Anunțuri
Administratie Companii Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Promovat
Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Promovat
Birou notarial angajeaza secretara cu experienta in tehnoredactare . Program de lucru de luni pina vineri inclusiv de la ora 9 -17 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12 24 - 12 48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 3000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata
-
-
Editare pe calculator, navigare internet, primirea si trimiterea de diverse informatii. Salar si conditii de munca avantajoase
-
KAREOL SERV CONSTRUCT angajeaza pentru birou Sighetu Marmatiei, persoana cu cunostinte in domeniul tehnic al gazelor naturale, emitere facturi, abilitati bune de operare PC, intocmire contracte si documentatie tehnica in domeniu. CV-urile se depun pe adresa de e-mail:
-
Angajez Asistent Manager: - Program Full-time - Cunostinte pachet Microsoft Office - Permis de conducere categoria B - Salariu atractiv
-
Angajăm ASISTENT MANAGER la CLUJ SENIOR VILLAGE, rezidența pentru seniori din Câmpenești. Ești în căutarea unei noi oportunități profesionale și îți dorești să faci parte dintr-un colectiv dinamic, prietenos și proactiv? Haide în echipa noastră! RESPONSABILITĂȚI: - Asistarea Managerului rezidenței în coordonarea activităților zilnice, asigurând un flux de lucru eficient și organizat; - Furnizarea de suport administrativ și operațional pentru proiectele și inițiativele rezidenței, inclusiv elaborarea de rapoarte și materiale de analiză; - Gestionarea comenzilor de aprovizionare, inclusiv plasarea, urmărirea și primirea acestora, colaborând cu furnizorii pentru asigurarea unei aprovizionări eficiente și la timp a materialelor și echipamentelor necesare; - Monitorizarea și gestionarea stocului de birou, a echipamentelor și a altor resurse necesare pentru buna desfășurare a activităților din cadrul rezidenței; - Asigurarea respectării politicilor și procedurilor rezidenței în domeniul resurselor umane și asistență în procesele de recrutare, selecție și integrare a personalului nou. CERINȚE: - Cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, Outlook, etc.); - Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană harnică, ordonată, responsabilă și atentă la detalii; - Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți. BENEFICII: - Pachet salarial competitiv cu beneficii suplimentare; - Mediu de lucru plăcut și prietenos; - Perspectiva construirii unei cariere într-un domeniu în plin proces de expansiune în România. Interesat ă? Sună la pentru a programa un interviu sau trimite CV-ul tău la Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Post de birou,cunostinte de calculator,office,cunistinte de secretariat,sediul in Ploiesti.
-
Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unui Asistent Manager talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău. Responsabilități: Gestionarea eficientă a activităților zilnice de birou. Operare computer (Excel, Word) și utilizarea tehnicii de birou (imprimantă, scanner). Contabilitate primară și arhivarea documentelor. Comunicare și corespondență eficientă cu clienții și furnizorii, atât scrisă cât și telefonică. Căutare de informații pe internet și gestionarea eficientă a resurselor onli Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar este preferată. Cunoștințe solide de operare PC (în special Excel și Word). Baze de contabilitate primară. Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat. Abilități excelente de comunicare, atât scrisă cât și verbală. Atenție la detalii și o abordare meticuloasă a sarcinilor. Ce căutăm: O persoană serioasă, conștiincioasă și atentă la detalii. Capacitatea de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă. Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu dinamic. Responsabilitate și dedicare pentru locul de muncă. Oferim: Un mediu de lucru profesionist și prietenos. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Salariu competitiv, adaptat experienței și calificărilor. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și dinamică, într-un domeniu de viitor. Pentru a aplica, trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la Așteptăm cu entuziasm să vă cunoaștem și să vă adăugăm în echipa noastră!
-
Societate comerciala (magazin de plante flori Fitofarmacie) cu sediul in Voluntari angajam economist, cu experienta in domeniul - financiar - contabilitate - achizitii - ofertare + relatii clienti furnizori - aprovizionare Cerinte: - studii superioare - experienta anterioara minim 5 ani - disponibilitate lucru in weekend (ocazional) Program : luni - vineri 8-18.00 (ocazional sambata in perioada de vanzari primavara aglomerata) Salariul este negociabil in functie de experienta. Se achita orele suplimentare Program de lucru : full- time Contract de munca pe perioada nedeterminata Detalii se ofera exclusiv la interviu, stabilit pe baza CV expediat online
-
Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16
-
SINCRON SIB cu o experienta de 32 de ani in: - productia de SCAUNE RABATABILE si AMENAJARI INTERIOARE pentru Sali de spectacol si conferinta - tapitari, reamenajari si recarosari interioare pentru autocare, microbuze, autoturisme - productie de tapiterie si mobilier tapitat caută: - un Inginer, Subinginer sau Maistru pentru gestionarea productiei - un Inginer, Subinginer sau Maistru asistent manager Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților tehnice în productie ofertare. Optimizarea proceselor de fabricație și asigurarea calității produselor. Colaborarea cu diverse departamente pentru implementarea de soluții tehnice eficiente. Respectarea și implementarea normelor de sănătate și securitate în muncă. Contribuția la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și produselor. Cerințe: - Diplomă de inginer, subinginer sau calificare echivalentă în domeniul tehnic. - Experiență în productia de mobilier industria auto sau într-un domeniu similar. - Abilități solide de organizare, planificare și managementul timpului. - Cunoștințe tehnice avansate și abilitatea de a lucra cu tehnologii moderne. - Excelente abilități de comunicare și lucrul în echipă. Oferim: Pachet salarial motivant, competitiv în industrie. Bonusuri de performanță și recunoașterea meritelor. Oportunități de avansare profesională și dezvoltare continuă. Mediu de lucru sigur, cu echipament modern și tehnologii avansate. PENTRU A APLICA: trimiteți C.V.-ul și o Scrisoare de intenție la sau contactează-ne la telefon ALTE CERINȚE SPECIFICE POSTULUI: Permis de conducere categoria B Asigură un flux informaţional eficient între unitatea de producție și management Redactează documente oferte, rapoarte, informări, comunicări generale. Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii de producție şi implementează schimbările aprobate de managerul general
-
Angajez casiera pentru casa de schimb valutar,cu sau fara experienta .Program 8 0re,Se ofera posibilitatea formarii in domeniul bancar.informatii la tel . ,Multumesc.
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Actualizeaza baza de date cu clientii si participa la mentinerea evidentei rezervarilor; Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management.
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi