Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Persoane Disponibil din: 2021-09-21 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajez contabil

    Angajez contabil. Relatii ;CV

  • CAUTAM CONTABIL JUNIOR IN CLUJ NAPOCA!!!

    Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:

  • 1

    Angajăm demontator auto - Dezmembrări Copacioasa

    Dezmembrări Copacioasa situat în sat Copacioasa , angajează demontator auto cu minim de cunoștințe în domeniul auto , program de lucru luni vineri 09.00 17.30 , cadru legal de muncă . Salariu 2500 - 3000 Ron . Relații doar la tel

  • 3

    Angajam manager cabinet medical

    Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.

  • 19

    Angajam Receptionera - Secretara

    Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 3

    Elite Bodyguard Team angajeaza

    Elite Bodyguard Team societate de paza si protectie angajeaza agenti securitate pentru obiectivele din Arad, Zimand si Timisoara. Programul de munca este in ture, in functie de fiecare obiectiv. Cerinte: -bune abilități de comunicare si spirit de echipa - autocontrol -capacitate de sinteza si luarea deciziilor -adaptabilitate -atitudine pozitiva -orientarea catre rezolvarea problemelor Permis cat B constituie un avantaj Oferim salariu motivant

  • 1

    Secretara Director

    Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri

  • 2

    Angajez,agronom/horticultor,experienta,permis cond.auto,constituie avantaj,dornic/capabil de progres

    Se dorește o colaborare pe termen lung,formarea în managementul modern al afacerii,chiar și dezvoltarea propriei afaceri,dacă doriți. Ofer/cer seriozitate maxima

  • 9

    SUPERVISOR PARCARE

    Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .

  • 1

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 2

    Angajam coordonatoare si voluntar fundatie umanitara

    Fundatie umanitara angajeaza coordonatoare angejeaza coordonatoare și voluntara cu mașina personala

  • 3

    CERERE de angajare, ca operator calculator

    Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.

  • 23

    Angajam Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate

    SC Lipefra Tex SRL angajeaza Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate, cu program de lucru part time / full time. Cunostintele de limbi straine reprezinta un avantaj. Societate comerciala cu activitate in domeniul de confectiilor textile. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail:

  • 5

    Asistenta personala manager

    Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat

  • 42

    Asistent manager (secretara)

    Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.

  • 3

    Asistent manager

    Cautam asistent manager, cunostinte operare PC office. Persoana implicata, responsabila, atenta la detalii. Permis cat B prezintă avantaj. Program - full 8h. Nu este necesara experienta. CV+foto pe email sau pe Whatsapp Experienta administrare birou, asistenta organizare, facturista management reprezinta un avantaj. Biroul se afla in localitatea Livada!

  • 14

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • 3

    secretar/tehnoredactor notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare si cu o prezentă agreabilă; Cunostinte foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Responsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.

  • 1

    Responsabil calitate si mediu

    CERINTE : - Experienta de minim 3 ani in domeniul calitatii si mediului, cu atributii si pe linie de SSM; - Studii superioare finalizate( de preferat tehnice); - Certificare Auditor intern calitate, mediu, sanatate si securitate in munca; - Experienta privind sistemele de management al calitatii, protectiei mediului, sanatatii si securitatii in munca; - Capacitate de a gestiona cu diplomatie informatiile confidentiale si de a fi adaptabil la cerinte diverse; - Abilitati excelente de planificare si organizare pentru a respecta termenele limita; - Vorbitor de limba engleza si cu abilitatea de scriere corecta in limba engleza RESPONSABILITATI : - Gestioneaza autorizatiile de mediu aferente punctelor de lucru: deschiderea revizuirea inchiderea autorizatiilor de mediu; - Asigura conformarea la cerintele legale si de reglementare pe domeniile: sanatate si securitate ocupationala, protectia mediului, situatii de urgenta, mediu si calitate; Realizeaza audituri inspectii interne in conformitate cu standardele asumate de companie; - Stabileste actiuni corective preventive aferente neconformitatilor constate si se asigura de implementarea acestora; - Stabileste si urmareste bugetul HSE la nivel de companie; - Elaboreaza instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca si se asigura de cunoasterea acestora de catre lucratori; - Urmareste elaborarea planurilor de situatii de urgenta si verifica modul de cunoastere si capacitatea de punere in aplicare a acestora; PROGRAM DE LUCRU: 4 zile pe saptamana, 10 ore zi. BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masa Asigurare medicala Vouchere de vacanta Decontare transport ( daca este nevoie). CV-urile se depun la sediul firmei , str Pitesti, nr. 165 ,Slatina, jud Olt sau pe adresa de mail

  • 82

    Pentru Secretariat

    Secretariat-Firma de productie ( print digital ) Cerinte : Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Salariul net: 3600 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: L-V 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV.

Salvează căutarea