Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-03-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sc Gelia Grand Global SRL cu sediul in Arad garaj situat in Arad Angajam soferi categoria C+E transport Marfa pe camioane DAF+Mercedes euro 6 prelata avem urmatoarele posibilitati de lucru: Mod tur-retur: cursele se pot desfasura pe o perioada intre 3-5 zile cu anumite exceptii la perioada de 8-14 zile(in caz de este cursa de spania) salarizare intre 75-85e in functie de intelegere (se discuta la eventualul interviu) Sau comunitate cu revenire la garaj in a 3-a saptamana pauza de 45+recuperare sau maxim a 4-a saptamana conform pachetului de mobilitate cursele se fac STRICT la program,nu se da peste program salarizare pe regim de comunitate este de 80e totul inclus,85e dupa 3 iesiri 90e dupa 1 an vechime In caz ca se face Anglia este bonus de intrare de 50-100e (in functie de cursa) pauzele de 24 se fac in parcari securizate Cerințe: Card tahograf valabil Atestat transport marfa Cunoștințe GPS Cunostinte completare CMR foaie de parcurs Persoana ordonată Sau trimiteți mail pe
-
Promovat
Sarcini : Sarcini : -Verificarea consumului de materiale -Alimentarea masinilor cu material -Mentinerea curateniei spatiului de depozitare - Sa semnaleze eventualele anomalii tehnice si operative inerente ale masinilor si ale proceselor de productie in care lucreaza Candidatul ideal -Studii medii - Seriozitate; -Experienta anterioara de lucru in depozit (constituie avantaj); -Atentie la detalii; -Punctualitate; -Permis de motostivuitorist ( constituie avantaj).
-
Promovat
Prohuman APT angajează Operator Electronica pentru o companie din domeniul electronic, în Salonta. Candidatul ideal: + studii medii + disponibilitate pentru a lucra în 3 schimburi + atentie de detalii Oferim: + salariul in functie de experienta + tichete de masa de 40 lei zi + spor de noapte 25% + spor de weekend 5% + ore suplimentare sambata 85% + ore suplimentare 85% + bonus ore suplimentar 100 lei pentru 8 ore efectuate sambata + transport asigurat Pentru mai multe detalii despre acest rol ne poți suna la numerele: 0722 577 629 0722 336 198
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm șofer profesionist, pentru transport marfă, curse de tip tur-retur. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de luni până vineri, weekend-ul fiind liber. Se oferă salariu fix, plus diurnă. Pentru detalii apelați numărul de telefon:
-
Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Proiectare Instalatii pentru Constructii Civile. Cautam un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunostinte solide si care isi doreste sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare tehnice finalizate Ai experienta in coordonarea, verificarea echipei de proiectare Ai experienta in elaborarea solutiilor constructive conformari concept Ai experienta in elaborarea ofertelor tehnice Ai bune cunostinte de operare a programului AutoCAD (2D), MS Office 365, MagiCAD, Revit Cunosti normativele si standardele de proiectare in vigoare Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizare Ai capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor Contributia ta in companie: Management tehnic de proiect în domeniul încălzirii, aerului condiționat, ventilației și tehnologiei sanitare tehnologiei sanitare. Planificarea detaliată și calcularea instalațiilor HVAC Elaborarea soluțiilor tehnice, proiectarea și întocmirea calculelor de instalații HKLS (încălzire, răcire, ventilații, sanitare) Elaborarea documentațiilor pe faze de proiectare cu ajutorul celor mai moderne softuri, majoritatea dintre ele fiind în 3D (REVIT & PLANCAL NOVA) Cooperarea și ulterior planificarea, coordonarea și gestionarea independentă a proiectelor sau subproiectelor de servicii de construcții Coordonarea internă cu alte departamente Sprijin si cooperare cu managementul de proiect Câteva cuvinte despre noi: Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am inceput proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 2.500 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Job description Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Proiectare Structuri pentru Constructii Civile. Cautam un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunostinte solide si care isi doreste sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare tehnice (CCIA); Dreptul de semnatura pentru constructii clasa I si II dobandit prin ciclul de licenta sau master reprezinta un plus Ai experienta in coordonarea, verificarea echipei de proiectare Ai experienta in elaborarea solutiilor constructive conformari concept Ai experienta in elaborarea ofertelor tehnice Ai experienta necesara pentru Sef proiect- specialitate rezistenta Ai experienta în proiectarea constructiilor cu structuri din beton armat de minim 2 ani Ai experienta in proiectarea constructiilor cu pereti preponderenti pentru cladiri cu regim mediu si mare de inaltime Ai bune cunostinte de operare a programului AutoCAD (2D), MS Office 365, Etabs Cunosti normativele si standardele de proiectare in vigoare Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizare Ai capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor Te incadrezi in stilul de proiectare al firmei. Contributia ta in companie: Proiectarea si desenarea structurilor de rezistenta pentru fazele SF, DTAC, PT, DDE; Elaborare soluții de proiectare pentru clădiri de birouri, ansambluri rezidențiale, clădiri comerciale, clădiri industriale, etc.) Intocmire proiecte complete (memorii tehnice, breviare de calcul, planuri, detalii de executie, liste de cantități, caiete de sarcini), respectând termenele agreate Participare la discuții ședințe de lucru împreună cu celelalte parti implicate în proiect (arhitectura, structura, instalatii, beneficiari) Verificarea impreună cu coordonatorul echipei, integrabilitatea in practica a proiectelor Deplasare pe santier pentru verificarea respectării proiectelor Toate proiectele vor avea la baza munca in echipa, sarcinile fiind impartite intre membrii ei. Atingerea obiectivelor de performanta pentru fiecare proiect. Câteva cuvinte despre noi: Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am inceput proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 2.500 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem
-
Angajez sudori și lăcătuși pentru structura metalica cu contract de munca. Ofer cazare celor din provincie. Salarii atractive
-
Firma FEL BUN PROD SRL angajeaza ajutor bucatarie la cantina Program de lucru: Luni-Vineri 06:00 - 14:00 sau part-time 7-11 Punct de lucru: Str Tudor Vladimirescu incinta 16 Februarie mai multe detalii la telefon
-
Angajăm șofer profesionist, pentru transport marfă, curse de tip tur-retur. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de luni până vineri, weekend-ul fiind liber. Se oferă salariu fix, plus diurnă. Pentru detalii apelați numărul de telefon:
-
Formam echipa de Front Desk, si te asteptam si pe tine sa faci parte din ea Ce cautam? Persoană dinamică,aspect placut, de încredere i care lucrează în echipă Absolventa studii medii (liceu) cu diplomă de bacalaureat (eventual studii superioare) Capacitate de organizare i planificare Bune abilită i de comunicare i interrela ionare Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport Experienta in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat constituie un plus Experien a anterioară într-o pozi ie similară constituie un avantaj. Ce vei face? Asigura activitati de frontdesk la receptia clubului Realizeaza tururi de prezentare a clubului pentru membrii / potentialii clienti ai clubului Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale. Ce iti oferim? - Salariu competitiv - Mediu de lucru exceptional - Tichete de masa - Traininguri si scolarizari de specialitate (sales, client service) Daca esti interesata asteptam mesaj pe numarul de telefon
-
Firma autorizata Executăm următoarele : Acoperișuri și Mansardari sistem complet -dulgherie,mansardari, astereala -montaj acoperis tigla metalica Montaj invelitori țiglă metalică -reparatii acoperis tigla ceramica -montaj alte tipuri de invelitori acoperisuri -remedieri infiltratii acoperis -vopsitorie acoperis - sisteme pluviale - jgheaburi și Burlane -parazapezi si alte accesorii -izolații -hidroizolații -montam ferestre VELUX -executam și reparam coșuri de fum -executam si terase, foișoare de lemn Avem experienta necesara pentru a crea si repara orice tip de acoperis Oferim garanție și toate documentele aferente Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon din anunt pentru orice detaliu.
-
SC. Adorjan Paving Solutions SRL Corunca 14A, angajează muncitori pentru execuția lucrărilor de pavare și montaj mecanizat industrial pavaje. Pentru noi ești considerat un coleg important, care face parte dintr-o echipă bine formată. Ce dorim de la tine: -dorința de a muncii într-o echipă dinamică, -seriozitate, punctualitate la locul de muncă, -cu spirit de echipă, dornic de avansare, -respect fată de șefii ierarhici, colegii din echipa în care vei activa. Ce iți oferim: salar competitiv, motivant în funcție de competențe, cunoștințe și calităților aduse societății noastre, condiții bune de muncă, echipament de protecție adecvat, aparaturi moderne și speciale specificului in dotare, pentru a ușura munca fizică, decontare transport, pentru cei din afara localității, transport gratuit pe raza orașului Tg. Mureș, sporuri în urma performanțelor realizate, instruire, pregătire și formare la locul de muncă. Noi te vrem în echipa noastră, dacă te-am convins așteptăm să ne contactezi la numerele de telefon:
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
-
Arch Kinetic Medical cauta regitrator medical .( www.kineto-brasov.ro ) Căutăm o registratoare medicala cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din Brasov. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi . Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; Acces la serviciile Arch Kinetic Medical , conform politicii interne;
-
Tahog Bal SRL din Loc Zalau angajeaza baiat pentru service de tahografe pentru verificari de tahografe, montari de statii si antena CB incarcare clima auto,decarbonizare motor ect in service situat la iesirea din Zalau catre SM langa castel pentru informatii sunati pe nr de tel.
-
Tahog Bal SRL Zalau angajeaza secretara pentru munca de secretariat;facturare,devize,registru de casa ,comenzi promovare firmei pe net, ect. cu experienta minima in secretariat sau fara experienta cu posibiliatea de a invata la locul de munca.Suntem la iesirea din Zalau catre SM{ langa castel} asteptam CV ul tau pe adresa noastra de mail Tel. pentru informatii .
-
Angajez sudori și lăcătuși cu contract de munca . Ofer cazare celor din provincie. Salariu atractiv
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
Firma de constructii industriale si civile din Timisoara, suntem in cautarea unui inginer tehnic ofertare. Cerinte: - Minim 3 ani experienta in domeniu - Studii superioare: Facultatea de constructii - Cunostinte AutoCad si Microsoft Office
-
Angajez fata pentru bar, salar atractiv, cautam persoana comunicativa, detalii la
-
cautam bucatar sectia rece - restaurant la piata victoriei - salariu+cm+tips+bonuri - cautam numai persoane serioase - exclus zilieri - proba lucru platita