt seriozitate , dorința de a muncii, căt și cunoștințe de limba engleza la nivel conversațional. Doritorii sunt rugați să trimită cv-urile la adresa de email:
-
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
Cautam femeie pentru curatenie interior exterior , program de lucru normal , 170 ore pe luna , beneficii .. Anuntul este valabil atat timp cat este pe site Ce oferim : Un mediu de lucru plăcut și prietenos, într-o pensiune de lux. Program flexibil pentru a se potrivi cu nevoile tale. Oportunitatea de a face parte din experiența oaspeților noștri și de a contribui la crearea amintirilor lor de neuitat. O echipă dedicată care îți va oferi suport și îți va aprecia munca
-
Mina Pop-Up Iași Locatie noua marca MINA, angajeaza barman barista pentru primul spațiu imersiv itinerant din România. Job-ul este in Iași si este pe o perioada limitata de timp: 10 Iunie - 10 Septembrie 2024. Daca ai experienta ca barman si iti place ceea ce faci, te asteptam sa ne cunoastem. Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor alcoolice și non-alcoolice conform standardelor noastre de calitate - Interacționarea cu clienții și oferirea de recomandări personalizate - Gestionarea comenzilor și a stocului de băuturi - Mentenanța și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru - Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară - Colaborarea strânsă cu restul echipei pentru a asigura o experiență plăcută clienților Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Cunoștințe solide despre băuturi alcoolice și non-alcoolice - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții - Atenție la detalii și abilități organizatorice - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat - Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în ture Program: 2 zile lucrate cu 2 zile libere.
-
Dorim persoana serioasa,cu spirit de echipa!Cerem si oferim seriozitate!