CERINTE
- Studii superioare in domeniul tehnic
- Buna capacitate de relationare
- Bune abilitati de comunicare si negociere
- Cunoștințe solide despre echipamentele HVAC, electrice si automatizare (chiller, pompă de căldură, ventiloconvector, rooftop, unitate de condensare)
- Abilități de operare ...
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)
Responsabilitati:
Operare Calculator (pachetul MS Office);
Redactare si comunicare in limba engleza.
Oferim:
Salariu stabil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru placut si modern.
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Experienta minim 6 luni pe un post similar;
- Cunostinte de limba engleza-nivel mediu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- ...
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate in domeniul juridic, conditie obligatorie
- Experienta in domeniul juridic;
- Cunostinte bune de utilizare PC (office scanare email etc);
- Buna capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita;
- Foarte bune abilitati ...
Salut!
Sunt Simona, un asistent virtual dedicat, gata să sprijinesc afacerea ta să fie mai eficientă și organizată. Ofer servicii personalizate pentru a răspunde nevoilor tale, inclusiv:
- Gestionarea e-mailurilor și comunicării
- Planificarea întâlnirilor și organizarea programului
- Crearea și gestionarea ...
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara.
Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
Suntem în căutarea unui Asistent Office dedicat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare și organizare, va fi capabil să gestioneze multiple sarcini și va contribui la buna funcționare a biroului nostru.
Principalele atributii:
Răspunde ...
Se dorește o colaborare pe termen lung,formarea în managementul modern al afacerii,chiar și dezvoltarea propriei afaceri,dacă doriți.
Ofer/cer seriozitate maxima
Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii.
Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul ...
Cautam o persoana dornica sa invete si sa ajute activ echipa.
Contribuie la buna desfasurare si dezvoltare a companiei
Asigura comunicarea între companie și client, promoveaza o imagine buna
Asigura activitatile de protocol in conditii optime;
Proceseaza in mod eficient convorbirile telefonice, inregistreaza ...
SC General Global Solution, angajeaza personal administrativ-operator introducere date
Punct de lucru: Str Baicului, nr 55, sect 2, Bucuresti
Program: L-V : 9-18 ( 1 ora pauza )
Cerinte:
-cunoasterea pachetului office
-experienta in domeniu
-bune abilitati de comunicare
-spirit de echipa
Oferim:
-Salariu ...
Candidatul Ideal:
Persoana organizată, operativă și cu atenție distributivă;
Cunoștințe foarte bune de operare calculator (Microsoft Office);
Viteză și dexteritate în introducerea de date;
Abilități excelente de planificare, anticipare și operare;
Gandire structurată, spirit de analiză ...
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate in domeniul juridic, conditie obligatorie
- Experienta in domeniul juridic;
- Cunostinte bune de utilizare PC (office scanare email etc);
- Buna capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita;
- Foarte bune abilitati ...
Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .
Bar & Restaurant din Centrul Vechi, angajam hostess și asistenta manager.
Program lejer și flexibil.
Salariu 5000 - 8000 de lei în mana.
Se cauta o fata tanara (18 - 30 de ani), plăcută, open minded, fără obligații, aspect fizic placut, care își dorește o situatie financiara bună.
Posibilitate și ...
Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,
angajam Asistent manager.
Cerinte:
Dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator,permis de conducere,zona sectorul 3, Unirii,Nerva Traian,Piata Alba Iulia,
PROGRAM DE 8 ORE ,FLEXIBIL.
Oferim :Pachet ...
Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unei Secretare pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău.
Responsabilități:
Gestionarea eficientă a activităților zilnice ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Restaurant din Zona Nordului, cautam pentru colaborare o fata tânără și cu aspect fizic placut pentru poziția de hostess, recepționeră și asistenta manager.
Programul este flexibil, poate fi full time sau part time. Experienta sau studiile nu contează, se oferă training.
Salariu zilnic între 500 și ...
Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului ...