Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-01-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Graph Productie cauta colegi noi! Cautam persoane sociabile, ce au mai lucrat in domeniu publicitar pentru productia de litere volumetrice, firme luminoase si colantari. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Oferim: - salariu in functie de experienta 3000 - 5000 lei - ore suplimentare platite - carte de munca - program 9-18 (1 ora pauza 12-13) Sediul Ion Sahighian nr 2, sector 3 (aproape de statia de metrou Republica si Ratb 102)
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma serioasa angajam urgent 2 persoane pentru prelucrarea si taierea granitului la dimensiune. Experienta pe post similar este necesara. Salariu foarte bun,program de lucru luni-vineri 9-18,pauza de masa de la 13-14,nu lucram in weekend,garantat concediu de vara,Craciun si Paste.
-
-
Angajam contabilit-contabilitate primara - casierie Solicitam cunostinte ale pachetului Office si operare la nivel mediu a calculatorului, cunostinte de baza de contabilitate. constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00
-
Societate de transport angajeaza mecanic auto, cu sau fara experienta, salariul la angajare 5000 lei net plus tichete de masa si alte beneficii
-
Angajez conducator auto 40 tone,posesor permis conducere C+E, pentru curse tur-retur, Camioane EURO 6 cu semiremorci coil mulde. Oferim; contract de munca pe perioada nedeterminata Salariul pe Romania 14.5 eur 100 km din garaj in garaj. Bonus pentru weekend Pentru mai multe detalii apelati
-
Candidatul Ideal Dacă esti absolvent al unei facultăți de Inginerie în industria alimentară sau biologie, chimie si printre pasiunile tale se numără si cea pentru producție, cercetare-dezvoltare în domeniul suplimentelor alimentare a extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure ,chiar dacă ai sau îti doresti să faci experientă în acest domeniu, esti responsabil, ît i place să lucrezi în echipă, ai abilităti organizatorice, comunicative si vrei să lucrezi într-o companie în plină dezvoltare, te asteptăm alături de noi. Descrierea jobului Responsabilităti: -Planificarea activității de productie în functie de planul de productie stabilit ( face lansarea zilnica de productie ); -Stabilește necesarul zilnic de materii prime, auxiliare si materiale; -Întocmeste comenzile de materii prime si materiale; -Monitorizează continuu si controlează producția, aprovizionarea cu materii prime si materiale, conditiile de lucru etc; -Tine evidenta consumului de materiale, a capacitatilor folosite, a productiei si performantelor obtinute; -Verifica produsele finite cantitativ si calitativ, rebuturile existente, si analizeaza cauzele care le determina; -Participa la elaborarea retetelor, la dezvoltarea produselor noi si raspunde de corectitudinea datelor introduse in Programul Integrat de Gestiune și Producție BORG , precum si a documentelor emise zilnic (intrari iesiri, bonuri de consum, predare produs finit în depozitul de distribuție ,etc.) prin acest Program; -Înregistrează, prelucrează si păstrează informa iile referitoare la procesul tehnologic din productie, situa ia stocurilor in programul BORG , verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele primare. -Stabileste si verifica punctele critice pe fluxul tehnologic; -Experiență în producție sau pe un post de muncă similar MINIM 3 ANI. Descrierea companiei Hypericum Impex, peste 26 de ani dedicați vindecării prin natură! Hypericum Impex reprezintă un concept născut în inima Maramureșului care a fost creat din dorința de a aduce natura și plantele vindecătoare din flora noastră spontană mai aproape de fiecare dintre noi. În cei peste 26 de ani de activitate în domeniul productiei de suplimente alimentare, extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure, am reușit să creăm și să dezvoltăm un brand care vine în întâmpinarea nevoilor omului de a se trata cu remediile oferite de natură. Am pornit de la o idee, de la pasiunea pentru natură și calitățile ei vindecătoare, iar de atunci ne-am dezvoltat și am crescut astfel încât astăzi suntem prezenți în mai multe locații fizice din toată țara ( 33 magazine proprii Doctorul naturii), folosim aparatură de top cu o linie tehnologică de tip european (ce ne permite să obținem extracte naturale atomizate, net superioare pulberilor simple din plante) și aducem produse unice pe piața din România (suntem momentan singura, firmă producătoare de suplimente naturale care a inclus fructoboratul de calciu ca ingredient principal pentru gama sa de top). De-a lungul anilor, am fost invitați și am participat la numeroase târguri, simpozioane, expoziții, conferințe și alte evenimente naționale și internaționale. Am acumulat experiență și am progresat continuu de aceea ne bucurăm de recunoașterea calității produselor și serviciilor noastre. Deși ne bucurăm de recunoaștere la nivel național și de numeroase realizări, entuziasmul nostru de a ne continua misiunea de a ajuta omul modern să se vindece prin natură este ca la început. Continuăm să învățăm, să creștem și să ne dezvoltăm astfel încât să le oferim clienților noștri cele mai noi și bune produse naturale de pe piață la prețuri cinstite și fără a face rabat de la calitate.
-
Cautam persoane, vorbitoare de limba germana nivel avansat, care doresc sa se alature echipei de curatenie din statiunea din nordul Germaniei OstseeResort Olpenitz. Postul initial este cel de muncitor in curatenie, cu prespective insa de a avansa in viitorul apropriat ca: Supervizor, Coordonator echipa romani sau Team leader, in functie de abilitatile de organizare ale fiecaruia. Se lucreaza 8h zi, 5 zile pe saptamana Cazare la aprox 5 minute de condus de locul de munca. Masina de serviciu Ajutor in obtinerea actelor de sedere mutatie cont bancar Contract direct cu angajatorul german. Zilele de duminica platite suplimentar Zilele de sarbatoare legala platite suplimentar Salariul minim va fi 1800 NET insa, va fi negociat cu fiecare applicant in functie de experienta in domeniu, in urma unei discutii stabilite ulterior.
-
Daca considerati ca nu sunteti potrivita, dar cunoasteti pe cineva care si-ar dori aceasta oportunitate si s-ar incadra in cerințele acestui post, va rugam sa ne contactati pentru a va inregistra in baza de date pentru PREMIUL DE RECOMANDARE. Premiul se ofera la aniversarea a un an de colaborare cu persoana recomamdata de dumneavoastra. Angajam doamne cofetar si patiser cu experienta minim 1 an. sau doamne care doresc sa ajute in cofetarie, harnice, dornice sa invete si sa practice una din aceste 2 meserii. persoanele ideale au varsta intre 24-45 ani . Laboratorul se afla pe str Oltului, in Malu Rosu. program 8-16:00 6 zile /saptamana
-
Angajam călcătoreasă in Otopeni, curățătorie de haine ! Program 8 ore Luni-Vineri Salariul motivant
-
Restaurant Cozy House angajeaza ospatar. Experienta poate fi un avantaj!Programul este o zi cu o zi, Conditii bune de munca, seriozitate. Pentru stabilirea unui interviu, va rog sa sunati la .
-
Firma cu specialitate in Industria lemnului cauta personal: Vopsitori la cabina utilaje cu urmatoarele atributii: -Experienta in vopsirea lemnului sau a mobilei,cunoastere tipurilor de vopsea constituie un avantaj. -Operarea utilajelor specifice( VOPSIRE LA PISTOL) -Respectarea normelor de protectie a muncii Program de lucru: program de L-V in localitate Sofronea Pentru mai multe detalii, sunati la nr de telefon:
-
Angajam soferi camion 40T cu experiență Se lucrează doar pe intern Cerem si oferim seriozitate Contract de munca pe o perioada nedeterminata Camion cu semiremorca prelata 40 T Fiecare pauza saptamanala este de minim 45 de ore ( nu se fac pauze reduse de 24 ore } Fiecare pauza saptamanala se face acasa la adresa angajatului Oferim flexibilitate in cererea de zile libere catre angajat Oferim zile libere si in mijlocul saptamanii Oferim carburant in plus de salariu pt masina dvs Oferim prime de sarbatori pt angajatii nostri Oferim bonusuri pt diferite aptitudini de lucru Oferim cea mai buna salarizare pe acest segment !!! Disponibilitate de posturi pt judetele : MS, BN, HR, CJ Pentru a face parte din echipa noastra , aveti nevoie de: - Permis categoria C+E - Atestat de Marfuri ( CPI/CPC) - Analize medicale tip siguranța circulatiei Responsabilitati : - Efectueaza servicii de transport marfa pe traseu intern ( România ) - Respecta programarea la încarcare si descarcare - Respecta legislația in vigoare privind circulația pe drumurile publice - Respectă exploatarea camionului în parametrii optimi si normali -Sa fie persoana responsabila si serioasa in activitatea prestata - Salarizare intre 6000 ron - 8000 ron
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de Inginer de Cantitati, vei juca un rol vital in estimarea cantitatilor de materiale, contabilizarea costurilor si gestionarea riscurilor, punand accentul pe ingineria valorii si conformitate cu standardele legale. Te vei ocupa de: Mentinerea unui budget (lunar, annual sau cu alta periodicitate) si urmarirea deviatiilor dintre ce s-a planificat si ce s-a realizat; Analiza datelor financiare pentru a identifica tendinte, oportunitati de imbunatatire, predictii si riscurile potentiale; Colaborarea cu liderii organizationali pentru a propune si initia implementarea masurilor de reducere a costurilor de operare si crestere a profitabilitatii; Furnizarea rapoartelor de estimare a costurilor si profitului in mod regulat; Viitorul nostru coleg: Are studii economice (Economie, Inginerie Economică sau similar); Are experiență de minim 3 ani într-un rol similar; Cunoaste programele Microsoft Excel, AutoCad, SAP, devize (intersoft windev); Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Computer, telefon de serviciu Oportunități de dezvoltare Programe nationale si internationale Mediu de lucru stabil, placut si dinamic Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, industriale, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de inginer proiectant, vei juca un rol vital în toate lucrările de inginerie civilă, punând accentul pe calitate, sănătate, siguranță, planificare si management de proiect, ingineria valorii și conformitate. Te vei ocupa de: Intocmirea proiectelor la toate fazele de proiectare (D.T.A.C., P.T., D.D.E.): calcule preliminare de predimensionare a constructiilor in scopul conformarii calitative a acesteia, intocmirea partilor scrise (elaborarea de memorii, caiete de sarcini, extrase de materiale, fise tehnice etc.) si desenate, conform normativelor tehnice si legislatiei in vigoare; Calcul structural in programe specifice (ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN); Intocmirea documentatiei pentru expertize tehnice; Colaborarea cu toate specialitatile, in vederea coordonarii proiectului; Urmarirea executiei lucrarilor in baza documentatiei elaborate si oferirea suportului tehnic constructorului pe perioada de executie; Viitorul nostru coleg: Este absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie a instalatiilor Constructii si Instalatii Constructii Hidrotehnice Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie si Management in Constructii Construcții Civile, Industriale și Agricole etc.; Are experiență în proiectare de minim 3 ani, fie in inginerie structurala, ingineria drumurilor si a podurilor sau ingineria instalatiilor; Are cunostinte de calcul structural (Etabs, Sap2000 etc.); Cunoaste programele AutoCAD 2D 3D si Microsoft Office; Cunoaste programul Revit sau alte programe de detaliere 3D (Advance Steel, Nemetschek, Tekla etc. - reprezinta un avantaj) Are cunostinte profesionale temeinice în domeniul legislației si normativelor în construcții civile; Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Bonus de performanta Computer, telefon si masina de serviciu Oportunități de dezvoltare Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Suntem o firma specializata in instalarea, intretinerea sistemelor electrice din Cluj-Napoca si imprejurimi, si cautam un electrician experimentat si dedicat pentru a se alatura echipei. Responsabilitati: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice in conformitate cu normele si reglementarile locale si nationale. Diagnosticarea si remedierea defectunilor electrice. Lucrul in echipa cu colegii pentru a finaliza proiectele in termen si conform standardelor de calitate. Respectarea procedurilor de siguranta si a masurilor de protectie la locul de munca. Cerinte: Experienta demonstrata in domeniul electric, de preferat cel putin 2 ani. Cunostinte solide in interpretarea schemelor electrice si a diagramele de circuit. Abilitati excelente de diagnosticare si rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Certificare în domeniul electric (de exemplu, certificat de calificare electrician sau echivalent). Capacitatea de a lucra la inaltimi si in conditii variate de lucru. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Mediu de lucru placut si dinamic. Beneficii suplimentare, cum ar fi tichete de masa si asigurare medicala. Suntem pregatiti sa discutam pentru a stabili o intalnire !
-
Societate comerciala angajeaza urgent: - inginer chimist maistru vopsitor; - specialist achizitii inginer constructor (partea devize); - operator CNC - economist; - gaterist; - tâmplar; - montator tâmplărie; - șofer; - zidar; - fierar betonist. Se ofera: salar motivant, bonuri de masa si se lucreaza doar de zi.
-
Angajăm tânăr responsabil dedicat către client pentru montaj scări din lemn. Necesita lucru cu scule de mâna si permis de conducere cat.B, disponibilitate deplasări în țară. Salariu net 3000 lei. Dorim persoana stabila , fara vicii care sa afecteze activitatea prestata si imaginea firmei. C.V. pe adresa de email : Contact: tel. www.megastructuri.ro