Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-03-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar Net 2400 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 2220 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 3. Locatie Fixa - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar Net 2500 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Manpower recrutează asamblatori de mobilă pentru un client din domeniul mobilierului. Beneficii: Salariu motivant + bonusuri. Tichete de masă și bonusuri de sărbători Dacă sunteți pasionat de mobilier, aveți abilități tehnice și vă doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră. Cerințe pentru Post: Preferabil cu experiență în montarea mobilierului de bucătărie și living. Experiență în manevrarea uneltelor și dispozitivelor specifice pentru montaj, precum circular electric, fierăstrau, etc. Capacitatea de a interpreta și implementa schițe și planuri de montaj pentru a asambla mobilierul conform standardelor. Suntem în căutarea unei persoane dinamice, cu abilități excelente de comunicare și capabilități de înțelegere a cerințelor clienților. Colaborarea eficientă în echipă este esențială pentru a asigura un serviciu de calitate și satisfacția clienților. Posesor Carnet de Conducere Categoria B (avantaj) Disponibilitate pentru a lucra în Timișoara, dar cu deplasări și în Arad sau Oradea. Asigurăm un contract de muncă pe perioadă nedeterminată, oferind stabilitate și perspective de dezvoltare. Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon
-
Promovat
Ești de profesie pizzar și îți cauți loc de muncă? Avem un restaurant cu specific italian în zona centrală. Responsabilități: - să fii o persoană serioasă și muncitoare; - să vorbești frumos; - să apreciezi și să pretuiești curățenia; - să respecți programul de lucru; Avantaje: - salariul este fix + bonusuri; - condiții de lucru în spații curate și amenajate; - abonament la sală gratuit; - masă inclusă; - discount 20% la restaurantele din grup (9 la număr) Dă-ne de veste, poate te potrivești în echipa noastră! Află mai multe detalii sunând la numărul de telefon .
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Bucatar de cantina! Șoferi livratori, Bucătari, Ajutor bucătari, Vânzătoare linie calda, Grataragiu, dacă vrei să muncești, cu siguranță găsim ceva. Zona Crângași Giulești. Detalii telefonic Zona Crangasi, Str Ceahlaul 17 B.
-
Candidatul ideal Cautam un electronist pasionat, ingenios, organizat, responsabil si capabil sa munceasca cu placere alaturi de o echipa tanara si cu renume national. Uite cum ne asteptam noi sa fi: - de gasca. Nu ne plac oamenii inchisi in ei, vrem sa relationam cu tine si sa ne simtim bine impreuna - dispus sa inveti. Ne-ar placea sa le sti pe toate, dar nu prea ne place sa ne-o amintesti mereu. Si noi mai stim cate ceva si am dori sa te invatam unele lucruri. - ingenios. Clientii nostri au solicitari ciudate care nu au solutii standardizate. Ne trebuie un coleg inventiv si nonconformist in gasirea de solutii. - organizat. Nu iti vom da un sef direct sa stea cu gura pe tine si sa-ti spuna mereu ce sa faci. Va trebui sa te organizezi singur. Si in acelasi timp sa fi eficient. - muncitor. Ne-am dori sa iti placa munca, la propriu. Asa ne vom simti valorosi in preajma ta, iar firma va creste constant. - responsabil. Vei gresi. Chiar si tu. Fi sigur de asta. Ne-ar place insa sa se intample rar, iar cand se intampla sa iti asumi integral responsabilitatea care iti apartine. Descrierea jobului Daca vei ajunge sa ne fi coleg, vei avea urmatoarele responsabilitati: - diagnoza primara si avansata a laptop-urilor, telefoanelor, tabletelor si altor echipamente electronice sosite in service - reparatii electronice la nivel de microcomponente pe placile de baza - depanare software si testare echipamente reparate Evident, vei avea si avantaje multiple. Iata ce iti oferim daca ajungi sa fi colegul nostru: - integrarea intr-o echipa in care vei munci de placere - un program flexibil si interesant: 8 ore pe zi intre 09-18, 5 zile pe saptamana, S-D liber, vinerea zi scurta (pana la ora 16) - placerea de a lucra intr-o echipa de elita, care da tonul in domeniu si ofera suport si servicii de training pentru firmele similare din intreaga tara - un pachet financiar corect, bazat pe realizarile tale si pe aportul pe care il aduci in profitul firmei Descrierea companiei Te lasam pe tine sa afli despre noi ceea ce te intereseaza. Ne gasesti pe qube-ds Daca te regasesti in descrierea si aspiratiile din acest anunt, te invitam sa aplici.
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru Dambovita pentru magazin de cofetarie si brutarie. Pentru mai multe detalii sunati la
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru zona Lipovei. Magazinul este romanesc, productie proprie, cu profil de cofetarie & brutarie. Pentru mai multe detalii sunat la .
-
Restaurant din centrul Brsovului angajeaza ajutor bucatar si post spalat vase email -
-
Hotel din centrul Brasovului angajează camerista sunați-ne la numarul sau
-
Cautam ispector ITP atestat clasa II- III sau un absolvent specializarea AUTOVEHICULE RUTIERE care doreste sa devina inspector ITP si TLV. Va oferim recomandare in vederea obținerii atestatului. Cerinte:-permis categoria B.C
-
Angajez lucrător comercial, magazin alimentar Shop&Go Mega Image, Brasov. Varsta implinita de 18 ani. Program Full-Time Cautăm lucrător comercial talentat și motivat pentru magazinul nostru. Candidatul ideal trebuie să fie ambițios, să aibă o atitudine pozitivă și să fie dispus să învețe lucruri noi. Ne dorim in echipa oameni responsabili, serioși ,cu spirit de inițiativa, dinamici,flexibili,cu minim studii gimnaziale finalizate. Responsabilitățile includ: Gestionarea rafturilor și a stocului de marfă Pregătirea și etichetarea produselor pentru comercializare Întâmpinarea și asistarea clienților în alegerea produselor Înregistrarea și procesarea tranzacțiilor de vânzare Asigurarea curățeniei și igienei în magazin Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Capacitatea de a lucra în echipă și de a fi proactiv Orientare către detalii și atenție la nevoile clienților Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne contactați.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 1 Pipera. 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Pensiunea Happy Inn Vatra Dornei angajează ospatar pe perioada nedeterminata. Cerinte: - seriozitate și implicare -bune abilități de comunicare - atenție la detaliu și client -rapiditate și buna organizare - cunoașterea limbii engleze este un avantaj dar nu obligatorie - experienta nu este obligatorie Oferim cazare și masa , salarizare în funcție de performanta, bonusatii și un mediu familial de munca.
-
Se angajează angajează instalatori tehnico-sanitari și de gaze vorbitori de limbă germană. Cerințe: - calificare și experiență în meseria de instalator; - limba germană nivel A2 B1 obligatoriu; - disponibilitate de deplasare. Oferta: - contract de muncă german pe perioadă nedeterminată; - 17,5 euro brut oră plus o indemnizație de 9 euro net oră; - salariul lunar brut peste 2800 de euro plus o indemnizație netă de 1440 euro; - avans săptămânal din salariu; - asigurărare medicală și socială plătită de angajator; - cazare și transport organizate de firmă, dar achitate de angajat din salariu. Responsabilități: - Instalații de apă și gaze pentru case noi și renovate, conform planului tehnic. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Locurile de muncă sunt în landul Baden Württemberg, în apropiere de orasul Stuttgart. Cerințe: - calificare în meseria de sudor; - experiență în sudură Mig-Mag; - nu sunt necesare cunoștințe de limba germană. Oferta: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Salariul începe de la 2400 euro net pentru oțel și 2800 euro net 170h lucrate pentru aluminiu + 25% spor de noapte + bonusuri de performanță (până la 500 euro). - Se lucrează în trei schimburi. - Concediu anual plătit: 24-30 zile an (în primul an 24 de zile). - Cazarea contracost, se reține din salariu. - Taxele sociale și asigurările de sănătate sunt plătite de angajator conform legilor în vigoare din Germania. Dacă îndepliniți condițiile cerute și sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Restaurant cu specific italian din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează bucătar bucătăreasă cu experiență, de preferat (dar nu obligatoriu) în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta in conducerea unui camion minim 3-5 ani - Conducem marfă de grupaj și încărcătură completă. - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Asigurarea și pensia se plătesc în Suedia - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email: Pentru mai multe informații și detalii, vă rugăm să contactați prin e-mail sau telefon Swedish Phone: English Romania Phone: Email: Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience of truck driving at least 3-5 years - We drive groupage cargo and full load cargo. - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Insurance and pension are paid in Sweden - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email: For more information and details, please contact by email or phone Swedish Phone: English Romania Phone: Email: