Anunțuri
Administratie Disponibil din: 2021-07-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Societate in domeniul constructiilor angajeaza secretara asistent administrativ. ResponsabilitatI: redactare,scanare,sortare documente si gestionarea corespondentei. Cerinte: cunostinte cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul Windows,limba engleza sau germana nivel avansat. Rog trimiterea CV-ului pe mail.
-
Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.
-
Disponibil online
Angajam devizier a ofertare
Angajam devizier a in constructii cu sau fara experienta . DEVIZIER DESCRIERE RESPONSABILITATI: 1. OFERTARE: - intocmeste documentele specifice propunerii tehnice: grafic de executie, grafic gantt, -intocmeste ofertele tehnico-economice pentru proiecte in constructii si a devizelor de lucrari, insotite de centralizatoare si extrase de resurse -analizeaza documentatia tehnica de intrare - cerere de ofera, proiect, caiet de sarcini -obtine oferte de pret de la furnizori pentru materiale, echipamente, utilaje, intocmeste calculatii de pret - realizeaza achizitiile directe in SEAP si a licitatiilor publice - intocmeste documente de calificare pentru licitatii, inclusiv formular DUAE 2. DECONTARE: - intocmeste si verifica situatiile de lucrari ( pe faza de executie) - realizeaza antemasuratori in baza proiectelor - strange si pastreaza documentele aferente fiecarui proiect in forma organizata CERINTELE POSTULUI: - experienta in domeniu (intocmire deivze in constructii) - cunoasterea unui program de devize - cunostinte de specialitate in constructii, intelegerea proiectelor, intelegerea devizelor - capacitatea de a se incadra in termene limita - Cunostinte MS Office si un program devize - Cunostinte SICAP constitue un mare avantaj BENEFICII: -laptop de serviciu - program flexibil -salariu competitiv - bonusuri de performanta Așteptam CV-urile pe adresa de e-mail : contact {at} inter.excelic.ro ; inter.excelic [at] gmail.com sau whatsaspp.
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Word si Excel. - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Back office - Introduce si valideaza date primite din teren, privind activitatea de masurare a energiei electrice. - Introduce indexul de consum al energiei electrice. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix. ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
-
Caut secretara Vârsta 22/45 Cerințe: - Cunoa terea limbii italiene - Cu cunostinte de birotrice si de Microsoft în principal (Word, Excel) - experienta de secretariat si dinamica ,profesionalita - Posibilitatea de part-time/eventual contract cu Norma interaga Per mai multe detail contactati. Posibilitate de CD Caut seriozitate si profesionalita.
-
Job disponibil cu program part-time,flexibil, dupa ora 15:00, secretara,aspect fizic placut, Se ofera salariu foarte bun, nu este necesara experienta. Cerinte domiciliu in Slatina sau in apropiere. CV cu foto pe watsapp, persoanele selectate vor fi chemate la interviu
-
-
Firma de avocatura si imobiliare cauta asistent de calatorie pentru calatorii de afaceri, vizite la clienti si companii, vizite la proprietati din strainatate si Romania .Plata se va face pe calatorie sau servicii efectuate.
-
Vind 2 Hectare teren agricol irigat, zona Badalani, Galati, tarlaua 234, pret 15000 Hectarul.
-
Firma dinamica, cauta secretara asistenta. Sunt necesare cunoștințe de bază PC, dinamism, dorință de a face lucruri și deschidere totală. raportând direct proprietarului Se prefera varsta de maxim 30 de ani, trimite cv aici oferim un salariu semnificativ și beneficii
-
Cer angajare că și operator date,operator calculator,operator procesare și validare date,operator facturare,curs de operator calculator,curs de contabilitate.Ofer și cer seriozitate.
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Detinator de atestat Manager Transport marfa si Persoane cu peste 10 ani de experiență, cauta colaborare! Informatii la telefon sau WhatsApp!
-
Promovat
Societate cu sediul in Municipiul Medgidia, angajeaza fete pentru munca de birou pentru posturi de : - achizitii materii prime + consumabile - vanzare produse-comenzi - evidenta stocuri. Cunostinte operare PC (obligatoriu): Word, Excel, etc. Limba Engleza : reprezinta un avantaj; Permis de conducere categoria B : reprezinta un avantaj Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail : ecofriend.recycling(@)gmail.com Relatii la telefon , L-V 09-17.
-
RESPONSABILITATI: - cântărirea mărfii și întocmirea notei de cântar la intrările ieșirile din ferma; - prelevarea probelor la intrarea mărfii în ferma; - stabilirea analizelor fizice a mărfii umiditatea, hectolitrul și corpurile străine; - întocmirea certificatului de gradare și a documentelor de analize a mărfii; - urmărirea procesului de transfer al cerealelor în spațiile de depozitare. CERINTE: - experiență în tararea și analiza cerealelor (min. 1 ani experiență); - studii superioare-constituie avantaj; - calificarea de gradator - constituie avantaj; - cunoștințe de utilizare a programului Excel; - adaptabilitate la nou. BENEFICII OFERITE Beneficii: Salariu motivant; Echipa dinamica.
-
Firmă cu capital german angajează asistent manager. Obligatoriu cunoașterea limbii germane. Condiții de muncă atractive. Aplicantii sunt rugați să trimită CV-urile la adresa de mail specificata în detaliile de contact.
-
Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
-
Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70