Anunțuri
Locuri de munca Carnet conducere: B Disponibil din: 2020-06-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Operator calificat sau necalificat pentru productie de reclame luminoase, panouri, fatade comerciale. Experienta in domeniu tehnic (lacatuserie sudura tamplarrie plastice) reprezinta un avantaj. Activitatea de productie se desfasoara la punctul de lucru din Buzau, str. Mesteacanului, nr. 10 (incinta Contactoare) si montajul la sediul clientilor nationali (zona adiacenta judetului Buzau). Program de lucru: de luni pana vineri, 8 - 16.30, include 30 min pauza de masa). Salariu in functie de experienta, negociabil la interviu.
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
Atributiile postului: - realizeaza planul zilnic de vanzari. - prezinta si promoveaza direct produsele - prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti - mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora - urmareste incasarea comenzilor - experienta in vanzari constituie avantaj Posesor permis de conducere categoria B Absolvent de studii medii sau superioare Domiciliul in Suceava. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Relatii la telefon: de luni pana vineri in intervalul orar 8:00 - 16:00
-
Recrutăm personal în partea de nord a Olandei, în producția de plante flori în sere. Oferim contract olandez pe perioadă nedeterminată. Activitățile se desfășoară în interior, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică, etc. Se cere: seriozitate vorbirea limbii engleze posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro pe săptămână pe persoană asigurare de sănătate 35,58 euro pe săptămână transport gratuit între cazare și locul de muncă identitate olandeză (BSN) gratuită contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la telefon sau pe WhatsApp.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Pentru o companie din nordul Olandei, angajăm mecanici sau ajutor de mecanici, în ateliere (stații ITP). Se cere vorbirea limbii engleze și experiență în domeniu. Permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: - loc de muncă cu contract pe perioadă nedeterminată - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract pe periodă nedeterminată - salarizare săptămânală direct în contul bancar. NU percepem taxe sau comisioane!
-
Suntem în căutarea unor mecanici auto talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în domeniul mecanicii auto și ești în căutarea unei oportunități de a-ți dezvolta cariera, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi. Responsabilități: Efectuarea diagnosticărilor și reparațiilor la autovehiculele clienților noștri Identificarea și rezolvarea problemelor tehnice ale autovehiculelor Efectuarea reviziilor și întreținerii periodice Montarea și demontarea pieselor auto Asigurarea calității lucrărilor efectuate Consilierea clienților cu privire la întreținerea și reparațiile autovehiculelor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide în diagnosticarea și reparația autovehiculelor Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor Atenție la detalii și precizie în lucrul cu piesele auto Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul mecanicii auto Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și colegi de echipă prietenoși Dacă ești o persoană dedicată, pasionată de mecanica auto și dornică să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, te invităm să aplici pentru poziția de mecanic auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să îți oferim oportunitatea de a-ți construi o carieră de succes în domeniul auto. FACILITATI: -venituri neplafonate -acces facil cu mijloacele de transport in comun -parcare gratuita -facilitati intretinere auto personal -prima de sarbatori -bonusuri de performanta -cadouri pt copii sub 14 ani -echipament de lucru personalizat si intretinut de angajator -formare profesionala de specialitate
-
Casa Auto angajeaza consultant vanzari auto. Cerinte: - Experiența anterioară în vânzări minim doi ani; - Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business; - Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse; - Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate; - Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată; - Aptitudini de negociator, bun comunicator; - Carnet de conducere, categoria B. Descrierea postului: - Identifici și contactezi potențiali clienți noi; - Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract); - Promovezi activ portofoliul de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări; - Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile. Beneficii: - Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta; - Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; - Tichete de masă; - Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; - Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.
-
Suntem in cautarea unei persoane energice, atente si care sa fie respectuoasa in trafic si sa ne ajuta la livrarea marfurilor comercializate de catre noi impreuna cu manipulantul pe zona alocata De asemenea, ne-am dori ca aceasta persoana sa detina permis de coducere minim in categoria B. Programul este de Marti pana Sambata Noi iti vom oferi salariu net 3200 Ron Net + tichete de masa in valoare de 840 Ron si, desigur, camionul de 3.5t cu prelata si incarcare pe laterala. Detali de Luni-Vineri intre orele 10:00-16:00 la nunarul
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
Atelier specializat in productie si montaj la comanda, angajeaza tamplar cu experienta pentru atelier productie mobilier din PAL MDF. Mediu de lucru placut. Contract de munca pentru perioada nedeterminata Salariu motivant, flexibilitate, seriozitate.
-
Promovat
Angajăm șoferi curierat: cat.B și cat.C1E UPS Germania Cerințe: -permis de conducere cat.B, obligatoriu -experiența in domeniu nu este necesară dar constituie un avantaj -limba germană nu este obligatorie -vârsta cuprinsă între 20-45 ani -apt de muncă fizică -responsabilitate,seriozitate, implicare Condiții: -program de lucru full-time, Luni-Vineri (Sâmbătă și Duminica nu se lucrează ) -cat.B: numărul zilnic de stopuri undeva cuprins între 70-90, in funcție de zona de livrare -cat.C1E număr zilnic de stopuri + - 10 stopuri -2 săptămâni de școlarizare (plătite normal)alături de un coleg profesionist -contract de muncă german, la firmă 100% germană ,fără intermediari,cu o perioadă de probă de 6 luni, și pe urmă in funcție de aptitudine, se face sau nu nedeterminat -concediu conform legislației -echipament de lucru -bonusuri de performanță -cazare contra-cost, 320 Euro lună -salariu motivant: cat.B : începând de la 1900 Euro Net lună, cu posibilitate de creștere pana la 2300 Euro Net lună ( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul) cat.C1E : începând de la 2400 Euro Net lună cu posibilitate de creștere pana la 3000 Euro Net lună( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul și clasa de impozitare) Responsabilități: -livrare colete pentru firma UPS Germania. Pentru mai multe informații sau alte nelămuriri vă rugăm să ne contactați telefonic. Sorin: Luni-Vineri 09:00-17:00 Vă mulțumesc pentru timpul acordat anunțului !
-
S.C. AGRICOL CARM INVEST S.R.L. angajeaza Mecanic intretinere in cadrul fermei de bovine din loc. Voila, jud. Brasov. Atributii: -repararea și întreținerea echipamentelor; -prevenirea apariției defecțiunilor prin efectuarea regulată a operațiunilor de întreținere; -participarea la procesul de instalare a echipamentelor noi; -desfășurarea activităților de reparare și întreținere a echipamentelor; sudura. Oferim: - Salariu avantajos ; - Muncă în echipă; - Decontarea deplasării la locul de muncă. Cerinte: - Experiență în domeniu; - Calificare în domeniu; - Seriozitate; - Abilitati de comunicare; - Punctualitate; - Flexibilitate. Va asteptam in echipa noastra!
-
Bioecolab SRL - angajeaza Coordonator / Manager / Director - Organizare Agenti DDD - dezinfectie, deratizare, dezinsectie - CU EXPERIENTA - minima de 3 - 7 ani - cu norma intreaga. Salariul minim 5.000 Lei cu comision la fiecare lucrare efectuata. Cautam un bun Manager / Coordonator / Director care isi doreste a organiza, coordona si intemeia o echipa operativa de agenti DDD cu posibilitatea de avea libertatea alegerilor cu un program bine organizat. Cerinte: - permis conducere categoria B, studii superioare, cunostinte word/xls, prieten cu tehnologia, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: - pachet salarial atractiv, telefon, masina, Informatii suplimentare pe adresa de mail. / tel. -program Auto-organizat, mobilitate.
-
Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.
-
prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti
-
Angajăm Electricieni cu experiență. Posesor permis categoria B. Salarizarea incepe de la 4500 lei NET.
-
Societate autorizata ANRE, angajam SUDOR ELECTRIC pentru instalatii gaze naturale. Cerinte: - Experienta pe un post similar; - Calificare in domeniu constituie avantaj, dar nu este obligatorie; - Seriozitate si atentie la detalii. - permis conducere Cat. B Beneficii: - Salariul se negociaza in functie de experienta; - Ore suplimentare platite; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08-16.30.
-
Candidatul ideal pentru pozit ia de Tinichigiu Auto i ntr-un service auto ar trebui sa fie o persoana cu cunos tint e tehnice auto, bine organizata si care poate colabora cu colegii, in vederea finalizării unui proiect. Candidatul ideal pentru postul de tinichigiu auto în cadrul unui service auto ar trebui să îndeplinească mai multe cerințe și să aibă anumite calități. Iată o listă a acestora: - Experiență anterioară în domeniul tinichigeriei auto ,sau mecanica auto este esențială. Cu cât are mai multă experiență, cu atât este mai bine. - Calificări sau certificate în tinichigerie auto,sau mecanica , reprezintă un avantaj. - Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în ceea ce privește reparațiile și procesele de tinichigerie auto, inclusiv sudura, vopsirea și repararea caroseriei. - Cunoștințe în utilizarea echipamentelor și a uneltelor specifice pentru tinichigerie - Abilități bune de sudură - Colaborarea cu mecanici auto, și alți colegi din service este adesea necesară pentru a finaliza proiectele cu succes.Firma se numeste SC APEX SALTRANS SRL
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in judetul Ilfov Bragadiru si Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826