Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
sa lucreze in echipa,sa pastreze curatenia la locul de munca
-
Promovat
Angajam sofer pentru camioneta de 3.5 to si montaj sticla, -Se lucreaza in echipa de 4 muncitori -Salariul incepind de la 3500 lei net luna -Carte de munca -Program 8-16.30 L-V -Bonusuri salariale in functie de realizari
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.500 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii - prima de productivitate - prima de neabsenteism - tichete cadou cu ocazia sărbătorilor (Crăciun, Paste, 8 martie, 1 iunie). - subvenție zilnica la cantina - abonament medical Medlife - majorare salariale anuală - ore suplimentare plătite 200% - Bonus neabsenteism CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societatea SC ENPONI TRANS SRL ANGAJEAZA MECANICI AUTO SI LACATUSI SI AJUTOR DE MECANIC SALARIU VA ZICE BAIATU LA TELEFON bogdan rugam sa nu sunați dacă nu sunteți interesati
-
Candidatul ideal Cunoștințe bune de utilizare și operare PC; Excelente abilități de comunicare, relaționare, consiliere si negociere; Promptitudine, spirit de asumare a responsabilității, atenție la detali. Seriozitate, corectitudine, dinamism; Persoana responsabila, orientata spre rezultat; Persoana organizata, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse. Descrierea jobului Programarea autovehiculelor; Preluarea solicitarilor clientilor si realizarea ofertelor pret; Deschiderea comenzilor; Mentinerea legaturii cu clientii in scopul informarii in ceea ce priveste stadiul lucrarii si planificarea; Identificarea si comandarea pieselor auto in programele specializate; Realizarea ofertelor de pret si transmiterea lor catre clienti; Intocmirea facturilor si avizelor, pe baza comenzilor primite de la client; Realizarea targetelor specifice activitatii; Cunoasterea programului Service Manager constitue un avantaj. Avantaje Mediu de lucru dinamic, salariu atractiv + bonuri de masa Oportunități de dezvoltare profesională, instruiri periodice de specialitate
-
Candidatul cautat: Experienta minima, 4 ani, pe pozitia de camerista (4 ani = 48 de luni). Cunoasterea normelor tehnologice de curatenie a spatiilor de cazare Cunoasterea normelor comportamentale specifice Capacitatea de a folosi telefoane de tip smartphone Aplicația Whatsapp. Aspect ingrijit Simt gospodaresc Simt al detaliului Responsabilitate si Seriozitate Descrierea sarcinilor Efectueaza serviciul de curatenie in spatiile de cazare alocate, conform gradului de ocupare, respectand procedurile de lucru si standardele de calitate; Verifica inventarul spațiilor de cazare: lenjerii pat, prosoape, echipamente Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne Preda si preia lenjeria , inregistrarea in formulare cu aplicarea semnaturii si a datei. Salariu Net: 3600 - 3800 lei Program de munca: 8:00 - 16:30 , cu 30 de minute pauza Orar de munca: 5 zile de munca cu 2 zile libere Locatia: (o singura adresa, puncte de referinta): Piata Gemeni Piata Galati ( pe langa Liceul Dimitrie Cantemir) (toate apartamentele se afla in aceeasi cladire). Foarte important, Avand in vedere faptul ca se cauta persoane pregatite si serioase: Anuntul este destinat doar persoanelor cu experienta pe pozitia de cameriste. Doar cei ce nu au citit intregul mesaj, sunt rugati sa Nu sune pentru a cere "Mai multe detalii
-
Angajam soferi categoria B, pentru transport de marfa paletizata. - programul de lucru este de luni pana vineri; - cursele sunt locale; - marfa se manipuleaza cu transpalet, iar masinile sunt dotate cu lift hidraulic. Cerinte: - permis de conducere categoria B; - dinamism; - comunicare; - responsabilitate; - disponibilitate pentru un program flexibil. Experienta ca sofer reprezinta un avantaj.
-
Servicii de calitate superioara pentru persoanele bolnave și bătrâni.
-
SC EllA SENIOREN VA OFERA SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA PENTRU PERSOANELE BOLNAVE ȘI BĂTRÂNI. CU NOI SUNTEȚI ÎN SIGURANȚĂ,VA OFERIM SERIOZITATE SI SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA.
-
Angajez șofer profesionist intern, pentru categoria C+E, avand ADR constitue un avantaj. Mai multe detalii la telefon.
-
Angajam ospatar ospatara; De preferință cu experienta; Program de lucru 2 zile cu 2 zile libere; Șalariu între 2550-3500 lei luna; Informatii:
-
Angajez sofer profesionist cu experienta pentru curse tur-retur Romania-Polonia, România-Anglia deținător de atestate și certificat Adr.
-
Salut! 5togo caută un angajat entuziast și dedicat care să se alăture echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane motivate și calificate pentru a ocupa poziția de barista. Dacă ești pasionat de cafea, latte art și ai abilități excelente de comunicare, te rugăm să ne contactezi. Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de creștere și un pachet salarial competitiv. Pentru detalii suplimentare și pentru a aplica, te rugăm să ne contactezi la numarul de telefon: . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și sa te alături echipei noastre!
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
Petrom 4 Patarlagele angajeaza consilier vanzari. Cerinte Studii minim liceul Experienta in vanzari constituie un avantaj . Se ofera Salariul motivant Program de lucru flexibil Training gratuit Pentru mai multe informatii si interviu va asteptam la Petrom 4 Patarlagele cu un CV de luni pana vineri intre orele 9,00-16,00.
-
ERKOL INSAAT S.R.L. Constanța angajează: 5 posturi montator placaje interioare și exterioare; 5 posturi faianțar si 5 posturi muncitori necalificați la demolarea clădirilor, căptușeli zidarie, placi mozaic, faianta gresie parchet Relații la telefon:
-
Oportunitate de Angajare: Mecanic Utilaje Suntem în căutarea unui mecanic utilaje pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre . Experiența anterioară este binevenită, dar suntem deschiși și să oferim oportunitatea persoanelor fără experiență în domeniu. Cerințe: Cunoștințe de bază în domeniul mecanicii utilajelor. Capacitatea de a efectua diagnoze rapide și eficiente. Atitudine proactivă și dorința de a învăța. Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Disponibilitatea de a lucra 40 de ore pe săptămână. Beneficii: Salariu inițial negociabil, cu posibilitatea de creștere în funcție de performanțe. Mediu de lucru plăcut și profesionist. Oportunități de dezvoltare și instruire în cadrul echipei noastre.
-
RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
-
Suntem in cautarea unui sofer experimentat pentru vehicule de 3,5 tone, cu disponibilitate de a pleca pentru o perioada de minim 5 saptamani, urmate de 2 saptamani de odihna acasa (maxim). Oferim un salariu competitiv, incepand de la 60 zi, inclusiv sambete si duminici, indiferent de programul efectuat. Pentru mai multe detalii sau pentru a aplica, va rugam sa ne contactati la numarul specificat in anunt. Asteptam cu interes sa facem echipa!
-
Angajam zidari cu experienta și muncitori necalificați. oferim cazare , salariu foarte bun. detalii la telefon
-
Hotel Orizont , Predeal își mărește echipa. Vrei să faci parte din echipa , angajăm ospătari , bufetieri, bucătari. Oferim pachet salarial, Experinenta minim 2 ani. Cv la Robert.tircavu@ hotelorizont.ro Te așteptăm în echipa noastră.
-
Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.
-
Angajez coordonator echipa de curatenie. Locatie Metro Floresti. Salariu net 3500. Contact .