Anunțuri
Administratie Disponibil din: 2022-06-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse congelate premium catre clienti din Retail si HoReCa la nivel national cu sediul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pentru rolul de Asistent Manager. Cerinte: Studii medii finalizate; Bune abilitati de comunicare; Bune abilitati operare PC; Dorinta de invatare si dezvoltare; Adaptabilitate si atentie la detalii; Reprezinta un avantaj experienta pe un rol similar; Reprezinta un avantaj experienta in domeniul FMCG; Responsabilitati: Oferirea de suport in activitatea zilnica Managerului Comercial al companiei; Comunicarea telefonica sau in scris cu clientii si furnizorii companiei; Mentinerea legaturii si asigurarea unu bun flux de comunicare intre departamentele interne; Transmiterea de informari privind promotii, creante, termene si preturi catre partenerii companiei; Actualizarea permanenta a bazelor de date interne; Pregatirea de rapoarte, situatii si prezentari pentru Managementul companiei; Program de lucru: Luni Vineri, 08:00 17:00; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Pachet salarial extrem de motivant; Tichete de Masa; Abonament medical privat; Decont transport; Perioada de training si induction asigurata; Oportunitati reale de avansare;
-
Promovat
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba ,germana,engleza. sa cunoasca sa lucreze pe calculator. sa colaboreze cu directorul firmei. Firma ofera salariu motivant intre 1000-1500 euro.Administratorul poate sa lucreze si part time. Pentru mai multe detali va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de: Picker, incarcator descarcator. Suntem in cautarea unor persoane dedicate si motivate sa se alature unei echipe dinamice. Daca ai abilitati organizatorice excelente si esti atent la detalii, ai capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona prioritatile, ai dorinta de a contribui la un mediu de lucru pozitiv si colaborativ. Se ofera :-salariu fix -tichete de masa -contract de lucru pe perioada nedeterminata -concediu de odihna -asigurare medicala Te asteptam la o discutie!
-
Esti in cautarea unui loc de munca intr-o clinica stomatologica moderna? Clinica Dentvisage angajeaza asistent medical. Cautam persoana cu sau fara experienta, cu abilitati in gestionarea de activităti multiple si a relatiilor interumane, dinamism si capacitate de adaptare. Daca va considerati candidatul ideal, asteptam un CV la adresa de email de pe site-ul clinicii.
-
R.A.D.E.F. Romaniafilm in reorganizare angajeaza 1 Specialist lucrari cadastrale si intabulari cu contract individual de munca pe durata nedeterminata/determinata. (pot aplica pentru angajare si persoane pensionate la limita de varsta, cumuland pensia cu salariul) Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - experienta peste 5 ani in domeniul evidentei cadastrale si intabularilor - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat al unei facultă i de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: Tel: email:
-
Societati de productie-Print Digital Angajam pentru secretariatul societatii. Cerinte:-Bacalaureat. Contract pe perioada nedeterminata. Full-time. Salariul Net : 3600 lei. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV ,cu numar de contact.
-
Promovat
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:
-
Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .
-
Societate comerciala angajeaza secretar/a, Contabila primara cu varsta cuprinsa intre 35-55 ani. Descrierea postului: -Introducerea documentelor in calculator; -Cunostinte de operare in pachetul Microsoft Office; - Asigura activitatea de birou a societății; - Preia și gestionează apeluri telefonice, corespondenta pe mailuri; - Pregatirea si transmiterea actelor către contabilitate; - Primire/pregatire/trimitere contracte, operare calculator; -Evidentă stocuri / raportări; -Alte rapoarte si situatii solicitate de firma. Conditii: -Program de lucru de luni-vineri 08:30-16:30 sau 09:00-17:00. -Pachet salarial atractiv in functie de experienta, performante, implicare, motivatie; -Un loc de munca stabil si pe termen lung. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la urmatorul numar de telefon: .
-
Promovat
Cerințe: Cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) Cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanice Bune abilitati de comunicare si de organizare Vedere buna Experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership Persoana ordonata, onesta, muncitoare Cunostiinte limba Engleza (comunicare) Experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu Permis stivuitorist reprezinta un atu Va rugam sa ne contactati la Condiții: Lucru in doua schimburi Bonuri de masa Prime sarbatori Posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu Responsabilități: Coordoneaza activitatea de productie pe schimbul alocat Instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client Se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru Realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului Verifica fluxul de lucru
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare avantajoase. Relatii la tel. 077158091.
-
Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar relaționare foarte bună în colaborare. Oferta de angajare : salarizare foarte bună și, dacă este necesar,cazare gratuită. CV.cu fotografie actuală.
-
Angajam Secretara Operator calculator pentru birou de consultanta in inginerie. Persoana trebuie sa fie responsabila, serioasa, punctuala, cu aspect fizic placut, cunostinte MS Office si sa aiba un scris caligrafic. Preferabil absolvent 2023,2024,elev,student.
-
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.
-
FIRMA DE PRODUCTIE Contract pe perioada nedeterminata. Nu solicitam experienta. Full-time. Bacalaureat finalizat cu diploma. Program : 08.30-17.00 Salariul net : 3600 ron In eventualitatea ca va intereseaza job-ul, va rugam sa atasati CV. cu numar de contact.
-
Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e nevoie de experienta, oferim training. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.
-
Manager general angajez asistenta manager full time sau part time pentru activitate de birou, redactarea documentelor la calculator, primit si trimis mailuri, răspuns la telefon, etc. Experienta nu este necesara, se oferă training. Domeniu de activitate: consultanta fonduri europene. Sediu birou: zona Victoriei Cerinte: ușurință în comunicare, seriozitate, aspect fizic plăcut, dorința de evoluție, open minded. Se oferă: -salariu Net (în mana) - 6500 lei + bonusuri. -ore suplimentare plătite când este cazul -posibilitate cazare dacă este nevoie -masina de serviciu Va rog, trimiteți CV sau descriere pe WhatsUp sau în aplicație.
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi