Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Efectuează transport marfa pe raza judetului OLT în principal bere băuturi sucuri ape minerale produse alimentare de la depozitele noastre din Craiova către partenerii noștri ,la magazine, rețele de magazine, baruri, restaurante, en gross uri. Cerinte: *studii medii *Posesor de permis conducere categoria B,C, atestat marfa, card tahograf. Beneficii: salariu competitiv,tichete de masa,posibilitati de a promova. *Esti dinamic? *Iti place actiunea,munca in echipa? *Iti face placere sa interactionezi cu oamenii? Daca raspunsurile sunt pozitive te rugam sa ne contactezi la nr de tel: (luni-vineri intre 08.00-16.00)sau ataseaza cv ul tau.
-
Promovat
Cautam personal motivat si serios, cu sau fara experienta, pentru activitatea de montaj schela industriala si izolatori in rafinarii. Punct de lucru Belgia si Olanda. Program de lucru 8 h luni-vineri. Salariu motivant in functie de calificare. Cazarea si transportul sunt asigurate. Persoanele interesate ma pot contacta la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vanzator lucrator comercial Domeniu de activitate: cofetarie patiserie Program de lucru: in ture Zona: Piata Orizont Dorim in echipa noastra o persoana sociabila, onesta si serviabila. Va asteptam la interviu!
-
Angajam patiser Domeniu: patiserie cofetarie Program: in ture Zona: Piata Orizont Avem nevoie de patiser, cu experienta, dornic de munca, linistit, onest si carismatic
-
Angajam urgent agenti vanzari,cu experienta,masina personala,program flexibil,salariul negociabil. Rugam sa ne contacteze doar persoanele care prezinta interes si au mai lucrat in vanzari. Detalii la numarul de telefon 0738796007/0765245058 Locuri disponibile :3
-
Ne mărim echipa . Cautam coleg singur sau echipaj format . Se trasporta - marfa generala usoara . Tip de remorca transportată : prelata , frig sau duba box . Documente necesare : -cartela de tahograf -permis de conducere categoria C+E -atestat de transport marfa Tip de contract si salarizare : Contractul este pe Romania Singur -- 2800 luna *cu salariul de lei inclus* Echipaj - 5100 cabina *cu salariul de lei inclus* Pentru mai multe informații scrieti-ne pe whatsapp sau la numărul de telefon din anunț . Va așteptăm în echipa noastră !
-
Se cauta șoferi pentru ruta internațională . Singur sau echipaj format .Nu formam echipaje . Tip de transport : marfa generala . Tip de remorca transportată : prelata frig box . Stil de lucru : minim 2 luni cu 2 săptămâni acasă . Cerinte : -cartela de tahograf -permis de conducere categoria C+E -atestat de transport marfa Baza și preluarea camionelor se va face la baza din Spania . (camioane euro VI) Transportul pana in Spania este asigurat de către firma . Salarizare : 2800 cu salariul pe țară inclus (contractul de munca este pe România). Echipaj - Pentru echipaje 5100 cu salariul pe tara inclus (contractul de munca este pe România) Pentru mai multe informații contactați-ne la numărul de telefon sau pe watsapp .
-
Angajam modele profesioniste prezentari colectii imbracaminte de dama si realizari cataloage fashion
Agentie internationala de modelling angajeaza modele feminine pentru prezentari in cadrul Fashion Week din Roma si realizarea de cataloage de haine si bijuterii pentru firme din Italia si Franta. Varsta minima 18 ani, inaltime minim 1.65, pentru programari casting si shooting, watsapp
-
Restaurantul Calif, 6 ani la rand castigator al titlului oferit de catre Horeca Insight pentru "Cel mai bun restaurant fast-food din Romania", angajeaza preparator produse alimentare, pentru unitatea din Piata Iancului. Oferim 3500 lei salariu net, contract de munca pe perioada nedeterminata, bonusuri lunare pentru activitate, un mediu de lucru placut si fara stres si sanse reale de promovare in cadrul organizatiei noastre. Nu este necesara experienta anterioara. Asiguram training de specialitate prin colegii nostri cu vaste cunostinte in domeniu. Daca ti-am atras atentia si mai ales daca vrei sa inveti o meserie, te rugam sa ne suni la numarul din anunt. Si noi suntem dornici sa te cunoastem.
-
Societate cu profil Dezinsectie, Dezinfectie si Deratizare cu sediul in Bucuresti angazeaza Agent-Operator DDD cu sau fara experienta. - Permis de conducere categoria B de minim 2 ani - Conditie obligatorie - DOMICILIUL IN BUCURESTI de preferat sector 3 - Certificat de absolvire curs operator DDD constituie ajantaj. - Minim studii medii. Abilitati de vorbire, scriere, citire si intelegere. - Experienta in domeniu la o alta companie de profil, constituie avantaj. - Persoana serioasa, organizata cu inclinatii tehnice si abilitati de comunicare. - Descrierea jobului: Executarea interventiilor DDD ( Deratizare - Dezinsectie - Dezinfectie) - Salariu: 2500-3500 lei - Masina , telefon - Lucrari doar în BUCURESTI si ILFOV - Ne intereseaza colaborari pe termen lung, persoane responsabile si capabile sa coordoneze activitatile de deratizare , dezinsectie si dezinfectie.
-
Societate comerciala,angajam mecanici,electromecanici,electricieni,pentru service stivuitoare. domiciliu stabil în județul Prahova Salariu atractiv in functie de experienta si abilitati,prime de vacanta si sarbatori. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la tel.: Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de e-mail:
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajam electromecanic, electrician pentru executii activitati de intretinere, reparatii in cadrul companiei precum si pentru aprovizionarea cu diversele materiale necesare Cerinte: - experienta in domeniu: electrician, instalator, electromecanic - persoana onesta, muncitoare - flexibilitate pentru diverse sarcini - permis stivuitorist reprezinta un atu
-
Promovat
Cerințe: Cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) Cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanice Bune abilitati de comunicare si de organizare Vedere buna Experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership Persoana ordonata, onesta, muncitoare Cunostiinte limba Engleza (comunicare) Experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu Permis stivuitorist reprezinta un atu Va rugam sa ne contactati la Condiții: Lucru in doua schimburi Bonuri de masa Prime sarbatori Posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu Responsabilități: Coordoneaza activitatea de productie pe schimbul alocat Instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client Se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru Realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului Verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Companie cu experienta si stabilitate angajam sef de echipa in Bucuresti Sector 6. Cunostiinte operare calculator, excell, tehnice (mecanica, prelucrari prin aschiere), spirit de leadership si organizatoric, limba engleza. Permis categoria B si de stivuitorist reprezinta un atu. Va rugam trimiteti cv sau o scurta prezentare si date de contact.
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa
-
Angajam electrician / ajutor de electrician cu permis auto categoria B pentru lucrari instalatii electrice in Bucuresti si Ilfov.
-
Angajăm personal cu experiență, pentru magazin de bijuterii, amanet și schimb valutar, zona Piața Centrală. Salariu fix, plus bonus din vânzări. Program: luni - vineri 09.00-17.00, sâmbătă 09.00-14.00, duminica și toate sărbătorile legale sunt libere. CV cu poză pe WhatsApp. Vor fi contactate pentru interviu, doar persoanele selectate.
-
Promovat
Ești plin de energie și determinare? Alătură-te echipei noastre și fii motorul care menține în mișcare producția, contribuind direct la succesul nostru comun în industria de producție! Cum arată candidatul ideal: -Experiență relevantă în domeniul întreținerii echipamentelor din industria de producție; -Cunoștințe tehnice solide în domeniile specifice precum mecanică, electricitate, automatizări etc; -Abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice într-un mod eficient; -Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu diversele departamente; -Certificări sau calificări relevante pentru fiecare domeniu specific de întreținere (lacatus mecanic, automatist, sudor etc.); -Disponibilitate pentru lucrul în ture și intervenții de urgență în afara programului normal de lucru. Responsabilități: -Realizarea întreținerii preventive și corective a echipamentelor din zona de producție, asigurând funcționarea optimă și sigură a acestora; -Înlocuirea și reglarea pieselor uzate sau defecte conform specificațiilor tehnice; -Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor tehnice ale echipamentelor, în conformitate cu procedurile stabilite; -Întocmirea și actualizarea documentației tehnice referitoare la întreținerea echipamentelor; -Asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor specifice în timpul efectuării activităților de întreținere; -Colaborarea cu departamentele de producție pentru a minimiza timpul de inactivitate al echipamentelor și a maximiza eficiența producției; -Identificarea și implementarea de îmbunătățiri tehnice pentru a optimiza performanța și fiabilitatea echipamentelor; -Efectuarea lucrărilor de mecanică pentru repararea și întreținerea echipamentelor mecanice din zona de producție; -Asigurarea bunei funcționări a componentelor mecanice ale mașinilor și utilajelor; -Diagnozarea și remedierea problemelor de natură electrică și electronică ale echipamentelor; -Respectarea instructiunilor de lucru, a programului de lucru si a regulilor de buna practica si igiena; -Participă la acțiunile KAIZEN din cadrul companiei DIANA SRL. Ce oferim: -Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; -Salariu competitiv in funcție de competențe; --Gustare (mezeluri) și masa calda (ciorbă+ fel principal), gătite zilnic în cantina companiei; -Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; -Ore suplimentare plătite 200%; -Bonusuri de performanță; -Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; -Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; -Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; -Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Și mai oferim: -Un mod de lucru adaptat unei piețe dinamice aflată în continuă dezvoltare; -Procese și proceduri de lucru clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut; -O echipă care să îți fie alături și un manager care te va îndruma și va fi acolo pentru a te ajuta cu sfaturi practice; -Echipament de lucru la standarde europene. -Dacă pentru tine contează respectul, aprecierea, garanția respectării promisiunilor făcute, stabilitatea locului de muncă, posibilitatea a fi susținut să crești profesional și sa avansezi în cadrul companiei. Vino în echipa DIANA!
-
Part -time call center ,fără limită vârstă ,fete ,băieți,comunicare bună ,amabilitate. Poți lucra de la tine de acasă,cu un venit bun. Program call center 10.00 14.00. Tu stabilesti programul tău în funcție de obiectivele propuse! Nu se cer deplasări! Contact Florentina Pădure