Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Persoane Disponibil din: 2021-03-28

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Call centru

    Angajam fete pentru magazin online Preluare de comenzi Efectuare facturi și awb uri Nu necesita experienta te invatam tot ce trebuie Sediul se afla în Afumati lângă doraly Programul este de luni-vineri de la 9-17 Oferim contract de muncă Șalariu format din parte fixa plus comision Suntem o echipa prietenoasa,serioasa și respectoasa! Te așteptăm să ne cunoaștem!

  • 10

    Angajam secretara

    Dorim experienta de lucru cu Microsoft Office, Gmail, Outlook. Abilitati organizatorice: - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice - preluarea documentelor, inregistrarea si distrinuirea lor catre departamente - indosarierea si arhivarea documentelor, a corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice si a situatiilor solicitate de conducerea administrative a societatii - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, email - actualizarea bazei de date cu documente. Program de lucru . Salariu atractiv. Detalii în privat sau pe whatsapp la numărul .

  • Oferta de munca

    Asociație de Proprietari angajează Administrator de Condominiu, cu atestat.

  • 27

    Secretara

    Suntem un atelier de mobilă și tapițerie cu o pasiune puternică pentru design și o tradiție de calitate în servicii. Cu o echipă dedicată și o creștere constantă a afacerii noastre, căutăm o secretara pentru a se alătura echipei noastre din Bistrița.

  • 3

    Top Rezidential Vision Imobiliare angajeaza Secretara si Agent Imobiliar cu sau fara experienta

    Top Rezidential Vision Imobiliare, agentie imobiliara ce activeaza in sectorul 3 al capitalei, angajeaza secretara Cerinte: - Cunostinte de operare a calculatorului; - Nivel mediu de cunoasetere Exel si Word; - Cunostinte de operare Social Media; - Abilitati de comunicare și relaționare interpersonala; - Aspect fizic placut si ingrijit; Beneficii: - Salariu atractiv compus din parte fixa plus comision; - Mediu de lucru placut la sediul firmei; - Suport in desfasurarea activitatii din partea conducerii; - Birou propriu dotat cu toate facilitatile; - Stabilitate si Predictibilitate; - Carte de Munca.

  • 9

    Receptie/Registrator medical

    Spital privat angajeaza receptionist/ registrator medical. Norma de lucru va fi de 8 ore pe zi in intervalul 7-21. Asteptam cv-urile dvs.

  • 3

    Angajam secretar birou notarial

    Angajam secretar birou notarial. Cerinte: bune abilitati de comunicare, rezistenta la stres, adaptare la munca in echipa, disponibilitatea de a invata lucruri noi

  • 3

    Assistant Manager

    Job Profile: - întocmirea de documente de secretariat, asigurarea legăturii dintre persoana cu funcție de conducere și alte persoane din cadrul organizației sau din afara acesteia, preluarea apelurilor telefonice, programarea întâlnirilor managerului. Este un post care presupune redactarea de documente, întocmirea de documente de contabilitate; - facturare si citire utilitati aferente chiriasilor si transmiterea in SPV - este responsabila de buna desfasurare a activitatii privind suportul chiriasilor - Coordonează fluxul de corespondenţă şi comunicările din unitate - Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon, fax, email; - Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronică. - Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică; - Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative, la solicitarea şefului nemijlocit; - Răspunde de buna organizare a agendei Directorului General pe care îl asistă în activităţile sale, la solicitarea acestuia; - Menţine relaţia cu furnizorii şi clienţii firmei, consultându-se cu acestea pentru soluţionarea problemelor şi îmbunătăţirea activităţii; - Verifică avizele de însoţire a mărfurilor sau a corespondenţei livrate, urmărind ca toate să fie confirmate prin semnătura persoanei care a realizat recepţia cantitativă şi calitativă; - Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele locaţii sau reprezentanţe ale unităţii (companiei, instituţiei); - Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie relevante pentru activitatea companiei; - Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu; - Răspunde de activităţile de protocol din cadrul firmei sau la deplasările oficiale organizate în afara unităţii (companiei, instituţiei); - Majoritatea activităţilor se desfăşoară în mediu protejat la sediul companiei sau ocazional la sediul clienţilor sau partenerilor de afaceri - primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne; - pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces.

  • 41

    operator pc/facturare

    Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338

  • 33

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

  • 49

    Angajam persoana dinamica

    Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Cunoasterea platformei BlocManager constituie un avantaj. Salariu: 4.000 lei brut Bucuresti - Tineretului Telefon: Va rugam trimiteti CV la email: admynya @ yahoo . com

  • 2

    Angajam secretara studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

    studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

  • 90

    Angajam Operator Magazin Online

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

Salvează căutarea