Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Angajam camerista pentru pensiune Program 8-16 Salariu motivant Carte de munca Doua zile libere pe saptamana prin rotatie Experiența în domeniu constituie un avantaj . Pentru alte detalii sunati la (
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Controlori Calitate Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ești o persoană serioasă și responsabilă; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3600-3700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Satu-Mare, se lucrează 8H, interval orar - 06:00>14:00;14:00>22:00;22:00>06:00 de LUNI până VINERI. Oferim: Salariu atractiv și bonuri de masa. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0722 213 621. 399
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Haide să sudăm împreună porțile care ne aduc clienții acasă! Angajăm sudor lacatus mecanic pentru a suda cadre de porti, garduri, etc. Dorim seriozitate pentru a primi seriozitate. Salar: 3000 lei NET, masă asigurată și bonusuri de performanță. Dacă ești interesat, sună-ne să discutăm!
-
Compania noastra SC TRUSTUL DE CONSTRUCTII ZALMOXA SRL, este in cautare de colegi! Avem nevoie de electricieni dar si persoane necalificate, pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Daca sunteti pasionat de tehnologia verde si doriti sa contribuiti la dezvoltarea si implementarea solutiilor energetice durabile, aceasta ar putea fi o oportunitate extraordinara pentru dumneavoastra. Responsabilitati: 1.Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor fotovoltaice, inclusiv panouri solare, convertoare, baterii de stocare si alte echipamente asociate. 2.Evaluarea si diagnosticarea eficienta a problemelor tehnice legate de sistemele fotovoltaice. 3.Implementarea standardelor de siguranta si reglementarilor specifice pentru instalari fotovoltaice. 4.Colaborarea stransa cu echipa de proiectare si inginerie pentru a asigura implementarea corecta a proiectelor fotovoltaice. 5.Efectuarea inspectiilor periodice si intretinerea preventiva a sistemelor fotovoltaice existente. 6.Raspunderea la cererile clientilor si oferirea de asistenta tehnica si consultanta. Cerinte: 1.Experienta anterioara demonstrata in domeniul sistemelor fotovoltaice. 2.Cunostinte solide despre principiile si tehnologiile sistemelor fotovoltaice. 3.Capacitatea de a citi si interpreta schemele tehnice, diagramele si manualele echipamentelor. 4.Certificari relevante in domeniul electric si sau energiei regenerabile sunt apreciate. 5.Abilitati excelente de comunicare si lucru in echipa. 6.Atitudine proactiva si orientata catre rezolvarea problemelor. 7.Capacitatea de a lucra in conditii variate de mediu si disponibilitatea de a calatori la locatiile proiectelor. Beneficii: 1.Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu in plina expansiune, cu impact pozitiv asupra mediului. 2.Pachet competitiv de remuneratie si beneficii, inclusiv asigurare medicala si alte facilitati. 3.O cultura organizationala orientata catre inovatie, dezvoltare profesionala si echilibru intre viata personala si profesionala. 4.Posibilitati de avansare in cadrul companiei, pe masura ce va perfectionati abilitatile si cunostintele. Daca sunteti interesat sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati la numarul o764.o49.235 sau o77o.723.9o3. Va multumim.
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Ploiesti Programul: - 12 24,12 48 Salariul minim pe economie + tichete Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Experienta in domeniu si o buna conditie fizica constituie un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Despre noi: Suntem o firmă de construcții cu o experiență vastă în domeniu, dedicată oferirii de servicii de calitate și respectării termenelor de execuție. Căutăm să ne extindem echipa cu persoane motivate și dornice să se alăture unui mediu de lucru dinamic. Cerințe: Permis de conducere categoria B obligatoriu Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu Seriozitate și punctualitate Capacitate de a lucra în echipă Disponibilitate pentru munca fizică Responsabilități: Asistență generală în diverse activități de construcții Transportarea materialelor și uneltelor la și de la locul de muncă Îndeplinirea sarcinilor trasate de superiorii ierarhici Menținerea curățeniei și ordinii pe șantier Beneficii: Pachet salarial atractiv Mediu de lucru stabil și profesionist Program de lucru flexibil Aplicare: Dacă ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email sau să ne contactezi la numărul de telefon 0742 400 300. Așteptăm cu interes să te cunoaștem!
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Bistro Coolinart, situat pe Calea Victoriei, isi mareste echipa. Cautam persoane indemanatice cu atentia distributiva si cunostinte de limba engleza pentru postul de Barista-Barman(ița). Program: 2 zile lucratoare 2 libere. Asteptam CV-ul tau pe mail,
-
Mauwis imobiliare, Agentie cu vechime isi extinde echipa. Salariul este pe baza de comision si variaza in functie de munca depusa. Cerinte: Cunoștințe de baza in utilizarea computerului Limbaj si atitudine profesioniste Tinuta office Experienta in domeniul imobiliar constituie un plus Beneficii: Aveti posibilitatea de a va alege zona/sectorul , tipul tranzactiilor vanzari/inchirieri. Nu se ofera salariu fix, comisionul este progresiv- la vanzari. Se ofera birou individual, laptop, telefon mobil, decontare mijloace de transport, combustibil masina, , baza de date si posibilitati de promovare si gestionare a ofertelor/cererilor , masina in functie de realizari( vanzari). Oferim un comision de 50 % celor care detin SC sau PFA, pentru colaborarea cu noi. 5 posturi disponibile care presupun: Identificarea cererilor și a ofertelor Contactarea proprietarilor Promovarea anunțurilor Stabilirea contactului cu clientii Realizarea vizionarilor Incheierea contractelor de vizionare Participa la negocierile privind pretul imobilului, conditiile de transfer a proprietatii si conditiile legale ale tranzactiei.
-
Complet Beauty Center, salon infrumusetare din Sector 6, Drumul Taberei, cautam coafeza cu experienta. Locatie accesibila langa metrou. Ne dorim o persoana sociabila care sa se alature echipei noastre. Programul este o zi da una nu, un weekend da si unul nu. Telefon:
-
"Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
Cautam persoane cu experienta pentru postul de picker la un depozit de haine situat in Stefanestii de Jos. Activitatea consta in: - strangerea produselor din comenzi cu ajutorul unui scaner. - etichetarea si ambalarea produselor pentru a fi livrate mai departe - aranjarea marfii in depozit Cerinte: - minim 8 clase terminate - seriozitate - atentie sporita la detalii Transport asigurat de la gura de metrou Pipera(Bucuresti) sau din alte localitati in functie de rutele depozitului. Pentru programari la interviu si mai multe detalii sunati la numarul: 0755111307 - Florin 0754219387 - Victor
-
Cautam personal pentru o fabrica situata in sectorul 3 Ce vei face? Rolul tău este să supraveghezi linia de productie, asigurându-te că obiectele rămân în picioare și nu blochează linia. Oferta noastra: -Salariu 3200lei NET -Tichete de masa 500lei luna -Prima de craciun si paste -Prima de vacanta Program de lucru in 3 schimburi. Pentru mai multe informatii sunati la unul din numerele: 0755111307 sau 0754219387
-
Pentru Hotel Union si Hotel Mondial din Eforie Nord angajam cameriste, ingrijitor spatii hoteliere, personal tehnic: electrician, instalator. Oferim: - salariu atractiv - contract de munca - masa - transport (pentru personalul din zona - Eforie, Tuzla, Agigea, Constanta, 23 August, Comana, Tataru, Techirghiol, Amzacea, Navodari). De preferat, cautam personal din localitatile mentionate mai sus. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Hotel Union si Hotel Mondial din Eforie Nord angajeaza personal sezonier pentru bucatarie si restaurant astfel: - bucatar specialist - bucatar - ajutor bucatar - pizzer - muncitor necalificat in bucatarie (spalator vase) - barman - ajutor barman - ospatar - ajutor ospatar Oferim: - salariu atractiv - cazare si masa (pentru personalul care nu este din zona) - transport (pentru personalul din zona - Eforie, Tuzla, Agigea, Constanta, 23 August, Comana, Tataru, Techirghiol, Amzacea) Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Angajam personal, pentru pensiune in Vama Veche. Pentru personalul din tara, cazarea si masa sunt asigurate in incinta locației. Cerințe: - pregătire mic dejun (cunoștințe minime) - curățenie camere Angajarea se face pentru perioada 18 aprilie - 30 septembrie. Oferim salariu atractiv, cazare si masa in incinta. Se încheie contract de munca. Solicitam seriozitate. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la telefonul afișat.
-
Malex Concept Design isi mareste echipa de montatori covor PVC (linoleum). Datorita seriozitatii, promptitudinii si mai ales a profesionalismului, societatea noastra este in plina ascensiune, de aceea cautam colaboratori noi. Aspectul ingrijit, seriozitatea si mai ales dorinta de munca vor fi un plus in relatia cu echipa noastra.
-
Vrei să lucrezi ca Operator CNC sau Operaor producție într-o fabrică din Ghimbav? Tel Ai mai lucrat pe unul din posturile de mai jos, ești deschis la munca în trei schimburi? Dă-ne un semn și te programăm rapid la interviu!
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .