Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-08-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
McDonald s nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Solicitanţii pot răspunde la un post vacant pe numărul +491627122601
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Inginer sau tehnician intretinere HVAC Ce cautam : 1. Experienta 3..4 ani in domeniul HVAC (montaj, service) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 4. Pregatire medie sau superioara in instalatii termice, de climatizare, ventilatii, automatizari 5. Calificari certificari AGFR frigotehnist 6. Ordonat, eficient, atent la detalii si dornic sa invete mai mult o atitudine pozitivă și entuziasm pentru munca facuta, Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer, echipamente VRF , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Primeste sesizarile clientilor, verifica in teren, comunica superiorilor si rezolva problemele constatate 3. Stabileste si solicita resursele necesare activitatii si gestioneaza materiale si consumabile primite 4. Acorda suport tehnic cand este solicitat 5. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi 6. Completeaza rapoartele de interventii , centralizatorul de lucrari, alte rapoarte. Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
SC SMP Sun Structure SRL este o firma de succes pe piata interna a productiei de prelate si corturi, cu o echipa formata din personal tanar, calificat si dinamic care participa cu succes la dezvoltarea constanta a companiei.Firma ca baza se ocupa cu structuri metalice si prelate,montaje,deplasările la montaje sunt suportate de firma. Angajez muncitori calificati sau necalificati in domeniul confectii prelate, salariu este discutabil dupa proba de lucru.. Angajam sudori cu experienta,salariu discutabil dupa proba de lucru... CERINTE: -capacitate de a lucra eficient in echipa -atent la detalii -constituie avantaj experienta de lucru in domeniul fabricarii prelatelor si a structurilor metalice, salariu se discuta dupa proba de lucru -studii medii -loialitate si confidentialitate -disponibil pt deplasari OFERIM: -contract individual de munca cu timp normal -tichete de masa -salariu atractiv -posibilitate de avansare -program fix Detalii despre post se ofera la interviu.
-
Suntem în căutarea unor persoane care împărtășesc pasiunea noastră pentru ospitalitate și doresc să devină parte din familia noastră gastronomică. Dacă vă place să interacționați cu oaspeții, aveți o abilitate naturală în comunicare și căutați să vă alăturați unei echipe armonioase, intr-o noua locatie, din centrul Clujului, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Ospătar: o Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros și asigurarea unei experiențe de servire plăcută o Prezentarea meniului și oferirea de recomandări, luând în considerare preferințele și restricțiile alimentare ale clienților o Luarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie într-un mod precis și eficient o Servirea băuturilor și a mâncării într-un mod atent și profesionist o Asigurarea curățeniei și a ordinii în zona de servire și în alte zone din restaurant o Oferirea de asistență suplimentară pentru alte sarcini ale echipei, după nevoie Barman: o Pregătirea și servirea băuturilor conform standardelor noastre de calitate o Oferirea de recomandări și creația de cocktailuri și alte băuturi speciale conform cerințelor și preferințelor clienților o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar și a echipamentelor asociate o Asigurarea respectării regulilor și standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate activitățile desfășurate Ajutor de Bucătar: o Asistență în pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu rețetele și standardele noastre o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru a bucătarilor și în depozitul de alimente o Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de manipulare a alimentelor o Oferirea de asistență în alte sarcini ale echipei de bucătărie, după necesitate Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Capacitatea de a lucra in echipă Beneficii: Salariu competitiv și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și dinamic Reduceri pentru angajați în cadrul restaurantului nostru Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția în crearea unei experiențe gastronomice de neuitat pentru clienții noștri, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
Clinica medicala, cu sediul in zona Piata Victoriei, cauta personal curatenie. Program 06.30-14.30.
-
Societate comerciala angajează, Curier pentru orasul Craiova. Responsabilități: Efectuarea de livrarii ridicarii de comenzi (colete) în zonele rutele alocate,rutele sunt fixe. Pentru detalii nu ezitați sa sunați. Nu răspund la mesaje sau e-mail.
-
Mărim ECHIPA Angajam vanzatori cu experienta,cunostintele in vanzari reprezinta un avantaj. Mediu placut de lucru,colectiv tanar,salariu si conditii de munca atractive. 3000-5000 lei net Spatiul comercial este amplasat in Babeni jud.Valcea strada Dragos Vranceanu.
-
Societate anajeaza instalatori , lacatusi, de la 5000-6000 ron, in functie de experienta rog seriozitate
-
Prezentare generala Aveti experienta in domeniul constructiilor si a finisajelor si sunteti in cautarea unui loc de munca? Locatie: Wincon fabrica prefabricate, Parc Tetarom 3 , Jucu, Jud. Cluj Salariu motivant + bonuri de masa, putem oferi si cazare in incinta fabricii la nevoie CERINTE DE BAZA: Indemanarea de a lucra cu echipamentele si sculele specifice meseriei, Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala; Motivatia de a se perfectiona si de a ucra in echipa; Capacitate de adaptabilitate la situatii diverse; Preocupare pentru atingerea obiectivelor si atentie la detalii; Experienta in domeniu constituie avantaj la angajare DESCRIEREA JOBULUI: Finisarea elementelor prefabricate, Pregatirea mortarului de reparatii si a altor materiale de constructii; Efectuarea reparatiilor pe elementele prefabricate, Efectuarea lucrarilor de finisaje si detaliile cerute in specificatii, VERIFICARI INAINTE DE PROBA DE LUCRU: Interviu de selectie la locatia fabricii + proba de lucru PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 5 zile pe saptamana L-V Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 8-10h zi Pauza de masa: 60 min pauză pe zi Orele suplimentare : se platesc daca exista PLATA SALARIULUI: Salariul se plateste pe data de 15 a lunii urmatoare. Exemplu: Pentru perioada de lucru 01.05 31.05 Avans pe data de 05.06 si lichidare pe data de 15.06 Bonuri de masa: pentru fiecare zi lucratoare in valorare de 30 de lei. CAZARE: In curtea fabricii, avem campus de baraci, pentru muncitorii care nu sunt din zona Clujului sau le este greu sa faca naveta. Transportul este decontat de catre firma.
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru un magazin de lactate situat in piata CET. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic.
-
vand afacere la cheie , salon de înfrumusețare si frizerie , 4 posturi + camere de cosmetica Afacerea este funcționala de 4 ani , cu clienta formata ! pret 35000 de euro mai multe detalii la telefon
-
Firma de constructii angajam in conditii avantajoase zidari, rigipsari, zugravi Relatii la tel:
-
Angajam pesonal pentru exploatare forestiera! Locul de munca este in oras Brezoi jud Valcea. Drujbist,legator
-
-
Sc YHL SHOPPING Srl angajeaza 2 lucratori comerciali la punctul de lucru al societatii din mun.Ploiesti,jud.Prahova Cv-urile se depun pana la data de 19.03.2024
-
Societate angajeaza ambalatori si muncitori necalificati pentru productie elemente din fier forjat, porti si garduri. Persoana serioasa, dornica sa invete si sa se implice in activitatile firmei. Punctul de lucru este in Galati Relatii la telefon
-
-
Club educațional after school, situat in cartier Galata, angajează personal pentru activitatea de after school . Daca ai pana in 29 de ani, ai cunoștințe solide de limbă română și matematică corespunzătoare nivelului primar, ești responsabilă, calmă, punctuală, sociabilă și îți place să lucrezi cu elevii, atunci trimite-ne un cv. Noi oferim un mediu plăcut, salarizare corespunzătoare programului ales (6 ore sau normă întreagă), instruire și formare.
-
Firma de constructii angajeaza zidar si dulgher, cerem si oferim seriozitate !! Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata Salariu se fac in 15 si la sfarsitul lunii.
-
TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează contabil. CONDITII: * Studii de specialitate economice; * Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul contabil; * Cunostinte avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); * Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza; * Capacitate de lucru in echipa si relationare; * Experienta de lucru in contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITATI: * Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; * Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; * Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; * Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; * Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; * Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine. * Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei; * Intocmeste balante de verificare pentru clienti; * Intocmeste liste de avansuri din trezorerie. * Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; * Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; * Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; * Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;