Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2020-11-09

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Inginer soluții tehnice - sisteme de securitate si incendiu

    Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București

  • 4

    Ai cod RAF?

    "A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes." - Henry Ford Alatura-te celor mai buni! Da valoare maxima abilitatilor tale, intr-o companie care recunoaste valoarea individuala. Hai sa ne cunoastem si sa te convingi ca-ti oferim cele mai complete beneficii din industrie... Un simplu telefon te propulseaza in lumea celor care conteaza! Program flexibil, full-time...part-time...remote...tu alegi cat te implici....si cat vrei sa castigi!

  • 43

    Casier - Vanzator - Lucrator Comercial in SUPERMARKET

    Descrierea postului SUPERMARKET ( Partener Retailer Alimentar PROFI ) din IASI, Zona BASARABI-OLIMP, Parc VOIEVOZLIOR, Cartier Alexandru cel Bun, recruteaza personal pentru postul de casier-lucrator comercial. Cerintele postului: - studii: minim absolvent de liceu ( diploma de bacalaureat constituie un avantaj ) - comunicare/relationare cu toti clientii magazinului - respect fata de colegi si fata de clienti - spirit de echipa - seriozitate - disciplina profesionala Descriere job: - lucrul pe casa de marcat ( incasare prin cash & carduri bancare & tichete valorice, etc ) - participa activ la receptiile de marfa ( cand este cazul ) - aprovizionare zilnica cu marfa in magazin in functie de prioritati - verifica/actualizeaza/asigura preturi pe sala de vanzare, asigura curatenie la locul de munca ( interior/exterior - magazin, anexe, vestiare, etc ), efectueza inventare zilnice ( cand este cazul ), verifica termene de valabilitate pe toata sala de vanzare ( conform unei planificari stabilite ), se asigura de aspectul comercial al magazinului, participa la toate actiunile si activitatile din magazin, etc ) - consiliere/indrumare clienti Se ofera: - salariu ( se discuta la interviu ) - tichete de masa ( card ) - program full time - bonus in functie de performante si realizare indicatori *CV-urile se depun doar prin mesaj aici in aplicatie sau la adresa de email *Selectia se va face doar dintre candidatii care au atasat un CV la mesajul trimis si care corespund criteriilor job-ului.

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 1

    Angajam confectioner imbracaminte pt realizarea rochiilorochiilor de gala

    Angajam confectionera imbracaminte pt realizarea rochiilor de gala si de zi Cerinte : realizarea produsului cap coada fara croi Experienta in domeniu de minim 5 ani Persoana sociabila ,rabdatoare Oferta noastra- program flexibil de 8 ore pe zi ,6 ore ,5 ore ,4 ore Incepere program de dimineata sau dupa masa la alegere Salarizare intre 3500 si 6000 de lei depinde de experienta

  • 34

    Angajăm personal depozit produse naturiste Tautii de Sus

    Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal (absolventi studii medii sau superioare) în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei igienei în depozit. Program LUNI-VINERI , program 07h30min-16h30min . Sambata si Duminica nu se lucreaza. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.

  • Agent vanzari magazin online

    DESCRIERE Sarcini si responsabilitati Realizare descriere produse pentru site Realizare poze produse pentru site Incarcare produse in site Incarcare produse pe platforme de e-commerce ( emag, olx ) postare produse pe facebook, instagram, tik-tok primire comenzi telefonic si email impachetare produse, realizare awb-uri si pregatire pentru expediere expediere comenzi mentinere stoc preluare produse noi si introducere in stoc emitere facturi si documente garantie consiliere clienti Abilitatile si calificarile necesare Studii medii superioare Cunostiinte generale in comertului online Experienta in vanzari de minim 6 luni Cunostiinte de limba Engleza mediu Cunostiinte operare PC si pachet Office Abilitati de comunicare, relationare, negociere Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic Abilitatea de organizare si planificare a activitatii Salariu si beneficii Salariu net incepand de la 2500 lei, cu posibilitatea de crestere in functie de abilitatile si rezultatele obtinute Bonusuri de performanta si comision din vanzari Program flexibil - ore - 8:00 - 17:00 Loc de munca stabil, posibilitatea unei cariere pe termen lung Training si suport continuu pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniu Discounturi la toata gama de produse vandute de magazinul nostru

  • 2

    Responsabil documentare produse magazin online

    Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.

  • Angajam manager operatiuni

    Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.

  • 5

    Art Therapy Center angajează recepționeră!

    Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!

  • 2

    Consilier vanzare - Palas Iasi

    Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre din Palas Iasi . Ar fi super sa ai: 1. amabilitate si orientare catre client; 2. implicare și flexibilitate; 3. atitudine pozitiva si dorintă de invătare; 4. studii medii sau superioare; Experienta in vanzari și consiliere clienti. Practic, alaturi de noi: 1. Te vei ocupa de vanzarea si promovarea produselor 2. Te vei asigura că marfa de la raft este aranjată conform unui standard 3. Vei oferi suport clienților 4. Vei verifica zilnic stocurile Pentru mai multe detalii, cel mai bine sunați la .

  • 6

    Consultant financiar

    #Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recruteaza consultant! Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu, - ești sociabil și responsabil - comunici usor și ești orientat spre rezultate - ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) - îți dorești sa-ti dezvolti o cariera si un bussines propriu intr-un domeniu in plina expansiune - deții cunoștințe medii pachet MS Office - codul RAF constituie un avantaj. De ce noi, iți oferim pregătire și training în domeniu te bucuri de sustinerea managerului pe toata perioada activitatilor tale - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă - esti implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim si sigur. De ce vrei in echipa mea, Convinge-ma de asta si vino in echipa mea din Craiova! Ataseaza anuntului CV-ul tău si te voi contacta in cel mai scurt timp.

  • 18

    agenti asigurari generale

    Companie de asigurari cauta persoane responsabile, dinamice, care doresc sa se pregateasca si performeze in domeniul vanzarilor de asigurari generale. Oferim traininguri de specialitate, suport in toata activitatea de vanzare, loc de munca stabil, posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.

  • Sunt electronist automatist caut un loc de muncă

    buna ziua am 24 ani de experiență in electrică electronicâ automatizări industriale reparații utilaje echipamente masinarii am nevoie de un loc de muncă sau colaborare colaborări

  • Angajez vanzatoare magazin haine dama

    Magazin haine dama tip botique situat in centru angajeaza vanzatoare cu experienta in domeniu.Program de lucru convenabil,salariu motivant in functie de realizari.

  • 2

    sc angajeaza ing structurist metal

    sc angajeaza ing structurist metal pt firma de constructii din iasi se ofera si cere seriozitate maxima si experienta minim 2 ani ,cunostinte de uzinare si montaj structura metalica, permis cat b remuneratie 7000 net ,se ofera si masina de servici

  • 3

    Angajam personal in domeniul securitatii in munca

    Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.

  • Caut loc de muncă,Baia Mare

    Bărbat 51 ani, studii superioare, permis B

  • Oportunitate angajare Sef Atelier Electric

    CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM  CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil

  • Angajez sofer taxi

    Angajez sofer taxi cu atestat taxi cu contract de munca la 8 ore! Rog seriozitate!

Salvează căutarea