Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2022-06-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Bucatar Ajutor bucatar in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si bucatar ajutor bucatar in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Bucatar Ajutor bucata CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC BFV 1386 LINE SRL Angajeaza șofer profesionist pentru comunitate : ansamblu prelata 40t Mercedes Actros MP4 E6 mega (clima stationare) aparate taxat EU Card euro Mastercard decontam telefonul program lucru min. 6 săptămâni cu 1-2 săptămână acasa (optional la intelegere) tari tranzitate ES-IT , ES-DE , DE-IT , ES-DK , Cerinte : experiență pe comunitate, cazier rutier , curat ,harnic , disciplinat, mai multe detali la telefon, WhatsApp
-
Adrian Sistem Glassware oferă posibilitatea unei cariere de viitor într-o meserie deosebită. Faptul că nu mai există școli profesionale nu ne oprește! Firma noastră va susține costurile cu educația ta în această meserie, iar tu vei câștiga bani în timp ce înveți. Vei învăța să faci obiecte frumoase tehnice și creative într-o echipă cu multă experiență, foarte dinamică si profesionistă. Lucrul într-o sticlărie este curat și într-un mediu fără praf sau noxe. 1. Munca într-o sticlărie de laborator si decorativă in tehnologia prelucrării de tub borosilicat este pentru persoane cu urmatoarele calitati: - serioase; - stabile; - care doresc să se dedice unei meserii frumoase, dificile și care se invață în timp; - cărora le place să lucreze cu mâinile pentru a crea ceva deosebit. 2. Vei învăța să faci: - pregătire de producție; - să citești un desen tehnic; - să tăi sticlă la: flacăra, la disc și la cuțit; - să șlefuiești sticlă (plan și conic); - să flambezi sticla (la flacăra mică); - să fasonezi sticla (diverse forme și obiecte simple). 3. Vei ajunge să fii foarte familiar cu: - transpirația și efortul; - planificarea acțiunilor tale în concordanță cu a colegilor; - lucrul și comunicarea într-o echipa dinamică; - claritatea în gândire; - concentrarea. 4. Planificarea carierei Ce urmează după? Timpul de ucenicie este între 6 luni și 2 ani. După această perioada vei ajunge să fii să lucrezi obiecte simple din sticlă și vei putea spune că ai deprins bazele sticlăriei. Mai departe te vom ghida spre noi abilități și responsabilități. Contract pe termen nelimitat. Beneficii: Salariu motivant 4000-5000 lei/luna (brut - toate taxele incluse) Transport platit pentru cei dinafara orasului; Prime de Craciun; Calificare la locul de muncă; Apropiere de metrou (statia Nicolae Teclu - Bd. Pallady nr.47).
-
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Graph Productie Publicitara angajeaza personal. Responsabilitati job: - executare, personalizare si asamblare materiale publicitare folosind echipamentele din dotare - montare produse publicitare: colantare - decolantare, decorare spatii, asamblare litere si casete luminoase - productie volumetrii Locatie Ion Sahighian nr. 2 | Program 09:00 - 18:00 Salariu: 3000 - 4500 lei + bonusuri
-
Old School Auto Service angajeaza mecanic auto cu experienta. Facem calitate nu cantitate. Program L S 09:00- 18:00 Cerinte: - experienta de minim 5 an in domeniul auto; - bune abilitati de comunicare; - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii; - permis conducere categoria B. Salariu se negociaza in urma interviului! Perioada de proba este de 3 saptamani. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati.
-
Caut fata serioasa si indrazneata pentru a imparti pliante zona victoriei,salariul de la 120 lei pe 5h,in mod special weekend intre orele 13:00 si 18:00
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 5 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Persoana ce poate sa actioneze in mod complet autonom Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa in mod active la supervizarea depanarii si intretinerii tuturor utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor si a celorlalte utilaje Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Ore suplimentare platite Echipament de munca de calitate Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model
-
Candidatul Ideal Educaţia necesară: Medii tehnice profesionale generale + calificare electrician. Instalator autorizat ANRE electricitate grad II B; ( Constituie un avantaj ) Experienţă în domeniul: Minim 2 ani în domeniul energetic. Constituie avantaj experiența în domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice; Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office, constituie avantaj. Disponibilitate pentru deplasare in santierele din tara Descrierea jobului Realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune aferente sistemelor fotovoltaice instalațiilor de panouri fotovoltaice; Montează şi pune în funcţiune diverse instalaţii electrice. Realizarea traseelor de cabluri LES LEA și interioare conform proiectului de execuție a sistemelor fotovoltaice; Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau îngropată; Montarea și manipularea structurii de susținere a instalației electrice pe acoperiș și suport pentru montarea panourilor fotovoltaice; Montarea invertorului; Realizarea legăturilor electrice intre panouri fotovoltaice, invertoare; Realizarea instalațiilor paratrasnet și a prizelor de pământ; Analizarea informațiilor și obținerea tuturor datelor necesare pentru realizarea lucrărilor în condiții optime tehnice și calitative; Identificarea locurilor de montaj pentru echipamente in conformitate cu planurile de execuție; Alegerea soluțiilor optime pentru lucrări și coordonarea cu responsabilul lucrării de instalare a panourilor fotovoltaice; Punerea în funcțiune a instalației. Cerințe: Experiență în domeniul electric; Diploma de calificare; Condiție fizica buna; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate; Disponibilitate pentru delegare in tara Permis de conducere cat. B constituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Echipament de munca Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model de construire a viitorului. Iar sustenabilitatea, profesionalismul si competitivitatea sunt cuvintele care definesc compania noastra.
-
Sarcinile zilnice au legatură în primul rând cu pregâtirea produselor care urmează să plece spre clienți: - pick-up produse din depozit, - așezarea în cutii, - verificare, - etichetare, - predarea la curieri Locația noastra este înafara orașului, la KM 10 pe Calea Aradului. Masina personala pentru deplasare constituie un plus.
-
Disponibil online
Specialist Marketing
Urcarea pe platforma Emag Marketplace a produselor. Actualizarea imaginilor, pretului, descrierilor de produse. Crearea de campanii si incrierea in campaniile organizate de Emag Marketplace Pe scurt: responsabil de cont pe relatia cu Emag Marketplace
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
Atlas Sport SRL cauta Lăcătuș mecanic în construcții. Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu - capacitate de munca in echipa - capacitate sa respecti termene limita Atributii: - să știe să traseze, debiteze, găurească, polizeze, îndoaie, roluiască, calibreze, sudeze, - sa șlefuiască elemente metalice astfel încat să obțină ansamble/subansamble metalice, - să realizeze construcții metalice felurite cu ajutorul ansamblelor/subansamblelor și altor materiale și elemente simple, - să monteze și să demonteze diverse construcții metalice, - să întrețină și să repare construcții metalice; - sa faca lucrări de prelucrare a tablelor diferitelor profile, metalice și țevi rotunde sau rectangulare prin: tăiere- debitare, ajustare, găurire, filetare, alezare, îndreptare la rece, la cald (șpanuire), fasonare de table la cald prin ciocănire, îndoire, calibrare, etanșareATL Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!
-
Cerinte post: * experienta ( minim 3 de condus ) ; * experienta in administrarea autovehiculelor din flota firmei minim 6 luni 1 an tipul de masina pe care o va conduce autoturism + duba 3.5 * permis de conducere pentru categoriile B si C * detinere atestat pentru transport persoane * programul de lucru 09.00 17.00 Responsabilitati: Realizarea activitatii de transport (persoane & marfa), cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice; Mentinerea autovehiculului din dotare in parametrii optimi; Conduce numai autovehiculele pe care le are in primire, pe baza de semnatura; Completeaza zilnic foaia de parcurs la plecarea si sosirea din cursa; Inainte de plecarea in cursa verifica daca autovehiculul corespunde cerintelor tehnice, daca are toate documentele asupra sa si daca are aprobarea persoanelor competente pentru efectuarea transportului Asigura efectuarea la termen a reviziei tehnice a autovehicululelor din flota firmei; Comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie in care este implicat; Nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii;
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Angajam bucatar, ospatar, si ajutor de bucatar cu experienta in restaurant ,in Bradesti, dolj, ( Popasul lui Radu SRL ) pentru mai multe informatii ne puteti contacta la nr de tel .
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Angajăm Ajutor de bucătar (4 posturi) la restaurantul asiatic Taste of Bali, din Timisoara. Cerinte: - experienta de lucuru in bucatarie asiatica pe post de Ajutor de bucatar; - cunostiinte temeinice despre mâncărurile si ingredientele din bucataria din Asia de Sud-Est, ni special Idnonezia; - disponibilitate de lucru după un program flexibil, in ture. Salariu net negociabil: 2500 - 3500 lei. Pentru detalii despre restaurat, vezi profilul nostru pe Google, Facebook, Tazz si Glovo. Pentru detalii despre locul de munca, contacteazä-ne telefonic Whatsapp la , Luni - Sâmbat , 10:00 - 18:00.
-
Disponibil online
Angajez part time traducator site,creeator retea socializare linkdin facebook insta
Doresc creearea unei imagini de piata atat pe retelele de socializare linkdin facebook instagram, cat si propunere modificare site si adaugare cel putin 3 limbi straine in meniul acestuia . Deasemenea doresc o propunere de realizare prezentare a produselor si lansarea lor pe piata externa. Ofer contract part time.
-
AS GENERAL CONSTRUCT MANAGEMENT SRL este o companie de construcții recunoscută pentru serviciile de cea mai bună calitate, încredere și echipa noastră specializată. Expertiza noastră cuprinde o gamă largă de servicii, inclusiv: Construcții de Blocuri la Roșu: Cu vastă experiență în construcții de blocuri, folosim tehnologia modernă de cofraje pentru a asigura execuții rapide și precise. Case cu Structuri Cadre: Oferim servicii complete pentru construcția de case cu structuri cadre, punând accent pe calitate și durabilitate. Fundații Durabile: Construim fundații solide folosind materiale de înaltă calitate și tehnici avansate. Alte Structuri și Lucrări: Gestionăm o varietate de proiecte complexe, de la radiere la trotuare, platforme betonate, ziduri de sprijin și garduri de mare întindere. Suntem experți în realizarea unei game variate de proiecte, incluzând case cu structuri de cadre, construcții la roșu, structuri din beton armat, blocuri, hale, anexe, cofrări panouri doka sau tego, ziduri de sprijin, garduri, fundații, betoane, zidărie, șape și trotuare betonate. Descrierea rolului: Căutăm un Inginer de Ofertare în Construcții, cu experiență și dedicație, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul principal va fi elaborarea de oferte tehnice și comerciale pentru proiectele noastre de construcții. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a industriei construcțiilor și abilitatea de a evalua și a calcula costurile eficient. Responsabilități principale: Evaluarea cerințelor proiectului și elaborarea ofertelor Calcularea costurilor și estimarea bugetelor Colaborarea strânsă cu echipa de proiect pentru asigurarea acurateței ofertelor Menținerea relațiilor cu furnizorii și subcontractorii Urmărirea tendințelor de piață și actualizarea ofertelor conform necesităților Cerințe: Studii superioare în Inginerie Civilă sau domenii conexe Experiență relevantă în ofertare și sau management de proiect în construcții Cunoștințe solide în estimarea costurilor și planificarea proiectelor Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă Ce oferim: Oportunitatea de a lucra la proiecte diverse și provocatoare Un mediu de lucru dinamic și susținut Salariu competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Posibilitatea de a colabora pe proiecte, cu plată în funcție de proiect