Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2021-0-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Pentru unul dintre clientii nostri, important producator global pe piata bauturilor racoritoare și snacks-urilor, recrutam Operatori Linie. Cerintele noastre sunt: - Studii medii; - Deschidere catre invatare; - Implicare; - Responsabilitate; - Acuratete in realizarea sarcinilor. Ce vei face ca Operator: Mentinerea functionarii operationale a echipamentelor automatizate, respectand specificatiile de calitate conform cerintelor companiei. O zi de munca va arata astfel: Programul de lucru incepe cu preluarea responsabilitatilor de la colegii de pe schimbul anterior, asigurandu-te ca ai informatiile necesare pentru continuarea productiei, urmarind planul de productie si respectand uilizarea materiei prime potrivite; Fiecare schimbare, alimentare sau actiune o vei nota in fisa de trasabilitate si in raportul de productie. Locatie, program de lucru si transport: - Locatia este in Dragomiresti-Deal; - Programul de lucru este in 3 schimburi, 5 zile lucrate cu 2 libere prin rotatie; - Transportul este asigurat din Bucuresti. Beneficii: - Venit net (in mana) ce variaza in functie de experienta ta; - Spor de noapte; - Spor de weekend; - Spor de ore suplimentare; - Tichete de masa (30 lei zi lucrata); - Transport asigurat din mai multe puncte din Bucuresti. Pentru detalii puteti suna sau scrie la 0733000662
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Promovat
Fabrica de productie cu peste 20 de ani de activitate in incaltamintea de iarna angajeaza personal calificat la benzile de Montaj, astfel: Talpuitor Sonist Calziera Insemnat si scamosat Tehnician incaltaminte Cautam persoane cu experienta. Salariul este negociabil in functie de experienta. Beneficii: Tichete de masa (25 lei zi); Bonusuri de performanță; Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; Prime de sărbători; Decontare combustibil abonament STB+Metrorex. Program de lucru: luni - vineri, 06:00 - 14:15. Salariul negociabil in functie de experienta. Punct de lucru: CLINCENI - se asigura transport de la Metrou Pacii sau se deconteaza transport.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez sofer autobetoniera, comuna Cornetu judetul Ilfov, detalii la tel .
-
Service auto multimarca - angajeaza mecanic auto Locatie: Sos. Alexandriei 335 - Bragadiru, Ilfov Conditii de munca: -Contract perioada nedeterminata cu 30 zile perioada de proba remunerata cu 4000 Ron -Dupa perioada de proba, salariul este negociabil in functie de experienta -Mediu de lucru placut, program 9-18 (cu pauza de masa 1h) -Pentru salariatii din provincie asiguram cazare.
-
Lucrator comercial McDonald's Pipera DT Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2200 - 2400 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 20 Lei /zi lucrata, spor de weekend 10% si spor de noapte 40% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile si alte bonusuri); Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Descrierea jobului - vanzare efectiva, promovare si recomandare produse - respectare standarde de igiena - respectare standarde privind calitatea produselor - raspunderea la solicitarile venite din partea clientilor si a superiorilor ierarhici - cunoasterea produselor - asigurarea unei imagini placute a magazinului - asigurarea ordinii si a curateniei in magazin - receptia fizica a marfii
-
Angajez șofer categoria C pentru Havi din Chitila ,livrări de noapte în București (mc Donald s, KFC , Petrom , OMV )pe Mercedes atego 7,5 t , șoferul încarcă și descarcă salariu ,5500 net Garajul se află în popești Leorden
-
Angajam in Bucuresti Operator productie salariu 2500 net Detalii prin mesaj Manipulant marfa Salariu 3500-3850 net Bucuresti Va rog trimiteti un curriculum vitae CV sau scrieti-mi
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Compania de paza RO isi mareste echipa! Angajam AGENT SECURITATE pentru spatiu comercial in VOLUNTARI. OFERIM: - tarif 13 RON h + 300 RON tichete de masa, - program de zi: 2 zile la munca, 2 zile liber. - bonusuri in functie de activitate. Contact: Stoicescu Alex :
-
Cerinte: Cunostinte cum ar fi mecanică, electricitate , instalatii, finisari ,mentenanta. experiență anterioară într-un rol similar Capacitatea de a identifica și diagnostica problemele tehnice și de a găsi soluții adecvate pentru a le remedia; Abilități bune de comunicare și relaționare cu colegii și clienții; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan; Atitudine proactivă față de siguranța la locul de muncă și respectarea normelor de sănătate și securitate; Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra la nevoie si in afara programului. Carnetul de conducere categoria B obligatoriu Descrierea jobului Efectuarea lucrărilor de mentenanță planificate și neplanificate la echipamentele , imobile rezidentiale si industriale. Identificarea și diagnosticarea problemelor tehnice și găsirea soluțiilor adecvate pentru a le remedia; Înlocuirea pieselor sau a componentelor defecte, reparatii minore la imobile. Efectuarea testelor și a inspecțiilor pentru a se asigura că echipamentele și sistemele funcționează corect și sunt sau nu sunt sigure pentru utilizare; Întreținerea documentației serviciului de mentenanta; Instruirea beneficiarilor în utilizarea echipamentelor și a sistemelor tehnice, precum și pentru menținerea unui stoc adecvat de piese de schimb și materiale necesare pentru efectuarea lucrărilor de mentenanță si montaj. Beneficii: Masina de serviciu Salariu 3500-4000lei bonusuri Descrierea Companiei PPR Logistic Situata în Branesti Ilfov grupul , compania are o vechime de 20 de ani cu o noua ramura extinsa pe partea de inchirieri imobile si intretinere. Suntem o companie dinamica, in dezvoltare cu un sediu modern colectiv tanar. telefon
-
-
Promovat
Restaurant ,angajează Livrator cu auto propiu. Program de luni până vineri de la 10:30 la 22,sâmbătă ,duminică liber. Salariu se discută la interviu Locație:popești leordeni. Se livrează în limita a 5 km
-
Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie-farmacist/asistent de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2022; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Pachet salarial motivant,bonusuri,program 6ore/zi.
-
Promovat
Angajam: muncitor necalificat Program: 6 zile saptamana. Adresa: Comuna 1 Decembrie (Ilfov),
-
Angajam spalatori auto cu sau fara experietenta, seriosi in orasul Chitila, jud.Ilfov. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: .
-
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
-
MG BIOSOL DISTRIBUTION SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 2, angajeaza 2 posturi manipulant marfuri cod COR 933303 pentru punctul de lucru din com. Afumati, jud. Ilfov. Relatii pentru depunere CV la tel
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
SocietaTea CEMSA BUS SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 3, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203 pentru punctul de lucru din com. Tunari, jud. Ilfov. Relatii pentru depunere CV la tel