Anunțuri
Administratie Disponibil din: 2021-10-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experiență anterioară pe un post similar, de preferat intr-o companie de constructii; Cunostinte de contabilitate primara; Abilități excelente de comunicare și organizare; Cunoștințe bune de operare PC și de utilizare a pachetului Microsoft Office; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Cunoștințe de limba italiana reprezinta un avantaj; Descrierea jobului Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice; Organizarea și coordonarea întâlnirilor și a ședințelor; Menținerea evidenței documentelor și a arhivelor companiei; Îndeplinirea altor sarcini administrative și de suport operațional, conform necesităților; Secretariat administrativ si contabilitate primara. Beneficii: Un mediu de lucru dinamic și profesionist; Oportunități de dezvoltare profesională; Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Medima isi mareste echipa de receptionisti. Programul este de 8h/zi, de luni pana vineri, cu sambete ocazionale, platite suplimentar. Salariul atractiv, cu posibilitatea reala de creștere dupa perioada de formare, pe care o vei petrece alături de colegi cu experienta și deschidere in a-ti impartasi cunostintele necesare desfășurării activitatii. Contractul este pe perioada nedeterminata. Cerinte: * Excelente abilitati de comunicare; * Orientare catre oameni si catre identificarea solutiilor potrivite; * Atenție la detalii si la nevoile pacientilor; * Persoana sociabila si empatica; * Minim studii medii finalizate (Diploma de BAC este obligatorie); (!!!) Sunt acceptați și candidati la inceput de cariera. Valori: * Asumarea raspunderii; * Cultivarea calitatii si solutiilor; * Comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre colegi; * Sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa. Descrierea jobului Responsabilități: * Acționează ca primul punct de contact, intâmpinand si îndrumand pacienții; * Răspunde și direcționează apelurile telefonice; * Furnizează informațiile solicitate de către pacienți si înregistrează datele acestora in sistemul informatic; * Verifică întocmirea corectă a formularelor de consimțământ, necesare pentru pentru realizarea investigațiilor imagistice; * Încasează contravaloarea serviciilor medicale si completează documentele justificative pentru activitatea de recepție; * Solicita feedback pacienților. Descrierea companiei Medima Health este o rețea de centre medicale de excelență în imagistica medicală și radiologie. Suntem specializați în imagistica medicală de înaltă precizie și oferim rezultate de încredere sub conducerea medicală a Prof. Univ. Dr. Gheorghe Iana. Prima noastră misiune este de a democratiza accesul la serviciile de screening (RMN -CT - PET/CT) cu ajutorul noilor tehnologii și a unei echipe medicale de elita, prin practicarea unor prețuri accesibile. A doua noastră misiune este de a diagnostica toate tipurile de cancer în stadiul I. Lupta împotriva cancerului începe înainte de a vă îmbolnăvi . a spus Vlad Ardeleanu, CEO Medima Health despre misiunea asumată împreună cu Prof. Dr. Gheorghe Iana, președintele Societății de Neuroradiologie și Radiologie Intervențională din România. Dacă rezonezi cu misiunea noastră, de ce să nu te alături echipei Medima? #haicunoi
-
SC FABRICA DE ZAHAR PREMIUM LUDUS ANGAJAM OPERATOR FABRICATIE FLUX Se cauta persoane serioase, apte de munca din punct de vedere medical, fara antecedente penale Program full time Cv si interviu online
-
Elnet Security angajează Dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 18,5 lei ora net; Program de lucru in ture 24 72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Certificare ca dispecer centru de alarma; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook), SEKA; Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro
-
Suntem in cautarea unei secretare care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la buna functionare a biroului nostru. Cerinte: limba italiana (scris, vorbit, citit), cunostinte de contabilitate primara, cunostinte solide in lucrul cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul de operare Windows, abilitatea de a invata rapid lucruri noi, inclusiv aplicatiile informatice si activitatile specifice, seriozitate, spirit de echipa, responsabila, organizata, atitudine pozitiva. Daca esti pregatita sa faci parte din echipa noastra si sa aduci un plus de profesionalism si buna dispozitie in biroul nostru, trimite-ne CV-ul tau si o scurta scrisoare de intentie.
-
Angajam operatorr calculator Cerinte: -facturare, -preluare comenzi -intocmire NIR -cunostinte program gestiune NEXTUP
-
Mai multe detalii le vom discuta , cel mai bine te convingi dupa ce vezi se lucreaza in saga se lucreaza in echipa
-
căutam o persoană organizata, calma, prezentabila, pedantă, cu bune calități de socializare, capabilă sa lucreze pe calculator, să țină evidente, să facă facturi pe laptop, in Open Office si cunostiinte minime de marketing on-line in social media.Folosirea laptop-ului si a imprimantei din dotare sunt necesare!
-
Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com
-
Cerințe Studii universitare cu diplomă de licență (în domeniul muzical reprezintă avantaj) Reprezintă un avantaj experiența în domeniul organizării de evenimente cultural-artistice Disponibilitate pentru program flexibil și activități desfășurate în weekend Responsabilități principale: Întocmește, împreună cu coordonatorii de departamente, și transmite programul săptămânal de lucru (repetiții, spectacole, activități) Pregătește, multiplică, gestionează și arhivează materialele muzicale destinate colectivelor artistice ale OCC Colaborează și ține corespondența cu instituţiile culturale de profil din ţară. Sprijină colectivul artistic al OCC în rezolvarea diferitelor solicitări Ține evidența prezențelor colectivului artistic la repetiții și spectacole Arhivează şi păstrează în condiţii de securitate documentele specifice compartimentului, cu respectarea dispoziţiilor legale în acest domeniu Beneficii: Mediu de lucru plăcut într-o instituție publică de cultură de prestigiu național și internațional Venit atractiv
-
Angajăm operator calculator cu experiență în domeniu pentru birou notarial în zona Cotroceni. Detalii la telefon
-
Arch Kinetic Medical cauta regitrator medical .( www.kineto-brasov.ro ) Căutăm o registratoare medicala cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din Brasov. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi . Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; Acces la serviciile Arch Kinetic Medical , conform politicii interne;
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic sau pe adresa mail. Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
-
Societate comerciala cauta angajați full- time pentru postul de Operator introducere, validare și prelucrare date. Compania asigură noilor angajați un program de pregătire cu scopul de a se familiariza cu tipul de muncă. Căutăm angajați cu următoarele calități: Studii superioare Cunoașterea unei limbi străine la nivel mediu . Abilități de dactilografiere Cunoștințe de bază Microsoft Office Cunoasterea progranului NEXUS Precizie, atenție la detalii, adaptabilitate, simț de raspundere Spirit de echipă Asigurăm: Pregătire profesională O echipă de colegi dinamică si tanara Program de lucru avantajos Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de avansare Un salariu fix si pachet de beneficii( tichete de masa). Publi
-
Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email
-
Fabrica de cherestea Rasca angajează secretara având cunoștințe de contabilitate primara. Salar motivant.
-
Companie activa in domeniul imobiliar angajeaza secretara - receptie Cerinte- experienta in pozitii similare -abilitati comunicare si relationare -capacitate organizatorica Asteptam CV-urille pe adresa de mail sau whatsapp
-
Compania noastra isi mareste echipa! Daca esti energetic a, ai spirit de echipa si dormica de afirmare asteptam apelul tau!
-
Receptie clinica medicala Program de lucru: de luni pana vineri, 12 24, in intervalul 08.00-20.00. Intr-o saptamana se lucreaza luni, miercuri si vineri, iar in urmatoarea marti si joi. Responsabilitati: - raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor pacientilor: telefonic si sau celor care se prezinta direct la receptie - programare pacienti - intampina pacientii si vizitatorii clinicii si ii indruma catre cabinetele sectiile medicale sau persoanele aferente - ofera informatii pacientilor despre serviciile si programul medicilor, precum si pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale - gestionare dosare medicale pacienti - incasare servicii medicale de care au beneficiat pacientii - administreaza corespondenta on-line cu pacientii Cerinte: - studii medii sau studii superioare in desfasurare sau finalizate - abilitati la nivel avansat de operare pe calculator - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - atentie distributiva - echilibru emotional, disciplina si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit) Beneficii: - salariu net negociabil+tichete de masa - decontare transport - acces gratuit la serviciile medicale din clinica
-