Anunțuri
Administratie Persoane Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-10-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SKY SOFT PROVIDER angajeaza dealer crupier online (fete) cu sau fara experienta, cu posibilitate de promovare si bonusuri. ******* Activitatea se desfasoara la sediul companiei.******* Salariu NET (in mana): 4.390 lei Cerinte: Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie Bună comunicare și orientare către jucator Prezentarea jocului si regulilor într-o manieră profesională Atenție la detalii Capacitatea de a interacționa bine cu oamenii Disponibilitate pentru program in 2 schimburi Beneficii Training asigurat si platit Mediu de lucru plăcut și dinamic Contract pe perioada nedeteminată Sarbatori legale platite 200 % Descrierea companiei SKY SOFT PROVIDER SRL este o firma infiintata in anul 2022, principalul domeniu de activitate este implementarea si mentenanta softurilor pentru jocuri destinate cazinourilor online.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Promovat
Munca consta in: tehnoredactari, search pe Internet, mailuri, telefoane, analize de date specifice muncii. Domeniul firmei: investitional. Programul este Luni - Vineri, de 6 ore pe zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Salariul net lunar, adica banii primiti efectiv in mana lunar, este de 3.500 lei. Se munceste, nu se sta, dar in schimb e un mediu de munca linistit, placut, civilizat si cu respect fata de omul cu care lucrezi. Pentru aceasta, caut la randul meu o persoana care sa fie din firea ei extrem de serioasa, devotata si muncitoare. Pe langa CV, trimiteti va rog si cateva randuri, ca o mica Scrisoare de intentie, in care sa-mi precizati de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Multumesc.
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BIROUL INDIVIDUAL NOTARIAL CAPTARI ROXANA IOANA cu sediul în comuna Florești, str. Avram Iancu, nr. 256, jud. Cluj, angajează secretar. Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe : experiență în activitatea de secretariat (o bună cunoaștere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc și a formalităților prealabile și ulterioare încheierii actului); o bună cunoaştere a limbii române; experiență în utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel); abilități de comunicare, politețe, amabilitate, atenție la detalii, seriozitate, flexibilitate; respectarea termenelor limită și a sarcinilor. Constituie un avantaj: intenția de colaborare pe termen lung; cunoștințe juridice și sau de contabilitate; cunoașterea uneia sau mai multor limbi străine. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu un salariu motivant, proporțional cu experiența și competența.
-
Dezvoltator imobiliar angajam pentru santier Asistent/a manager. Program de lucru - full time sau part-time 4/6 ore/zi. Contract de munca pe o perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv. Locatie - Bucurestii Noi-Mogosoaia Ilfov. Cerinte: - persoana care sa aibe minim 12 clase finalizate cu diploma de bacalaureat, - buna cunoscatoare a echipamentelor de birotica utilizate in mod curent, - cunostinte ale pachetului de Microsoft Office (word, excell etc) - aspect ingrijit, limbaj adecvat si in mod special bun/*buna cunoscator/e a limbii romane scris&vorbit, persoana calma, deschisa, volubila, analitica, focusata pe indeplinirea taskurilor, extrem de bine organizata, atenta la detalii, dedicata, implicata, sa isi doreasca sa invete, sa evolueze, Pentru detalii si interviu, asteptam CV tau cu poza la numarul de WhatsApp .
-
-
Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:
-
Dezmembrări Copacioasa situat în sat Copacioasa , angajează demontator auto cu minim de cunoștințe în domeniul auto , program de lucru luni vineri 09.00 17.30 , cadru legal de muncă . Salariu 2500 - 3000 Ron . Relații doar la tel
-
Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.
-
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Elite Bodyguard Team societate de paza si protectie angajeaza agenti securitate pentru obiectivele din Arad, Zimand si Timisoara. Programul de munca este in ture, in functie de fiecare obiectiv. Cerinte: -bune abilități de comunicare si spirit de echipa - autocontrol -capacitate de sinteza si luarea deciziilor -adaptabilitate -atitudine pozitiva -orientarea catre rezolvarea problemelor Permis cat B constituie un avantaj Oferim salariu motivant
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea + 25 lei ora. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Se cauta o tanara pentru acest post de asistenta personala,part-time,4 ore saptamanal,deschisa la nou,experienta nu este necesara,castig pana la 12000 euro
-
Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri
-
Angajez,agronom/horticultor,experienta,permis cond.auto,constituie avantaj,dornic/capabil de progres
Se dorește o colaborare pe termen lung,formarea în managementul modern al afacerii,chiar și dezvoltarea propriei afaceri,dacă doriți. Ofer/cer seriozitate maxima
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Fundatie umanitara angajeaza coordonatoare angejeaza coordonatoare și voluntara cu mașina personala
-
Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
SC Lipefra Tex SRL angajeaza Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate, cu program de lucru part time / full time. Cunostintele de limbi straine reprezinta un avantaj. Societate comerciala cu activitate in domeniul de confectiilor textile. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail:
-
-
angajez urgent secretara cu sau fara experienta ofer un pachet salarial lunar de 7000 lei bonusuri substantiale lunare si masina de serviciu mentionez faptu experienta nu e obligatorie rog si ofer seriozotate maxima raspund pe watsap