Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul depozitului logistic Kaufland din Ploiești, Șos. Ploiești - Târgoviște, DN 72, km 8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 090 504 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual pe palet sacii, lădițele, baxurile, cutiile, mărfurile din zonele alocate Îți poți desfășura activitatea la departamentul mărfuri alimentare-nealimentare, fructe și legume + 9 + 12 sau produse proaspete -1 -2 Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Promovat
Angajam preparator in industria carnii ,cu experienta de minim 3 ani in prepararea carnii salariul net 5500 -6000 lei in functie de experienta program de lucru de luni pana vineri se acorda bonuri de masa in plus fata de salariu se deconteaza transportul
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
SC AMICII WEST PLAST SRL angajeaza mecanic sau ucenic auto pentru mentenanta sau reparare camioane(parc propriu). Salariu atractiv.Asiguram masa!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul cautat: Experienta minima, 4 ani, pe pozitia de camerista (4 ani = 48 de luni). Cunoasterea normelor tehnologice de curatenie a spatiilor de cazare Cunoasterea normelor comportamentale specifice Capacitatea de a folosi telefoane de tip smartphone Aplicația Whatsapp. Aspect ingrijit Simt gospodaresc Simt al detaliului Responsabilitate si Seriozitate Descrierea sarcinilor Efectueaza serviciul de curatenie in spatiile de cazare alocate, conform gradului de ocupare, respectand procedurile de lucru si standardele de calitate; Verifica inventarul spațiilor de cazare: lenjerii pat, prosoape, echipamente Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne Preda si preia lenjeria , inregistrarea in formulare cu aplicarea semnaturii si a datei. Salariu Net: 3600 - 3800 lei Program de munca: 8:00 - 16:30 , cu 30 de minute pauza Orar de munca: 5 zile de munca cu 2 zile libere Locatia: (o singura adresa, puncte de referinta): Piata Gemeni Piata Galati ( pe langa Liceul Dimitrie Cantemir) (toate apartamentele se afla in aceeasi cladire). Foarte important, Avand in vedere faptul ca se cauta persoane pregatite si serioase: Anuntul este destinat doar persoanelor cu experienta pe pozitia de cameriste. Doar cei ce nu au citit intregul mesaj, sunt rugati sa Nu sune pentru a cere "Mai multe detalii
-
Angajam soferi categoria B, pentru transport de marfa paletizata. - programul de lucru este de luni pana vineri; - cursele sunt locale; - marfa se manipuleaza cu transpalet, iar masinile sunt dotate cu lift hidraulic. Cerinte: - permis de conducere categoria B; - dinamism; - comunicare; - responsabilitate; - disponibilitate pentru un program flexibil. Experienta ca sofer reprezinta un avantaj.
-
Servicii de calitate superioara pentru persoanele bolnave și bătrâni.
-
SC EllA SENIOREN VA OFERA SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA PENTRU PERSOANELE BOLNAVE ȘI BĂTRÂNI. CU NOI SUNTEȚI ÎN SIGURANȚĂ,VA OFERIM SERIOZITATE SI SERVICII DE CALITATE SUPERIOARA.
-
Angajez șofer profesionist intern, pentru categoria C+E, avand ADR constitue un avantaj. Mai multe detalii la telefon.
-
Angajam ospatar ospatara; De preferință cu experienta; Program de lucru 2 zile cu 2 zile libere; Șalariu între 2550-3500 lei luna; Informatii:
-
Angajez sofer profesionist cu experienta pentru curse tur-retur Romania-Polonia, România-Anglia deținător de atestate și certificat Adr.
-
-
Salut! 5togo caută un angajat entuziast și dedicat care să se alăture echipei noastre. Suntem în căutarea unei persoane motivate și calificate pentru a ocupa poziția de barista. Dacă ești pasionat de cafea, latte art și ai abilități excelente de comunicare, te rugăm să ne contactezi. Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de creștere și un pachet salarial competitiv. Pentru detalii suplimentare și pentru a aplica, te rugăm să ne contactezi la numarul de telefon: . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și sa te alături echipei noastre!
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
Petrom 4 Patarlagele angajeaza consilier vanzari. Cerinte Studii minim liceul Experienta in vanzari constituie un avantaj . Se ofera Salariul motivant Program de lucru flexibil Training gratuit Pentru mai multe informatii si interviu va asteptam la Petrom 4 Patarlagele cu un CV de luni pana vineri intre orele 9,00-16,00.
-
ERKOL INSAAT S.R.L. Constanța angajează: 5 posturi montator placaje interioare și exterioare; 5 posturi faianțar si 5 posturi muncitori necalificați la demolarea clădirilor, căptușeli zidarie, placi mozaic, faianta gresie parchet Relații la telefon:
-
Oportunitate de Angajare: Mecanic Utilaje Suntem în căutarea unui mecanic utilaje pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre . Experiența anterioară este binevenită, dar suntem deschiși și să oferim oportunitatea persoanelor fără experiență în domeniu. Cerințe: Cunoștințe de bază în domeniul mecanicii utilajelor. Capacitatea de a efectua diagnoze rapide și eficiente. Atitudine proactivă și dorința de a învăța. Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Disponibilitatea de a lucra 40 de ore pe săptămână. Beneficii: Salariu inițial negociabil, cu posibilitatea de creștere în funcție de performanțe. Mediu de lucru plăcut și profesionist. Oportunități de dezvoltare și instruire în cadrul echipei noastre.
-
RESPONSABILITĂȚI: -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie; -Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic; -Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție; -Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare; -Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator; -Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare; -Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici; -Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold; -Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății; -Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans; -Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari; -Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației; -Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale; -Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special; -Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli; -Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime; CERINȚE: - Studii superioare de lungă durată profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj; - Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL; - Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar contabila - minimum 2 ani; - Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj; - Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă; - Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate; - Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale; - Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei; - Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică - Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.); - Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
-
Suntem in cautarea unui sofer experimentat pentru vehicule de 3,5 tone, cu disponibilitate de a pleca pentru o perioada de minim 5 saptamani, urmate de 2 saptamani de odihna acasa (maxim). Oferim un salariu competitiv, incepand de la 60 zi, inclusiv sambete si duminici, indiferent de programul efectuat. Pentru mai multe detalii sau pentru a aplica, va rugam sa ne contactati la numarul specificat in anunt. Asteptam cu interes sa facem echipa!
-
Angajam zidari cu experienta și muncitori necalificați. oferim cazare , salariu foarte bun. detalii la telefon
-
Hotel Orizont , Predeal își mărește echipa. Vrei să faci parte din echipa , angajăm ospătari , bufetieri, bucătari. Oferim pachet salarial, Experinenta minim 2 ani. Cv la Robert.tircavu@ hotelorizont.ro Te așteptăm în echipa noastră.
-
Sociatate cu sediul in Mioveni angajeaza instatori cu fara experienta pentru instalatii termice si sanitare. Se cere: - diploma bacalaureat - permis categoria B - disponibilitate program prelungit - spirit de observatie bun - diploma instalator optional Se ofera: - contract munca perioada nedeterminata - mediu de munca placut - munca in echipa - bonusuri im functie de performante - prime de Paste si Craciun Mai multe detalii sunati la numarul .
-
Brutatrie angaez brutari, patiseri si muncitor necalificat Pentru mai multe detali la nr de telfon
-
Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.