Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-12-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Calificare lăcătuș mecanic masini utilaje - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 07 arata numarul 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Descriere post: Kinetoterapeut sau Asistent medical pentru formare Consilier în Vânzări de Produse Ortopedice Compania noastră caută un KINETOTERAPEUT sau ASISTENT MEDICAL - PENTRU TG JIU dedicat și pasionat de produse ortopedice, care să se alăture echipei noastre din domeniul ortezarii protezarii. Dacă aveți o abordare empatică față de clienți și o dorință puternică de a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor, acest rol ar putea fi potrivit pentru dumneavoastră. Responsabilități: Consilierea clienților cu privire la produsele ortopedice disponibile Identificarea nevoilor individuale ale clienților și oferirea de soluții personalizate Asigurarea unei experiențe pozitive pentru clienți prin servicii de calitate Menținerea relațiilor cu clienții și crearea unei baze de clienți fidele Colaborarea cu echipa pentru atingerea obiectivelor de vânzări Beneficiile de a lucra ca și consilier în vânzări de produse ortopedice în cadrul companiei noastre includ: Oportunitatea de a face o diferență în viața clienților: Prin oferirea de soluții ortopedice de calitate, veți contribui la îmbunătățirea calității vieții clienților noștri. Dezvoltare profesională: Veți avea acces la training-uri specializate pentru a vă perfecționa abilitățile în domeniul ortopediei și vânzărilor. Mediu de lucru dinamic: Veți lucra într-un mediu stimulant, alături de o echipă dedicată și pasionată. Oportunități de avansare: Performanța și angajamentul dumneavoastră vor fi recunoscute și recompensate prin oportunități de creștere în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să aducă un impact pozitiv în viața altora, vă încurajăm să aplicați pentru poziția de consilier în vânzări de produse ortopedice. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Hotel Ariata, Scheia angajeaza receptioner. Cerinte : - Cunostinte de limba engleza (scris vorbit - nivel mediu) - Cunostinte de operare a calculatorului (word, excel, mail, booking, Airbnb) - Abilitati de comunicare, lucru in echipa, Pentru mai multe detalii lasati CV-ul dvs pe whatsapp la nr de telefon sau aici .
-
-
-
Cerinte: 1) Studii medii/superioare cu profil economic sau juridic; 2) Cunostinte bune operare PC MS Office (Word si Excel-obligatoriu)- se da proba de lucru ; 3) Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati; 4) Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva; 5) Persoana atenta la detalii, organizata, responsabila,dornica de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent. Descriere post: Activități de formare profesionala. Secretariat: desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, a telefoanelor, a faxurilor, e-mail-urilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea si respecta cadrul legal cu privire la desfasurarea formarii profesionale ( invatamant), etc). Oferta (bonusuri, beneficii): Job stabil, de lunga durata Pachet salarial atractiv
-
CANDIDATUL IDEAL Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic reprezinta un avantaj Experienta in programul WINARHI Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC Abilitati de comunicare & negociere Cunostinte de operare PC Abilitati de vanzare si negociere Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa RESPONSABILITATI Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Este responsabil de urmarirea si verificarea incasarilor pentru comenzile trimise in lucru Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie Cunostinte in programul Winarhi DESCRIEREA COMPANIEI MTS SUMMER INTERACTIV este o companie infiintata in anul 2014, fiind producatori de tamplarie PVC. In cei 10 ani de activitate, am evoluat si ne-am perfectionat procedura de lucru, investind in angajati, in aparatura tehnica si in programele de lucru pentru a facilita calitatea produselor si pentru a oferi un timp de livrare cat mai scurt. Scopul nostru este sa evoluam, prin perseverenta si invatare continua. Astfel, in anul 2023, am obtinul LOCUL I in Top Afaceri Romania Intreprinderi Mici . Daca esti o persoana ambitioasa, iti doresti sa cresti alaturi de compania noastra, asteptam CV-ul tau pe adresa de mail . Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne sunati la numarul de telefon Cristina Stan, HR.
-
Responsabilitati principale: Raspunde de buna fuctionare a tuturor echipamentelor mecanice aflate in incinta societatii sau la punctele de lucru din afara acesteia, Realizeaza reviziile si reparatiile lunare conform specificatiilor tehnice, procedurilor specifice si a indicatiilor sefului direct; Efectueaza operatiile de verificare si reglare; Efectueaza revizii si reparatii tehnice pentru echipamente;
-
Angajez muncitori în construcții, în finisaje interioare și exterioare în Bistrița. Ofer condiții bune de munca și salariul după abilitățile fiecăruia în parte. Mai multe detalii la numărul de telefon
-
Restaurantul Bistro isi mareste echipa. Angajam personal servire. Oferim conditii de munca excelente si salariu atractiv. Relatii la tel:
-
Amazonia Aquapark angajeaza lucrator bucatarie Ajutor bucatar, pentru prepararea micului dejun. Daca esti dinamic, serios si iti doresti sa faci parte din echipa Amazonia aquapark, asteptam CV-ul tau. Posturi disponibile: lucrator comercial. Oferim salariu atractiv si beneficii extra salariale.
-
Elnet Security angajează Dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 18,5 lei ora net; Program de lucru in ture 24 72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Certificare ca dispecer centru de alarma; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook), SEKA; Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro
-
Grupul LIBRARIUM angajeaza LIBRARI, pentru librariile din Mega Mall si Sun Plaza Bucuresti. Canditatul ideal - Se simte cel mai bine printre cărți, îi plac filmele, muzica și vrea să fie mereu la curent cu noile trenduri şi evenimente culturale; - Cunoaște limba engleză; - Comunicativ, pozitiv, energic, empatic, zâmbitor și orientat să ofere servicii excelente clienților; - Este creativ și cu iniţiativă; - Este student sau absolvent de facultate; - Ideal (dar nu obligatoriu) cu experienţă de lucru în librărie sau activități cultural-educative; Descrierea Jobului - Interacționează cu toţi clienții în mod direct, telefonic sau prin e-mail, oferindu-le informaţii, recomandă titlurile potrivite sau identifică soluţii alternative la cerinţele acestora într-o manieră prietenoasă şi profesionistă; - Duce spre îndeplinire planogramele de aranjare a cărţilor, creează rafturi pe diferite domenii şi subdomenii conform standardelor de prezentare; - Asimilează în mod permanent informaţii despre titluri, edituri și autori; - Oferă informaţii despre programele de fidelizare, promoţii, discounturi; Pachet salarizare: - Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanta; - Discount-uri considerabile la cărţile din librărie; - Libertatea de a se implica şi propune proiecte noi;
-
Angajez muncitorii in constructii. Instalatorii zidari, calificati si necalificati,finisori.Salar motivat de la 4500 6000
-
Sterileco este una dintre cele mai importante companii din domeniul managementului deşeurilor periculoase generate de sectoarele: medical, farmaceutic, veterinar şi industrial. Cu investiţii de peste 35 milioane de euro în staţii regionale proprii de incinerare şi sterilizare a deşeurilor medicale, flotă proprie de transport autorizat şi o echipă de 300 de angajaţi, compania deţine experienţa, cunoştinţele şi resursele pentru a asigura un grad sporit de protecţie clienţilor săi, cu respect față de mediu și grijă pentru sănătatea oamenilor.i importante companii locale de servicii in domeniul deseurilor medicale cu o activitate la nivel national de peste 15 ani. Beneficii: - Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; - Salariu atractiv; - Bonuri de masa; - Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; -Decontare transport. Principale activitati: - Sorteaza containerele cu deseuri medicale in functie de grupa din care fac parte (infectioase, anatomo-patologice, chimice); - Asigura operarea echipamentelor si urmareste parametrii tehnici de functionare; - Identifica recipientii cu deseuri in functie de generatorul care le-a produs; - Mentine curatenia la locul de munca (in incinta, curte, tarc).
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate ! P
-
Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru clientul sau, un important producator de piese auto, din judetul Brasov. Responsabilitati: -Operarea mașinii CNC de frezare pentru producerea componentelor metalice; -Setarea și ajustarea parametrilor mașinii conform specificațiilor tehnice; -Monitorizarea constantă a procesului de frezare pentru a asigura calitatea și precizia pieselor fabricate; -Întreținerea și curățarea regulată a echipamentului CNC. Cerințe: -Experiență anterioară în operațiuni CNC de frezare. -Abilități tehnice solide și înțelegere a desenelor tehnice. -Capacitatea de a lucra într-un mediu cu termene strânse și presiune. -Atenție la detalii și dorința de a asigura calitatea pieselor fabricate. -Minim 10 clase absolvite cu diploma. Beneficii: -Salariu motivant. -Tichete de masa 35 de lei. -Subventie la cantina. -Transport asigurat. -Spor de noapte.
-
Adecco Resurse Umane, recruteaza pentru clientul sau, un important producator de piese auto din judetul Brasov, stivuitorist. Responsabilități: - Operare eficientă a stivuitorului conform standardelor de siguranță și protocoalelor companiei. - Manipularea și transportul mărfurilor în mod corespunzător în diverse zone ale depozitului. - Colaborarea strânsă cu echipa pentru asigurarea fluxului de lucru eficient. - Respectarea rigorilor de siguranță și a standardelor de lucru. Beneficii: - Spor de Noapte: 25% adițional la salariul de bază pentru orele lucrate în timpul nopții. - Plată Dublă pentru Orele Suplimentare: 200% - Tichete de Masă: 35 Ron zi. - Subvenție la Cantină:8 lei zi pentru a vă bucura de o masă caldă în timpul programului de lucru. - Transport Asigurat: Oferim transport asigurat din diverse zone, inclusiv Brasov, Fagaras, Rasnov, Zarnesti, Tohan, Zizin, Tarlungeni și altele. Cerințe: - Experiență anterioară în operarea stivuitoarelor. - Certificat de stivuitorist valabil. - Abilități bune de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona sarcini multiple. - Respectarea standardelor de siguranță.
-
-
Angajeaz operator pe buldoexcavator pe termen lung, se ofera la nevoie, cazare si transport. Salariu 6000 de lei net. Lucrări în zona Judetului Arad.
-
Caut colaborare cu dispecer pentru colaborare transport marfă zona Timișoara. Sau ocazional Actele la zi. Asigurare CMR Copie Conforma Licență Transport E Factura ok