Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-12-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Promovat
Editura Hamagiu caută o persoană muncitoare, serioasă și de încredere pentru postul de menajeră. Clădirea este de birouri, formată din parter + 3 etaje. Se oferă salariu atractiv. Locația este în sectorul 4, zona Rond George Coșbuc - Autogara Filaret.
-
Promovat
Cautam operatori productie si muncitori necalificati care sa lucreze la masini de tiparit, bobinat, laminat, sectionat intr-o societate de productie cu specific de tipografie. Ai un avantaj daca ai lucrat intr-un domeniu inrudit sau in orice activitate de productie si esti familiarizat cu operarea utilajelor automatizate. Daca nu ai o astfel de experienta dar doresti un loc de munca stabil si vrei sa inveti, iti oferim posibilitatea de a te forma profesional si de a te specializa la locul de munca. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, tichete de masa, decontare transport, bonusuri si posibilitati de avansare. Sediul nostru este pe Str. Celulozei nr. 6 (Rodata SRL), in zona industriala. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate.
-
Promovat
Angajam Electrician in industria automotive in Brasov. CERINTE: - autorizat in instalatii EEX - studii tehnice - profil in instalatii electrice - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 - electrotehnica generala electropneumatica electrohidraulica electronica industriala RESPONSABILITATI: - verifică buna funcționare a mașinilor, echipamentelor, instalațiilor aflate sub autoritatea sa - identifică și remediază problemele electrice și electronice apărute în funcționarea mașinilor și instalațiilor, ia măsuri pentru prevenirea acestora - foloseste eficient si pastreaza in buna stare materialele, uneltele si echipamentele puse la dispozitie, conform instructiunilor de lucru - raspunde de calitatea lucrarilor de reparatii si intretinere in vederea mentinerii utilajelor la parametrii stabiliti - participă la asamblarea și punerea în funcțiune a mașinilor noi în fabrică BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - masa subventionata la cantina - bonuri de masa in valoare de 35 de lei - asiguram cazare persoanelor din alte judete - transport asigurat: Brasov, Codlea, Ghimbav, Zarnesti, Rasnov. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
se lucrează 30 7zile acasă,este nevoie de pașaport să cunoască gps-ul forte bine,dacă a mai lucrat în domeniu este un avantaj !salariu 1650-1800 euro plus bonus consum
-
ANGAJAM PERSONAL (DOAMNE SI DOMNI) PENTRU CURATENIE Pentru scari de bloc, spatii comerciale si spatii de birouri. Cautam persoane serioase, responsabile, cu experienta in domeniu, atente la detalii, obligatoriu studii medii (scoala profesionala, liceu sau liceu cu diploma de bac) in urmatoarele conditii: - norma de lucru: 8 ore/zi; Personal care e dispus sa lucreze 8 ore pe zi, cu un salariul de la : 1900 Ron Net/luna + decontare cheltuieli mijloc de transport. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la numarul: Telefon
-
Centrul de îngrijire persoane virstnice angajam infirmiere.
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,38 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Angajam sau contractam cu full time sau part time CROITOREASA in Arad, cu experienta in domeniu. Locul de munca se poate efectua atat la sediu nostru cat si la domiciliu daca se doreste. Remuneratie buna. Va rugam sa ne sunati la . Multumim.
-
Angajam sofer cat BCE cu atestat de macaragiu grupa A sau E transport intern
-
S.C. Metronom B S.R.L., angajeaza automacaragii. Cerinte: Autorizatie macaragiu grupa A Permis conducere categoria B+C Beneficii: Pachet salarial atractiv. Pentru detalii suplimentare: 0744570221
-
Confecționer - asamblor articole textile OFERIM: Program: 7:30-16:00 Salariu motivant Tichete de masa 25 lei Transport decontat Siguranța și stabilitatea locului de munca contract de munca pe perioada nedeterminata RESPONSABILITĂȚI: Realizarea diferitelor produse conform specificațiilor clienților. Operarea mașinii de cusut cu precizie și atenție la detalii.
-
Manpower recrutează un Tehnician Electromecanic pentru un client de prestigiu, lider în producția de ambalaje de carton sustenabil. Cerințe: Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi Cunoștințe în electrică, senzoristică și mecanică pneumatică Beneficii: Salariu competitiv Tichete de masă în valoare de 30 lei zi Bonusuri Prima de sarbatori si vacanta Abonament 7Card Abonament Bookster Abonament medical Transport asigurat pe rutele deschise Dacă ești o persoană dedicată, pasionată de domeniul tehnic și dornică să te dezvolți într-un mediu stimulant, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800725. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!
-
Green Pack, societate comerciala specializata in managementul deseurilor reciclabile cauta sa angajeze personal necalificat pentru posturile de incarcator descarcator si manipulant deseuri reciclabile in cadrul depozitului din Cluj, situat pe Calea Dezmirului, nr.16-18 Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariu fix + bonuri de masa pentru fiecare zi lucrata -ore suplimentare platite Pentru informatii si detalii suplimentare puteti suna la nr de telefon:0746295620- Cristian Fodor
-
Experiență de peste 23 de ani în organizarea de cursuri acreditate cu diplome recunoscute internațional! Nu rata, locuri limitate! Pentru cei care lucrează în domeniu și plătesc integral la semnarea contractului reducerea poate fi și de 50%!
-
Angajez muncitori pentru fatade blocuri vata bazaltica. Salariu motivant in functie de performantele fiecaruia. 5500-7500 luna. In prima saptamana se ofera minimul si dupa se ofera Cautam doar meseriasi NU salahori sau oameni sa vina sa invete pe santier.
-
Societatea ANDRUVLA S.R.L, cu sediul în sat Părhăuți, comuna Todirești, nr. 389, județul Suceava, înregistrată la Registrul Comerțului sub J33 2 , CUI 45148326, reprezentată de Administrator SCHEULEAC CONSTANTIN-FLORIN, telefon , Angajează Operator Introducere și validare date Service auto pentru punctul de lucru din Șcheia, com. Șcheia, str. Oborului, nr. 14, județ Suceava. Candidatul Ideal Abilitati de analiza si planificare Cunostiinte foarte bune de operare PC Cunostiinte foarte bune pachet Microsoft Office (Word, Excel) Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii diversificate Capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor Capacitate si rezistenta la munca repetitiva Cunostiinte de contabilitate primara Descrierea jobului Gestionarea relatiei cu clientii companiei (persoane fizice, persoane juridice) Asigurarea respectarii regulilor de intocmire a documentelor cu care opereaza si depunerea distribuirea la termen a acestora catre departamentele complementare Asigurarea desfasurarii activitatii de operare validare prelucrare si verificare a conformitatii datelor introduse in calculator, cu datele din documentele mediile primare si asigurarea securitatii datelor introduse; Gestionearea suporturilor de stocare a certificatelor digitale calificate si asigurarea securitatii acestora Comunicarea eficienta cu clientii companiei si colaboratorii acesteia pe e-mail sau telefonic pentru solutionarea impedimentelor aparute Ajuta la pregatirea corespondentei si la expedierea acesteia Raspunde de calitatea activitatii de operare validare prelucrare date si de corectitudinea si legalitatea operatiunilor si inscrisurilor efectuate. Beneficii: salariul 3.300 lei brut.
-
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 2 . 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Transilvania Post - firma de curierat, Calea Baciului 1-3, angajam CURIER pentru Cluj- Napoca si imprejurimi. Cerinte: seriozitate, experienta in conducerea de autoutilitare. Venituri nete incepand de la 4000 ron in functie de experienta. Program L- V. NU se lucreaza in weekend. Pentru alte detalii va rugam sa sunati la nr de telefon sau sa atasati CV.
-
La Segheria angajeaza! Montator (tamplar) mobila cu experienta cu contract de munca stabil pe termen lung. Pentru mai multe detalii sunati la nr
-
Candidatul Ideal -Higher education - Faculty of Construction Engineering Mechanics Engineering Installations Hydromechanics -Experience of at least 5 years in execution -Possesses skills in identifying risks and technical problems, in programming activities and resources, for compliance with deadlines and costs -Knowledge of the technologies for the execution of construction works, namely: water supply, sewerage, treatment plants -Pursues with seriousness and perseverance the set objectives -The ability to organize teams of workers -Negotiation skills, planning and team spirit -MS Office knowledge English medium advanced level or Turkish medium advanced level -High discipline works skills and ethics
-
Avenue Des Roses își mărești echipa! Pentru locația din Iulius Mall Timișoara, angajăm decorator floral full time, part-time. Candidatul ideal trebuie, în primul rând, să își dorească foarte mult să lucreze în domeniul acesta, să îi placă și să facă față muncii în echipă, să fie ambiționat de provocări, punctual, serios, responsabil, flexibil. Totodata el trebuie să acumuleze cu ușurință informațiile și să le pună în practică Experiența în domeniu ca și designer, designer floral șiîn vânzări reprezintă un avantaj Angajăm persoane fără experiență în domeniu cu asigurare de training. Vă oferim salariu fix + bonusuri, orar fix ! Astept m cv-uri pe adresa de mail:
-
VILA GENERAL CONSTRUCT S.A., companie românească, specializată în construcții de tip rezidențial și nerezidențial, construcții de drumuri și poduri, lucrări de alimentare cu apă și canalizare, servicii de livrare și turnare betoane, livrare agregate balastieră, săpături mecanizate precum și închirierea utilajelor pentru diferite activități, ANGAJEAZA: - INGINER CONSTRUCTOR - ȘEF DE ȘANTIER Cerințe: * Studii medii superioare * Cu sau fără experiență (experiența în domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj) * Permis de conducere * Abilități tehnice și administrative * Capacitate de coordonare a echipelor și coordonare în execuția lucrărilor