Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Companii Carnet conducere: B Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Manager Firma Proiectare (Director)

    Candidatul ideal va avea: Studii superioare în domeniul economic, specializarea management general sau management de proiect 3 ani; Experienta solicitata de minimum 1-3 ani de experienta în activitati specifice postului de manager; Limbi straine solicitate: engleza utilizator independent minim nivel 1 (B1). -Abilitati extinse de comunicare, prezentare. Competente solicitate: Competente de planificare; Competente de organizare a activitatii si a resurselor; Competente de coordonare si comunicare interpersonala; Abilitatea de a motiva echipa de proiect. Competente de control-evaluare. Responsabilitati: Planificarea activitatilor si actiunilor; Organizarea activitatilor si actiunilor din perioada de intocmire a proiectelor, inclusiv prin gestionarea resurselor umane, materiale, financiare si informationale; Coordonarea activitatii echipei de proiect în perioada de intocmire a proiectului; Motivarea echipei de proiect în vederea implementarii cu succes a activitatilor proiectului si a atingerii obiectivelor vizate; Derularea actiunilor de control si de evaluare a situatiei economice a firmei, raport profitabilitate -Salariu: 6000-8000 net/luna, in functie de competente

  • 4

    Tehnician proiectant arhitectura

    Cunostinte proiectare arhitectura; Experienta de minim 0-1 ani in proiectare in cadrul unui birou de proiectare; Cunostinte in folosirea programelor de specialitate din domeniul proiectarii pentru arhitectura; (Autocad, Arhicad) Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Organizat, responsabil, punctual; Preocupat de perfectionare profesionala; Descrierea jobului Se va detalia in cadrul interviului. Descrierea companiei PROJECT-ANK UTILT este un birou tanar de proiectare, cu o vastă experiență în domeniul proiectarii a echipei de conducere din cadrul acesteia. Obiectivul principal al biroului este de a crea un colectiv bine pregatit din punct de vedere profesional inclusiv prin participarea la cursuri de specializare, considerand ca o arhitectura de calitate reise din gradul de pregatire al arhitectilor si a coordonatorilor de proiect. Activitatea biroului de proiectare se desfasoara intr-un mediu armonios, profesionist unde imbinam latura creativă si functionala a unuia dintre cele mai complexe programe de arhitectura, din viziunea noastră. Colectivul de Proiectare pe care l-am creat și pe care dorim să îl crestem, s-a format ca o echipa de lucru eterogena si interdisciplinara foarte bine inchegata, acest lucru reprezentand un mare avantaj, deoarece membrii echipei isi cunosc rolul precum si rolurile celorlalti membri, acestia interactionand intre ei pentru atingerea obiectivelor stabilite. Asteptam CV si portofoliul tau in vederea stabilirii unei intalniri de cunoastere. Salariu: 5500 - 7000 RON/ brut pe lună in functie de competente

  • 4

    Operator vanzare magazin online

    Abilitati: Persoană atenta la detalii; Viteza d lucru si eficienta ridicata; Cunostinte operare PC (word, excel); Abilitati d comunicare si claritate in exprimare (atat verbal cat si in scris); Abilitati d organizare (organizarea sarcinilor d pe lista to-do list); Abilitati d orientare virtuala (sa stie sa caute rapid informatiile in mediul online). Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii; Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online. Descrierea jobului Aptitudini de comunicare excelente; Experienta in vanzari online; Cunostinte de operare PC ((word excel); Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor; Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitati: Preluarea comenzilor plasate de clienti pe site, telefonic sau chat; Consultanta si suport clientilor; Solutionarea solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile; Adauga produse noi si actualizeaza informatiile din platforma online a magazinului; Emiterea AWB-urilor si facturilor în baza comenzilor primite. Beneficii Loc de munca stabil; Ore suplimentare platite (cand si daca este cazul); Sambata si duminica libere; Bonusuri pentru performanta si implicare; Discount partener pentru achizitionarea produselor companiei; Oportunitate de dezvoltare profesionala.

  • Angajam Asistent Manager Birou Vanzari Dezvoltator

    Angajam Asistent Manager pentru Biroul nostru de Vanzari situat in Bucuresti, sector 4. Descriere job: -cunoasterea portofoliului nostru -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite -promovarea ofertelor -vizionarea apartamentelor noastre cu clientii interesati -comunicarea activa prin telefon, email si in persoana -intocmirea de evidente lunare Candidatul ideal pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC (Word, Excel), atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, putere de concentrare si atentie distributiva, conduita eleganta. Beneficii: salariu fix plus bonusuri

  • 1

    Disponibil online

    Office manager

    Compania S.C. Apex Management Solutions SRL, cauta colega , pentru biroul din Bucuresti Cerinte: Evidenta si gestionarea tuturor documentelor firmei; Se asigura ca toate documentele angajatilor si ale firmei sunt complete si actualizate (gata oricand sa fie prezentate organelor de control); Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (posta, e-mail, fax); Organizati agenda zilnica cu intalniri si sedinte; Pregatiti rapoarte si prezentari specifice (grafice, ppt, etc); Organizati, participati si executati intalnirile de echipa; Focusata pe rezultate; Raporteaza doar directorului general al firmei; Reprezinta interesul firmei in relationarea cu colaboratorii si /sau furnizorii de servicii. Asteptam cu drag , cateva cuvinte despre dvs,si C.V.

  • Salveaza cautarea