Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
programul se desfasoara in ture de cate 7 ore de luni pana vineri. Mai multe detalii la telefon
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Responsabilități: Asigură curățenia imobilului (toalete, camere, holuri) Se asigură în permanență că se menține curățenia și verifică constant disponibilitatatea consumabilelor din camerele de hotel.
-
Angajam :barman ,ajutor ospătar ,femeie de serviciu.Relatii și programări interviuri la numărul de telefon
-
Pregătește mâncărurile din rețetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile
-
Firma autorizata ANRE si ISCIR, cu peste 20 ani experienta, angajeaza instalator sanitar/instalatii termice/gaze naturale. Se ofera: - pachet salarial motivant si contract de munca pe perioada nedeterminata; - bonuri de masa si bonuri cadou; - abonament sanatate la o retea de clinici medicale; - stagii de pragatire si perfectionare; - stabilitatea locului de munca si posibilitate de promovare.
-
Societatea Transport Prestari Servicii cu Utilaje Terasiere Mehedinti SA angajeaza conducatori auto catergoria C.
-
Societate productie angajeaza muncitori necalificati calificati pentru prelucrari mecanice diverse. Echipamente moderne. Posturi disponibile: sudori, lacatusi mecanici, manipulanti, operatori masini. Bucuresti, sector 3. Solicita detalii la .
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4
-
Firma de constructii angajam: -sudori -muncitori calificati -muncitori necaloificati Salariu motivant in functie de abilitati! Pentru mai multe detalii , sunati la :
-
SECURITAS ROMANIA, companie multinationala, lider mondial pe segmentul de servicii integrate de securitate, angajeaza AGENT DE SECURITATE in cadrul unor obiective aflate ALBA IULIA- magazine; cladiri de birouri; obiective industriale, etc. Oferim scolarizare calificare gratuita pentru angajati. Cerinte: -Studii gimnaziale, medii, superioare - finalizate sau in curs, -Fara inscrisuri in cazier, -Abilitati de comunicare si orientare catre clienti, -Persoana dinamica, responsabila, serioasa, -Capacitate de concentrare - atentie - profesionalism. Beneficii: -Pachet salarial motivant... in functie de obiectiv se acorda prima+bonuri de masa! Daca iti doresti un post care sa-ti ofere posibilitati de calificare si promovare in cadrul Companiei, contacteaza-ne! Iti oferim conditii optime de lucru, mediu de lucru tanar si dinamic, si recompense salariale peste media celor din piata. ALEGE ANGAJATOR DE TOP! SECURITAS ROMANIA recunoaste si rasplateste performanta angajatilor!
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
Alătură-te echipei noastre din Eforie Sud! Suntem în căutarea unei bucătărese pasionate și talentate pentru a se alătura echipei noastre din Eforie Sud. Dacă ești o persoană motivată, dornică să lucreze într-un mediu dinamic și să contribuie la crearea unor experiențe culinare de neuitat, te invităm să aplici. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul gastronomic este un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore pe zi. Salariu atractiv, plătit la timp. Transport asigurat sau decontat pe toată perioada anului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut și dinamic. Dacă ești interesat ă să te alături echipei noastre sau ai întrebări suplimentare, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să facem împreună experiența noastră culinară și mai specială!
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Medic specialist în: Endodonție; Pedodonție; Protetică dentară; Stomatologie generală. 2. Diploma de calificare - obligatoriu; 3. Experienta in domeniu minim 2 ani; 4. Cunoasterea limbii engleze - constituie un avantaj; 5. Respectarea protocolului de tratament al clinicii - obligatoriu; 6. Disponibilitate pentru contract de colaborare; 7. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Beneficii: 1. Program de lucru flexibil intr-un colectiv prietenos; 2. Acces catre utilizarea softului stomatologic specializat in clinica si online; 3. Mediu de lucru modern, cu aparate si echipamente de ultima generatie; 4. Mentor dedicat pe perioada integrării; 5. O colaborare bazata pe profesionaism si de succes; 6. Contract de colaborare; 7. Mediu propice in care sa-ti dezvolti experienta si competentele specifice unui medic stomatolog, alaturi de medici profesionisti si cu experienta in toate specializarile stomatologiei; 8. Venit motivațional. Trimiteți CV-ul la adresa: Te așteptăm în echipa noastră!
-
-
Suntem o echipă serioasă și căutăm o persoană dornică să evolueze, deschisă și bine organizată. Dacă doriți mai multe detalii pentru postul de farmacist sau asistent de farmacie vă rog să mă contactați cu încredere. Vă așteptăm în echipă!
-
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
-
Societatea Dobrogea Patiserie S.R.L., producatoare a unei vaste game sortimentale de produse de panificatie, patiserie, produse congelate, angajeaza inginer industrie alimentara. Cerințele postului: - absolvent studii superioare industrie alimentara; - experienta in domeniul industriei alimentare, sector panificatie,constituie un avantaj; - domiciliul stabil in Mun. Constanta sau localitati limitrofe; Beneficii: * incadrare pe durata determinata cu posibilitatea de modificare pe durata nedeterminata a contractului individual de munca; * acordare tichete de masa; *acordare prima de vacanta, la plecarea in concediu de odihna; *asigurarea unui loc de munca stabil, un venit constant, contributii catre stat achitate in termenul legal, toate acestea oferind garantia completarii vechimii in munca, asigurarii de sanatate pentru persoanele ce vor fi angajate cat si pentru cele aflate in intretinerea acestora. Responsabilitățile postului: - organizarea activitatii echipei de lucru pentru derularea în conditii de eficientă a procesului de productie - fabricarea si livrarea produselor la parametrii calitativi prevăzuti în standarde, norme sau alte documentatii tehnice; - realizarea comenzilor calitativ, cantitativ la termenele stabilite;
-
Recrutăm pentru poziția de conducator auto CE! Salutare prieteni! AppTrans caută să angajeze șoferi profesioniști pentru a se alătura echipei noastre pe rute UK - Continent Ce căutăm? Permis de conducere categoria C+E Atestat transport marfă + certificat ADR constituie un avantaj Experiență minimă de 1 an în domeniu Seriozitate, punctualitate și responsabilitate Pașaport valabil minim 1 an Disponibilitate pentru colaborare pe termen lung Ce oferim? Remunerație începând de la 2.800 euro Asistență tehnică și prin rețeaua de service-uri partenere O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut Dacă ești gata să faci parte dintr-o echipă de profesioniști te așteptăm să ne contactezi! Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail: sau aplică direct prin mesaj privat pe pagina noastră de Facebook sau ne poti contacta la Dă share acestei postări pentru a-i ajuta și pe ceilalți să afle despre această oportunitate! Mulțumim!