Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-0-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ELBA S.A. TIMIȘOARA, firmă de producție corpuri de iluminat, cu sediul în parcul industrial Freidorf, str. Paul Morand nr.135 recrutează în perioada următoare personal pentru activități de producție în 3 schimburi. VENIT MINIM BRUT 4650 !!! compus din: Salariu de încadrare ofertant; Spor de noapte 350 lei medie (25%); Bonus de productivitate - pana la 400 lei medie; Bonus de recomandare - 500 lei; Tichete de masă 840 lei (40 lei zi lucrată); Cadou de sarbatori - 300 lei net eveniment; Al 13-lea salariu (în două tranșe); Prime de sărbători și vacanta de vara în funcție de rezultatele financiare ale companiei; Ore suplimentare weekend plătite dublu; Ore suplimentare săptămână +75%; Bonus de fidelitate după 5 ani vechime neîntreruptă în companie; BENEFICII EXTRASALARIALE: Concediu 24 zile an Asigurare privată de sănătate; Loc de muncă asigurat cu contract de muncă direct cu angajatorul ELBA S.A.; Mediu de lucru cu spații generoase, sigure și curate; Analize medicale gratuite în vedea angajării și periodice; Asistență medicală asigurată în timpul serviciului; Echipamente de lucru și protecție gratuite; Dotări tehnologice moderne; În funcție de nivelul de pregătire se asigură acces către programe de formare internă și externă; TRANSPORT GRATUIT ASIGURAT: - pe rute dinTimișoara (plecare din zona Modern, respectiv zona Lipovei); - pe rute din jud.Timiș (Comloșu Mare-Jimbolia-Cărpiniș-Cenei-Uivar-Ionel-Sânmihaiu Român-Sânmihaiu German, Pustiniș, Otelec,Utvin,Șag, Jebel, Liebling) Candidatii interesati sunt rugati să se prezinte la interviu de LUNI până MIERCURI la ora 10:00 în parcul industrial Freidorf, str. Paul Morand nr.135. Puteți vizita și pagina noastră: www.elba.ro
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii superioare; - Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; - Cunostinta operare Microsoft Office; - Aptitudini de intelegere verbala si de exprimare orala; - Sensibilitate la probleme; - Capacitate de sinteza; - Spirit de lucru in echipa; - Disciplinat; - Bun organizator; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA JOBULUI: - Asigura preluarea si procesarea solicitarilor colaboratorilor societatii, inregistrand comenzile care vin telefonic sau prin intermediul mediului online; - Promoveaza si vinde produsele si serviciile oferite de catre societate; - Preia feed-backurile si sugestiile colaboratorilor; - Intocmeste graficele de programare pentru serviciile oferite de societate; - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti.
-
Promovat
CIVITAS ANGAJEAZA PENTRU CAMERON CAMPINA AGENT DE SECURITATE PT. RECEPTII CONDITII: CUNOSTINTE DE LIMBA ENGLEZA SI P.C. (Pachetul MicrosoftOffice) - NIVEL MEDIU C.V.-URILE SE DEPUN LA CAMERON CAMPINA, IN P.C. ACCES NR.1 (STR. ORIZONTULUI) SI NR.2 (STR. B.P. HASDEU) SAU LA ADRESA DE MAIL RELATII LA TEL. 0728 285 938
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Service auto autorizat angajeaza: - Inspector ITP - Mecanic auto salarizare atractiva, incepand de la 6500 lei net
-
Mărim ECHIPA Angajam vanzatori cu experienta,cunostintele in vanzari reprezinta un avantaj. Mediu placut de lucru,colectiv tanar,salariu si conditii de munca atractive. 3000-5000 lei net Spatiul comercial este amplasat in Babeni jud.Valcea strada Dragos Vranceanu.
-
Cofetaria DesserTime Timisoara cauta colega pentru postul de Vanzatoare - Preparatoare. Daca esti o persoana sociabila, amabila, prietenoasa si doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, te asteptam in echipa noastra. Experienta in domeniul cofetariei nu este obligatorie. Sarcini: -Relationarea cu clientii -Prezentarea si vanzarea produselor de cofetarie si patiserie -Preluarea comenzilor -Prepararea usoara si asamblarea produselor de cofetarie -Participarea la candy bar-uri si alte evenimente Programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti un scurt CV pe email sau pe whatsapp la numarul de telefon din anunt.
-
Societate anajeaza instalatori , lacatusi, de la 5000-6000 ron, in functie de experienta rog seriozitate
-
Prezentare generala Aveti experienta in domeniul constructiilor si a finisajelor si sunteti in cautarea unui loc de munca? Locatie: Wincon fabrica prefabricate, Parc Tetarom 3 , Jucu, Jud. Cluj Salariu motivant + bonuri de masa, putem oferi si cazare in incinta fabricii la nevoie CERINTE DE BAZA: Indemanarea de a lucra cu echipamentele si sculele specifice meseriei, Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala; Motivatia de a se perfectiona si de a ucra in echipa; Capacitate de adaptabilitate la situatii diverse; Preocupare pentru atingerea obiectivelor si atentie la detalii; Experienta in domeniu constituie avantaj la angajare DESCRIEREA JOBULUI: Finisarea elementelor prefabricate, Pregatirea mortarului de reparatii si a altor materiale de constructii; Efectuarea reparatiilor pe elementele prefabricate, Efectuarea lucrarilor de finisaje si detaliile cerute in specificatii, VERIFICARI INAINTE DE PROBA DE LUCRU: Interviu de selectie la locatia fabricii + proba de lucru PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 5 zile pe saptamana L-V Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 8-10h zi Pauza de masa: 60 min pauză pe zi Orele suplimentare : se platesc daca exista PLATA SALARIULUI: Salariul se plateste pe data de 15 a lunii urmatoare. Exemplu: Pentru perioada de lucru 01.05 31.05 Avans pe data de 05.06 si lichidare pe data de 15.06 Bonuri de masa: pentru fiecare zi lucratoare in valorare de 30 de lei. CAZARE: In curtea fabricii, avem campus de baraci, pentru muncitorii care nu sunt din zona Clujului sau le este greu sa faca naveta. Transportul este decontat de catre firma.
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru un magazin de lactate situat in piata CET. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic.
-
vand afacere la cheie , salon de înfrumusețare si frizerie , 4 posturi + camere de cosmetica Afacerea este funcționala de 4 ani , cu clienta formata ! pret 35000 de euro mai multe detalii la telefon
-
Firma de constructii angajam in conditii avantajoase zidari, rigipsari, zugravi Relatii la tel:
-
Angajam pesonal pentru exploatare forestiera! Locul de munca este in oras Brezoi jud Valcea. Drujbist,legator
-
-
Sc YHL SHOPPING Srl angajeaza 2 lucratori comerciali la punctul de lucru al societatii din mun.Ploiesti,jud.Prahova Cv-urile se depun pana la data de 19.03.2024
-
Societate angajeaza ambalatori si muncitori necalificati pentru productie elemente din fier forjat, porti si garduri. Persoana serioasa, dornica sa invete si sa se implice in activitatile firmei. Punctul de lucru este in Galati Relatii la telefon
-
-
Club educațional after school, situat in cartier Galata, angajează personal pentru activitatea de after school . Daca ai pana in 29 de ani, ai cunoștințe solide de limbă română și matematică corespunzătoare nivelului primar, ești responsabilă, calmă, punctuală, sociabilă și îți place să lucrezi cu elevii, atunci trimite-ne un cv. Noi oferim un mediu plăcut, salarizare corespunzătoare programului ales (6 ore sau normă întreagă), instruire și formare.
-
Firma de constructii angajeaza zidar si dulgher, cerem si oferim seriozitate !! Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata Salariu se fac in 15 si la sfarsitul lunii.
-
-
TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează contabil. CONDITII: * Studii de specialitate economice; * Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul contabil; * Cunostinte avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); * Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza; * Capacitate de lucru in echipa si relationare; * Experienta de lucru in contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITATI: * Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; * Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; * Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; * Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; * Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; * Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine. * Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei; * Intocmeste balante de verificare pentru clienti; * Intocmeste liste de avansuri din trezorerie. * Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; * Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; * Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; * Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
-
S.C DARTONY EXPRESS SRL angajează Sofer pentru comunitate pe autoutilitare de 3,5T Ce oferim: -mașina dotata pentru comunitate (telefon cu internet nelimitat;frigider,sirocou,GPS etc) -salarizarea este de 50 55 60 pe zi plus salariul pe țara (in funcție de experiența și implicarea fiecăruia) -se fac intre 16.000 și 20.000 km lunari -hotel pe Franța plătit -card bancar pentru urgente -programul plecărilor și venirilor in țara se discuta cu fiecare in parte (plecat minim 30 zile) Cerințe: -seriozitate -sa mențină mașina curată și intr-o stare tehnica buna -cunoștințe minime cu aplicațiile colaboratorilor -cunoștințe de lb.engleză la nivel începător mediu -cunoștințe GPS -cunoștințe completare CMR