Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-03-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Complexul Perla angajeaza receptioner Hotel cu minim de experienta. Program de lucru flexibil. In cazul in care este nevoie se ofera cazare , masa si transport.
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza AGENTI DE SECURITATE pentru SEPHORA Constanta Locatia: Constanta Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare si dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale - abonament medical MEDLIFE. - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de constructii, angajam meseriasi (cu sau fara experienta, calificati sau necalificati) Detalii la telefon:
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Angajăm personal spălătorie de covoare Căutam persoane motivate si dornice sa se alăture echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru menținerea standardelor ridicate de curățenie, asigurându-se că fiecare covor tratat în spălătorie este livrat clienților noștri într-o stare impecabilă. Responsabilitate: Spălarea și curățarea covoarelor în conformitate cu standardele noastre de calitate, folosind doar echipamente noi complet automatizate. Folosirea corecta a echipamentelor și solutiilor de curatare. Inspectarea și verificarea covoarelor curatate. Cerințe: Experienta nu este necesara, se asigura instruire. Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii de muncă. Permis cat. B reprezinta un avantaj Beneficii: Pachet salarial atractiv + bonusuri Mediu de lucru plăcut și echipa prietenoasa. Formare și dezvoltare profesională continuă. Pentru mai multe detalii privind serviciul și salarizarea ne puteți contacta.
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Cautam colega pentru postul de asistent medical stomatologie, part time ( repartizarea orelor se va discuta la interviu) Va rugam trimiteti cv pe adresa de mail : Cerinte: - studii de asistent medical finalizate; - amabilitate, empatie, orientare catre pacient si lucrul in echipa; - experienta in domeniu - minim 2 ani; - seriozitate, punctualitate; - atitudine pozitiva ; - abilitati de comunicare eficienta; - cunostinte minime de utilizare calculator; Oferim: - seriozitate; - atmosfera de lucru placuta intr-o clinica moderna ; - salariu motivant; Atribuții: - primeste si pregateste pacientul in cabinet - asista medicul stomatolog in timpul procedurilor - asigura dezinfectia si curatenia cabinetului - sterilizeaza instrumentarul Program de lucru: L-V 4 h zi sau 2 zile pe saptamana 8 h si o zi 4 h
-
Smart SA - Societatea pentru Servicii de Mentenanță A Rețelei Electrice de Transport - Sucursala Sibiu angajeaza electricieni la Centrele de Mentenanta din Sibiu, Mures si Brasov! Studii necesare: studii medii sau postliceale in specialitatea electrica (electrotehnica, electromecanica, energetic), certificat de calificare profesionala pentru calificarea de electrician; Alătură-te profesioniștilor de la Sucursala Sibiu și fii și tu printre cei mai buni la înaltă tensiune! Informații pe www.smartsb.ro
-
Smart SA - Societatea pentru Servicii de Mentenanță A Rețelei Electrice de Transport - Sucursala Sibiu angajeaza ingineri in profil electric si ingineri proiectanti la Centrele de Mentenanta din Sibiu, Mures si Brasov! Studii necesare: studii superioare in specialitatea electrica, (electrotehnica, electromecanica,energetica); Alătură-te profesioniștilor de la Sucursala Sibiu și fii și tu printre cei mai buni la înaltă tensiune! Informații pe www.smartsb.ro
-
Cerințe: Absolvent studii superioare Inginerie electrică Experiență profesională minim 6 luni sau proaspăt absolvent Abilități de operare PC; Cunoștințe operare în EPLAN sau WSCAD Descrierea job-ului: Realizare planșe Proiect Tehnic + detalii de execuție Realizare Scheme electrice monofilare și multifilare Dimensionare Circuite Electrice Realizare Documentație Tehnică Proiect Realizare Memorii Tehnice Realizare documentații pentru opținere Avize Intocmire Oferte Urmărirea comenzilor și verificare materiale proiect Asistență Management Proiect Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Tichete de masă, cadouri de sărbători Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
-
Candidatul ideal Angajăm șoferi profesioniști cu experiență, dornici de munca și de obținerea satisfacțiilor materiale! Seriozitatea, Disciplina si Respectul sunt 3 caracteristici pe care trebuie sa le aibă angajatul firmei noastre. Descrierea jobului - Jobul de șofer presupune executarea de curse pe intern . -Necesar categ C + E , atestat marfa peste 7,5 tone, fisa medicala + aviz psihologic valabile, card tahograf si cazier. -- - Salariu + tichete de masa+bonus-uri motivante. - Punctualitate și corectitudine la plata salariului ! - Contractul de munca se încheie pe perioada nedeterminata cu 3 luni perioada de proba - Colectiv plăcut,tânăr,toate neplăcerile și eventualele probleme se discută și se încearcă rezolvarea lor în cel mai scurt timp. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, te așteptăm în echipa noastră!
-
Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș
-
În cadrul magazinului Kaufland din Mioveni, Str. I.C.Brătianu, nr. 10 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Angajam sofer profesionist cu categoriile C, CE si atestat profesional de marfa pentru Bulgaria si Grecia. Mai multe detalii doar telefonic! Tel.
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Candidatul ideal pentru pozitia de Responsabil Parc Auto ar trebui sa fie o persoana: -cu cunostinte tehnice auto -bine organizata -rezistenta la stres -care poate colabora cu colegii -cunostinte MS Office Responsabilitati: -administreaza documentatia vehiculelor din parcul auto -pregateste si prezinta,saptamanal raportari si situatii referitoare la starea autovehiculelor,cat si stadiul reparatiilor in curs -verificare documentele justificative privind reparatiile efectuate -depune documentatia in vederea obtinerii licentelor copii conforme,verifica ITP-ul si RCA-ul autovehiculelor -se ocupa de inmatricularea vanzarea autovehiculelor din flota DSC -monitorizeaza declararea si plata impozitului pe masini si a altor taxe asociate -coordoneaza procesul de predare primire a autovehiculelor -programeaza si supravegheaza realizarea reviziilor -efectueaza verificari lunare generale ale autovehiculelor din flota DSC Beneficii: -salariu atractiv -decontare combustibil -bonusuri in functie de realizarile lunare
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Responsabilitati: Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Ambalarea, etichetarea și baxarea produselor conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Operarea utilajelor semi-automate pentru un proces eficient de producție. Vei lucra in 2 schimburi Ce cerem de la tine: Responsabilitate și seriozitate Studii medii absolvite. Ce iti oferim: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
G.E.S.CONSTRUCT- OPERATIONAL.SRL FIRMA AUTORIZATA DE CONSTRUCȚII REZIDENȚIALE SI NEREZIDENTIALE SUDOR CONFECTII METALICE HALE,PORTI,GARDURI, SOLARE,SERE,ACOPERISURI STRUCTURA METALICA,CONDUCTE,PLATFORME PETROLIERE. COLABOREZ CU COMPANII DOAR CU CONTRACTE . OFER SI MENTENTA MAI MULTE DETALII LA TELEFON S-AU LA ADRESA DE MAIL DIN ANUNT.
-
Compania GXS PROIND SRL, ce activeaza in zona de restaurante de tip fast-food (mancare romaneasca) isi mareste echipa pentru locatia din Mall Promenada (Bucuresti, Calea Floreasca 246 B, statia de metrou Aurel Vlaicu) Posturile disponibile sunt: Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Lucrator Bucatarie - 1 post Bucatar Grataragiu cu experienta - 2 posturi Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Programul, salariul si responsabilitatile se discuta la interviu. Cerinte: Persoane dinamice, agreabile, serioase, corecte si responsabile, cu DRAG DE MUNCA! pentru programari interviu sunati sau scrieti mesaj: tel whatsapp : - Lucian Mihaila