Anunțuri
Locuri de munca Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Activitatea presupune: - incarca descarca mărfurilor în autovehiculele de livrare; - incarca descarca marfurile si este responsabil cu manipularea acestora in depozit, - stochează si ordoneaza mărfurile la raft dupa regula FIFO; - ajuta la incarcat, descarcat; - verifica produsele, colecteaza marfa din depozit si pregateste comenzile; - verifica mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (administrare produse deteriorate si T.V) - participa la inventarierea marfurilor din gestiune; - menține stocul în ordine; - anunta diminuarea stocului; - mentine curatenia. Aptitudini: - seriozitate, profesionalism si dorinta de lucru - experienta in domeniu constituie avantaj; - lucreaza eficient in echipa si are initiativa; - dornic sa se dezvolte.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati care vor sa se califice la locul de munca in meseria de Operator CNC: - Experienta pe un post de lacatus mecanic minim 2 ani - Responsabili - Promptitudine fata de incadrarea in termene - Cunostinte desen tehnic - Cunostinte minime de operare calculator - Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilitati - Executarea operatiilor de debitare pentru realizarea constructiilor metalice, pieselor si semifabricatelor pe baza documentatiei primite: scadentar si desene de executie Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Daca ai citit tot anuntul si ai ajuns pana aici, acum fa pasul final si aplica! Trimite CV-ul pe adresa de email sau suna la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastra care recruteaza oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discutie super placuta si de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologica, infiintata in 1949, cu sediul in Romania, cu proiecte in intreaga lume, lider pe piata constructiilor energetice din Romania. Electromontaj proiecteaza, construieste, transforma si mentine infrastructura pentru distributia inteligenta a energiei electrice si este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica si Hidroconstructia. Activitatea de productie interna este organizata in puncte de lucru raspandite pe tot cuprinsul tarii, in unitati de productie proprii in Bucuresti (Fabrica de Stalpi Zincati) si in Campina (Fabrica de Cleme si Armaturi), precum si Statia de Testari pentru Stalpi Electrici din Bucuresti, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajati. Locatii Electromontaj in Romania: Sediul Central : Bucuresti Sucursale in tara: Bucuresti, Bacau, Craiova, Pitesti. Locatii Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania. P
-
Promovat
Manpower angajeaza sculer-matriter Cerinte: -Studii medii -Cursuri calificare conexe (sculer-matriter) -Spirit de observatie -Bune cunostinte tehnice -Experienta in domeniu minim 2 ani -Disponibilitate de lucru in 3 schimburi -Cunstinte minime de limba engleza reprezinta un avantaj Oferta: - salariu atractiv - tichete de masa de 35 lei zi lucratoare - al 13-lea salariu - bonus productivitate - loc de munca in 3 schimburi
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Proiectant Structura Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL este în căutarea unui inginer proiectant structura talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în proiectarea și calculul structurilor, cu o pasiune pentru inovație și excelență în domeniul construcțiilor. Responsabilități: Dezvoltarea și proiectarea structurilor pentru diverse tipuri de construcții, cum ar fi clădiri rezidențiale, comerciale și industriale. Realizarea analizelor structurale și a calculelor necesare conform normelor și reglementărilor în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipele de proiectare și construcție pentru a asigura o implementare corectă a proiectelor. Verificarea și revizuirea planurilor și specificațiilor pentru a asigura conformitatea cu cerințele de proiectare și reglementările locale și naționale. Cerințe: Diplomă în inginerie civilă. Experiență anterioară relevantă în proiectarea și calculul structurilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare asistată de calculator (CAD) și software-uri de analiză structurală. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Cunoștințe solide despre normele și reglementările în domeniul construcțiilor. Atestat de proiectare structură și cunoștințe de operare a software-ului specific constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email :
-
Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Constructor Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL caută un inginer constructor talentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în domeniul construcțiilor și va fi pasionat de inovație și excelență în proiectare și construcție. Responsabilități: Participarea activă la elaborarea și implementarea planurilor de construcție. Supravegherea și coordonarea lucrărilor de construcție pe șantier. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță. Colaborarea strânsă cu arhitecții și alte echipe implicate în proiecte. Gestionarea resurselor și a bugetelor alocate proiectelor. Cerințe: Diplomă în domeniul ingineriei construcțiilor . Experiență anterioară relevantă în domeniul construcțiilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare și construcție. Abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Atestat de proiectare și sau execuție lucrări de construcții constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email
-
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Cautam personal pentru o fabrica situata in sectorul 3 Ce vei face? Rolul tău este să supraveghezi linia de productie, asigurându-te că obiectele rămân în picioare și nu blochează linia. Oferta noastra: -Salariu 3200lei NET -Tichete de masa 500lei luna -Prima de craciun si paste -Prima de vacanta Program de lucru in 3 schimburi. Pentru mai multe informatii sunati la unul din numerele: 0755111307 sau 0754219387
-
Cerinte pentru ocuparea posturilor: - calificarea profesionala in meseria de frigotehnist: permis de conducere categoria B; - atestat AGFR constituie un avantaj nu o conditie obligatorie; - experienta profesionala in domeniu minim 5 ani; - respectarea si realizarea sarcinilor de munca in echipa; - realizarea de calitate inalta a lucrarilor; Descrierea jobului Care vor fi atributiile: - mentinerea tuturor utilitatilor (instalatii electrice, instalatii sanitare si climatizare) in stare buna de functionare; - se lucreaza in echipa cu electricianul de intretinere si reparatii; - identificareasi rezolvarea problemelor solicitarilor de urgenta care pot aparea; - activități de lucru ce includ: activități mecanice, electrice, sanitare (se lucreaza in echipa cu un instalator); - interventia, în cel mai scurt timp, pentru remedierea defectiunilor care apar la instalatiile din sediul clientilor; - urmarirea planului de mentenantă preventivă a clădirilor împreună cu echipa din care vei face parte: - întocmirea de rapoarte de mentenanta, informarea conducerii asupra oricărei probleme apărute în desfăsurarea activitătii; gestiunea materialelor echipamentelor necesare pentru lucrări de întreținere și reparatii; Beneficii Ce oferim noi: - salariu fix plus prime cu ocazia sărbătorilor; - tichete de masa; - zile de concediu de odihnă în plus în functie de vechimea în muncă; - transport asigurat de către societate cu autovehiculul alocat echipei.
-
Societate de constructi angajeaza secretara,aspect fizic,open,comunicare,operare PC,salariu atractiv,contract. Relati,CV,pe whatsapp sau pe sait
-
Angajam. Sofer Profesionist C+E Suntem in cautarea unui sofer profesionist C+E pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru transportarea marfurilor in conditii de siguranta si in conformitate cu regulile de circulatie. Programul de lucru poate sa fie 4x1, 6x2 dar se poate și altfel.90 % din curse sunt pe Germania .Nu se schimba remorci. DIURNA ajunge la 90 Euro +salar 3300 brut .Se respecta obligatoriu programul,nu se merge pe out sau altele.Camion Man Euro 6.Rog Seriozitate. ROG A SE TINE CONT CA LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA LA NIVEL CONVERSATIONAL PREZINTA UN AVANTAJ. Rog seriozitate. Ce asteptam de la candidatul ideal: Experienta anterioara in conducerea camioanelor C+E Permis de conducere categoria C+E Cunoasterea regulilor de circulatie si a legislatiei in domeniu Abilitati de comunicare si relationare cu clientii Capacitatea de a lucra in echipa Atentie la detalii si responsabilitate Ce oferim: Salariu competitiv si beneficii atractive Mediu de lucru placut si echipa prietenoasa Posibilitatea de a calatori si de a descoperi noi locuri Training si dezvoltare profesionala continua Daca esti un sofer profesionist C+E cu experienta si doresti sa faci parte dintr-o echipa serioasa, te așteptăm!
-
CANDIDATUL IDEAL: Minim diploma de liceu scoala profesionala, studiile superioare tehnice constituie avantaj; Receptivitate si insusire a cunostintelor noi; Cunostinte de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel; Persoana disciplinata, responsabila cu capacitate de anticipare; Atent la detalii, implicat si eficient in executarea sarcinilor; Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, atasament fata de companie, orientat catre rezultat cu respectarea dispozitiilor si a limitarilor impuse; Disponibiltate pentru program prelungit, flexibil; Domiciliul stabil in Carei; Permis de conducere cat. B; RESPONSABILITATI: Desfasoara si urmareste activitatile de productie - incubatie pui de o zi, din cadrul statiei de incubatie; Interventii prompte la instalatia de incubatie in cazuri de urgenta; Se asigura formarea profesionala la locul de munca.
-
Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
lacatus mecanic pentru confectii metalice si echipamente Candidatul ideal: - Studii tehnice, specializarea Mecanică; - Cunoștințe de desen tehnic; - Seriozitate și implicare în muncă; - Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj. Beneficii: - Salariu atarctiv; - Decontare transport; - Bonus de sărbători; - Bonus de concediu
-
NE MARIM ECHIPA! Bacau - Centru Logistic Bacau Com Sarata, Str. Livezilor, FN (vis-a-vis de Metro) Cu un istoric de peste o sută de ani în industria auto, Societatea Noastra reprezintă încredere și calitate superioară. Oferta noastră variată de soluții, calitatea serviciilor prestate și echipa de specialiști au făcut posibil ca astăzi să fim un jucător important în segmentul de piese auto. Datorită ascensiunii înregistrate de companie, rețeaua noastră comercială și numărul angajaților crește sistematic. Considerăm că asigurarea serviciilor la cele mai înalte standarde se poate realiza doar cu oameni calificați, motiv pentru care prioritatea noastră este de a oferi fiecărui coleg un mediu de lucru plăcut, siguranța și stabilitatea locului de muncă, motivare financiară și dezvoltare pe plan profesional și personal. Atribuții și responsabilități principale: În funcție de echipa din care vei face parte poți avea următoarele atribuții: Descărcarea de marfă; Recepționarea calitativă și cantitativă a pieselor de schimb; Așezarea mărfurilor pe raft; Organizarea optimă a spațiului pe rafturi; Culegerea și sortarea mărfurilor; Împachetarea produselor în lăzi; Preluarea returului de marfă; Gestionarea pieselor defecte; Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului: Minim 10 clase finalizate; Spirit de echipă; Persoană organizată și ordonată; Rezistență la efort fizic; Constituie avantaj la selecție: Constituie avantaj experiența profesională pe un post similar; Reprezintă avantaj permisul de stivuitorist; De ce să lucrezi la noi: Salariu peste medie (salariu fix + bonus în funcție de productivitate + tichete de masă); Salariul este oferit mereu la timp; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Stabilitatea locului de muncă într-o companie multinațională; Se lucrează în 2 schimburi, fără ture de noapte; Asigurăm suport și pregătire profesională; Condiții de muncă la standarde europene și tehnologie avansată; Discount de angajat la achiziții de piese și accesorii auto;
-
Sudor pentru confectii metalice si echipamente Candidatul ideal: - Studii tehnice, specializarea sudura; - Cunoștințe de desen tehnic; - Seriozitate și implicare în muncă; - Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj. Beneficii: - Salariu atarctiv; - Decontare transport; - Bonus de sărbători; - Bonus de concediu
-
Angajam cu contract de munca pe durata nedeterminata agenti de securitate pentru obiectivele din sectorul 5, salariul 2.380 - 2.850 NET . Pentru mai multe informatii sunati la numarul afisat mai jos.
-
Urgent angajam agenti de securitate,oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii va rigam sa sunati la nr. de telefon: .
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Cautam persoane cu atestat sau fara atestat agent securitate pentru angajare. Avem locuri de munca situate in sectorul 5. Pentru mai multe informatii va rog sa ne sunati la numarul de mai jos.
-
Cerinte: - Experienta anterioara in domeniu sau studiile de specialitate (facultatea de agricultura, biologie, horticultura etc) - Persoana organizata, atenta, responsabila, pasionata. Descrierea postului: - Udarea plantelor: asigura că plantele sunt udate corespunzător în funcție de nevoile lor specifice. - Hranirea plantelor: administrareaza îngrășămintelor corespunzătoare plantelor pentru a le asigura nutrienții necesari. - Controlul dăunătorilor și bolilor: identifica semnele infestării sau ale bolilor și aplica măsuri adecvate de control. - Repotting (schimbarea ghivecelor): responsabil de transferarea plantelor în ghivece noi și de gestionarea adecvată a solului și a rădăcinilor în acest proces. - Alte sarcini auxiliare; - Programul de lucru: 9:00-17:00, de Luni pana Vineri. Beneficii: - Conditii de munca bune (acces la frigider, cuptor cu microunde) - Posibilitatea de avansare si dezvoltare in cadrul companiei - Salariu stabilit in functie de performante - Prime de sarbatori - Ore suplimentare platite Salariul va fi stabilit la interviu. La locatie se poate ajunge din Bucuresti cu autobuzul R411 sau R468B de la Metrou Obor. Nu asiguram transport. Se ajunge usor cu autobuzul sau maxi taxi din localitatile Voluntari, Afumati, Stefanestii de Jos si de Sus, Dascalu, Moara Vlasiei, Gradistea, Nuci, Creata, Petrachioaia, etc. Daca sunteti interesat de acest job, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili un interviu la locatia din Gagu, Ilfov.