Anunțuri
Locuri de munca Experienta: Experienta 1-3 ani Tip job: Colaborare proiect-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Elite Worker cauta electricieni independenti (PFA II SRL ZZP Gewerbe etc. chiar si cu forma juridica si din alta tara) sau firme care activeaza in domeniul electric cu angajati proprii si sunt interesate de proiecte in Germania sau Austria. Se oferă: Contract de colaborare; Salariu motivant incepand de la 20 euro oră, negociabil in functie de proiecte si experienta fiecarui candidat; Proiecte flexibile in functie de disponibilitatea fiecaruia; Organizare cazare; Persoană de contact(limba română). Responsabilități: Instalații electrice; Tragerea cablurilor electrice; Construirea și conectarea tablourilor electrice; Diagnosticarea sistemelor și dispozitivelor. Depanarea sistemelor și dispozitivelor etc. Pot fi proiecte industriale,rezidentiale, automatizari etc. Cerințe: Limba germană la nivel A2 B1 - obligatoriu, cel putin o persoana din echipa; Diploma de electrician și sau experiență în domeniu; Avantaj autorizatie ANRE; Disponibilitatea de a călători; Seriozitate și punctualitate; Permis de conducere și mașină - constituie un avantaj. Pentru a aplica și pentru a afla mai multe detalii trimite CV-ul la adresa de mail sau ne puteți contacta la numărul de telefon
-
Inchiriez post/posturi lucru service auto autorizat RAR pentru mecanici/electricieni/electronisti auto care detin PFA Service auto complet utilat cu magazin piese schimb, receptie ,facturare Se asigura suport tehnic(diagnoza computerizata,manuale reparatii) Se asigura flux lucru constant
-
Angajam agent de vanzari pentru pomovarea si prezentarea produselor companiei.Cautam persoane comunicative cu spirit de echipa.Oferim training gratuit si posibilitatea de a promova professional. 0738796007
-
Oportunitate de carieră în regim PFA la noul centru de înfrumusețare CELESTIAL BEAUTY LOFT, cu post de: frizerie barber coafură make-up stilizare extensii gene-sprâncene Chirie: 250 euro 1250 Ron Oferim Design modern Echipă de marketing Ambient plăcut poziționare într-o zonă cu potențial Taxe incluse în prețul chiriei Căutăm specialiști cu un curs de bază acreditat și diplomă de calificare profesională, cu experiență de minim 6 luni. Dacă oferta noastră răspunde necesităților tale, scrie-ne un mesaj în privat și nu uita să lași numărul tău de contact pentru a te invita la un interviu.
-
Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.
-
Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Candidatul Ideal : - Cunostinte de operare programe de identificare piese auto; - Studii medii finalizate; - Experienta dovedita pe o pozitie similara constituie avantaj; - Cunostinte tehnice - piese auto pentru turisme constituie avantaj; - Experienta in lucrul cu clientii persoane juridice; - Cunostinte de operare PC; - Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare. Descrierea jobului : - Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24); - Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email de la clienti; - Consilierea tehnica a clientilor - service-uri auto / magazine de piese auto. Beneficii: - Discount la achizitionarea produselor comercializate de catre companie in interes personal. - Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare. - Contract de munca sau contract coolaborare. - Plata la timp, fara intarzieri. Descrierea companiei : - Echipa tanara dinamica cu experienta - Compania noastra pune la dispoziţie piese de calitate superioară, oferind de asemenea piese de schimb sub mărci proprii. Compania noastra comercializeaza Piese Auto Originale este unul dintre furnizorii importanţi pe piaţa românească de piese şi accesorii auto, fabricate de producători renumiţi în Europa şi pe plan mondial. Informații despre protecția datelor Prin aplicarea la acest anunț de recrutare, candidatul înțelege și este de acord, fără a fi constrâns, că datele sale personale, precum numele, prenumele, imaginea, precum și alte date - furnizate în CV, vor fi colectate de Operatorul de date, în scopul procesului de recrutare, pentru poziția pe care a selectat-o. Înțelege că datele sale cu caracter personal vor fi colectate în condiții de siguranță, pentru a proteja confidențialitatea. Candidatul este conștient de faptul că își pot retrage consimțământul în orice moment, precum și că poate face uz de toate prerogativele prevăzute de legislația aferentă în vigoare. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea procesării conform consimțământului înainte de retragerea acestuia. Scopul prelucrarii datelor: posibila selecție a CV-ului pentru viitoare job-uri libere din cadrul companiei. Perioada prelucrării datelor: până la îndeplinirea scopului pentru care datele au fost furnizate sau mai devreme, în situația în care ne transmiteți o solicitare expresă prin care ne solicitați ștergerea datelor. După expirarea acestei durate, CV-ul candidatului trimis în format electronic este șters din baza de date.
-
- Cautam candidati responsabili si energici pentru functia de Cleaner. - Program de lucru flexibil - Nu aveți nevoie de materiale, soluții, etc. - Pentru mai multe detalii, vă rog să-mi transmiteți un mesaj pe publi
-
Caut job de ajutor în bucătărie, menajera, spălat vase. Program partime de 4ore ,flexibil , 2- 3 zile pe săptămână .
-
Suntem în căutarea unui subcontractor dedicat, cu o autoutilitară proprie de sub 3.5 tone, pentru a se alătura echipei noastre din Brașov. Dacă ai experiență în transport și logistică, și ești interesat să colaborezi, aceasta este o oportunitate excelentă. Cerințe: Autoutilitară proprie de sub 3.5 tone Experiență în transport și distribuție Disponibilitate pentru colaborare pe termen lung Seriozitate și responsabilitate Oferim: Colaborare pe termen lung și stabilitate Tarife competitive și plăți regulate Asistență și suport Pentru detalii suplimentare și pentru a discuta despre potențialele colaborări, vă rugăm să ne contactați la
-
Candidatul Ideal Studii superioare absolvite. Experienta profesionala de minim 2 ani in vanzari. Experienta in vanzari de produse personalizate reprezinta un avantaj. Aspect profesional business. Cunostinte medii de limba engleza. Cunostinte avansate de lucru cu PC-ul (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). Comunicare si negociere, seriozitate, ambitie, rezistenta la stres, persoana pro-activa. Planificare si organizare, asumarea responsabilitatii, simt antreprenorial. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Implementeaza si aplica strategia de vanzari a companiei si politica de discounturi, după caz. Stabileste, mentine si dezvolta relatiile cu clientii din aria de responsabilitate. Identifica oportunitatile pentru cresterea vanzarilor si face propuneri pentru valorificarea acestora in interesul companiei. Promoveaza produsele din portofoliu si serviciile companiei. Monitorizeaza cerintele si nevoile clientilor si actioneaza pentru satisfacerea completa a acestora. Participa la pregatirea si desfasurarea actiunilor promotionale organizate aria de responsabilitate si monitorizeaza rezultatele obtinute. Raspunde de atingerea targetului lunar anual de vanzari, după caz. Urmareste situatia si evolutia creantelor si debitelor, la clienti si aplica masurile stabilite, după caz. Realizeaza rapoarte de vanzari, săptămânale. BENEFICII: Comisioane motivante. Bonus din vanzari. Instruiri de specialitate. Posibilitati de dezvoltare profesionala continua. Loc de munca stabil.